Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Daveytl wrote:Lang weekend Brugge gehad met m'n buurjongens. Godverdomme wat zijn sommige speciaalbiertjes toch vreselijk lekker. Brugse Zot Triple & Straffe Hendrik :loving:
Leuke stad ook verder.
Ik dronk in Antwerpen altijd Duvel, gvd lekker gvd :love:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen :P
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Van de week weer thuisgekomen na 11 dagen Cherso. Had het om eerlijk te zijn groter verwacht, Malia was voor m'n gevoel minstens 3x zo groot. Veel naar 't Hof van Holland en Bio Bio (waar trouwens Kingdom Re-Amp ineens gedraaid werd :P) geweest.
Feestjes op Starbeach waren ook wel dik :) Tussendoor af en toe naar Shooters om in een dronken bui te gaan stampen. Hoogtepunt was denk wel het avondje Malia tussen al die Britten, wat een figuren zijn dat zeg xd .
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Uberhout wrote:Veel naar 't Hof van Holland en Bio Bio (waar trouwens Kingdom Re-Amp ineens gedraaid werd :P) geweest. .
Daar draaiden ze bij ons ook Natural Born Raver en Rockstar :P
Ook allemaal 'goede' deals daar met die proppers gesloten? :D
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Magnetron wrote:
Uberhout wrote:Veel naar 't Hof van Holland en Bio Bio (waar trouwens Kingdom Re-Amp ineens gedraaid werd :P) geweest. .
Daar draaiden ze bij ons ook Natural Born Raver en Rockstar :P
Ook allemaal 'goede' deals daar met die proppers gesloten? :D
In Malia bedoel je? Ja we hadden 16 flessen bier, 4 rode vodka redbull, 2 bakken mixdrank en 20 shotjes voor 50 euro. Later nog 20 rode vodka redbull en 20 shotjes voor 50 euro. :P Naar de klote voor een schijntje xd
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Gewoon op de strip :P maar dit antwoord beschouw ik al als een ja haha
Bierkoning
last seen 14 days ago
Daveytl wrote:Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen :P
Ja weet ik haha, maar was me nooit opgevallen.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Pommer wrote:
Dacht dat jij de bierkoning was
Bierkoning
last seen 14 days ago
Henk-Jan wrote:
Pommer wrote:
Dacht dat jij de bierkoning was
Dus niet de speciaalbierkoning
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ben op dit moment in Barcelona en wilde nog een keer samen met m'n zusje uitgaan. Kent iemand leuke discotheken/kroegen in Barcelona die niet te duur zijn?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Daveytl wrote:Ben op dit moment in Barcelona en wilde nog een keer samen met m'n zusje uitgaan. Kent iemand leuke discotheken/kroegen in Barcelona die niet te duur zijn?
Tja daar ga je al..
Dan moet je in een kroeg bij een wat minder drukke plek gaan zitten, vaak bij steegjes of kleine paviljoentjes. Daar indrinken en dan in de kroeg/club niet veel drinken.
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Niet zozeer over de komende zomervakantie, maar goed. Ik moet voor volgend jaar het vriendenweekend organiseren. We hebben nu 2 steden waarin we 3 dagen activiteiten gaan doen. Het gaat om Glasgow en Dublin, en ik moet Glasgow uitwerken. Heb sowieso wedstrijd van Celtic bijwonen, en nu moet ik nog 2 activiteiten hebben. Iemand die al in Glasgow is geweest en tips/aanbevelingen heeft om te gaan doen?
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
RemcoM. wrote:Niet zozeer over de komende zomervakantie, maar goed. Ik moet voor volgend jaar het vriendenweekend organiseren. We hebben nu 2 steden waarin we 3 dagen activiteiten gaan doen. Het gaat om Glasgow en Dublin, en ik moet Glasgow uitwerken. Heb sowieso wedstrijd van Celtic bijwonen, en nu moet ik nog 2 activiteiten hebben. Iemand die al in Glasgow is geweest en tips/aanbevelingen heeft om te gaan doen?
http://www.tripadvisor.nl/Attractions-g ... tland.html

:$
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Laud wrote:
RemcoM. wrote:Niet zozeer over de komende zomervakantie, maar goed. Ik moet voor volgend jaar het vriendenweekend organiseren. We hebben nu 2 steden waarin we 3 dagen activiteiten gaan doen. Het gaat om Glasgow en Dublin, en ik moet Glasgow uitwerken. Heb sowieso wedstrijd van Celtic bijwonen, en nu moet ik nog 2 activiteiten hebben. Iemand die al in Glasgow is geweest en tips/aanbevelingen heeft om te gaan doen?
http://www.tripadvisor.nl/Attractions-g ... tland.html

:$

Thanks, heb wel al op zo'n dergelijke sites zitten kijken en het een en ander genoteerd. Maar dacht omdat hier veel jongeren zitten, vragen om ervaringen/aanbevelingen.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Morgen vriendenvakantie boeken voor aankomende zomer, gaat waarschijnlijk tussen Malta en Gran Canaria. Iemand ervaringen? Zag dat GC wel behoorlijk duur kan zijn met stappen dus dat is wel een minpunt.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Eind 2014 een weekje Lloret geboekt met de vrienden! :D
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Maar heh?!?>!>! ik snap het niet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Destination heeft een tijdmachine in zijn kelder staan.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.
Bierkoning
last seen 14 days ago
Daveytl wrote:Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.
Lijkt me wel ja.

Ik heb vorige week overigens ook geboekt, 12 dagen Malta :D
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
In de zomer voor de zoveelste keer naar l'estartit. Voor mij ideale vakantie. Perfecte balans tussen uitgaan/relaxen. Genoeg leuks te zien in de buurt (ja ik ben zo'n excursie guy), supertof duiken, genoeg nederlanders, en gewoon nog voor normale prijzen een goed hapje en drankje. Zit er iemand in de buurt en is geïntresseerd in wat meer informatie hit me up in een pb'tje :)
Bierkoning
last seen 14 days ago
Jordi wrote:In de zomer voor de zoveelste keer naar l'estartit. Voor mij ideale vakantie. Perfecte balans tussen uitgaan/relaxen. Genoeg leuks te zien in de buurt (ja ik ben zo'n excursie guy), supertof duiken, genoeg nederlanders, en gewoon nog voor normale prijzen een goed hapje en drankje. Zit er iemand in de buurt en is geïntresseerd in wat meer informatie hit me up in een pb'tje :)
Op de camping daar? Daar zitten echt ziek veel Spakenburgers altijd. Ja je zal er ongetwijfeld meerdere hebben trouwens.

En gaat Frank de Boer daar ook niet altijd heen met z'n gezin :P ?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Spakenburgers inderdaad wel eens gesproken. Frank de Boer is inderdaad vaak te vinden in de haven met zijn belachelijk grote sloep. Bizar. Zit op camping La Sirena trouwens :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Daveytl wrote:Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.
Ja ik gok het, maar dat leest dat toch wat vreemd.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
teupie wrote:
Ja ik gok het, maar dat leest dat toch wat vreemd.
Wat Davey zegt ja, het stond er idd een beetje krom :P