Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:03 

Met de auto op de boot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:07 

Hardtraxx Crew

We willen juist een keer een wat goedkopere vakantie. En met de boot helemaal richting die streepjescode mensen tikt denk ik best hard aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:10 

Jij hebt toch geld zat, je woont niet voor niks in de kak buurt van Helmond :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:22 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Klopt. Iedere plaats heeft ook wel z'n nadelen lijkt me, maar over Mallorca tot nu toe weinig slechte verhalen gehoord. Schijnen ook echt grote clubs te zitten itt Cherso met nagenoeg alleen maar kroegen. Lijkt me ook nog niet zo populair als bijvoorbeeld Cherso of Lloret, dus minder paupervolk/haantjes gedrag. Heb ook niet echt zin om beroofd te worden als je een keer alleen loopt en in Turkije zit je weer met het eten.. Denk dat Spanje sowieso voorrang heeft. In welk jaar was jij in Lloret? Met zo'n grote man/vrouw verhouding lijkt het me nog best een opgave om te scoren tenzij ze echt te makkelijk zijn. :P

Was eigenlijk nog best moeilijk in discotheken inderdaad. 6 boys die om 1 meid dansen. :') Het beste wat je kunt doen is naar die apre ski tent, Cartoons, gaan op het eind van de avond. Daar zaten ze 2 jaar geleden echt ontzettend lam op die trap daar en dan is het een kwestie van je hotelkamer nog terug kunnen vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:28 

Hardtraxx Veteran

Siofok is ook gruwelijk :worship:

Leuke kroegjes/ barretjes, alles is fucking goedkoop, mooie man/ vrouw verhouding.. Was echt perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:40 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
5 meiden

Blok aan je been
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
5 meiden

Blok aan je been

tenzij ze lekker zijn en je met ze alle een kamer deelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:03 

Is mallorca zo goed? Hoe groot is het uitgaan daar en wat is de uitgaansplek daar? Ga ik eens wat over zoeken dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:06 

Spablauw schreef:
Is mallorca zo goed? Hoe groot is het uitgaan daar en wat is de uitgaansplek daar? Ga ik eens wat over zoeken dan...

Schijnt vrij goed te zijn ja, meeste die ik ken die er zijn geweest vonden het beter dan een Blanes/Malgrat/Lloret
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:13 

Hardtraxx Elite

Ik ga 31 juli naar Mallorca.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

Wordt voor ons waarschijnlijk ook Mallorca. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:42 

Kraak... Piep...

Nando schreef:
Klopt. Iedere plaats heeft ook wel z'n nadelen lijkt me, maar over Mallorca tot nu toe weinig slechte verhalen gehoord. Schijnen ook echt grote clubs te zitten itt Cherso met nagenoeg alleen maar kroegen. Lijkt me ook nog niet zo populair als bijvoorbeeld Cherso of Lloret, dus minder paupervolk/haantjes gedrag. Heb ook niet echt zin om beroofd te worden als je een keer alleen loopt en in Turkije zit je weer met het eten.. Denk dat Spanje sowieso voorrang heeft. In welk jaar was jij in Lloret? Met zo'n grote man/vrouw verhouding lijkt het me nog best een opgave om te scoren tenzij ze echt te makkelijk zijn. :P

Vorig jaar was ik in lloret.
En azura heeft gelijk :P
Man vrouw verhouding is ongeveer 80% man in sommige clubs.
Entree naar clubs in gruwlijk duur tenzij je met een reisorganisatie extra betaalt
Een grote groep mannen om een groepje vrouwen heen, en anders worden ze wel aangerand door spanjaarden
Sommige kroegen lichten je op
Wij hebben maar EEN goed restaurant gevonden in Lloret na goed zoeken en lokale tips.
Het strand is bomvol
Prijzen, op sommige restaurants na zijn gewoon nederlands.
Helft van het volk is paupervolk en er zijn veel te veel 16-17 jarigen die hun eerste "zuipvakantie" hebben.

Is zeker een gebied waar ik nooit meer terug kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

Ik ga zelf 2 weken naar Jordanië en aansluitend een weekje rond Istanbul dit jaar. Heel erg veel zin in na vorig jaar niet weg geweest te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

Ik ga lekker niet op vakantie, wat ik wel ga doen met mijn geld is mijn droom motor kopen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:03 

Hardtraxxer

Ook alweer geboekt van 12 juli t/m 22 juli Lloret :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:16 

Kraak... Piep...

maarten0546 schreef:

Verwacht er niet te veel van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:24 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
maarten0546 schreef:

Verwacht er niet te veel van :P

Hehe vorig jaar top vakantie gehad in Sunny Beach dus ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:54 

Lloret was 2 jaar geleden nog goed, maar toen zijn er eind Augustus zware rellen geweest.
In 2012 ben ik er nog 1 dagje geweest, er was geen sfeer meer, zware politiebewaking met enkele patrouilles zwaar bewapende agenten. Er hangt precies zo'n 'druk' in Lloret vind ik, het gaat er zo gespannen aan toe. Als je te jong lijkt moet je je ID tonen voor drank (heb ik wel geen last van) (komt omdat er iemand van 15 jaar in 2011 gestorven is van de drank...), je mag er niet met meer dan 10 personen in een groepje rondlopen...
Die negers met hun verkoop van horloge's en bandjes zijn nog met meer. De inkomprijzen zijn er acht-er-lijk hoog...
Heb zelfs 1 diskotheek waar een onofficiele bewaker iemand gewoon de club uitsleurde, die kerel in zijn zatte bui ging vragen wat er gebeurde en hij werd gewoon in elkaar gestampt en geslagen door die onofficiele bewaker die alle bewakers daar kende natuurlijk. Gewoon voor de ogen van iedereen stampt hij hem in elkaar...
Hebben daar met jongerentravel reisbegeleiding gesproken en die zeiden dat diskotheek uitbaters nu al verwachten dat Lloret de Mar binnen 5 jaar uitgestorven is als het zo verder gaat.
Mij zie je daar NOOIT meer ;)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:41 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Lloret was 2 jaar geleden nog goed, maar toen zijn er eind Augustus zware rellen geweest.
In 2012 ben ik er nog 1 dagje geweest, er was geen sfeer meer, zware politiebewaking met enkele patrouilles zwaar bewapende agenten. Er hangt precies zo'n 'druk' in Lloret vind ik, het gaat er zo gespannen aan toe. Als je te jong lijkt moet je je ID tonen voor drank (heb ik wel geen last van) (komt omdat er iemand van 15 jaar in 2011 gestorven is van de drank...), je mag er niet met meer dan 10 personen in een groepje rondlopen...
Die negers met hun verkoop van horloge's en bandjes zijn nog met meer. De inkomprijzen zijn er acht-er-lijk hoog...
Heb zelfs 1 diskotheek waar een onofficiele bewaker iemand gewoon de club uitsleurde, die kerel in zijn zatte bui ging vragen wat er gebeurde en hij werd gewoon in elkaar gestampt en geslagen door die onofficiele bewaker die alle bewakers daar kende natuurlijk. Gewoon voor de ogen van iedereen stampt hij hem in elkaar...
Hebben daar met jongerentravel reisbegeleiding gesproken en die zeiden dat diskotheek uitbaters nu al verwachten dat Lloret de Mar binnen 5 jaar uitgestorven is als het zo verder gaat.
Mij zie je daar NOOIT meer ;)...

Die negers verkopen ook andere shit. Daar moeten ze het vooral van hebben. Ik kocht bij die boys altijd mn wiet en verkocht aan dronken boys lange vloeitjes voor 2 euro. :worship: Maar die rellen weet ik nog wel gelukkig bereikte het pas een hoogtepunt toen ik weg was. Ik vind het ook niet gek hoor als je kijkt wat voor paupervolk daar rondloopt. Ook over die coke snuivende arrogante uitsmijters waren walgelijk. Turkse mattie was bijna aangereden door zo'n uitsmijter. Gelijk die Spanjaard uit auto stappen en gewelddadig komen doen en gelijk al ze matties ook komen. Gelukkig waren we met grote groep met allemaal gekke Hagenezen enzo dus durfde hij niet uit te halen, maar je zal maar net alleen zijn dan pakken ze je gwn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:53 

Hardtraxx Elite

Ik ben vorig jaar naar Llorett geweest. Weet niet of het is omdat het m'n eerste zuipvakantie was of dat het gewoon ideaal en leuk was daar, maar heb me echt top vermaakt en 0 ergenissen gehad. Sausagefest viel ook reuze mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:00 

Hardtraxxer

Ik ben in Lloret, Sunny Beach, Blanes en Porec geweest. Lloret en Blanes waren ronduit kut, Spanje is gewoon een kut vakantie land. Het is daar allemaal veel te uitgemolken en oud. Sunny Beach was echt een super vette vakantie mits je je aan de adviezen van de reisleiding houdt. Porec was echt heerlijk, ik ben daar ook al vaak met mijn ouders geweest. Niet veel kroegen, maar gewoon meer vrouwen dan mannen leek het wel en het eten is heel erg goed.

Dit jaar ga ik naar Marmaris voor mijn laatste zuipvakantie, heb het wel gezien zo. Ben meer van de roadtrips, heb die vorig jaar gecombineerd met een zuipvakantie in Porec en het was de vakantie van mijn leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:22 

Hardtraxx Veteran

heb lekker 3 maanden zomervakantie dit jaar ivm examens :cool:
nog niks staat vast, maar ik ga rond juni met mn pa een paar dagen weg, en we waren van plan om naar Praag of Berlijn te gaan.
verder gaan we in de zomer waarschijnlijk weer een week naar zeeland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:44 

Hardtraxx Beheerder

Mooi chill 2 weken naar tjechië, we weten nog niet precies waar. en als dat niks is. zuid-frankrijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:03 

Hardtraxx Veteran

Hmmm, ik was eigenlijk van plan om naar Lloret te gaan...
Misschien dan maar ff kijken voor Mallorca als het daar echt zo gezellig is! Het probleem van een leuk vakantieland is wel dat er de jaren erna altijd paupervolk komt.

Vorig jaar naar Albufeira geweest, dat viel me qua uitgaan flink tegen, dit jaar dus naar een plaats waar ze grote discotheken hebben...
Iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:07 

Calella is leuk hoor :) in het midden van de zomer is het daar wel goed...

Ik ga misschien naar Kroatië of terug naar Calella of naar Mallorca, weet het nog niet..
En met het gezin nog eens naar het Zuiden van Frankrijk, Côte d'Azure is zo mooi :love: .
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic