Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:10 

Zit erover na te denken voor een weekendje Decibel, zijn we iig toch een paar dagen van huis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:41 

Bierkoning

Nando schreef:
Wordt voor ons waarschijnlijk ook Mallorca. :D

Baas :D
Ga in de eerste week van augustus dan gaan wij ook zo'n beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:44 

Hardtraxx Elite

Zo, wordt nog een hardtraxx meeting. 31 juli tm 7 augustus hier. Appartement: Jorbar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:46 

Bierkoning

jRn schreef:
Zo, wordt nog een hardtraxx meeting. 31 juli tm 7 augustus hier. Appartement: Jorbar.

Nice, hopen dat ze dit jaar in BCM ook een hardstyle dj uitnodigen, vorig jaar naar Skrillex geweest daar en dat was zo knakerziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 22:03 

Hardtraxx Elite

Ben er nog nooit gehoord maar van BCM goede verhalen gehoord, ook met muziek én halfnaakte schöne Duitse.

Welk appartement zitten jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 00:48 

Kraak... Piep...

Mallorca lijkt me ook wel interessant.

Desalnietemin heeft de groep zonbeetje al besloten.

Het wordt waarschijnlijk Marmaris, Turkije. Anders toch Mallorca.

Ik ben voor Spanje naar Kroatie geweest.
Niet Porec zoals anderen maar Medulin (Helemaal in het zuiden van Istrië).
En zou daar ook zo weer heen gaan, maar dan wel in een appartement, de tent was kut. Je plakt elke ochtend aan je luchtbed van de hitte en de tent stinkt na 4 dagen al.

Super vakantie gehad, super mensen, super clubs, super feesten, super recreatie, meer vrouwen dan mannen of even veel, goeie prijzen, mooie omgeving.

De nadelen daar waren alleen de afstand van medulin naar de camping (15-20min lopen) maar er waren meerdere campings en ik pak de volgende keer een appartement. En de kroatische bevolking. Zolang je een klant bent of een bezoeker in een club zijn ze aardig. Maar als je gewoon een praatje wil doen zijn ze niet zo vriendelijk meer. En geen zand strand, met veel stenen in het water waardoor je van die homofiele schoentjes aan moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 00:53 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
nlijk Marmaris, Turkije. Anders toch Mallorca.

Afrader... ik ben er vorig jaar geweest en het is er overspoeld met engelsen en schotten. Niet bepaald leuk volk om tussen uit te gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 02:25 

Hardtraxx Addict

Meerdere vakanties eigenlijk.
Een week naar Malta met m'n vriendin.
Met 3/4 vrienden enkele dagen Boedapest (of in Oost-Europa wat rondtrekken en uitkomen in Boedapest) en aansluitend naar Sziget.
Daarna met dezelfde plus drie dames, afhankelijk van de prijs van de kaartjes en of we kaartjes kunnen krijgen naar Lowlands, anders Pukkelpop.
En eventueel (als ik daarvoor nog een leuke groep vind) Tomorrowland en/of Dour.

Sla de zuipvakantie met vriendengroep over dit jaar; vorig jaar ruim 1000 euro kwijt en daar kan ik veel leukere dingen van doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:01 

Bierkoning

Strep schreef:
Sla de zuipvakantie met vriendengroep over dit jaar; vorig jaar ruim 1000 euro kwijt en daar kan ik veel leukere dingen van doen.

Dat is fucking weinig man, of was dat alleen het verblijf + reis? Zo ja dan is het wel duur idd :P Wij zaten vorig jaar ook voor 890 euro pp in Mallorca, maar dat was omdat we all inclusive hadden (alle appartementen zaten vol). Dat moet je dus echt niet doen, man wat een ranzig eten.

jRn schreef:
Ben er nog nooit gehoord maar van BCM goede verhalen gehoord, ook met muziek én halfnaakte schöne Duitse.

Welk appartement zitten jullie?

Zijn juist vooral horny Engelse daar haha. We moeten nog boeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:17 

Hardtraxx Elite

Ben benieuwd. Heb er in ieder geval ontzettend veel zin in. Vorig jaar waren we net tussen de examenperiode en het hoogseizoen in Llorett en heb me toen uitstekend vermaakt. Wellicht dat dit jaar overtroffen kan worden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:11 

Bierkoning

Wtf xd Ik reken €2000 voor mn vakantie, als het minder is is het mooi meegenomen. Dit jaar was het zelfs te weinig, maar we hadden dan ook wel een veel te duur verblijf. We gaan wel altijd 11 dagen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:12 

Zo veel ? xd
Ik vorig jaar Calella 3 sterren hotel half pension en busreis voor 209 euro
Daar nog een 250 euro op gedaan en elke avond goed weg... Hopelijk vindt ik zoiets opnieuw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Wij zitten meer aan eind juni/begin juli te denken. Goedkoper en (dus) meer vrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:27 

Bierkoning

Nando schreef:
Pommer schreef:
Nando schreef:

Wij zitten meer aan eind juni/begin juli te denken. Goedkoper en (dus) meer vrouwen.

Oke tja dan kunnen wij sowieso nog niet, een paar jongens zitten met de bouwvakvakantie.

Spablauw schreef:
Zo veel ? xd
Daar nog een 250 euro op gedaan en elke avond goed weg... Hopelijk vindt ik zoiets opnieuw!

Haha tering, ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt hoor. Ik denk dat ik overdag ongeveer 20-30 op maak aan eten, drinken etc en met uitgaan gaat er ook wel makkelijk 80 op ofzo. Volgens mij is dat ook niet overdreven veel, als ik zie wat sommige van mijn dorpsgenoten er doorheen jagen op zo'n dag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Oke tja dan kunnen wij sowieso nog niet, een paar jongens zitten met de bouwvakvakantie.

Spablauw schreef:
Zo veel ? xd

Haha tering, ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt hoor. Ik denk dat ik overdag ongeveer 20-30 op maak aan eten, drinken etc en met uitgaan gaat er ook wel makkelijk 80 op ofzo. Volgens mij is dat ook niet overdreven veel, als ik zie wat sommige van mijn dorpsgenoten er doorheen jagen op zo'n dag xd

Ah ja, voor ons is het ook nog even kijken wanneer iedereen klaar is met school etc. Maar wij gaan ook niet met een grote groep of zo. Vind 80 trouwens best veel om uit te geven met 1 avond stappen, maar ik ben dan ook al vrij snel naar de klote van drank. :P Hoe duur is drank en eten in Mallorca dan ongeveer?

Wat zijn trouwens verder nog goede boekingsites? Zit nu steeds te kijken op Beachmasters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:38 

Ja maar wij hadden een feestpas gekocht zodat we overal gratis binnenkonden.. En we deden altijd een fles whisky met 5 voor we weg gingen :)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:48 

Bierkoning

Spablauw schreef:
Ja maar wij hadden een feestpas gekocht zodat we overal gratis binnenkonden.. En we deden altijd een fles whisky met 5 voor we weg gingen :)...

Oja dat kun je ook doen idd, maar wij deden dat niet omdat we liever gewoon onze eigen weg gaan en anders moet je altijd op bepaalde dagen naar die clubs toe.

Nando schreef:
Ah ja, voor ons is het ook nog even kijken wanneer iedereen klaar is met school etc. Maar wij gaan ook niet met een grote groep of zo. Vind 80 trouwens best veel om uit te geven met 1 avond stappen, maar ik ben dan ook al vrij snel naar de klote van drank. :P Hoe duur is drank en eten in Mallorca dan ongeveer?

Wat zijn trouwens verder nog goede boekingsites? Zit nu steeds te kijken op Beachmasters.

Ja ligt er ook aan wat je drinkt natuurlijk, als je alleen bier drinkt dan is 80 fucking veel, maar ik dronk zelf meestal jack daniels cola, dan betaal je wel aardig wat, plus je haalt shotjes/rondjes enzo. Maar mallorca is niet overdreven duur ofzo, je hebt zelfs in Shooters een paar uur dat je liter kannen cola jack daniels, bacardi, malibu etc kan halen voor €15

Wij waren vorig jaar met Gogo en dat was gewoon top geregeld, maar heb verder niet echt verstand van welke organisatie het beste/goedkoopste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:52 

Hardtraxxer

Mallorca is zeker een aanrader. Heb vorig jaar bijna geen paupervolk gezien er is een goeie verhouding tussen mannen en vrouwen en de prijzen zijn niet abnormaal hoog. Als je in El Arenal op het nederlandse deel zit ligt alles ook nog lekker op loopafstand ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:18 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Strep schreef:

Dat is fucking weinig man, of was dat alleen het verblijf + reis? Zo ja dan is het wel duur idd :P Wij zaten vorig jaar ook voor 890 euro pp in Mallorca, maar dat was omdat we all inclusive hadden (alle appartementen zaten vol). Dat moet je dus echt niet doen, man wat een ranzig eten.

Haha, ik betaalde 400-500 voor verblijf + reis. Sunny Beach was dat. Daar nog ongeveer 500 uitgegeven en niet zuinig aan gedaan of zo. Maar wat jij zegt bevestigt in principe alleen maar mijn keuze, want dit jaar gaat m'n vriendengroep naar Lloret en dat is all-inclusive haha :D . Betalen 600-700 euro enkel om daar te zijn dus dan zit je al gauw op 1500 totaal denk ik en dat vind ik het geld echt niet waard :). Ze geloven dat je bij all-inclusive vrijwel helemaal klaar bent qua geld maar dat is (denk ik) echt niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:36 

Bierkoning

Strep schreef:
Pommer schreef:
Strep schreef:

Haha, ik betaalde 400-500 voor verblijf + reis. Sunny Beach was dat. Daar nog ongeveer 500 uitgegeven en niet zuinig aan gedaan of zo. Maar wat jij zegt bevestigt in principe alleen maar mijn keuze, want dit jaar gaat m'n vriendengroep naar Lloret en dat is all-inclusive haha :D . Betalen 600-700 euro enkel om daar te zijn dus dan zit je al gauw op 1500 totaal denk ik en dat vind ik het geld echt niet waard :). Ze geloven dat je bij all-inclusive vrijwel helemaal klaar bent qua geld maar dat is (denk ik) echt niet zo.

Nee dat is alles behalve zo haha, tenzij je een 5-sterren hotel hebt is het voedsel 9 vd 10 keer niet te eten, ze donderen echt overal een lading olijfolie overheen, laten alles gewoon een paar dagen liggen, hebben alleen maar namaakspullen (dus bijv. spaanse whiskey ipv jack daniels) wat niet te zuipen is en je ontbijt mis je meestal omdat je dan nog ligt te slapen. Wij gingen dus gewoon elke dag ergens anders eten. Daarnaast is het 's avonds fucking druk in die bar want al die gezinnen/jongeren/stellen zitten daar dan, daar heb je dan ook al geen zin meer in en ga je alsnog maar drank halen in de supermarkt en op je kamer zuipen :P En als je gaat stappen maak je ook gewoon geld op natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:40 

Schweden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:52 

Hardtraxx Elite

Boedapest, Sziget! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:58 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Strep schreef:
Pommer schreef:

Nee dat is alles behalve zo haha, tenzij je een 5-sterren hotel hebt is het voedsel 9 vd 10 keer niet te eten, ze donderen echt overal een lading olijfolie overheen, laten alles gewoon een paar dagen liggen, hebben alleen maar namaakspullen (dus bijv. spaanse whiskey ipv jack daniels) wat niet te zuipen is en je ontbijt mis je meestal omdat je dan nog ligt te slapen. Wij gingen dus gewoon elke dag ergens anders eten. Daarnaast is het 's avonds fucking druk in die bar want al die gezinnen/jongeren/stellen zitten daar dan, daar heb je dan ook al geen zin meer in en ga je alsnog maar drank halen in de supermarkt en op je kamer zuipen :P En als je gaat stappen maak je ook gewoon geld op natuurlijk.

Precies, dat heb ik ze ook al proberen te vertellen maar kreeg ze niet overtuigd. En achja, daar komen ze dan vanzelf wel achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:14 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Strep schreef:

Ze geloven dat je bij all-inclusive vrijwel helemaal klaar bent qua geld maar dat is (denk ik) echt niet zo.

en je ontbijt mis je meestal omdat je dan nog ligt te slapen. Wij gingen dus gewoon elke dag ergens anders eten. Daarnaast is het 's avonds fucking druk in die bar want al die gezinnen/jongeren/stellen zitten daar dan, daar heb je dan ook al geen zin meer in en ga je alsnog maar drank halen in de supermarkt en op je kamer zuipen :P En als je gaat stappen maak je ook gewoon geld op natuurlijk.

Ik heb vorig jaar volgens mij 3x het ontbijt gehaald, maar dat was voor 't slapen gaan. :P

Wij zaten vorig jaar all-in, 720,- voor 11 dagen, inclusief vlucht. Eten was niet geweldig, maar er zat altijd wel iets vreetbaars tussen. Maar idd, je hebt er lang niet genoeg aan, wij liepen uiteindelijk ook dagelijks naar de supermarkt voor een fles Ouzo oid en vooral aan 't eind van de 1,5 week stond er regelmatig een Friet van Piet-scooter voor onze deur. :P En t uitgaan daar was ook wel aardig prijzig nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:17 

wootum schreef:
over Mallorca: Ge-ni-aal. Gaafste vakantie die ik tot nu toe heb gehad.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic