Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
K
-
K
Ik weet zeker dat ik deze eerder heb gehoord...kom er niet meer opDakpan wrote:Welke is die op 1:40, GEK
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Die steen 
-
K
Gancher & Ruin feat Dub elements - ChicagoOxbow wrote:Hoe heet die track @0.52?
graciasskaboem wrote:Gancher & Ruin feat Dub elements - ChicagoOxbow wrote:Hoe heet die track @0.52?
Bong-Ra - CrawlersDakpan wrote:Welke is die op 1:40, GEK
Godverdomme dat duurde trouwens lang
Ruim anderhalve maand, en toch lijkt het feest pas zo kort geleden.. Beste feest waar ik ooit ben geweest, for sure.
Dat is dus Steenroberttt wrote:wtf, die gast op het einde
Beste weet ik niet, maar beste van dit jaar for sureSTAN- wrote:Godverdomme dat duurde trouwens langRuim anderhalve maand, en toch lijkt het feest pas zo kort geleden.. Beste feest waar ik ooit ben geweest, for sure.
Zal waarschijnlijk deels komen door het feit dat ik echt heel graag wilde, maar dat m'n maat afzegde vanwege de examens. Uiteindelijk kwam hij 2 dagen vantevoren naar me toe om te zeggen dat hij toch mee ging.. Ontiegelijk blij was ik natuurlijk, en dan krijg je zoo'n heerlijke sfeer met die goddelijke setjes. WauwSteffnov wrote:Beste weet ik niet, maar beste van dit jaar for sureSTAN- wrote:Godverdomme dat duurde trouwens langRuim anderhalve maand, en toch lijkt het feest pas zo kort geleden.. Beste feest waar ik ooit ben geweest, for sure.
Na XL14 was het al zeker, maar XL15 heeft het bevestigd: Ik wil nooit meer een PRSPCT XL party missen