Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:14 

Hardtraxx Elite

Dit jaar niet op vakantie. Ik ga lekker in mijn vakantie naar Sziget Festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar geen zuipvakantie :).

Wel 7 dagen naar New York en dan doorvliegen naar Orlando, alwaar we 2 weken rondtrekken in Florida (met 4 dagen Miami op het eind).

Verder nog naar Wish, Decibel weekend en Mysteryland in de vakantie :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:01 

Bierkoning

Na veel gekloot toch nog een appartement gevonden in Mallorca, zelfde datum, zelfde plek ongeveer, alleen 70 euro duurder maarja dat is ook geen ramp. San Diego it is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 09:52 

Pommer schreef:
Na veel gekloot toch nog een appartement gevonden in Mallorca, zelfde datum, zelfde plek ongeveer, alleen 70 euro duurder maarja dat is ook geen ramp. San Diego it is :)

Wat zal ik blij zijn als jou reis geboekt is :) pff...
Je hoopt hier interessante discussies over locaties tegen te komen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:49 

It's on :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:56 

Bierkoning

Haha kneus, als je het topic een beetje doorleest zie je dat ik juist de vragen van mensen beantwoord en m'n mening geef over locaties/hotels etc.

Gaat het wel verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:07 

Ja heb ik allemaal gelezen hoor, ik zeg gewoon dat ik blij zal zijn als je vakantie geboekt is.. Of heb misschien last met het aanvaarden van iemand anders zijn mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:11 

Hardtraxx Crew

San Diego hebben wij ook gezeten. Weet niet wat ik er van moet vinden. Je hebt hele relaxte plaatsen als je hoger zit. Maar je hebt ook achterin een binnenplaatsje (waar wij zaten) en daar heb je geen apart balkon, je zit als het ware gezamenlijk met je buren buiten voor op de gang (wat ook wel weer gezellig is, maar je hebt dus geen privacy). Wel relaxed dat je via de achteringang naar binnen kunt, en dus niet helemaal door het appartement hoeft te lopen. Aan onze kamer was wel echt heel veel kapot (gebroken beddenbodems, maar 1 stoel buiten, douche-stang die er af valt, veel te weinig bestek. Hebben we de eerste dag door gegeven, maar nooit meer wat van gehoord.

EDIT: en op die binnenplaats heb je parkeerplaatsen waar de hele dag auto's rijden. En op die binnenplaats heb je de gehele dag geen zon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:16 

Bierkoning

wootum schreef:
San Diego hebben wij ook gezeten. Weet niet wat ik er van moet vinden. Je hebt hele relaxte plaatsen als je hoger zit. Maar je hebt ook achterin een binnenplaatsje (waar wij zaten) en daar heb je geen apart balkon, je zit als het waren gezamenlijk met je buren buiten voor op de gang (wat ook wel weer gezellig is, maar je hebt dus geen privacy). Wel relaxed dat je via de achteringang naar binnen kunt, en dus niet helemaal door het appartement hoeft te lopen. Aan onze kamer was wel echt heel veel kapot (gebroken beddenbodems, maar 1 stoel buiten, douche-stang die er af valt, veel te weinig bestek. Hebben we de eerste dag door gegeven, maar nooit meer wat van gehoord.

Hmm oke, een kamer bij het dakterras en zwembad zou wel chill zijn haha. En hoe was het verder? Het was zo'n beetje het laatste wat nog vrij was aan de boulevard dus we hebben niet heel kritisch gekeken :P Hadden jullie een koelkast bijvoorbeeld? Er stond dat er een kitchenette bij zat maar dat is niet altijd met koelkast geloof ik. En het zijn voornamelijk Nederlanders die er zitten denk ik?

Spablauw schreef:
Ja heb ik allemaal gelezen hoor, ik zeg gewoon dat ik blij zal zijn als je vakantie geboekt is.. Of heb misschien last met het aanvaarden van iemand anders zijn mening?

Ja heel erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:26 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
Hmm oke, een kamer bij het dakterras en zwembad zou wel chill zijn haha. En hoe was het verder? Het was zo'n beetje het laatste wat nog vrij was aan de boulevard dus we hebben niet heel kritisch gekeken :P Hadden jullie een koelkast bijvoorbeeld? Er stond dat er een kitchenette bij zat maar dat is niet altijd met koelkast geloof ik. En het zijn voornamelijk Nederlanders die er zitten denk ik?

Haha, ja kamers bovenin het appartement heb ik niet gezien dus daar kan ik niks over zeggen. Locatie is wel goed, 5 minuten lopen naar de kroegen, pal aan het strand, dicht bij een internetcafe, pinautomaat en grote supermarkt. En wij hadden een koelkast ja. Onze buren hadden een defecte koelkast, maar die was ook binnen een paar uur vervangen. Dus dat was wel goed geregeld. En je hebt gewoon 2 of 3 gaspitjes etc. En bij ons op de verdieping zaten alleen maar nederlanders. Langs ons zaten 4 meiden die toevallig uit een dorp langs Helmond kwamen, dus dat was wel lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:32 

Bierkoning

wootum schreef:
Pommer schreef:

Haha, ja kamers bovenin het appartement heb ik niet gezien dus daar kan ik niks over zeggen. Locatie is wel goed, 5 minuten lopen naar de kroegen, pal aan het strand, dicht bij een internetcafe, pinautomaat en grote supermarkt. En wij hadden een koelkast ja. Onze buren hadden een defecte koelkast, maar die was ook binnen een paar uur vervangen. Dus dat was wel goed geregeld. En je hebt gewoon 2 of 3 gaspitjes etc. En bij ons op de verdieping zaten alleen maar nederlanders. Langs ons zaten 4 meiden die toevallig uit een dorp langs Helmond kwamen, dus dat was wel lachen.

Klinkt goed, vooral een koelkast is wel handig, vorig jaar moesten we zakken ijs halen en die in koud water leggen als we een beetje koel drinken wilde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:05 

Hardtraxx Veteran

Twijfel tussen Albufeira en Mallorca.. iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:42 

Bierkoning

PierrePruuk schreef:

Over Mallorca is alles al wel gezegd, moet je even het topic doorlezen. Ik heb van maten gehoord die naar beide zijn geweest dat ze Mallorca leuker vonden dan Albufeira (het ging daar ook vroeger dicht? weet niet meer zeker), maar dat ervaart ieder persoon natuurlijk anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:33 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:

Ik ben vorig jaar naar Albufeira geweest en het was zeker tof! Je hebt 2 gedeeltes, het oude gedeelte met vooral kleinere kroegen,barretjes, terrasjes etc en het nieuwe gedeelte wat je het beste kan beschrijven als 'cherso in portugal'. Wij zijn vooral bij het oude gedeelte geweest, was veel gezelliger maar ieder zijn smaak natuurlijk. Zorg dat je gewoon gaat indrinken in je appartement want betrapte mezelf de eerste paar dagen al op dat ik alleen 's avonds al 250 euro had gepind, het is vrij duur overal. Er is een Lidl redelijk dichtbij (bereikbaar met taxi) wat dus een hoop scheelt mocht je wat krap zitten.

Taxi's zijn echt een pluspunt daar, er rijden er honderden rond, voor een euro of 4 kun je bijvoorbeeld naar de Lidl, of naar het andere gedeelte. Even aangeven bij de balie van je appartementhouder en er komt een taxi binnen 5 min.

Het strand is erg mooi en groot! Je moet alleen wel een heuvel af (Albufeira is echt in de hoogte gebouwd). Berg af is niet zo'n probleem maar je moet die heuvel ook elke keer op. (Wij zaten zo'n 800m van het strand).

Dat was het wel zo'n beetje.

Mocht je nog meer willen weten, stuur even een PM ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:38 

Hardtraxxer

Ruud_93 schreef:
PierrePruuk schreef:

Ik ben vorig jaar naar Albufeira geweest.... verhaal

Ik ook, maar dan vooral in het nieuwe gedeelte! Dikke villa gehuurd 100 meter van de strip, echt ideaal! Het enige wat ik er over kan zeggen dat is dat je naar de Kiss moet gaan, geweldige tent! verder is het strand klein, maar wel gezellig! incl de Portugese dames... :love:

Ik ben 1 avond in oud geweest maar ik hou niet echt van die apres ski hutjes met die Nederlandstalige meuk, maarja ieder zn smaak! :thumbup: En Mallorca zit wss al vol :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:42 

urbandesigner schreef:
Dit jaar geen zuipvakantie :).

Wel 7 dagen naar New York en dan doorvliegen naar Orlando, alwaar we 2 weken rondtrekken in Florida (met 4 dagen Miami op het eind).

Verder nog naar Wish, Decibel weekend en Mysteryland in de vakantie :yay:

Hier ook, gaan we een feestje maken dan eh Mr. Someren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

De strip in Albufeira is awesome. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:43 

Hardtraxxer

Vorig jaar naar Bulgarije geweest wel een hele toffe tijd gehad. Ik was met vijf maten en we zaten in een appartement ongeveer 1 km van het centrum. Mocht je ook redelijk ver van het centrum afzitten dan raad ik je wel aan om met je groep naar het appartement/hotel te lopen.

Een avond liepen ik en een maat van me terug naar het appartement, het was een uurtje of 5 's nachts, toen er vier dames op ons af kwamen lopen. Die splitsten zich weer op twee naar mij en twee naar mijn maat. Natuurlijk allemaal praatjes "wanna fuck" enzo en ons vastpakken een beetje betasten enzo. Toen ging 1 proberen om je armen te pakken, zodat de andere ff lekker in je zakken kon graaien. Toen heb ik wel ff een corrigerende tik uitgedeeld (wat normaal gesproken niet mijn ding is) en het ff op het lopen gezet samen met mijn maat. Maarja dat was ook het echt het enige voor de rest geen probleem gehad. Als je gewoon met een groep loopt ben je gewoon veilig. Anders kan je beter een taxi pakken kost niet veel, je moet alleen wel vooraf de prijs afspreken anders naaien ze je wel.

Den Glade Viking is een toptent, elke avond wel vol alleen maar 1 Bulgaars wijf die haar tieten liet zien en ze was moeilijk lelijk en van de kaart. Iceberg is ook wel een toffe discotheek, Slam cafe is ook altijd wel gezellig. Bij het uitgaan betaal je wel redelijk veel voor drinken, maar bij de supermarkt is het heel goedkoop. Volgens mij haalden wij een kratje halve liters voor iets meer dan 5 euro. Dan hadden we ook nog een bar aan het zwembad van ons appartement waar je voor een halve liter minder dan een euro betaalde. Over de hele vakantie gezien niet zo heel veel geld kwijt geraakt.

Dit jaar geen zuipvakantie, maar een paar weken naar CuraƧao. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Jij wel... mijn groep (8 man) wilde ook naar Mallorca maar niemand reageert telkens of denkt dat die vakantie vanzelf aan komt waaien met als gevolg dat alles al vol zit :x of als je iets gevonden hebt reageren er 2 en dan een paar dagen later is het al bezet. :thumbdown: zwaar irritant heb de moed opgegeven, we gaan nu gewoon een avond zitten en boeken meteen. Wie er niet is gaat niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:27 

Hardtraxx Veteran

Hoe zit het met Turkije? Leuk stappen, vrouwelijk volk, eten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:56 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar weer niet op vakantie waarschijnlijk, gewoon weer het Defqon weekend en verder zie ik wel wat de zomer me brengt. Heb verder in ieder geval niet veel gepland
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:11 

Hardtraxxer

Nando schreef:

Ik ben er twee keer heen geweest. Eerste keer 5 jaar geleden en tweede keer 2 jaar geleden. Eerste keer ging alles goed, maar de tweede keer is in een groep van 20 man of zo, vrijwel iedereen een dag ziek geweest. Dus als je heen gaat sowieso diarree remmers meenemen :P Op stap was wel aardig, maar niet bijzonder geweldig. Zweedse vrouwtjes zagen er allemaal wel goed uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:24 

Hardtraxx Addict

29 July een week Monaco en daarna rechtstreeeks door naar Italie voor nog 1,5 tot 15 augustus, en als we weer in NL zijn de dag erop gelijk weer weekend Decibel. Kut leven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 11:34 

Hardtraxx Addict

Gister geboekt 12 dagen Sunny Beach, ben benieuwd wat me te wachten staat.

5 aug weg, 16 aug terug en 17 aug naar decibel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:01 

Hardtraxx Newbie

Nando schreef:

Wij zijn een week naar Marmaris geweest. All inclusive. Diarreeremmers moet je sowieso meenemen. Na het eten zit je eerst een halfuur op de wc. Marmaris heeft opzich wel een leuke barstreet. Veel discotheekjes en kroegen.
Er wordt daar ook op straat 3 tequilla voor 3 euro verkocht. Dat moet je vooral niet drinken, want daar zijn vorig jaar mensen van in het ziekenhuis beland. Schijnt gebrouwen te zijn met zware metalen.
Qua vrouwelijk volk, tsja, de russen daar zijn makkelijk. Die gaan voor een drankje al met je mee.
Je moet het leuke er wat tussenuit plukken. Je hebt daar ook wel discotheken waar vooral Nederlanders komen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic