Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:09 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
1 nacht alleen wat geks meegemaakt... Liep met de vriendengroep van een meisje mee naar hun hotel, dat lag verder van zee, vanaf de hoofdstraat (Hotel Kuban), de grote weg oversteken en doorlopen. Daar kwam je zegmaar in het Pauperdistrict terecht. Weinig verlichting, en ineens 2 Bulgaren die als een gek begonnen in te trappen op een meisje... Leek wel of ze helemaal doorgesnoven waren en probeerden mij ook te trappen, maar gelukkig kwamen een paar vrienden van hun ze tot bedaren brengen. Daarna met de hele groep maar heel hard richting hotel gerend :lol:

Fucking mietjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:12 

Someren he!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:13 

Hardtraxx Veteran

Ja 3 jongens, 5 meiden... Nee we gaan lekker inslaan op een paar doorgesnoven Bulgaren met vast en zeker corrupte connecties :')

Maarja, Someren rent altijd weg idd :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:16 

Als ik ruzie heb op Hard Bass klim ik gewoon naar het scorebord toe, dus ik zou ook weggerend hebben hoor :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:18 

Hardtraxx Addict

Komend jaar met mijn meisje naar Malta ^^ !
Vorig jaar samen naar Mallorca geweest, en het jaar daarvoor samen naar Gran Canaria.
(Het gaat hier niet om een stap/feest vakantie ofzo he jongens :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:19 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Als ik ruzie heb op Hard Bass klim ik gewoon naar het scorebord toe, dus ik zou ook weggerend hebben hoor :$ :$ :$

Hmm ik verstop me in het Gelredome altijd achter het podium. Bij Qlimax nog aan die ster gehangen bij Wildstylez !!!11!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:21 

Wow jij bent dus Star Driver !!!!!!!11!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:21 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Ik wilde na het lezen/horen van alle verhalen over Sunny Beach (Den Gladen Viking :D ) ook het liefst daarheen, maar een aantal vrienden hebben zich bang laten maken door al die verhalen over diefstal en oplichterij enzo :thumbdown: Achja, Albufeira zal vast ook wel leuk worden. Benieuwd naar die discotheek Kadoc, schijnt een hele brute tent te zijn.

Valt reuze mee, toen wij er met gogo heen gingen was de tent maar half vol. Ook moet je met bonnetjes betalen, erg kut! je bestelling word de hele avond op een bonnetje geschreven, die moet je als je naar buiten loop afgeven en betalen(vette opstopping dus). Als je het bonnetje kwijt raakt moet je sws 50 euro dokken dus weg gooien heeft geen zin! Wel hadden wij toen een bonnetje van iemand anders gevonden dus de hele avond gratis gedronken :P

Ik zal als ik jou was elke avond in de Kiss hangen! Geweldige tent :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:12 

Bierkoning

Vanavond toch boeken, 11 augustus 11 dagen naar Mallorca :loving: Beetje laat maar goed we zijn blij dat we nog wat betaalbaars gevonden hebben. Appartement zit echt precies in het centrum van El Arenal, ik geloof bij strandtent 2, precies aan de boulevard. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:17 

Hardtraxx Veteran

Nice ! Was in mei 2011 in Mallorca met m'n ex, 6 dagen All-in , gewoon de hele dag zuipen en bij het zon liggen en 3 keer per dag doktertje spelen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:39 

Bierkoning

Haha, ja ik was er vorig jaar ook al dus ik weet hoe het is daar. Genieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:03 

Hardtraxx Veteran

Kaasboer schreef:
Is het wat aangezien je niet voor de eerste keer gaat?

Ben 2 jaar geleden geweest, als eerste vakantie met vrienden naar het buitenland zeg maar en dat was echt een geweldige vakantie! Nu wederom uit eindelijk weer op Lloret uitgekomen. Wilde eerst wel Sunny Beach maar zo'n vakantie is sowieso paar honderd duurder dan met de bus naar Lloret, en dat geld wil ik dit jaar liever even bijhouden.

Pommer schreef:
Nog iets aan m'n advies gehad? Haha.

Beetje wel, heb ook onder andere jou advies in de groep gegooid en uit eindelijk viel Malgrat af omdat de meeste gewoon meer vertrouwen hadden in het uitgaan in Lloret. (Uitgaan is toch wel een van de belangrijkste factoren van zo'n vakantie natuurlijk :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:53 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
bus

:oh: :oh:
sterkte
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

Kaasboer schreef:
93Wesley93 schreef:
bus

:oh: :oh:
sterkte

Idd rest in peace xd
Zal wel lekker worden op de terugweg. Wij uit blanes met het vliegtuig was iedereen al aan het hoesten en kuchen xd heb toen zelfs de Mexicaanse griep opgelopen :x (was in 2009)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:10 

Hardtraxx Veteran

Kaasboer schreef:
Uberhout schreef:
Ik wilde na het lezen/horen van alle verhalen over Sunny Beach (Den Gladen Viking :D ) ook het liefst daarheen, maar een aantal vrienden hebben zich bang laten maken door al die verhalen over diefstal en oplichterij enzo :thumbdown: Achja, Albufeira zal vast ook wel leuk worden. Benieuwd naar die discotheek Kadoc, schijnt een hele brute tent te zijn.

Valt reuze mee, toen wij er met gogo heen gingen was de tent maar half vol. Ook moet je met bonnetjes betalen, erg kut! je bestelling word de hele avond op een bonnetje geschreven, die moet je als je naar buiten loop afgeven en betalen(vette opstopping dus). Als je het bonnetje kwijt raakt moet je sws 50 euro dokken dus weg gooien heeft geen zin! Wel hadden wij toen een bonnetje van iemand anders gevonden dus de hele avond gratis gedronken :P

Dan weet ik dat ook weer.
Kiss is tot 7u open toch? Lijkt me inderdaad ook wel een mooie tent. Volgens mij zit dat vlak bij ons hotel, dus dan kunnen we in ieder geval om 7u kruipend naar huis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:28 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Kaasboer schreef:
Uberhout schreef:

Dan weet ik dat ook weer.
Kiss is tot 7u open toch? Lijkt me inderdaad ook wel een mooie tent. Volgens mij zit dat vlak bij ons hotel, dus dan kunnen we in ieder geval om 7u kruipend naar huis :D

Kiss is tot 7u ja.
Albufeira is echt top, als je in kroeg a een biertje haalt kan je zo weer naar kroeg b als t kut is, top geregeld daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:42 

Bierkoning

Nou we hebben geboekt, 11 dagen naar Mallorca op 11 augustus, in Bahia Real, zit boven de burger king (voor de mensen die er wel eens geweest zijn) met direct uitzicht op zee. En maar 630 euro kwijt dus valt me allemaal nog reuze mee :D

Edit: Oh blijkbaar was dit een aanvraag en nog geen definitieve boeking haha. Maarja ik ga dr ff vanuit dat het allemaal goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:50 

Bierkoning

Godver de aanvraag is afgekeurd, was blijkbaar helemaal vol geboekt >.< Kunnen dus weer lekker opnieuw gaan zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:00 

Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:

Mocht je ooit is in Odense zijn, ga dan maar is kijken bij den gladen Viking daar! Hemel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:33 

Hardtraxx Veteran

Heeft er iemand hier ervaring met aanbetalingen bij een vakantie boeken? Vrienden van me redden het qua geld op dit moment niet en ik moet en zal op vakantie dit jaar. Mallorca gaat hem dus waarschijnlijk ook niet worden, te duur. Sunny Beach grote optie, aangezien Lloret en Cherso me niet echt aantrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:42 

Bierkoning

Nando schreef:
Heeft er iemand hier ervaring met aanbetalingen bij een vakantie boeken? Vrienden van me redden het qua geld op dit moment niet en ik moet en zal op vakantie dit jaar. Mallorca gaat hem dus waarschijnlijk ook niet worden, te duur. Sunny Beach grote optie, aangezien Lloret en Cherso me niet echt aantrekken.

Als je reis en verblijf in samen boekt, bij een reisorganisatie als gogo bijvoorbeeld, dan zul je altijd eerst een bedrag van ik geloof rond 1-6e van het totaalbedrag aan moeten betalen. Als je de reis en het verblijf los boekt moet je alles in één keer betalen. Maar de meesten doen het samen volgens mij, ik moest vorig jaar geloof ik een aanbetaling doen van rond de 100-120 euro toen we geboekt hadden en de rest in mei of juni ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:43 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:

Vorig jaar moesten wij in februari of maart gewoon €80 +- betalen, pp, en 2 week voor we gingen de rest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:50 

Hardtraxxer

Vorig jaar niet op vakantie geweest en heb het helemaal niet gemist. Dit jaar dus waarschijnlijk weer precies hetzelfde en mooi festivals pakken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 15:06 

Hardtraxx Elite

M-arijn schreef:
Nando schreef:

Vorig jaar moesten wij in februari of maart gewoon €80 +- betalen, pp, en 2 week voor we gingen de rest..

Inderdaad. Heb ik nu ook gedaan bij Mallorca. Moest €92,- overmaken als voorbetaling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 15:58 

Hardtraxx Veteran

k denk 75% kans op vakantie in de states :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic