Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding


BAM! Hier het 1e deel van de line-up voor HARDCLASSICS ON THE BEACH 2014 op 12 juli. Bevestigd en in the pocket! Als pure liefhebbers en fans van het eerst uur weten we echt wie jullie, onze fans non-stop aan het stampen krijgt en wie van begin tot eind die enorme smile op je gezicht gaat toveren tijdens dit spetterende evenement.

De eerste namen voor HARDCLASSICS ON THE BEACH 2014;

Area HC

- Activator
- Silvio Aquila
- DJ Mani
- Technoboy & Tuneboy
- Jimmy the Sound
- Zany
- the Beholder & Balistic
- Derb
- Members of Hardclassics
- MC Renegade

Area FM

- Dr. Rude
- DJ Yves
- DJ Frenckel
- Freestyle Maniacs
- The Rusher

Je weet toch waar je je kaarten kunt bestellen van dit meervoudig uitverkochte super event?

Hint: Check voor onze ticket acties en schrijf jezowel in op free2party.nl of kijk bij welke ronde kaartverkoop we zijn beland op onze Free2party facebook page

Event link :
https://www.facebook.com/events/604953706220712/
https://partyflock.nl/party/263519:Hard ... beach-2014

Ticket link:
https://www.facebook.com/free2party/app_172604052767988
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 20:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tot nu toe prima line-up. Silvio en Mani zetten over het algemeen wel een creatieve tracklist neer en de oude Activator is sowieso top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joepie, Silvio Aquila en Mani :) Dat zijn leuke namen, wat Lyst zegt. Lekker veelzijdige setjes en niet alle hitjes. Als de rest van de lineup ook zo leuk is, is dit een zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zijn erbij. Maken er een weekendje van, hotelletje in Zandvoort. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 08:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tegenvallende eerste release van namen, wij wachten nog even af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Tegenvallende eerste release van namen, wij wachten nog even af.

Wat wil je dan... Luna en Pila? Sorry hoor, maar volgens mij zijn Silvio en Mani juist dè DJ's die een verrassende set neer kunnen zetten, zonder de overplayde hitjes. Heb op de laatste hardclassics bijvoorbeeld erg weinig 1999-2002 hardstyle gehoord, daar is nu wel meer kans op denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
Tegenvallende eerste release van namen, wij wachten nog even af.

Wat wil je dan... Luna en Pila? Sorry hoor, maar volgens mij zijn Silvio en Mani juist dè DJ's die een verrassende set neer kunnen zetten, zonder de overplayde hitjes. Heb op de laatste hardclassics bijvoorbeeld erg weinig 1999-2002 hardstyle gehoord, daar is nu wel meer kans op denk ik :)


Russenmafia
DJ Wag
Tomcraft
Warmduscher
Bas & Ram
Marcel Woods
Igor S

Dat soort namen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, ik moet je wel een klein beetje gelijk geven... ik zie de lineup alleen meer in het perspectief van de laatste paar edities. En vanuit dat oogpunt, vind ik dit een heel lekker begin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oke, ik moet je wel een klein beetje gelijk geven... ik zie de lineup alleen meer in het perspectief van de laatste paar edities. En vanuit dat oogpunt, vind ik dit een heel lekker begin :)


Is ook wel zo hoor, maar ik hoop juist op de 'echte namen' van "toen".

Niet de tegenwoordige hardstyle grootheden die de overbekende hits draaien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de ene kant geef ik je gelijk, aan de andere kant teken ik net zo graag voor namen van nu die gevarieerde setjes kunnen draaien, zoals bijvoorbeeld ook Thera & Geck-O. Neemt niet weg dat imo met name Warmduscher, Igor S en bijvoorbeeld Kai Tracid geweldig zou zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik wel heen denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TNT ook toegevoegd :drool: Oude SAIFAM... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gave line-up tot nu toe! Helaas komt dit net te vroeg, volgende editie maar meepakken dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 14:02 
 
Artiest

Thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Silvio en Mani zetten over het algemeen wel een creatieve tracklist neer en de oude Activator is sowieso top.


The Skribbler schreef:
Sorry hoor, maar volgens mij zijn Silvio en Mani juist dè DJ's die een verrassende set neer kunnen zetten, zonder de overplayde hitjes.


Bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over JTS ben ik nog niet helemaal uit wat ik er van vind. Vond hem op de Italian edition anderhalf jaar geleden een beetje tegenvallen, was vrij wisselvallig en een erg hoog bpm. Zany kan wel heel erg vet worden, lekker de oude Fusion plaatjes, oude Southstylers enzo... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio en Mani prima, rest maakt het er alleen maar minder op. Allemaal mannen die niet vergenoeg terug in tijd gaan helaas. :(
Als Acti nou eens een set met oude Subway platen zou draaien, dat zou geweldig zijn.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TNT op XQ TBY (ja, in 2009, ik weet het) was wel echt een heerlijke set. Van 2000 tot 2006 ofzo... Als ze zoiets nou weer doen, ben ik tevreden, zelfs al eindigen ze dan met 2006. Die SAIFAM platen uit die tijd hebben nog steeds heel veel early invloeden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 14:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Line-up is aardig te doen tot nu toe, natuurlijk kun je je altijd betere lineups bedenken, maar hij staat in ieder geval nog steeds als optie in mijn agenda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeeeej oud Seismic-setje en Derb :loving:

Ik ben iets vrolijker dan Lyst over deze lineup... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Beide al meerdere malen meegemaakt en het is bij die acts niet zo dat het iedere keer weer wat anders is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Beide al meerdere malen meegemaakt en het is bij die acts niet zo dat het iedere keer weer wat anders is. :P


Derb is inderdaad telkens hetzelfde.

Zijn alias Kan Cold is opzich wel een ander optreden, had dat dan gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Lyst schreef:
Beide al meerdere malen meegemaakt en het is bij die acts niet zo dat het iedere keer weer wat anders is. :P


Derb is inderdaad telkens hetzelfde.

Zijn alias Kan Cold is opzich wel een ander optreden, had dat dan gedaan.

:oh: Is hij Kan Cold, haha nooit geweten.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten