Ik dronk in Antwerpen altijd Duvel, gvd lekker gvdDaveytl wrote:Lang weekend Brugge gehad met m'n buurjongens. Godverdomme wat zijn sommige speciaalbiertjes toch vreselijk lekker. Brugse Zot Triple & Straffe Hendrik![]()
Leuke stad ook verder.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Van de week weer thuisgekomen na 11 dagen Cherso. Had het om eerlijk te zijn groter verwacht, Malia was voor m'n gevoel minstens 3x zo groot. Veel naar 't Hof van Holland en Bio Bio (waar trouwens Kingdom Re-Amp ineens gedraaid werd
) geweest.
Feestjes op Starbeach waren ook wel dik
Tussendoor af en toe naar Shooters om in een dronken bui te gaan stampen. Hoogtepunt was denk wel het avondje Malia tussen al die Britten, wat een figuren zijn dat zeg
.
Feestjes op Starbeach waren ook wel dik
Daar draaiden ze bij ons ook Natural Born Raver en RockstarUberhout wrote:Veel naar 't Hof van Holland en Bio Bio (waar trouwens Kingdom Re-Amp ineens gedraaid werd) geweest. .
Ook allemaal 'goede' deals daar met die proppers gesloten?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
In Malia bedoel je? Ja we hadden 16 flessen bier, 4 rode vodka redbull, 2 bakken mixdrank en 20 shotjes voor 50 euro. Later nog 20 rode vodka redbull en 20 shotjes voor 50 euro.Magnetron wrote:Daar draaiden ze bij ons ook Natural Born Raver en RockstarUberhout wrote:Veel naar 't Hof van Holland en Bio Bio (waar trouwens Kingdom Re-Amp ineens gedraaid werd) geweest. .
![]()
Ook allemaal 'goede' deals daar met die proppers gesloten?
Gewoon op de strip
maar dit antwoord beschouw ik al als een ja haha
Ja weet ik haha, maar was me nooit opgevallen.Daveytl wrote:Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen
Dacht dat jij de bierkoning wasPommer wrote:Ja weet ik haha, maar was me nooit opgevallen.Daveytl wrote:Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen
Dus niet de speciaalbierkoningHenk-Jan wrote:Dacht dat jij de bierkoning wasPommer wrote:Ja weet ik haha, maar was me nooit opgevallen.Daveytl wrote:Duvel is maar zo gewoontjes. Die kun je hier ook gewoon kopen
Ben op dit moment in Barcelona en wilde nog een keer samen met m'n zusje uitgaan. Kent iemand leuke discotheken/kroegen in Barcelona die niet te duur zijn?
Tja daar ga je al..Daveytl wrote:Ben op dit moment in Barcelona en wilde nog een keer samen met m'n zusje uitgaan. Kent iemand leuke discotheken/kroegen in Barcelona die niet te duur zijn?
Dan moet je in een kroeg bij een wat minder drukke plek gaan zitten, vaak bij steegjes of kleine paviljoentjes. Daar indrinken en dan in de kroeg/club niet veel drinken.
Niet zozeer over de komende zomervakantie, maar goed. Ik moet voor volgend jaar het vriendenweekend organiseren. We hebben nu 2 steden waarin we 3 dagen activiteiten gaan doen. Het gaat om Glasgow en Dublin, en ik moet Glasgow uitwerken. Heb sowieso wedstrijd van Celtic bijwonen, en nu moet ik nog 2 activiteiten hebben. Iemand die al in Glasgow is geweest en tips/aanbevelingen heeft om te gaan doen?
http://www.tripadvisor.nl/Attractions-g ... tland.htmlRemcoM. wrote:Niet zozeer over de komende zomervakantie, maar goed. Ik moet voor volgend jaar het vriendenweekend organiseren. We hebben nu 2 steden waarin we 3 dagen activiteiten gaan doen. Het gaat om Glasgow en Dublin, en ik moet Glasgow uitwerken. Heb sowieso wedstrijd van Celtic bijwonen, en nu moet ik nog 2 activiteiten hebben. Iemand die al in Glasgow is geweest en tips/aanbevelingen heeft om te gaan doen?
Laud wrote:http://www.tripadvisor.nl/Attractions-g ... tland.htmlRemcoM. wrote:Niet zozeer over de komende zomervakantie, maar goed. Ik moet voor volgend jaar het vriendenweekend organiseren. We hebben nu 2 steden waarin we 3 dagen activiteiten gaan doen. Het gaat om Glasgow en Dublin, en ik moet Glasgow uitwerken. Heb sowieso wedstrijd van Celtic bijwonen, en nu moet ik nog 2 activiteiten hebben. Iemand die al in Glasgow is geweest en tips/aanbevelingen heeft om te gaan doen?
Thanks, heb wel al op zo'n dergelijke sites zitten kijken en het een en ander genoteerd. Maar dacht omdat hier veel jongeren zitten, vragen om ervaringen/aanbevelingen.
Morgen vriendenvakantie boeken voor aankomende zomer, gaat waarschijnlijk tussen Malta en Gran Canaria. Iemand ervaringen? Zag dat GC wel behoorlijk duur kan zijn met stappen dus dat is wel een minpunt.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Eind 2014 een weekje Lloret geboekt met de vrienden! 
Destination heeft een tijdmachine in zijn kelder staan.
Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.
Lijkt me wel ja.Daveytl wrote:Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.
Ik heb vorige week overigens ook geboekt, 12 dagen Malta
In de zomer voor de zoveelste keer naar l'estartit. Voor mij ideale vakantie. Perfecte balans tussen uitgaan/relaxen. Genoeg leuks te zien in de buurt (ja ik ben zo'n excursie guy), supertof duiken, genoeg nederlanders, en gewoon nog voor normale prijzen een goed hapje en drankje. Zit er iemand in de buurt en is geïntresseerd in wat meer informatie hit me up in een pb'tje 
Op de camping daar? Daar zitten echt ziek veel Spakenburgers altijd. Ja je zal er ongetwijfeld meerdere hebben trouwens.Jordi wrote:In de zomer voor de zoveelste keer naar l'estartit. Voor mij ideale vakantie. Perfecte balans tussen uitgaan/relaxen. Genoeg leuks te zien in de buurt (ja ik ben zo'n excursie guy), supertof duiken, genoeg nederlanders, en gewoon nog voor normale prijzen een goed hapje en drankje. Zit er iemand in de buurt en is geïntresseerd in wat meer informatie hit me up in een pb'tje
En gaat Frank de Boer daar ook niet altijd heen met z'n gezin
Spakenburgers inderdaad wel eens gesproken. Frank de Boer is inderdaad vaak te vinden in de haven met zijn belachelijk grote sloep. Bizar. Zit op camping La Sirena trouwens 
Ja ik gok het, maar dat leest dat toch wat vreemd.Daveytl wrote:Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wat Davey zegt ja, het stond er idd een beetje kromteupie wrote:Ja ik gok het, maar dat leest dat toch wat vreemd.Daveytl wrote:Of hij bedoelt gewoon dat ie aan t einde van 2014 z'n vakantie van de komende zomer heeft geboekt.