Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kaart is gehaald :D Wat wordt dit een waanzinnige fuif :D

Gaan we samen feunen?? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Mr Lellebel schreef:
Kaart is gehaald :D Wat wordt dit een waanzinnige fuif :D

Gaan we samen feunen?? :woot:

So-wieso! Keihard feunen in de zon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 13:49 
 
Hardtraxxer

Ik wil hier wel heel graag bij zijn, ga mn best doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

K*tzooi, ik zou met met iemand meerijden, maar die kan nu niet meer :/
Nu kan ik wel met OV gaan, maar dan moet ik om 8 uur al terug ofzo. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nog maar een paar dagen ^^
Timetable:
Mainstage
14:00 - 15:00: Supercell
15:00 - 18:00: Derb vs Scot Project
18:00 - 19:00: Pavo
19:00 - 20:00: Trilok & Chiren
20:00 - 21:00: Luna
21:00 - 22:00: Thera
22:00 - 23:00: Coldfusion

2Freestyle Maniacs
16:00 - 17:00: Ruthless
17:00 - 18:00: Vox
18:00 - 19:00: Hennes & Cold
19:00 - 20:00: Kidd Kaos
20:00 - 21:00: Coldfusion
21:00 - 22:00: Raoul Coolman
22:00 - 23:00: SpeakerFreakz
23:00 - 00:00: Dr. Rude

Wordt voor mij dus waarschijnlijk:
14:00 - 15:00: Supercell
15:00 - 18:00: Derb vs Scot Project
18:00 - 19:00: Hennes & Cold
19:00 - 20:00: Trilok & Chiren
20:00 - 21:00: Coldfusion
21:00 - 22:00: Thera
22:00 - 23:00: Coldfusion
:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Zin in :yay:

Echt wel!

:drool: :drool: :drool:15:00 - 18:00: Derb vs Scot Project :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dus definitief niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik ga dus definitief niet. :)

:nono:
Jammer :(
Heb er ook heel veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik ga dus definitief niet. :)

Ik heb inderdaad ook besloten om eens wat rust te houden qua feestjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Nando schreef:
Ik ga dus definitief niet. :)

Ik heb inderdaad ook besloten om eens wat rust te houden qua feestjes ^^

Eikels :( Heb er zelf erg veel zin in :D Aanwezig met Henk-Jan, Tom en Mandy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb nog 2 kaarten te koop, samen voor 60 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super veel zin in :) Echt heel erg benieuwd naar een early feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik ga dus definitief niet. :)


Black Sunrise schreef:
Nando schreef:
Ik ga dus definitief niet. :)

Ik heb inderdaad ook besloten om eens wat rust te houden qua feestjes ^^


Kom naar Daylight xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 13:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bweh, het weer voorspelt weinig goeds nog voor Zaterdag:
17 graden, 97% kans op neerslag en er valt 4mm :(

Desalniettemin, fucking veel zin :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zo zitten twijfelen... maar ik ga uiteindelijk dus niet... :( Kaartje is het probleem nog niet, ik moet ook nog eens in Bloemendaal zien te komen... wordt dan een te duur geintje :(

Veel plezier aan hen die wel gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heb zo zitten twijfelen... maar ik ga uiteindelijk dus niet... :( Kaartje is het probleem nog niet, ik moet ook nog eens in Bloemendaal zien te komen... wordt dan een te duur geintje :(

Veel plezier aan hen die wel gaan!

Jammer man! Had graag samen gedjengsd op early!
mandy schreef:
zin innnnn :D
dankzij david hier bij!

Feeeeeuneeen :D Wordt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 10:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En voorzorgsmaatregelen zijn er genomen, dus weer of geen weer, het wordt gruwelijk :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
En voorzorgsmaatregelen zijn er genomen, dus weer of geen weer, het wordt gruwelijk :D

Afbeelding


Opbouwfoto's mogen toch helemaal niet zo geplaatst worden. :nono:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben jij dr eig. ook bij HOE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Woot, geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff wat een ziiiiiin :yay: :clap: :thumbsup:
Mooi gedaan met die overdekking ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wordt voor mij dus waarschijnlijk:
14:00 - 15:00: Supercell
15:00 - 18:00: Derb vs Scot Project
18:00 - 19:00: Hennes & Cold
19:00 - 20:00: Trilok & Chiren
20:00 - 21:00: Coldfusion
21:00 - 22:00: Thera
22:00 - 23:00: Coldfusion
:woot:

Komt goed uit, dat is ook precies wat ik wil zien! :D
Heel benieuwd naar onze Duitse helden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Mooi gedaan met die overdekking


Inderdaad, ik vind het er nou al stiekem sfeervol uitzien ^^
Tot morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Straks om kwart over 12 het treintje richting Zandvoort pakken. Hoop voor drie uur wel binnen te zijn ^^ .
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten