PierrePruuk schreef:
Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:
Van plan dit jaar naar Mallorca te gaan. Iemand ervaringen mee?
Ja, baas. Mega Park is de hemel op aarde als je van bier drinken en kut roepen houdt.
Heb ik ook gehoord inderdaad haha. Maar hoe zit het verder? Wat zijn er nog meer voor uitgaansgelegenheden? Een strip? Dicht bij elkaar? Gemiddelde leeftijd? Soort volk?
Je heb de plaats El Arenal, deze plaats bestaat uit een Nederlands gedeelte en een Duits gedeelte (waar Mega Park ligt).
Nederlandse gedeelte heb je een strip, wat vooral bestaat uit wat kleine kroeg/discotheekjes. Niet dat grote massale wat ik vaak helemaal kak vind.
Voor 50euro kan je ook naar BCM, in de top 10 grootste discotheken van Europa ofso, met altijd bekende artiesten. Ik ben zelf naar Afrojack & Calvin Harris geweest. Voor 50 euro heb je dan onbeperkt zuipen daar en de busreis erheen.
Ik zat zelf in Appartement San Diego, 50m van het strand en 10min lopen naar de eerste discotheken. Alles ligt in het Nederlandse gedeelte op loopafstond. Prijzen zijn te vergelijken met Nederland, gewoon 2 euro voor een biertje, 2 euro shotje en 5 euro mixje ofso.
Ik was al in begin juli gegaan, dus voor de bouwvakvakantie, toen was er echt 70% vrouw, 30% man. Wahalla voor mijn penis
Leeftijd zal tussen de 19/25 wezen ofso, en weinig patservolk voor mijn gevoel. Maar ik praat nu over 2 jaar geleden, kan je niet garanderen dat het nu nog zo is want volgens mij wordt mallorca steeds populairder.
Als je meer vragen heb hoor ik ze wel