Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Nando schreef:
Godverdomme vet veel is al volgeboekt..

In Mallorca zit echt bijna alles vol. Wij hebben in de kerstvakantie geboekt en toen was het echt al bijna niet meer te doen. Kijk ook op de andere reisorganisaties (X-travel, beachmasters, GOGO)

Echt belachelijk, in januari al.. Heb de meeste sites al gecheckt, zijn nog een paar appartementen met plaats of je gaat al richting de 7/800 wat ik echt te gek vind. Iemand ervaringen met Sunny Beach?
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 23:51 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
jRn schreef:
Nando schreef:

In Mallorca zit echt bijna alles vol. Wij hebben in de kerstvakantie geboekt en toen was het echt al bijna niet meer te doen. Kijk ook op de andere reisorganisaties (X-travel, beachmasters, GOGO)

Echt belachelijk, in januari al.. Heb de meeste sites al gecheckt, zijn nog een paar appartementen met plaats of je gaat al richting de 7/800 wat ik echt te gek vind. Iemand ervaringen met Sunny Beach?

Aparthotel Briz Beach is wel chill, zat ik vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 00:14 

Fuck het zuiden. ik ga naar het noorden :cool:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 00:42 

Bierkoning

Nando schreef:
jRn schreef:
Nando schreef:

Tja of je nou voor 7/800 zit of voor 600 maakt ook niet zoveel uit toch? Zit idd wel veel vol zeg tering >.< Wij zijn ook met 7 man wat echt een ongelukkig aantal aangezien de meeste kamers voor 3 personen zijn, dan moet je dus 3 kamers boeken. Maar we komen er wel, desnoods maar wat extra betalen. Moet er gewoon weer heen :love:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 00:56 

Hardtraxx Elite

Hebben wij helaas ook Pommer. En heel veel appartementen die er nu zijn zijn 2-kamerappartementen waarbij dan een bank als gbed gebruikt moet worden.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 01:15 

Hardtraxxer

Nando schreef:
jRn schreef:
Nando schreef:

Vorig jaar top vakantie gehad, in 't begin wel voorzichtig geweest omdat je veel verhalen hoort van mensen die je overvallen, totaal niet gemerkt. 8 dagen lang alleen maar gezelligheid gehad.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 02:02 

Kraak... Piep...

Die heb je overal zonbeetje.

Sunny Beach is leuk heb ik gehoord van menig man, maar heeft wel last van sausagefests hoor ik van sommigen.

Als je toch die richting op gaat zou ik eerder voor Medulin Porec of Rovinj kiezen.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 11:58 

Hardtraxx Veteran

Boek een ticket naar Thailand (700 euro) en ga richting Phi Phi en Koh Toa (koh pang yang kan ook als er een full moonparty is). Voor 1200 euro ben je klaar en je hebt de tijd van je leven.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 17:15 

Ben jij zo'n ladyboylover?
En in Azië hap je stof ipv lucht..
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 17:16 

Kraak... Piep...

Spablauw schreef:
Ben jij zo'n ladyboylover?
En in Azië hap je stof ipv lucht..

Azië is ook zo klein dat alles hetzelfde is.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:40 

Hardtraxxer

Lloret de Mar geboekt... 29 juli tot 8 aug. :beer:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:52 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Die heb je overal zonbeetje.

Sunny Beach is leuk heb ik gehoord van menig man, maar heeft wel last van sausagefests hoor ik van sommigen.

Als je toch die richting op gaat zou ik eerder voor Medulin Porec of Rovinj kiezen.

Ik ben vorig jaar naar Porec geweest maar ik vond het best tegenvallen. Wij gingen met zn 4e met de auto (stelletje gekken). In het stadje (in de haven) heb je met name lounge barretjes waar iedereen eerst zit tot een uur of 3 om vervolgens nog naar een discotheek te gaan. Wel een paar prachtige avonden gehad, maar verwacht geen volle discotheken. De drukte van de discotheken hangt ook sterk samen met de Nederlandse reisorganisaties, die bezoekjes brengen aan clubs in de regio (zo ook in Rovinj). Wel mooie vrouwen overigens :)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:52 

Hardtraxx Veteran

Lloret it is! (Again)

Kaasboer schreef:

Dan ben ik er ook nog, wij gaan 22 juli tot 02 augustus. :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 18:24 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Lloret it is! (Again)

Kaasboer schreef:

Dan ben ik er ook nog, wij gaan 22 juli tot 02 augustus. :P

Oke gezellig!
Is het wat aangezien je niet voor de eerste keer gaat?
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 18:42 

Hardtraxx Veteran

als je voor t eerst naar lloret gaat heb je de tijd van je leven :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:22 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
als je voor t eerst naar lloret gaat heb je de tijd van je leven :P

Ook als je 21 bent.. daar twijfel ik nog een beetje aan namelijk!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:38 

Bierkoning

93Wesley93 schreef:
Lloret it is! (Again)

Nog iets aan m'n advies gehad? Haha.

Bij ons is het echt gezeik met boeken, alles wat ons uitkwam qua datum/aantal personen zit bijna vol in Mallorca. Wordt misschien zelfs een last minute.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:48 

Bij ons is het ook een gezeik. Sunny Beach/Porec/Mallorca, iedereen wil iets anders bijna :D Hoe geraken wij hier uit seg...
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 22:48 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Bij ons is het ook een gezeik. Sunny Beach/Porec/Mallorca, iedereen wil iets anders bijna :D Hoe geraken wij hier uit seg...

Mallorca kun je wel wegstrepen, dat zit allemaal al vol!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:27 

Bierkoning

Kaasboer schreef:
Spablauw schreef:

Mallorca kun je wel wegstrepen, dat zit allemaal al vol!

Wij hebben nu een appartement gevonden wat precies goed voor ons is, alleen dat is pas van 11 tot 22 augustus. Iemand die wel eens zo laat is gegaan en kan vertellen hoe het dan is? Ik ben altijd eind juli gegaan tot nu toe.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:47 

Hardtraxx Veteran

In 2011 naar Lloret geweest, ondanks dat ik toentertijd een vriendin had heb ik me nog een aantal avonden flink in moeten houden :lol: . Geile Duitse blonde die vanalles wilde, maar kon nog enigszins nadenken met m'n zatte kop. Idem met een leuke dame uit dezelfde woonplaats als Radical Redemption en Crypsis.

Verder was Lloret erg duur, vond ik de kroegentocht wel heel erg vet ! Op een gegeven moment liepen we in een smalle straat tussen 2 hotels waar dus de balkons tegenover elkaar lagen, iedereen schreeuwen naar elkaar, geweldig :lol: . Een keer was leuk daar, maar vond het soms wel een erg opgeklopt sfeertje. Wel dankzij de reisleiding gratis naar een feest in de Tropics als VIP geweest met David Guetta als hoofdact xd. En nog met een maat in een hoerentent verzeild geraakt waar we 6 euro per fles bier af moesten tikken :P.

In 2012 zijn we naar Sunny Beach geweest, 1 ding..... :worship: :worship:

Wat een plaats ! Vooral veel studenten, man/vrouw verhouding 50/50, alles goedkoop (behalve in sommige clubs) , alles mag er , gekke bulgaren, poolparty bij ons appartement, vodka, zweedse wijven, een aanslag op het vliegveld, uit eten voor 10 euro, uit eten en dan 3 dubbele vodka met 2 halve liters .... 20 euro :lol: ....

1 grote bende, 1 grote zooi ongeregeld maar wat een feestlocatie zeg..... :worship: :worship:

Voordat ik spijt ga krijgen dat ik dit jaar niet weer meega naar Sunny Beach....
6 dagen naar New York, en dan een binnenlandse vlucht naar Florida, alwaar we 15 dagen verblijven !
Bericht Geplaatst op 17 jan 2013 00:04 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Sunny Beach

DAT! :worship:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2013 01:22 

Hardtraxx Veteran

Ik wilde na het lezen/horen van alle verhalen over Sunny Beach (Den Gladen Viking :D ) ook het liefst daarheen, maar een aantal vrienden hebben zich bang laten maken door al die verhalen over diefstal en oplichterij enzo :thumbdown: Achja, Albufeira zal vast ook wel leuk worden. Benieuwd naar die discotheek Kadoc, schijnt een hele brute tent te zijn.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2013 11:54 

Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
Ik wilde na het lezen/horen van alle verhalen over Sunny Beach (Den Gladen Viking :D ) ook het liefst daarheen, maar een aantal vrienden hebben zich bang laten maken door al die verhalen over diefstal en oplichterij enzo :thumbdown: Achja, Albufeira zal vast ook wel leuk worden. Benieuwd naar die discotheek Kadoc, schijnt een hele brute tent te zijn.

Lol helemaal niks van die shit meegekregen :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:07 

Hardtraxx Veteran

1 nacht alleen wat geks meegemaakt... Liep met de vriendengroep van een meisje mee naar hun hotel, dat lag verder van zee, vanaf de hoofdstraat (Hotel Kuban), de grote weg oversteken en doorlopen. Daar kwam je zegmaar in het Pauperdistrict terecht. Weinig verlichting, en ineens 2 Bulgaren die als een gek begonnen in te trappen op een meisje... Leek wel of ze helemaal doorgesnoven waren en probeerden mij ook te trappen, maar gelukkig kwamen een paar vrienden van hun ze tot bedaren brengen. Daarna met de hele groep maar heel hard richting hotel gerend :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic