Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:46 

Kraak... Piep...

In Lloret hadden we ook ontbijt.

Maar we waren toch nooit zo vroeg wakker, alleen op de 1e en de vertrekdag hebben we ontbeten. En was nog smerig ook. Paar lekkere broodjes maar meer niet. Koffie was slap, melk was warm e.d.

En als we om 7 ofzo thuiskwamen van het stappen dan was het toch ontbijten bij de BK of Mac
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:48 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
In Lloret hadden we ook ontbijt.

Maar we waren toch nooit zo vroeg wakker, alleen op de 1e en de vertrekdag hebben we ontbeten. En was nog smerig ook. Paar lekkere broodjes maar meer niet. Koffie was slap, melk was warm e.d.

En als we om 7 ofzo thuiskwamen van het stappen dan was het toch ontbijten bij de BK of Mac

Kon toch niet bij de BK? Kon daar alleen uit de muur een long chicken trekken. Vorig jaar dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:50 

Kraak... Piep...

Ja dat was bij Tropics daar. Bij de ingang van de GOGO stamkroeg (Moby's).
Maar die BK was om 7/8 ook al weer open :P. Tenminste dat zag ik.

Ik heb alleen ontbijt gehad in de Mac. Net zo heerlijk zo'n crispy mac bacon ding ofzo in de ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:53 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Ja dat was bij Tropics daar. Bij de ingang van de GOGO stamkroeg (Moby's).
Maar die BK was om 7/8 ook al weer open :P. Tenminste dat zag ik.

Ik heb alleen ontbijt gehad in de Mac. Net zo heerlijk zo'n crispy mac bacon ding ofzo in de ochtend.

Oh vandaar, ik was meestal rond 7 uur wel weer in het appartement. Bij die BK en tropics stond het altijd vol met hoeren en straatnegers. Altijd met me handen in de zak door die straat gelopen.

Meestal haalde wij zo'n pizza-slice (1/4 van een mega pizza) bij de subway óf gewoon een broodje bij de Subway en daarna lekker pitten als het was afgelopen bij de St Trop. Wij sliepen daarboven. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:57 

Kraak... Piep...

St. Trop was een leuke club. Een van de weinige. Maarja er zijn daar meer clubs/kroegen en souvenierwinkels dan dat er gewone huizen zijn. Dus we hebben lang niet alles gehad.

De clubs die ik wat aan vond waren

St. Trop
Moby's
Die nederlandse apres-ski kroeg.
Londoner

Tropics was VEEL te druk en had alleen maar chagerijnige mensen en homofiele spanjaarden.
Bumpers zaten allemaal aso :P
En die kroeg rechts boven tropics lichten je op bij het leven.

Hebben jullie nog een goed restaurant daar gevonden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:14 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
St. Trop was een leuke club. Een van de weinige. Maarja er zijn daar meer clubs/kroegen en souvenierwinkels dan dat er gewone huizen zijn. Dus we hebben lang niet alles gehad.

De clubs die ik wat aan vond waren

St. Trop
Moby's
Die nederlandse apres-ski kroeg.
Londoner

Tropics was VEEL te druk en had alleen maar chagerijnige mensen en homofiele spanjaarden.
Bumpers zaten allemaal aso :P
En die kroeg rechts boven tropics lichten je op bij het leven.

Hebben jullie nog een goed restaurant daar gevonden dan?

Wij hebben een keer in die winkelstraat gegeten, had toen spareribs. Was goed te eten. Een keer bij een oranje café van Beachmasters en een keer tegenover de Spar, helemaal rehcts van het strand. Daar had ik toen Pasta met kaviaar. Dat was echt geniaal lekker en koste geen ruk.

Wij zijn alleen maar in St. Trop geweest. Daar waren de meeste 'buitenlanders' en niet van die asociale. Zaten nog wel normale mensen tussen. Daarbij hadden we zo'n clubpasje gekocht. Bij St Trop gingen we daar de trap op en als je de laatste tree had zaten we rechts in zon appartement. Dan werd er weer even snel wat bijgegoten of wat gegeten en dan gingen we weer naar binnen. Ideaal.

Kan dan ook niet begrijpen dat mensen Llorett tegen vinden vallen. Heb me echt uiterst goed vermaakt. Enigste nadeel is wellicht de verhouding tussen man en vrouw hoewel in St. Trop dat ook wel mee leek te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:20 

Kraak... Piep...

Daarom vondt ik St. Trop ook de enige, met moby's echt goede club :P Vanwege de goede verhouding.

Wij hebben hooguit een goed restaurant gevonden.
Eerste restaurant was de helft van het spul maar goed klaar. Mijnes gelukkig wel maar de lasanga van een van de jongens was wat verbrand en iemand anders zn pasta was heel taai.
Tweede restaurant was alles binnen 4 minuten klaar, nou dan voel je de bui al hangen, alles lauw en slap en zodra we er wat van zeiden werd die kok chagerijnig.
Derde restaurant was een pools restaurant. Er stond maar een lekker iets op de kaart en dat was ribs. Die waren opzich wel te doen, maar de rests wat we kregen niet. Het shotje dat we na de tijd kregen ook wel, die was wel heeeel sterk geloof ik.

Daarna hebben we op google gezocht en vonden wij een restaurant in een steeg daar vlakbij de burger king aan het strand. (meer naar rechts als je voor de BK staat en dan kom je een rij terassen tegen, daar tussen de steegjes). En die ratings maakten alles waar. Heerlijk eten, niet duur. goed gevuld bord, geweldige gastvrijheid van de man en de vrouw die het restaurant runnen en je kreeg vet veel spul gratis.

Daarna nog is een italiaan geprobeerd maar die was ook maar matig. (bodem pizza zwart, half gare lasanga)

Al in al. Als je gaat eten in Lloret. Zoek die vrouw dr restaurant op of degene die er naast zit. Heerlijk eten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:24 

Hardtraxx Elite

Haha. Maarja, ik stel niet al te hoge eisen als ik met mijn vrienden op 'zuipvakantie' ben. Hoewel lekker eten op vakantie wel een pré is. Wat word het dit jaar voor jou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:31 

Kraak... Piep...

jRn schreef:
Haha. Maarja, ik stel niet al te hoge eisen als ik met mijn vrienden op 'zuipvakantie' ben. Hoewel lekker eten op vakantie wel een pré is. Wat word het dit jaar voor jou dan?

Dit jaar wordt het toch marmaris denk ik.

Zo niet dan wordt het of Mallorca of Sziget + een van deze Rovinj/Medulin/Umag/Porec.
Ik ben zelf al is in Medulin geweest en dat is tot nu toe nog mijn beste vakantie.

Maar jij gaat dit jaar weer naar Lloret? Of wie deed dat?
Zo ja. Ga naar dit restaurant, beste van lloret door de meesten beoordeeld qua prijs/kwaliteit.

La Parrilla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:58 

Hardtraxx Elite

Ik ga bijna nooit meer op vakantie. Gewoon weer een paar extra festivals erbij dit jaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 02:13 

Hardtraxx Elite

Dit jaar veel festivals proberen te bezoeken.
Week je bij me ouders langs op hun vakantie (Plek nog niet bekend).
Misschien met een aantal maten naar Hongarije (Tata), als we appartement kunnen gebruiken van iemand die we kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 10:43 

Hardtraxxer

Wij zijn er nog niet uit.. Mallorca, LLoret, Mamaris, Malta of Sunny Beach... viel me wel op dat Mallorca en LLoret al bijna helemaal vol zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:14 

Hardtraxxer

Mallorca is een aanrader, vorig jaar top vakantie gehad!
Voor de mensen die gaan: zoek de Heineken Bar op, elke dag geopend van 05:00 tot 09:00 uur :thumbsup:
Heb daar ook nog een Theracords sticker aan de bovenkant van de bar geplakt, waarschijnlijk hangt ie er nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:45 

Hardtraxxer

Laos, Thailand en Vietnam... het is wat duurder om er te komen maar het verblijf is vele male goedkoper dan in zo'n pauperhotel van beachmasters ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:30 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
jRn schreef:

Dit jaar wordt het toch marmaris denk ik.

Zo niet dan wordt het of Mallorca of Sziget + een van deze Rovinj/Medulin/Umag/Porec.
Ik ben zelf al is in Medulin geweest en dat is tot nu toe nog mijn beste vakantie.

Maar jij gaat dit jaar weer naar Lloret? Of wie deed dat?
Zo ja. Ga naar dit restaurant, beste van lloret door de meesten beoordeeld qua prijs/kwaliteit.

La Parrilla.

Ga dit jaar naar Mallorca. Ben wel benieuwd hoe het daar is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 14:54 

Bierkoning

Rodedoffer schreef:
Voor de mensen die gaan: zoek de Heineken Bar op, elke dag geopend van 05:00 tot 09:00 uur :thumbsup:
Heb daar ook nog een Theracords sticker aan de bovenkant van de bar geplakt, waarschijnlijk hangt ie er nog wel.

Oja haha, altijd als we uit Veronica of Shooters of waar dan ook kwamen nog ff naar de heineken bar een biertje halen, en daarna meestal naar Aladin voor een durum xd Die snackbar naast de heineken bar is ook superchill trouwens, beter dan die troep van de mac of burger king of die droge pizzapunten overal. Was alleen vrij druk altijd daar. In het Duitse gedeelte (Mega Park/Arena :worship: ) had je ook altijd van die curryworst kramen, ook fucking lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:02 

Hardtraxx Veteran

Rodedoffer schreef:

Huh? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:06 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
Rodedoffer schreef:

Huh? xd

Als alles dicht gaat kun je daar nog heen :P Alleen dacht ik dat ie voor 05:00 ook open was? Zeker weten doe ik het niet, meestal waren we dan toch ergens anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Kleine kans dat ik tot 9 uur 's ochtends ergens heen ga. Of ik ben dan te lam of ik bevindt me in een situatie dat ik nergens meer heen hoef. :P Gaat trouwens hard met de reizen, mag deze week wel gaan boeken. Hopen dat m'n maten geld hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:57 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
lleen dacht ik dat ie voor 05:00 ook open was

Ja klopt hij is volgens mij van 18:00 tot 00:00 uur open om vervolgens te sluiten en dedeuren om 05:00 uur weer te openen, wij zaten er dagelijks en hebben daar binnen toch wel de leukste tijd van ons hele verblijf gehad denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:16 

Hardtraxx Veteran

over 2 weken weet k of k naar vegas kan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:06 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoofdcoach schreef:
Rodedoffer schreef:

Huh? xd

Als alles dicht gaat kun je daar nog heen :P Alleen dacht ik dat ie voor 05:00 ook open was? Zeker weten doe ik het niet, meestal waren we dan toch ergens anders.

Ja maar 05:00 tot 09:00, hij is dus 4 uurtjes open voor de after party mensen?
Wel handig om te weten, ik ga er misschien heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:22 

Hardtraxx Addict

In de week van 18 juli naar Albufeira ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:18 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme vet veel is al volgeboekt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:57 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Godverdomme vet veel is al volgeboekt..

In Mallorca zit echt bijna alles vol. Wij hebben in de kerstvakantie geboekt en toen was het echt al bijna niet meer te doen. Kijk ook op de andere reisorganisaties (X-travel, beachmasters, GOGO)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic