Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 17:12 
 
Hardtraxx Addict

Wie van hier is afgelopen jaar naar Mallorca of Cherso geweest? En hoe was het daar? Wat betaal je voor bier en bv baco tijdens stappen. We twijfelen namelijk tussen deze 2 plekken. Zijn met een groep van ongeveer 10 jongens van 20-22 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 17:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben vorig jaar Cherso geweest, in de supermarkt is alles echt spot goedkoop, bier betaal je een euro voor een halve liter dan. Met uitgaan is het natuurlijk iets duurder, maar je kunt er over het algemeen wel afdingen. Vaak betaal je 2/3 euro voor een biertje (je krijgt hier trouwens gewoon flesjes :D) Met dat afdingen is het ook wel zo dat je voor zoveel euro de man twee bier hebt met nog 2 gratis shotjes p.p. Wij waren vorig jaar met z'n vieren en elke dag zo'n 50 euro kwijt aan eten en stappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 18:22 
 
Hardtraxx Elite

11 dagen Albu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar ook Cherso geweest, zoals Magnetron zegt is het in de supermarkt vrij goedkoop. Tapbiertjes zijn daar in de kroeg te duur en vaak ook niet te zuipen. Als ze flesjes hebben (vaak wel) dan sowieso voor de flesjes gaan. Malia, wat er vlakbij ligt, is qua prijs nog een stuk voordeliger. Zit wel helemaal vol met Engelsen.

Dit jaar weer 11 daagjes Albu :D. In 2013 ook geweest en beviel ons zo goed dat we daar weer heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
11 dagen Albu!


Wij twijfelen nog tussen Cherso en Albu. Waarom hebben jullie voor Albu gekozen als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Albu is wel vet. 2x geweest club Heaven is een aanrader en voor de rest die kleine kroegjes. Ook op zaterdag naar Kadoc gegaan. Was wel lachen daar. 80% is wel Nederlands daar :P.

Ik zou ook met Gogo gaan die hebben leukere activiteiten. GoFun was echt bagger. Poolparty is een aanrader.

Wij gingen 2 weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Laud schreef:
Andromeda schreef:
11 dagen Albu!


Wij twijfelen nog tussen Cherso en Albu. Waarom hebben jullie voor Albu gekozen als ik vragen mag?


Vond zelf dat er buiten het uitgaan in Albu meer te doen is dan in Cherso. Daarnaast heb je in Albu het oude gedeelte (smalle straatjes vol met kroegjes, terrasjes etc.) en het nieuwe gedeelte, waar je vooral de grotere clubs hebt en een enkele kroeg.

In Cherso heb je één barstrip waar je eigenlijk alles wel hebt. Grootste pluspunt aan Cherso vind ik Starbeach. De feesten daar zijn opzich niet heel bijzonder, maar overdags draaien ze er ook muziek en hebben ze verschillende eettentjes / zwembaden etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah okay, wordt waarschijnlijk Albu dan.
Vorig jaar naar Lloret geweest met GoGo. Niks mis mee inderdaad. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 21:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Wie van hier is afgelopen jaar naar Mallorca of Cherso geweest? En hoe was het daar? Wat betaal je voor bier en bv baco tijdens stappen. We twijfelen namelijk tussen deze 2 plekken. Zijn met een groep van ongeveer 10 jongens van 20-22 jaar.

Twee keer naar Mallorca geweest en ik vind het wel baas daar. In het Duitse gedeelte heb je Mega Park, wat de hemel op aarde is. Alleen als je er elke dag heengaat met de instelling die ik had zul je gauw door je geld heen zijn, dus niet doen :P In het Nederlandse gedeelte heb je wat kroegen en clubs waar het wel gezellig is maar niet super bijzonder imo. Dan heb je nog het Engelse gedeelte waar BCM zit, fucking grote discotheek waar vaak grote namen draaien, dat is wel echt vet en relatief goedkoop (net als de Engelse dames daar). Drankprijzen kan ik me niet meer zo goed herinneren maar volgens mij was het net als hier, biertje €2/2,50 en mix iets van €6/7
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar waarschijik niet op vakantie dus misschien een paar festivals pakken. Iemand aanraders eind juli/begin augustus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 11:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
M-arijn schreef:
Wie van hier is afgelopen jaar naar Mallorca of Cherso geweest? En hoe was het daar? Wat betaal je voor bier en bv baco tijdens stappen. We twijfelen namelijk tussen deze 2 plekken. Zijn met een groep van ongeveer 10 jongens van 20-22 jaar.

Twee keer naar Mallorca geweest en ik vind het wel baas daar. In het Duitse gedeelte heb je Mega Park, wat de hemel op aarde is. Alleen als je er elke dag heengaat met de instelling die ik had zul je gauw door je geld heen zijn, dus niet doen :P In het Nederlandse gedeelte heb je wat kroegen en clubs waar het wel gezellig is maar niet super bijzonder imo. Dan heb je nog het Engelse gedeelte waar BCM zit, fucking grote discotheek waar vaak grote namen draaien, dat is wel echt vet en relatief goedkoop (net als de Engelse dames daar). Drankprijzen kan ik me niet meer zo goed herinneren maar volgens mij was het net als hier, biertje €2/2,50 en mix iets van €6/7


Een stapvakantie moet je gewoon zoveel geld hebben gespaard dat het tijdens de vakantie geen rol speelt. Dat zijn de beste vakanties met vrienden. Mallorca is qua prijzen gewoon hetzelfde als het uitgaan in NL (muv BCM discotheek die Pommer al noemt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 13:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:
M-arijn schreef:
Wie van hier is afgelopen jaar naar Mallorca of Cherso geweest? En hoe was het daar? Wat betaal je voor bier en bv baco tijdens stappen. We twijfelen namelijk tussen deze 2 plekken. Zijn met een groep van ongeveer 10 jongens van 20-22 jaar.

Twee keer naar Mallorca geweest en ik vind het wel baas daar. In het Duitse gedeelte heb je Mega Park, wat de hemel op aarde is. Alleen als je er elke dag heengaat met de instelling die ik had zul je gauw door je geld heen zijn, dus niet doen :P In het Nederlandse gedeelte heb je wat kroegen en clubs waar het wel gezellig is maar niet super bijzonder imo. Dan heb je nog het Engelse gedeelte waar BCM zit, fucking grote discotheek waar vaak grote namen draaien, dat is wel echt vet en relatief goedkoop (net als de Engelse dames daar). Drankprijzen kan ik me niet meer zo goed herinneren maar volgens mij was het net als hier, biertje €2/2,50 en mix iets van €6/7


Een stapvakantie moet je gewoon zoveel geld hebben gespaard dat het tijdens de vakantie geen rol speelt. Dat zijn de beste vakanties met vrienden. Mallorca is qua prijzen gewoon hetzelfde als het uitgaan in NL (muv BCM discotheek die Pommer al noemt).


Als student zijnde die ook nog eens elke week (of meermaals per week) uit gaat heb je misschien een minder hoog budget dan iemand die dagelijks werkt. En als je er op 1 zo'n dag 250 a 300 euro doorheen jaagt gaat het ook hard. Daarom zijn we er niet elke dag heen gegaan, anders had ik dat sws wel gewild :P 10 x beter dan een beetje op het strand liggen imo. Maar idd je moet altijd zorgen dat je genoeg mee hebt op vakantie, ik wil daar echt geen rekening houden met m'n geld als ik aan het stappen ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:32 
 
Hardtraxx Addict

Thanks, het is Cherso geworden, combi (appartement + vlucht) was goedkoper
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:57 
 
Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
Thanks, het is Cherso geworden, combi (appartement + vlucht) was goedkoper

op de strip zit een shooters met shotjes 1eu, hele avond hardstyle en deel vh personeel spreekt nederlands(altijd handig). Ben er afgelopen zomergeweest na mijn examens
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag mede HTers. Na me laatste feestvakantie 3 jaar geleden, in Renesse :lol:, wil ik dit jaar graag een keer ook is zo'n leuke feestvakantie in het buitenland doen. Mijn oog is gevallen op Lloret, lekker veel clubs etc. Ik heb echt 0 verstand ervan dus zijn er mensen die mij tips kunnen geven betreft waar(welke organisatie) en hoe te boeken? Ik ben eigenlijk al erg laat maar er is hopelijk nog wel wat te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Dag mede HTers. Na me laatste feestvakantie 3 jaar geleden, in Renesse :lol:, wil ik dit jaar graag een keer ook is zo'n leuke feestvakantie in het buitenland doen. Mijn oog is gevallen op Lloret, lekker veel clubs etc. Ik heb echt 0 verstand ervan dus zijn er mensen die mij tips kunnen geven betreft waar(welke organisatie) en hoe te boeken? Ik ben eigenlijk al erg laat maar er is hopelijk nog wel wat te vinden.


paar keer lloret geweest maar niet in een appartement gezeten (had het zelf niet geboekt)
lloret zelf is wel leuk als je veel wilt uitgaan. :P

al gekeken naar die standaard jongeren vakanties naar spanje enz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik heb een beetje gegoogeld, maar het is toch wel vrij prijzig allemaal. We willen sowieso met het vliegtuig dus dat maakt het er niet goedkoper op. Maar weet jij nog wat je kwijt was voor de reis en het verblijf? Mij maakt het niet zozeer uit of het een hotel is of een appartement. Weet je misschien nog via welke reisorganisatie je hebt geboekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ja ik heb een beetje gegoogeld, maar het is toch wel vrij prijzig allemaal. We willen sowieso met het vliegtuig dus dat maakt het er niet goedkoper op. Maar weet jij nog wat je kwijt was voor de reis en het verblijf? Mij maakt het niet zozeer uit of het een hotel is of een appartement. Weet je misschien nog via welke reisorganisatie je hebt geboekt?


ja het geluk wat ik had was dat ik altijd met een vriend van me meeging op vakantie en zijn ma de villa huurde :D ik hoefde zelf alleen me reis + uitgaan te betalen xd

maar denk dat je voor vliegtuig niet echt veel kwijt bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ja ik heb een beetje gegoogeld, maar het is toch wel vrij prijzig allemaal. We willen sowieso met het vliegtuig dus dat maakt het er niet goedkoper op. Maar weet jij nog wat je kwijt was voor de reis en het verblijf? Mij maakt het niet zozeer uit of het een hotel is of een appartement. Weet je misschien nog via welke reisorganisatie je hebt geboekt?

Paar jaar geleden met gogo 8 dagen in het hoogseizoen naar Lloret geweest voor 360 p.p. (4****). Weliswaar met de bus, maar uit mn hoofd gezegd kostte per vliegtuig zo'n 450 p.p. Volgens mij is gofun over het algemeen wat goedkoper dan gogo/beachmasters, dus ik zou via hen zoeken.
Natuurlijk hebben de goedkopere appartementen vaak wel nadelen, zoals geen zwembad of loopafstand naar strip.. Maar die afweging mag je lekker zelf maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

450 p.p. naar barcelona? xd

waren je stoelen van goud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
450 p.p. naar barcelona? xd

waren je stoelen van goud?


Inclusief 8 dagen hotel/appartement natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook nog aan het kijken. Wordt 11 dagen Kroatië, Malta, Alanya of Mallorca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Als je Turkije gaat zou ik in Side zitten. Zit je dicht bij Manavgat en daar zijn watervallen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 01:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ben vorig jaar Cherso geweest, in de supermarkt is alles echt spot goedkoop, bier betaal je een euro voor een halve liter dan. Met uitgaan is het natuurlijk iets duurder, maar je kunt er over het algemeen wel afdingen. Vaak betaal je 2/3 euro voor een biertje (je krijgt hier trouwens gewoon flesjes :D) Met dat afdingen is het ook wel zo dat je voor zoveel euro de man twee bier hebt met nog 2 gratis shotjes p.p. Wij waren vorig jaar met z'n vieren en elke dag zo'n 50 euro kwijt aan eten en stappen

Fijn om te weten, ik ga dit jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat bevelen jullie aan? Hotel of appartement?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic