Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 01:36 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
chas1n schreef:
17 juli 12 dagen met z'n 8en naar Sunny Beach, all in hotelletje. Iemand al eens Sunny beach geweest? Positieve ervaringen?

Maak geen overlast en hou aub bewakers te vriend. Is even heel grimmig geweest 2 jaar geleden bij ons. Verder is de Gladen Viking een must.

Ik ga met de vrouw naar Kreta/Rhodos/Kos :)


Viking waren vorig jaar alleen maar jongens... Dooie boel daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 05:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel werken op festivals en veel festivals zelf gaan! En misschien nog even een last-minute vakantietje tussendoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 16:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Kevin-Raw schreef:
We gaan naar Mallorca want dat was onze beste vakantie ooit, dus die gaan we even herbeleven.


Ook al 2 keer geweest ondertussen, geniaal daar. :worship: Sowieso moet je die club BCM een keer meepakken daar, de tering tijd van m´n leven gehad daar, die Engelse hoeren daar in die club :P

Ja BCM is vet, ben er geweest met Skrillex en met Afrojack, maar niks gaat toch boven Mega Park (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Planning is om een villa te huren met een groep net buiten salou. Maar alles moet nog geregeld worde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Sowieso de festivals ja :P

Wij gaan op 25 juli 8 dagen naar Marmaris, appartementen Kaptan Poyraz.
Iemand al eerder in Marmaris geweest? Wat zijn de do's en don'ts ? En wat kun je verwachten qua man/vrouw verhouding en prijzen ?


Mweah. Vond het wel leuk maar zou er niet weer zo heen gaan. Was met me chick dus beetje shoppen, zwemmen en drankje doen. Echt uitgaan is best duur.
Do's:
Fishbowl vol met drank bestellen.
Eigenlijk alles afdingen. (ook op drank!)
Op terrasje turkse appelthee bestellen.
Döner eten, Ayran bij bestellen. (weer niet vergeten af te dingen)
Als het snikheet op de middag een pizza eten met sproei-installatie. Pizza's zijn niet bijzonder maar is zeker een leuke zit!
Met een boot mee duiken, sommige zijn ook met onbeperkt drinken!
Turken zoeken die uit nederland uit vakantie gaan daar heen. Zij krijgen overal de beste prijs.

Dont's
Beledigende dingen/gebaren naar het beeld van Ataturk doen.
Iets bij een juwelier kopen.

Have fun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja nog een don't daar: Rockstar Energy kopen, smaakt er veel anders dan hier, vond het echt smerig, normaal lust ik alle energy drink wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 01:03 
 
Hardtraxx Elite

4-14 Augustus naar Lloret met 9 man, wordt wel weer een dolle boel denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Turken zoeken die uit nederland uit vakantie gaan daar heen. Zij krijgen overal de beste prijs.

Top, jongen uit m'n vriendengroep is namelijk Turks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Raven schreef:
chas1n schreef:
17 juli 12 dagen met z'n 8en naar Sunny Beach, all in hotelletje. Iemand al eens Sunny beach geweest? Positieve ervaringen?

Maak geen overlast en hou aub bewakers te vriend. Is even heel grimmig geweest 2 jaar geleden bij ons. Verder is de Gladen Viking een must.

Ik ga met de vrouw naar Kreta/Rhodos/Kos :)


Viking waren vorig jaar alleen maar jongens... Dooie boel daar

2 jaar geleden juist niet, en maar 20/30% nederlands ofzo. Hoorde dat het vorig jaar omgedraaid was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ben 3 minuten binnen geweest daar. Rondje gelopen (je kon amper lopen zo druk), toen maar weer Amora. Leuke tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
chas1n schreef:
Kevin-Raw schreef:
We gaan naar Mallorca want dat was onze beste vakantie ooit, dus die gaan we even herbeleven.


Ook al 2 keer geweest ondertussen, geniaal daar. :worship: Sowieso moet je die club BCM een keer meepakken daar, de tering tijd van m´n leven gehad daar, die Engelse hoeren daar in die club :P

Ja BCM is vet, ben er geweest met Skrillex en met Afrojack, maar niks gaat toch boven Mega Park (L)


Ja BCM is echt gekkewerk! haha was naar Calvin Harris 2 jaar geleden daar. Die Engelse zijn echt helemaal gestoord die daar lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er ook met Calvin Harris inderdaad. Draait daar 's zomers standaard iedere maandag ofzo geloof ik. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar met m'n meid naar Sharm el Sheikh geweest, nog even kijken waar we deze zomer heen gaan. Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer dit jaar eindelijk een roadtrip met mijn vriendin te verwezenlijken. Eindpunt is l'estartit in Spanje. Paar dagen in de eifel in duitsland verblijven, paar dagen in luxenburg, en wat minder dagen in frankrijk ( :sick: )
Klein stadje, waar de baco's nog €3 zijn en waar de massatoerisme nog niet geweest is. Heerlijk eten, goed weer. Hebben rond die tijd beide ons duikdiploma, en daar kan je ook nog eens giga mooi duiken (bij dat eiland voor de kust).
Ja word genieten :$
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cash money G
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wintersport geboekt, Mei vakantie met het vrouwtje naar Lanzerote, in de zomer richting schoonfamilie in Finland en daarna 5 daagjes Mallorca met me maten! Beloofd weer een lekker jaar te worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Wintersport geboekt, Mei vakantie met het vrouwtje naar Lanzerote, in de zomer richting schoonfamilie in Finland en daarna 5 daagjes Mallorca met me maten! Beloofd weer een lekker jaar te worden :D

Hoeveel ben je kwijt voor die 5 dagen? Of heb je nog niet geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog niet geboekt, gaan waarschijnlijk laatste moment doen. Waarschijnlijk zal 5 dagen niet veel goedkoper zijn dan bijvoorbeeld 10 dagen ;) Maar je geeft in 5 dagen meer daar zijn wel het dubbele uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

True, maar na 5 dagen baal je dat je naar huis moet, na 10 niet :P Maarja wij doen het ook last minute mochten we nog gaan, dus we zullen nog wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
True, maar na 5 dagen baal je dat je naar huis moet, na 10 niet :P Maarja wij doen het ook last minute mochten we nog gaan, dus we zullen nog wel zien.


Ja is ook de eerste keer dat we het zo gaan doen, vorig jaar gewoon 12 dagen Mallorca geweest en daarvoor altijd 15 dagen ergens heen met me maten. Maar tegenwoordig allemaal aan de plak en dan is twee dure vakantie bekostigen niet echt een optie dus willen we het zo gaan doen zodat we toch nog even weg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja ik snap het helemaal, ik zit met hetzelfde probleem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 18:44 
 
Hardtraxx Elite

3 weken naar Italië op de camping Bella Italia :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Dylan-E schreef:
3 weken naar Italië op de camping Bella Italia :clap:

Ben ik ook geweest. Ik vind de camping persoonlijk te groot, net een dorp. Ik vind de linkerkant van het meer ook mooier. Minder toeristisch, minder rotzooi, helderder meer, meer Italiaans geörienteerd en je kan gewoon naar grote steden zoals Verona en Milaan. Uitgaan kan ook gewoon want je kan met een pond of bus daar naartoe. Maar het is wel leuk hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 18:58 
 
Hardtraxxer

gardaland is ook een aanrader als je een dagje wat minder weer hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 19:08 
 
Hardtraxx Elite

Andromeda schreef:
Dylan-E schreef:
3 weken naar Italië op de camping Bella Italia :clap:

Ben ik ook geweest. Ik vind de camping persoonlijk te groot, net een dorp. Ik vind de linkerkant van het meer ook mooier. Minder toeristisch, minder rotzooi, helderder meer, meer Italiaans geörienteerd en je kan gewoon naar grote steden zoals Verona en Milaan. Uitgaan kan ook gewoon want je kan met een pond of bus daar naartoe. Maar het is wel leuk hoor :P


Tja wordt het 2de jaar dat ik daarheen ga. Zat centraal op de camping is niet echt last van gehad. Milaan zijn we idd naar toe geweest! uitgaan kan idd ook prima daar ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic