Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:14 

Hardtraxx Veteran

Ruud_93 schreef:
PierrePruuk schreef:
Twijfel tussen Albufeira en Mallorca.. iemand tips?

Ik ben vorig jaar naar Albufeira geweest en het was zeker tof! Je hebt 2 gedeeltes, het oude gedeelte met vooral kleinere kroegen,barretjes, terrasjes etc en het nieuwe gedeelte wat je het beste kan beschrijven als 'cherso in portugal'. Wij zijn vooral bij het oude gedeelte geweest, was veel gezelliger maar ieder zijn smaak natuurlijk. Zorg dat je gewoon gaat indrinken in je appartement want betrapte mezelf de eerste paar dagen al op dat ik alleen 's avonds al 250 euro had gepind, het is vrij duur overal. Er is een Lidl redelijk dichtbij (bereikbaar met taxi) wat dus een hoop scheelt mocht je wat krap zitten.

Taxi's zijn echt een pluspunt daar, er rijden er honderden rond, voor een euro of 4 kun je bijvoorbeeld naar de Lidl, of naar het andere gedeelte. Even aangeven bij de balie van je appartementhouder en er komt een taxi binnen 5 min.

Het strand is erg mooi en groot! Je moet alleen wel een heuvel af (Albufeira is echt in de hoogte gebouwd). Berg af is niet zo'n probleem maar je moet die heuvel ook elke keer op. (Wij zaten zo'n 800m van het strand).

Dat was het wel zo'n beetje.

Mocht je nog meer willen weten, stuur even een PM ;)

Thanks voor de info. Had gehoord dat het uitgaan in Albufeira nogal kut was, maar dat valt dus wel mee blijkbaar. Wordt misschien villa huren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Dit jaar weer niet op vakantie waarschijnlijk, gewoon weer het Defqon weekend en verder zie ik wel wat de zomer me brengt. Heb verder in ieder geval niet veel gepland

Finkbrau Bier :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:17 

Hardtraxx Veteran

Deze week boeken. Nog steeds niet zeker of het Mallorca of Sunny Beach wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:24 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Deze week boeken. Nog steeds niet zeker of het Mallorca of Sunny Beach wordt.

Sunny Beach sowieso! Echt zieke plaats daar en als het nog even kan zou ik Zornitsa boeken! Nog nooit zo'n goede en appartementen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Jurheinen schreef:
Dit jaar weer niet op vakantie waarschijnlijk, gewoon weer het Defqon weekend en verder zie ik wel wat de zomer me brengt. Heb verder in ieder geval niet veel gepland

Finkbrau Bier :yay:

Haha, was dat het smerige bier wat je mee had? Dat was echt ranzig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:27 

Hardtraxx Veteran

Defqon weekend zal het wel mee ophouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:14 

Hardtraxx Veteran

Marmaris geboekt, op een datum dat ik eindelijk eens naar Dominator kan, en misschien nog Decibel Weekend, moet nog ff kijken of er vrienden meewillen. Anders gewoon Decibel zonder het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

Weekje Mallorca, El Arenal geboekt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:48 

Bierkoning

Nando schreef:
Weekje Mallorca, El Arenal geboekt. :D

Wanneer nou? En welk app/hotel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:48 

Bierkoning

Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:13 

Hardtraxx Veteran

30 Juni en zelfde als jou. Loop ik jullie helaas mis. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:18 

Bierkoning

Nando schreef:
30 Juni en zelfde als jou. Loop ik jullie helaas mis. :(

Scheelt maar anderhalve maand :P Zet anders ff Nando was here ergens in het gebouw :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 13:50 

Hardtraxx Veteran

Doe ik. :cool: Ben wel benieuwd wat voor appartement wij toegewezen krijgen. Hoor slechte en goede verhalen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 14:28 

Hardtraxx Addict

Word dus alleen met mn ouder naar Vietnam, met vrienden gaat 'm niet meer worden. Verder Lowlands!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:18 

Hardtraxxer

Toppers,

Nog mensen ervaring in Siofok - Hongarije? Wij zijn bezig met het plannen van een soort van trip.
De eindbestemming wordt Porec of Siofok, nadat we in Praag en Boedapest zijn wezen crashen.
- Uitgaansgelegenheden
- Man/vrouw verhouding
- Appartementen
- Eten

Let me know of iemand nog ervaringen heeft met deze twee vakantiegelegenheden [Porec / Siofok].
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 02:28 

Hardtraxx Addict

Defector schreef:
Toppers

Nog mensen ervaring in Siofok - Hongarije? Wij zijn bezig met het plannen van een soort van trip.
De eindbestemming wordt Porec of Siofok, nadat we in Praag en Boedapest zijn wezen crashen.
- Uitgaansgelegenheden
- Man/vrouw verhouding
- Appartementen
- Eten

Let me know of iemand nog ervaringen heeft met deze twee vakantiegelegenheden [Porec / Siofok].

5/6 jaar geleden in Siofok geweest, was toen prima te doen! Goedkoop eten en drinken en het stappen was volgens mij ook wel goed te doen. In ieder geval mooi weekje gehad daar!

Praag en Boedapest nog recentelijker geweest, maar dat is altijd goud :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 15:45 

Hardtraxx Veteran

15 dagen Sunny Beach, met 7 man en later komen ook nog 2 extra 8 dagen langs.
Iemand die weet of ze daar ook aan hardstyle doen toevallig? :P

Wil ook graag naar Defqon weekend, alleen me vrienden zijn werkloos en leven van pa en ma dus wordt lastig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:36 

Hardtraxxer

Lenny schreef:

Wil ook graag naar Defqon weekend, alleen me vrienden zijn werkloos en leven van pa en ma dus wordt lastig...

In de grote discotheken als 'Den Glade Viking' en 'The Iceberg' wordt geen hardstyle gedraaid. Bij Slam Cafe hebben ze nog wel eens een hardstyle avond geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:25 

Hardtraxx Veteran

Wize schreef:
Lenny schreef:

In de grote discotheken als 'Den Glade Viking' en 'The Iceberg' wordt geen hardstyle gedraaid. Bij Slam Cafe hebben ze nog wel eens een hardstyle avond geloof ik.

Vorig jaar alleen het laatste uur,maar dat kan dit jaar wel anders zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:31 

JVDM schreef:
Wize schreef:
Lenny schreef:

Vorig jaar alleen het laatste uur,maar dat kan dit jaar wel anders zijn :P

Toen wij er zaten (2011) was er inderdaad 1 avond hardstyle.. Maar er waren toendertijd (eind augustus) zo weinig Nederlanders dat het café nog niet eens voor een kwart gevuld was, dus zijn er niet heel lang gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:39 

Hardtraxx Veteran

vegas weer een stukje dichterbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 05:22 

Hardtraxx Elite

8 daagjes Tenerife geboekt, ff lekker der tussenuit, can't wait ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 19:21 

Hardtraxx Veteran

Wize schreef:
Lenny schreef:

Oke, top en thanks iedereen. Slam Café, hadden ze vorig jaar ook in Albufeira, alleen geen hardstyle avond of iets.
Hopen dat het iets is, sowieso zelf een feestje bouwen in de kamers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 18:10 

Hardtraxxer

Toch nog op vakantie met vrienden. Met 10 personen naar het altijd zonnige Limburg. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 18:14 

Hardtraxx Veteran

Wize schreef:
Toch nog op vakantie met vrienden. Met 10 personen naar het altijd zonnige Limburg. :cool:

Waar in limburg?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic