In 2011 naar Lloret geweest, ondanks dat ik toentertijd een vriendin had heb ik me nog een aantal avonden flink in moeten houden

. Geile Duitse blonde die vanalles wilde, maar kon nog enigszins nadenken met m'n zatte kop. Idem met een leuke dame uit dezelfde woonplaats als Radical Redemption en Crypsis.
Verder was Lloret erg duur, vond ik de kroegentocht wel heel erg vet ! Op een gegeven moment liepen we in een smalle straat tussen 2 hotels waar dus de balkons tegenover elkaar lagen, iedereen schreeuwen naar elkaar, geweldig

. Een keer was leuk daar, maar vond het soms wel een erg opgeklopt sfeertje. Wel dankzij de reisleiding gratis naar een feest in de Tropics als VIP geweest met David Guetta als hoofdact

. En nog met een maat in een hoerentent verzeild geraakt waar we 6 euro per fles bier af moesten tikken

.
In 2012 zijn we naar Sunny Beach geweest, 1 ding.....
Wat een plaats ! Vooral veel studenten, man/vrouw verhouding 50/50, alles goedkoop (behalve in sommige clubs) , alles mag er , gekke bulgaren, poolparty bij ons appartement, vodka, zweedse wijven, een aanslag op het vliegveld, uit eten voor 10 euro, uit eten en dan 3 dubbele vodka met 2 halve liters .... 20 euro

....
1 grote bende, 1 grote zooi ongeregeld maar wat een feestlocatie zeg.....
Voordat ik spijt ga krijgen dat ik dit jaar niet weer meega naar Sunny Beach....
6 dagen naar New York, en dan een binnenlandse vlucht naar Florida, alwaar we 15 dagen verblijven !