Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lang weekend Brugge gehad met m'n buurjongens. Godverdomme wat zijn sommige speciaalbiertjes toch vreselijk lekker. Brugse Zot Triple & Straffe Hendrik :loving:
Leuke stad ook verder.

Ik dronk in Antwerpen altijd Duvel, gvd lekker gvd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Van de week weer thuisgekomen na 11 dagen Cherso. Had het om eerlijk te zijn groter verwacht, Malia was voor m'n gevoel minstens 3x zo groot. Veel naar 't Hof van Holland en Bio Bio (waar trouwens Kingdom Re-Amp ineens gedraaid werd :P) geweest.
Feestjes op Starbeach waren ook wel dik :) Tussendoor af en toe naar Shooters om in een dronken bui te gaan stampen. Hoogtepunt was denk wel het avondje Malia tussen al die Britten, wat een figuren zijn dat zeg xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 19:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Veel naar 't Hof van Holland en Bio Bio (waar trouwens Kingdom Re-Amp ineens gedraaid werd :P) geweest. .

Daar draaiden ze bij ons ook Natural Born Raver en Rockstar :P
Ook allemaal 'goede' deals daar met die proppers gesloten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Uberhout schreef:
Veel naar 't Hof van Holland en Bio Bio (waar trouwens Kingdom Re-Amp ineens gedraaid werd :P) geweest. .

Daar draaiden ze bij ons ook Natural Born Raver en Rockstar :P
Ook allemaal 'goede' deals daar met die proppers gesloten? :D


In Malia bedoel je? Ja we hadden 16 flessen bier, 4 rode vodka redbull, 2 bakken mixdrank en 20 shotjes voor 50 euro. Later nog 20 rode vodka redbull en 20 shotjes voor 50 euro. :P Naar de klote voor een schijntje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 19:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gewoon op de strip :P maar dit antwoord beschouw ik al als een ja haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 22:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen :P

Ja weet ik haha, maar was me nooit opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen :P

Ja weet ik haha, maar was me nooit opgevallen.

Dacht dat jij de bierkoning was
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 00:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen :P

Ja weet ik haha, maar was me nooit opgevallen.

Dacht dat jij de bierkoning was

Dus niet de speciaalbierkoning
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben op dit moment in Barcelona en wilde nog een keer samen met m'n zusje uitgaan. Kent iemand leuke discotheken/kroegen in Barcelona die niet te duur zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 21:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ben op dit moment in Barcelona en wilde nog een keer samen met m'n zusje uitgaan. Kent iemand leuke discotheken/kroegen in Barcelona die niet te duur zijn?


Tja daar ga je al..
Dan moet je in een kroeg bij een wat minder drukke plek gaan zitten, vaak bij steegjes of kleine paviljoentjes. Daar indrinken en dan in de kroeg/club niet veel drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet zozeer over de komende zomervakantie, maar goed. Ik moet voor volgend jaar het vriendenweekend organiseren. We hebben nu 2 steden waarin we 3 dagen activiteiten gaan doen. Het gaat om Glasgow en Dublin, en ik moet Glasgow uitwerken. Heb sowieso wedstrijd van Celtic bijwonen, en nu moet ik nog 2 activiteiten hebben. Iemand die al in Glasgow is geweest en tips/aanbevelingen heeft om te gaan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
Niet zozeer over de komende zomervakantie, maar goed. Ik moet voor volgend jaar het vriendenweekend organiseren. We hebben nu 2 steden waarin we 3 dagen activiteiten gaan doen. Het gaat om Glasgow en Dublin, en ik moet Glasgow uitwerken. Heb sowieso wedstrijd van Celtic bijwonen, en nu moet ik nog 2 activiteiten hebben. Iemand die al in Glasgow is geweest en tips/aanbevelingen heeft om te gaan doen?


http://www.tripadvisor.nl/Attractions-g ... tland.html

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laud schreef:
RemcoM. schreef:
Niet zozeer over de komende zomervakantie, maar goed. Ik moet voor volgend jaar het vriendenweekend organiseren. We hebben nu 2 steden waarin we 3 dagen activiteiten gaan doen. Het gaat om Glasgow en Dublin, en ik moet Glasgow uitwerken. Heb sowieso wedstrijd van Celtic bijwonen, en nu moet ik nog 2 activiteiten hebben. Iemand die al in Glasgow is geweest en tips/aanbevelingen heeft om te gaan doen?


http://www.tripadvisor.nl/Attractions-g ... tland.html

:$



Thanks, heb wel al op zo'n dergelijke sites zitten kijken en het een en ander genoteerd. Maar dacht omdat hier veel jongeren zitten, vragen om ervaringen/aanbevelingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 01:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen vriendenvakantie boeken voor aankomende zomer, gaat waarschijnlijk tussen Malta en Gran Canaria. Iemand ervaringen? Zag dat GC wel behoorlijk duur kan zijn met stappen dus dat is wel een minpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Eind 2014 een weekje Lloret geboekt met de vrienden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar heh?!?>!>! ik snap het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination heeft een tijdmachine in zijn kelder staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.

Lijkt me wel ja.

Ik heb vorige week overigens ook geboekt, 12 dagen Malta :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de zomer voor de zoveelste keer naar l'estartit. Voor mij ideale vakantie. Perfecte balans tussen uitgaan/relaxen. Genoeg leuks te zien in de buurt (ja ik ben zo'n excursie guy), supertof duiken, genoeg nederlanders, en gewoon nog voor normale prijzen een goed hapje en drankje. Zit er iemand in de buurt en is geïntresseerd in wat meer informatie hit me up in een pb'tje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
In de zomer voor de zoveelste keer naar l'estartit. Voor mij ideale vakantie. Perfecte balans tussen uitgaan/relaxen. Genoeg leuks te zien in de buurt (ja ik ben zo'n excursie guy), supertof duiken, genoeg nederlanders, en gewoon nog voor normale prijzen een goed hapje en drankje. Zit er iemand in de buurt en is geïntresseerd in wat meer informatie hit me up in een pb'tje :)

Op de camping daar? Daar zitten echt ziek veel Spakenburgers altijd. Ja je zal er ongetwijfeld meerdere hebben trouwens.

En gaat Frank de Boer daar ook niet altijd heen met z'n gezin :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spakenburgers inderdaad wel eens gesproken. Frank de Boer is inderdaad vaak te vinden in de haven met zijn belachelijk grote sloep. Bizar. Zit op camping La Sirena trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.


Ja ik gok het, maar dat leest dat toch wat vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Daveytl schreef:
Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.


Ja ik gok het, maar dat leest dat toch wat vreemd.


Wat Davey zegt ja, het stond er idd een beetje krom :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic