Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 17:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:
Niet echt een vakantie, maar aankomend weekend ga ik met twee vrienden naar Praag :D Ben er al eens geweest, maar toen was ik eigenlijk nog iets te jong om echt te stappen. Dus iemand nog tips? Ik zag al dat er een discotheek met 6 verdiepingen zat in ieder geval :P


Nice! Ik ga dit in oktober doen met 7 vrienden. Van donderdag tot zondag keihard stappen. Laat maar weten hoe het was Pommer

:thumbup:

Rawbin schreef:
Zlaty Strom en Karlovy Nazle (die met 5 verdiepingen inderdaad :P )


Zien er beide wel erg vet uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 11:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:
Niet echt een vakantie, maar aankomend weekend ga ik met twee vrienden naar Praag :D Ben er al eens geweest, maar toen was ik eigenlijk nog iets te jong om echt te stappen. Dus iemand nog tips? Ik zag al dat er een discotheek met 6 verdiepingen zat in ieder geval :P


Nice! Ik ga dit in oktober doen met 7 vrienden. Van donderdag tot zondag keihard stappen. Laat maar weten hoe het was Pommer

Was fucking baas :loving:

Overal heel gezellig, mooi centrum, fucking mooie clubs en discotheken (vooral die van 5 verdiepingen is baas), mooie vrouwen, stripclubs, hard rock café, pubs en ga zo maar door.

Mijn aanraders zijn: Karlovy Lazny, Roxy, Mombay (vooral voordat je écht gaat stappen, erg gezellige club waar je met z'n allen een bucket kan halen), Hot Peppers en een grote Ierse pub waar ik ff de naam van kwijt ben.

En wij zijn ook nog op zo'n partyboot geweest wat op zich ook wel vet was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nice aanradertje dus! Heb er nu al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 14:36 
 
Hardtraxx Newbie

31-7 tot 10-8 naar Kos :D Iemand aanraders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

13 sept 8 dagen naar Marmaris, 14 jaar geleden ook eens geweest.

Ja ik weet het, vrij laat. maar heb me wijs laten maken dat het daar dan stikt van de Scandies/Russen/Fransozen en een enkele Nederlander
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:21 
 
Hardtraxx Addict

Is iemand hier wel eens op stap geweest in Barcelona? En welke tenten zijn zeker de moeite waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Is iemand hier wel eens op stap geweest in Barcelona? En welke tenten zijn zeker de moeite waard?


ben er wel geweest maar niet voor het uitgaan

maar je zal er vast wel leuke clubs hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
13 sept 8 dagen naar Marmaris, 14 jaar geleden ook eens geweest.

Ja ik weet het, vrij laat. maar heb me wijs laten maken dat het daar dan stikt van de Scandies/Russen/Fransozen en een enkele Nederlander


Drie jaar geleden toen ik er was geen last gehad van Scandies/Russen of Fransozen. Vooral Nederlanders daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien toch nog een weeke kamperen met de meid. :D Kamperen is voor mij toch wel ultiem vakantie houden. Ben geen hotel liefhebber, in de zomer tenminste.
En die jongeren vakanties heb ik ook wel gezien nu.

Nog meer kampeer mensen hier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nog meer kampeer mensen hier? :P


Ik ben echt anti kamperen

Doe mij maar lekker een appartementje dat je zelf kan koken etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha op een camping koken we zelf ook altijd. Veel op een skottelbraai. :worship:
Toen ik jonger was 1 vakantie in een hotel gezeten, de rest camping, zo veel leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha op een camping koken we zelf ook altijd. Veel op een skottelbraai. :worship:
Toen ik jonger was 1 vakantie in een hotel gezeten, de rest camping, zo veel leuker.


Ja ik doelde meer met zelf koken dat ik wel tegen hotel/resorts ben. Tussen het massa toerisme
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooooow zo, ja, hotel voedsel ben ik totaal geen fan van. Zelf koken is t beste. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
JEFSKI schreef:
13 sept 8 dagen naar Marmaris, 14 jaar geleden ook eens geweest.

Ja ik weet het, vrij laat. maar heb me wijs laten maken dat het daar dan stikt van de Scandies/Russen/Fransozen en een enkele Nederlander


Drie jaar geleden toen ik er was geen last gehad van Scandies/Russen of Fransozen. Vooral Nederlanders daar xd


Schijnt nu wel anders te zijn volgens mij haha, de Scandies enzo hebben volgens mij ook later vakantie als wij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lekker een weekje met 3 maten in Chersonissos geweest, was dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Lekker een weekje met 3 maten in Chersonissos geweest, was dik :D


Hoe is dat daar nu? Ik was daar 5 jaar geleden nog voor de ohohcherso hype. Ben wel benieuwd of er door de hele hype veel veranderd is. Loopt er veel sjonnie en anita volk? Wat is de gemiddelde leeftijd ongeveer? Enkel Nederlanders of ook veel andere nationaliteiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekendje Brugge gepland met buurjongens. Zijn er nog leuke dingen die je daar kunt doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 14:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Weekendje Brugge gepland met buurjongens. Zijn er nog leuke dingen die je daar kunt doen?

Geen idee, maar ik hoop voor je dat het leuker is dan Antwerpen :P Waarom Brugge als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Weekendje Brugge gepland met buurjongens. Zijn er nog leuke dingen die je daar kunt doen?

Geen idee, maar ik hoop voor je dat het leuker is dan Antwerpen :P Waarom Brugge als ik vragen mag?

Ik heb echt geen idee. We hebben het laten regelen door 1 van de buurjongens, die kwam hiermee. Ik gok omdat het maar 3,5 uur rijden is, we dicht bij het strand zitten en het een grote stad is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Magnetron schreef:
Lekker een weekje met 3 maten in Chersonissos geweest, was dik :D


Hoe is dat daar nu? Ik was daar 5 jaar geleden nog voor de ohohcherso hype. Ben wel benieuwd of er door de hele hype veel veranderd is. Loopt er veel sjonnie en anita volk? Wat is de gemiddelde leeftijd ongeveer? Enkel Nederlanders of ook veel andere nationaliteiten?


Die hype is nu toch wel overgewaaid? Ik ga er maandag voor 11 dagen heen, dus hoop dat er niet al teveel tokkie volk rond loopt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 17:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Kevin-Raw schreef:
Magnetron schreef:
Lekker een weekje met 3 maten in Chersonissos geweest, was dik :D


Hoe is dat daar nu? Ik was daar 5 jaar geleden nog voor de ohohcherso hype. Ben wel benieuwd of er door de hele hype veel veranderd is. Loopt er veel sjonnie en anita volk? Wat is de gemiddelde leeftijd ongeveer? Enkel Nederlanders of ook veel andere nationaliteiten?


Die hype is nu toch wel overgewaaid? Ik ga er maandag voor 11 dagen heen, dus hoop dat er niet al teveel tokkie volk rond loopt :P.


Qua tokkie volk valt het enorm mee, tenminste ik heb er geen last van gehad. Zaten in appartement 700/800m van het centrum dus mooi rustig. Wel enorm veel proppers daar voor de clubs maar daar kun je mooie deals mee sluiten waardoor redelijk goedkoop aan het bier en cocktails/shotjes kunt. Gemiddelde leeftijd zal rond de 20 liggen denk ik zelf wellicht iets hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 dagen Sunny Beach geweest. Prima vermaakt, al is dat Bulgaarse volk ook maar kut. Clubs zelf zijn ook redelijk prijzig, maar supermarkten enzo retegoedkoop. Nog geen euro voor halve liters bier enzo. Zie mezelf er niet gauw nog eens heen gaan, had vooral ook met het klote hotel te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Kevin-Raw schreef:
Magnetron schreef:
Lekker een weekje met 3 maten in Chersonissos geweest, was dik :D


Hoe is dat daar nu? Ik was daar 5 jaar geleden nog voor de ohohcherso hype. Ben wel benieuwd of er door de hele hype veel veranderd is. Loopt er veel sjonnie en anita volk? Wat is de gemiddelde leeftijd ongeveer? Enkel Nederlanders of ook veel andere nationaliteiten?


Die hype is nu toch wel overgewaaid? Ik ga er maandag voor 11 dagen heen, dus hoop dat er niet al teveel tokkie volk rond loopt :P.


Gewoon iets verder naar Malia gaan. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag teruggekomen van 15 dagen Albufeira. Was weer leuk. Wel werd er erg slechte muziek gedraaid en was mixwerk van de DJ's om te huilen. In club Heaven stond elke dag een residemt en die bakte er geen kloot van. Outsiders op donderdag was erg vet! Darkraver kwam nog een keer langs, wat een baas. 2x in Kadoc gewest, lekker VIP :$. Warm-up DJ was een knuppel en draaide met laptop en midi controller terwijl ie CDJ's naast zich had liggen. 1ste keer Kadoc was de 2de DJ nog wel te doen. Afgelopen zaterdag was er een random chick die 5 dezelfde platem draaide als de warm-up dj, ze draaide de hele sfeer weg.

J/M percentage was eerste week 60/40 2de week 85/15.

Heb me weer vermaakt :D

En heel teruggekomen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang weekend Brugge gehad met m'n buurjongens. Godverdomme wat zijn sommige speciaalbiertjes toch vreselijk lekker. Brugse Zot Triple & Straffe Hendrik :loving:
Leuke stad ook verder.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic