Wil je zelf gaan koken dan een appartementPaultheone wrote:Wat bevelen jullie aan? Hotel of appartement?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hotels in dit soort jongerenplaatsen zijn echt beroerd tenzij je 5 sterren hebt. Het avondeten is altijd klef, lauw en smakeloos en het ontbijt haal je sws nooit. Daarnaast is een hotel vaak gewoon een kamer met wat bedden en een badkamer, terwijl je in een appartement vaak nog een zitruimte (woonkamertje) hebt en daarnaast ook een keukentje met koelkast, ook niet geheel onbelangrijk
)
Of als je daar geen zin in hebt zoals ons, gewoon uit eten gaan. Zo duur is dat allemaal niet (en anders loop je ff de Mac inKevin-Raw wrote:Wil je zelf gaan koken dan een appartementPaultheone wrote:Wat bevelen jullie aan? Hotel of appartement?
De vakantie is hier ook eindelijk rond.
Wordt een roadtrip met nog 3 maten in een 4 persoons camper (4 slaapplekken, zitplekken e.d.).
Beginnend vanuit huis voor een lange eerste rit richting Innsbruck (Oostenrijk) waarna we gelijk de volgende dag doorgaan naar Rimini (Italië) en onderweg wellicht even stoppen bij Verona of het Gardameer. In Rimini blijven we 3 dagen, vanuit Rimini gaan we via Venetie richting Istrië en dan Medulin (Kroatië), daar blijven we 3 dagen. Na Kroatie gaan we via Zagreb naar Siofok (Hongarije) om daar 2 nachten te wezen en die volgende dag naar Sziget te gaan (De zaterdag)
Vanaf daar hebben we nog 5/6 dagen over en gaan we of terug naar Siofok/Medulin of gaan we nog naar Wenen/Krakau/Berlijn/Praag en dan naar huis.
Veel shit en avontuur. Heb er ziek veel zin in.
Wordt een roadtrip met nog 3 maten in een 4 persoons camper (4 slaapplekken, zitplekken e.d.).
Beginnend vanuit huis voor een lange eerste rit richting Innsbruck (Oostenrijk) waarna we gelijk de volgende dag doorgaan naar Rimini (Italië) en onderweg wellicht even stoppen bij Verona of het Gardameer. In Rimini blijven we 3 dagen, vanuit Rimini gaan we via Venetie richting Istrië en dan Medulin (Kroatië), daar blijven we 3 dagen. Na Kroatie gaan we via Zagreb naar Siofok (Hongarije) om daar 2 nachten te wezen en die volgende dag naar Sziget te gaan (De zaterdag)
Vanaf daar hebben we nog 5/6 dagen over en gaan we of terug naar Siofok/Medulin of gaan we nog naar Wenen/Krakau/Berlijn/Praag en dan naar huis.
Toevallig deze bump, ik vlieg morgennacht naar Malta voor 12 dagen 
Ik ga naar belgie.
Iemand aanraders qua uitgaan in Brugge of Knokke-Heist?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Cool, mooie plaatsen afgewisseld met uitgaansplaatsenBroken Balance wrote:De vakantie is hier ook eindelijk rond.
Helaas niet..
Dit jaar een ander huis gekregen met een tuin die we vanaf 0 moesten opbouwen en dat doet behoorlijk zeer in de portemonee
Nja weekendje Decibel maar beschouwen als soort van vakantie!
Dit jaar een ander huis gekregen met een tuin die we vanaf 0 moesten opbouwen en dat doet behoorlijk zeer in de portemonee
Nja weekendje Decibel maar beschouwen als soort van vakantie!
Club Palace in Siofok, zou de 3e verdieping vermijden als je met je vriendin gaat.Project 141 wrote:Ik ga dit jaar een week naar Siofok met mijn vriendin, en daarna met de trein door naar Budapest voor nog 5 dagen. Iemand nog aanraders in een van beide steden?
Ik vond Club Instant wel vet in Budapest, echt zo'n underground achtige club in een oud bedrijfspand ofzo. Had ook meerdere verdiepingen en ruimtes.Project 141 wrote:Ik ga dit jaar een week naar Siofok met mijn vriendin, en daarna met de trein door naar Budapest voor nog 5 dagen. Iemand nog aanraders in een van beide steden?
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Uiteindelijk kom je Blankenberge toch niet uit.Fothermucker wrote:Ik ga naar belgie.
Als je rond die tijd gaat, pak Sziget meeProject 141 wrote:Ik ga dit jaar een week naar Siofok met mijn vriendin, en daarna met de trein door naar Budapest voor nog 5 dagen. Iemand nog aanraders in een van beide steden?
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 19 days ago
12 dagen naar chersonissos. Iemand nog suggesties voor een leuke bar/club?
tijntjuh120 wrote:Uiteindelijk kom je Blankenberge toch niet uit.Fothermucker wrote:Ik ga naar belgie.
Of in.
Geloof het wel.Project 141 wrote:Ja daar had ik al wat over gehoord, gaan er wel een kijkje wagen denk ik. Op de site staat dat er geen entree is, weet jij of dat klopt?Pommer wrote:Ik vond Club Instant wel vet in Budapest, echt zo'n underground achtige club in een oud bedrijfspand ofzo. Had ook meerdere verdiepingen en ruimtes.Project 141 wrote:Ik ga dit jaar een week naar Siofok met mijn vriendin, en daarna met de trein door naar Budapest voor nog 5 dagen. Iemand nog aanraders in een van beide steden?
Nou ik ben pleiten, adios
Café Pick (geen grap) en The OH in OostendeFothermucker wrote:Ik ga naar belgie.
Ik zou sowieso een avondje Malia doen.Appelsapman wrote:12 dagen naar chersonissos. Iemand nog suggesties voor een leuke bar/club?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Net terug van een weekje Portugal. Was genieten! 
Wij waren vorig jaar vaak in Hof van Holland en Bio Bio (Plus). Is ook nog wel een Q-Dance cafe, maar het is overal opzich wel gezelligAppelsapman wrote:12 dagen naar chersonissos. Iemand nog suggesties voor een leuke bar/club?
Thuis blijven en werken. Vooral genieten dat ik nu geen verantwoordelijkheden heb 
Ik ben net terug, dat Q-Dance café is pas vanaf 03.00 hardstyle/hardcore.Magnetron wrote:Wij waren vorig jaar vaak in Hof van Holland en Bio Bio (Plus). Is ook nog wel een Q-Dance cafe, maar het is overal opzich wel gezelligAppelsapman wrote:12 dagen naar chersonissos. Iemand nog suggesties voor een leuke bar/club?Gewoon over de strip lopen en bij elke 'propper' proberen een goede deal te regelen
Tot die tijd karaoke, heb ik me goed vermaakt.
Uitgaan daar was verder niet echt iets voor mij om eerlijk te zijn.
Weinig house, veel RnB/hiphop en al die troep.
Die tent voor scandinaviers is toch dicht ofzo? Zat naast wat vroeger die hardstyle tent was. Ben van allebei gewoon de naam kwijt. Maar goed da's niet heel gek.Magnetron wrote:Wij waren vorig jaar vaak in Hof van Holland en Bio Bio (Plus). Is ook nog wel een Q-Dance cafe, maar het is overal opzich wel gezelligAppelsapman wrote:12 dagen naar chersonissos. Iemand nog suggesties voor een leuke bar/club?Gewoon over de strip lopen en bij elke 'propper' proberen een goede deal te regelen
Woensdag 3 dagen naar Berlijn met vrienden. De 24e juli 9 dagen naar Tenerife met het gezin. Ik vind helemaal mooi 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Wij gaan over 2 weken een weekendje naar Antwerpen. Iemand die daar leuke plekken kent? Dingen die je moet zien etc? Zijn met 12, dus best grote groep.