Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Oud is leuker :cool:


Dit inderdaad, nieuwe gedeelte loopt helemaal vol met die kut engelsen. Alleen jammer dat oud al zo vroeg dichtgaat, en taxi regelen is echt dramatisch om naar het nieuwe gedeelte te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Henk-Jan schreef:
Oud is leuker :cool:


Dit inderdaad, nieuwe gedeelte loopt helemaal vol met die kut engelsen. Alleen jammer dat oud al zo vroeg dichtgaat, en taxi regelen is echt dramatisch om naar het nieuwe gedeelte te komen.


In nieuw vond ik Celebration wel vet.. Die massale toko's die tot 7u open zijn zitten inderdaad vol met engelsen. In oud is Fiesta echt een aanrader, al was het daar af en toe wel te vol/warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:42 
 
Hardtraxx Elite

Met vrienden een weekje naar Blankenberge :cool:

EDIT:
Iemand ervaring met vakantie in Blankenberge? tips voor kroegen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Kevin-Raw schreef:
Henk-Jan schreef:
Oud is leuker :cool:


Dit inderdaad, nieuwe gedeelte loopt helemaal vol met die kut engelsen. Alleen jammer dat oud al zo vroeg dichtgaat, en taxi regelen is echt dramatisch om naar het nieuwe gedeelte te komen.


In nieuw vond ik Celebration wel vet.. Die massale toko's die tot 7u open zijn zitten inderdaad vol met engelsen. In oud is Fiesta echt een aanrader, al was het daar af en toe wel te vol/warm.



Celebration was voorheen toch het Slam Cafe? Of het 'Cafe'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Celebration was voorheen toch het Slam Cafe? Of het 'Cafe'?


Weet ik niet eigenlijk, het zat wel een beetje afgelegen in een zijstraatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Lenny schreef:
Celebration was voorheen toch het Slam Cafe? Of het 'Cafe'?


Weet ik niet eigenlijk, het zat wel een beetje afgelegen in een zijstraatje.


3 jaar geleden was het al Celebration in ieder geval :P , toen was ik daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Uberhout schreef:
Lenny schreef:
Celebration was voorheen toch het Slam Cafe? Of het 'Cafe'?


Weet ik niet eigenlijk, het zat wel een beetje afgelegen in een zijstraatje.


3 jaar geleden was het al Celebration in ieder geval :P , toen was ik daar



Inderdaad, 3 jaar geleden lag Slam Café wel op de strip, Celebration in een zij straat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Oow, nu weet ik waar Celebration ligt. Heb daar nog Ajax gekeken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 09:45 
 
Hardtraxx Newbie

18-20 juli Tomorrowland
03-15 aug marmaris

Iemand nog meer tips voor marmaris?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 10:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Reconvurse schreef:
18-20 juli Tomorrowland
03-15 aug marmaris

Iemand nog meer tips voor marmaris?


Rembrandt als kroeg doen of Greenhouse, die zijn wel nice. Rembrandt is vooral Nederlands georienteerd, wat dit keer een goed iets is, en bij Rembrandt draaien ze ook regelmatig hardstyle. Wel de bekende natuurlijk, vooral Weekend Warriors, Lose My Mind, YoS, Bolivia en Nothing Else Matters remix heb ik gehoord. Naast Rembrandt zit ook nog een chille cocktail bar, niet duur en niet druk en aardige lui.

Vooral geen Mango of iets dergelijks doen die zijn achterlijk duur (4,50 voor een biertje). De grootste is volgensmij Club Joy of Arena maar die waren allebei duur en die bedienden bij de Arena gooien je eruit als je niks besteld, er hing ook een kut sfeer. Club Joy was verder wel leuk, als je er van houd om geplet te worden tussen de menigte.

En als je met een reisorganisatie gaat, doe alleen de activiteiten die echt met een feest van die organisatie te maken heeft. De organisaties vragen voor quad rijden o.i.d. veel meer dan de bedrijfjes die daar zitten.
Wij hadden Quads gehuurd voor 17,50 de man. Terwijl we bij X-Travel 30 zouden moeten neerleggen.
Net zo met Jet-Ski's e.d.

En als je goeie restaurants wil, die zijn er niet heel veel in Marmaris zelf.
Tiffany's was altijd wel goed, niet speciaal maar wel goed. En er was nog een Italiaanse ergens als je over de kade loopt, La Cucina geloof ik, die had wel een chille eigenaar. Als je echt een goeie wil moet je
met de bus naar een dorp verderop (Icmeler) en daar naar Friends Bar. Heerlijk eten en geniaal entertainment en naast het mooie oud Griekse dorpscentrum. Ontwijk in ieder geval alles met een all inclusive buffet.

Ohja en OVERAL bij afdingen. Alles kan naar beneden. Zelfs als je naar een restaurant gaat. Je kan altijd wel
een gratis cocktail/turks brood/voorgerecht/fruitschaal regelen.

Verder het is echt bloedheet daar, we hebben dagen tegen de 50 graden gehad, dus zoek de schaduw soms echt op want je begint te sproeien van het zweet zodra je in die zon staat.
En neem een Turks bad en massage, echt heerlijk is dat. Vraag alleen niet om de uitgebreide massage want dan buigen ze je in manieren waarvan je niet wist dat je het kon, lijkt meer op een kamasutra massage.

Super vakantie was het wel, beste tot nu toe denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 11:50 
 
Hardtraxx Elite

Weet iemand toevallig een goed hotel met evt. zwembad in Duitsland/Belgie/Nederland (aan de kust, Scheveningen) Voor 2 personen voor 4 nachten in de zomer. Ben zelf ook al druk aan het zoeken maar misschien heeft iemand ervaring met een hotel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Weet iemand toevallig een goed hotel met evt. zwembad in Duitsland/Belgie/Nederland (aan de kust, Scheveningen) Voor 2 personen voor 4 nachten in de zomer. Ben zelf ook al druk aan het zoeken maar misschien heeft iemand ervaring met een hotel.

Hotel Huis ter Duin
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 23:24 
 

Project 141 schreef:
Waarschijnlijk 11 dagen naar Rovinj dit jaar :)

Nice! Ben zelf 2 jaar geleden naar Porec geweest, ligt er vlakbij. Leuke buurt en je kan dr veel doen voor relatief weinig geld :P
Ga hier nooit met de taxi trouwens. De grootste afzetters aller tijden. Nou is dat in de meeste van die vakantieoorden wel zo maar hier is t echt extreem. Was met een maat van me als enige achtergebleven in een club in Rovinj (de grootste daar, zal je vast ook wel heen gaan) en om 7 uur wouden we nog een keer naar huis. Bij allerlei taxi's wezen vragen en het goedkoopste naar Porec (40km ongeveer) was omgerekend zo'n 80 euro. Keken we even verder, gingen er gewoon bussen heen voor omgerekend 4 euro :P Zomaar een tip :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 20:41 
 

Oh ja dat denk ik ook dan :P wel nice man! Heb daar een fantastische vakantie gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf ook de laatste twee jaar Porec geweest, camping Lanterna, heerlijke vakanties waren dat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf een combinatie van Thailand en Cambodja 3 weken, niet heel orgineel, maar wel heel veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met een aantal vrienden van 10-20 Augustus naar Hongarije, waaronder 7 dagen Sziget. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 23:33 
 

Gewoon lekker een lange week naar Spanje met mn ouders & zusje, heel veel zin in want vorig jaar niet mee geweest. Uberhaupt niet op vakantie geweest, saaie zomer was dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 08:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zelf een combinatie van Thailand en Cambodja 3 weken, niet heel orgineel, maar wel heel veel zin in!


Pas je op voor de "blackjackgang" ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Khadber schreef:
Zelf een combinatie van Thailand en Cambodja 3 weken, niet heel orgineel, maar wel heel veel zin in!


Pas je op voor de "blackjackgang" ? :D


en de she-males
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 03:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Plannen gewijzigd! Richting EDC UK deze zomer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 16:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Niet echt een vakantie, maar aankomend weekend ga ik met twee vrienden naar Praag :D Ben er al eens geweest, maar toen was ik eigenlijk nog iets te jong om echt te stappen. Dus iemand nog tips? Ik zag al dat er een discotheek met 6 verdiepingen zat in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zlaty Strom en Karlovy Nazle (die met 5 verdiepingen inderdaad :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Niet echt een vakantie, maar aankomend weekend ga ik met twee vrienden naar Praag :D Ben er al eens geweest, maar toen was ik eigenlijk nog iets te jong om echt te stappen. Dus iemand nog tips? Ik zag al dat er een discotheek met 6 verdiepingen zat in ieder geval :P


Nice! Ik ga dit in oktober doen met 7 vrienden. Van donderdag tot zondag keihard stappen. Laat maar weten hoe het was Pommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Volgende week Dinsdag t.e.m Vrijdag naar Europapark. En misschien de week er na voor een aantal dagen naar Barcelona. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic