Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 19:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook geweest met een maat en zijn ouders, was toen 15 ofzo, mooie tijd :P Die openluchtdiscotheek was ook vet, caneva ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 19:41 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Ook geweest met een maat en zijn ouders, was toen 15 ofzo, mooie tijd :P Die openluchtdiscotheek was ook vet, caneva ofzo?


Ja Caneva haha vorig jaar ook paar keer geweest zeker leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

10 dagen naar Novalja met de groep. Vorig jaar uitstekend bevallen, helemaal wat anders dan Albufeira dat mij niet zo aanstond. Plus het boeken zelf is goedkoop, en drank en eten is allemaal voor een normale prijs.
Voornamelijk Club NOA en Papaya zijn zeker de moeite waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Dylan-E schreef:
3 weken naar Italië op de camping Bella Italia :clap:

Ben ik ook geweest. Ik vind de camping persoonlijk te groot, net een dorp. Ik vind de linkerkant van het meer ook mooier. Minder toeristisch, minder rotzooi, helderder meer, meer Italiaans geörienteerd en je kan gewoon naar grote steden zoals Verona en Milaan. Uitgaan kan ook gewoon want je kan met een pond of bus daar naartoe. Maar het is wel leuk hoor :P


Daar heb ik gestaan met mijn ex. Afschuwelijk camping. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 16:11 
 
Hardtraxx Elite

Hahaha vind je? Heb het aardig naar me zin gehad daar s'avonds uit tot 3 op je nest liggen rustig aan 3 uurtjes naar het strand happie eten en daar ging je weer haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 17:26 
 
Hardtraxxer

Vakantie goedgekeurd :clap:
31.07, 01.08, 02.08: Nature one
08.08, 09.08, 10.08: Qontinent
15.08, 16.08, 17.08: Decibel
Oh yeaa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Hahaha vind je? Heb het aardig naar me zin gehad daar s'avonds uit tot 3 op je nest liggen rustig aan 3 uurtjes naar het strand happie eten en daar ging je weer haha ^^


Je zat daar helemaal afgezonderd van de buitenwereld man. :/ Geen discotheek, dorpjes etc lagen allemaal vrij ver weg. Het enige, maar ook het enige wat ik leuk vond aan die camping was dat je de sport auto's avond hoorden blazen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 19:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Dylan-E schreef:
Hahaha vind je? Heb het aardig naar me zin gehad daar s'avonds uit tot 3 op je nest liggen rustig aan 3 uurtjes naar het strand happie eten en daar ging je weer haha ^^


Je zat daar helemaal afgezonderd van de buitenwereld man. :/ Geen discotheek, dorpjes etc lagen allemaal vrij ver weg. Het enige, maar ook het enige wat ik leuk vond aan die camping was dat je de sport auto's avond hoorden blazen. :P

Caneva was best te doen hoor, 20 minuutjes met de bus :P En was nog een leuke tent ook.

Het enige kutte vond ik het grindstrand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:35 
 
Hardtraxx Elite

Hahaha dat grint is idd helemaal kut :P i
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
grint

Dylan-E schreef:
helemaal kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Van plan dit jaar naar Mallorca te gaan. Iemand ervaringen mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 19:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Van plan dit jaar naar Mallorca te gaan. Iemand ervaringen mee?

Ja, baas. Mega Park is de hemel op aarde als je van bier drinken en kut roepen houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Van plan dit jaar naar Mallorca te gaan. Iemand ervaringen mee?


Beste vakantie tot nu toe! :D

Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:
Van plan dit jaar naar Mallorca te gaan. Iemand ervaringen mee?

Ja, baas. Mega Park is de hemel op aarde als je van bier drinken en kut roepen houdt.


hahaha Mega park is echt voor de idioten inderaad, tussen 10 en 11 in de ochtend gratis bier daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
hahaha Mega park is echt voor de idioten inderaad, tussen 10 en 11 in de ochtend gratis bier daar.

Pohh :lol:

In Sunnybeach was het altijd 24/9 happy hour, ook niet verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:
Van plan dit jaar naar Mallorca te gaan. Iemand ervaringen mee?

Ja, baas. Mega Park is de hemel op aarde als je van bier drinken en kut roepen houdt.

Heb ik ook gehoord inderdaad haha. Maar hoe zit het verder? Wat zijn er nog meer voor uitgaansgelegenheden? Een strip? Dicht bij elkaar? Gemiddelde leeftijd? Soort volk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:
Van plan dit jaar naar Mallorca te gaan. Iemand ervaringen mee?

Ja, baas. Mega Park is de hemel op aarde als je van bier drinken en kut roepen houdt.

Heb ik ook gehoord inderdaad haha. Maar hoe zit het verder? Wat zijn er nog meer voor uitgaansgelegenheden? Een strip? Dicht bij elkaar? Gemiddelde leeftijd? Soort volk?


Je heb de plaats El Arenal, deze plaats bestaat uit een Nederlands gedeelte en een Duits gedeelte (waar Mega Park ligt).
Nederlandse gedeelte heb je een strip, wat vooral bestaat uit wat kleine kroeg/discotheekjes. Niet dat grote massale wat ik vaak helemaal kak vind.
Voor 50euro kan je ook naar BCM, in de top 10 grootste discotheken van Europa ofso, met altijd bekende artiesten. Ik ben zelf naar Afrojack & Calvin Harris geweest. Voor 50 euro heb je dan onbeperkt zuipen daar en de busreis erheen.
Ik zat zelf in Appartement San Diego, 50m van het strand en 10min lopen naar de eerste discotheken. Alles ligt in het Nederlandse gedeelte op loopafstond. Prijzen zijn te vergelijken met Nederland, gewoon 2 euro voor een biertje, 2 euro shotje en 5 euro mixje ofso.
Ik was al in begin juli gegaan, dus voor de bouwvakvakantie, toen was er echt 70% vrouw, 30% man. Wahalla voor mijn penis :D
Leeftijd zal tussen de 19/25 wezen ofso, en weinig patservolk voor mijn gevoel. Maar ik praat nu over 2 jaar geleden, kan je niet garanderen dat het nu nog zo is want volgens mij wordt mallorca steeds populairder.
Als je meer vragen heb hoor ik ze wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:06 
 
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Ik was al in begin juli gegaan, dus voor de bouwvakvakantie, toen was er echt 70% vrouw, 30% man. Wahalla voor mijn penis :D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
3 weken naar Italië op de camping Bella Italia :clap:

Gardameer is leuk inderdaad! Veel jaren geweest. Dit jaar wordt het met 29 vrienden naar Thailand & Cambodja. Niet de meest orginele bestemming, maar ik wil erg graag The Killing Fields etcetera meemaken. We gaan vooral naar de minder toeristische plekken (op 2 dingen na), dat is wel chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Je heb de plaats El Arenal, deze plaats bestaat uit een Nederlands gedeelte en een Duits gedeelte (waar Mega Park ligt).
Nederlandse gedeelte heb je een strip, wat vooral bestaat uit wat kleine kroeg/discotheekjes. Niet dat grote massale wat ik vaak helemaal kak vind.
Voor 50euro kan je ook naar BCM, in de top 10 grootste discotheken van Europa ofso, met altijd bekende artiesten. Ik ben zelf naar Afrojack & Calvin Harris geweest. Voor 50 euro heb je dan onbeperkt zuipen daar en de busreis erheen.
Ik zat zelf in Appartement San Diego, 50m van het strand en 10min lopen naar de eerste discotheken. Alles ligt in het Nederlandse gedeelte op loopafstond. Prijzen zijn te vergelijken met Nederland, gewoon 2 euro voor een biertje, 2 euro shotje en 5 euro mixje ofso.
Ik was al in begin juli gegaan, dus voor de bouwvakvakantie, toen was er echt 70% vrouw, 30% man. Wahalla voor mijn penis :D
Leeftijd zal tussen de 19/25 wezen ofso, en weinig patservolk voor mijn gevoel. Maar ik praat nu over 2 jaar geleden, kan je niet garanderen dat het nu nog zo is want volgens mij wordt mallorca steeds populairder.
Als je meer vragen heb hoor ik ze wel ;)

Nog aanraders voor een hotel of appartement? Hebben nu 'Marina' op het oog. Zou dicht bij al het spektakel moeten liggen en is niet al te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 09:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanrader vind ik waar ik zelf zat. Appartement San Diego, maar die zal waarschijnlijk al vol zitten.
Gewoon google maps raadplegen en dat appartement intoetsen, alles in die buurt is wel best. Heb even Hotel Marina opgezocht op google maps dat ligt ook echt perfect qua ligging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 dagen Albufeira! BAM :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
12 dagen Albufeira! BAM :D


Nice ook geweest! :D Oude of nieuwe gedeelte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
G1LL schreef:
12 dagen Albufeira! BAM :D


Nice ook geweest! :D Oude of nieuwe gedeelte?


Weet ik veel :P haha. HEb je een oud en nieuw gedeelte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Kevin-Raw schreef:
G1LL schreef:
12 dagen Albufeira! BAM :D


Nice ook geweest! :D Oude of nieuwe gedeelte?


Weet ik veel :P haha. HEb je een oud en nieuw gedeelte?


Ja oud is veel kroegjes en bij het strand. Nieuw heb je kroegjes en discotheken. Nieuw vind ik persoonlijk leuker. Dit jaar 15 dagen aanwezig weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oud is leuker :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic