Thanks voor de info. Had gehoord dat het uitgaan in Albufeira nogal kut was, maar dat valt dus wel mee blijkbaar. Wordt misschien villa huren daar.Ruud_93 wrote:Ik ben vorig jaar naar Albufeira geweest en het was zeker tof! Je hebt 2 gedeeltes, het oude gedeelte met vooral kleinere kroegen,barretjes, terrasjes etc en het nieuwe gedeelte wat je het beste kan beschrijven als 'cherso in portugal'. Wij zijn vooral bij het oude gedeelte geweest, was veel gezelliger maar ieder zijn smaak natuurlijk. Zorg dat je gewoon gaat indrinken in je appartement want betrapte mezelf de eerste paar dagen al op dat ik alleen 's avonds al 250 euro had gepind, het is vrij duur overal. Er is een Lidl redelijk dichtbij (bereikbaar met taxi) wat dus een hoop scheelt mocht je wat krap zitten.PierrePruuk wrote:Twijfel tussen Albufeira en Mallorca.. iemand tips?
Taxi's zijn echt een pluspunt daar, er rijden er honderden rond, voor een euro of 4 kun je bijvoorbeeld naar de Lidl, of naar het andere gedeelte. Even aangeven bij de balie van je appartementhouder en er komt een taxi binnen 5 min.
Het strand is erg mooi en groot! Je moet alleen wel een heuvel af (Albufeira is echt in de hoogte gebouwd). Berg af is niet zo'n probleem maar je moet die heuvel ook elke keer op. (Wij zaten zo'n 800m van het strand).
Dat was het wel zo'n beetje.
Mocht je nog meer willen weten, stuur even een PM
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Finkbrau BierJurheinen wrote:Dit jaar weer niet op vakantie waarschijnlijk, gewoon weer het Defqon weekend en verder zie ik wel wat de zomer me brengt. Heb verder in ieder geval niet veel gepland
Deze week boeken. Nog steeds niet zeker of het Mallorca of Sunny Beach wordt.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Sunny Beach sowieso! Echt zieke plaats daar en als het nog even kan zou ik Zornitsa boeken! Nog nooit zo'n goede en appartementen gehad.Nando wrote:Deze week boeken. Nog steeds niet zeker of het Mallorca of Sunny Beach wordt.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Haha, was dat het smerige bier wat je mee had? Dat was echt ranzigurbandesigner wrote:Finkbrau BierJurheinen wrote:Dit jaar weer niet op vakantie waarschijnlijk, gewoon weer het Defqon weekend en verder zie ik wel wat de zomer me brengt. Heb verder in ieder geval niet veel gepland
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Defqon weekend zal het wel mee ophouden.
Marmaris geboekt, op een datum dat ik eindelijk eens naar Dominator kan, en misschien nog Decibel Weekend, moet nog ff kijken of er vrienden meewillen. Anders gewoon Decibel zonder het weekend.
Weekje Mallorca, El Arenal geboekt. 
Wanneer nou? En welk app/hotel?Nando wrote:Weekje Mallorca, El Arenal geboekt.
Last edited by Pommer on 30 Jan 2013 14:49, edited 1 time in total.
30 Juni en zelfde als jou. Loop ik jullie helaas mis. 
Scheelt maar anderhalve maandNando wrote:30 Juni en zelfde als jou. Loop ik jullie helaas mis.
Doe ik.
Ben wel benieuwd wat voor appartement wij toegewezen krijgen. Hoor slechte en goede verhalen..
Word dus alleen met mn ouder naar Vietnam, met vrienden gaat 'm niet meer worden. Verder Lowlands!
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Toppers,
Nog mensen ervaring in Siofok - Hongarije? Wij zijn bezig met het plannen van een soort van trip.
De eindbestemming wordt Porec of Siofok, nadat we in Praag en Boedapest zijn wezen crashen.
- Uitgaansgelegenheden
- Man/vrouw verhouding
- Appartementen
- Eten
Let me know of iemand nog ervaringen heeft met deze twee vakantiegelegenheden [Porec / Siofok].
Nog mensen ervaring in Siofok - Hongarije? Wij zijn bezig met het plannen van een soort van trip.
De eindbestemming wordt Porec of Siofok, nadat we in Praag en Boedapest zijn wezen crashen.
- Uitgaansgelegenheden
- Man/vrouw verhouding
- Appartementen
- Eten
Let me know of iemand nog ervaringen heeft met deze twee vakantiegelegenheden [Porec / Siofok].
5/6 jaar geleden in Siofok geweest, was toen prima te doen! Goedkoop eten en drinken en het stappen was volgens mij ook wel goed te doen. In ieder geval mooi weekje gehad daar!Defector wrote:Toppers
- Uitgaansgelegenheden
- Man/vrouw verhouding
- Appartementen
- Eten
Praag en Boedapest nog recentelijker geweest, maar dat is altijd goud
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
15 dagen Sunny Beach, met 7 man en later komen ook nog 2 extra 8 dagen langs.
Iemand die weet of ze daar ook aan hardstyle doen toevallig?
Wil ook graag naar Defqon weekend, alleen me vrienden zijn werkloos en leven van pa en ma dus wordt lastig...
Wil ook graag naar Defqon weekend, alleen me vrienden zijn werkloos en leven van pa en ma dus wordt lastig...
In de grote discotheken als 'Den Glade Viking' en 'The Iceberg' wordt geen hardstyle gedraaid. Bij Slam Cafe hebben ze nog wel eens een hardstyle avond geloof ik.Lenny wrote:15 dagen Sunny Beach, met 7 man en later komen ook nog 2 extra 8 dagen langs.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vorig jaar alleen het laatste uur,maar dat kan dit jaar wel anders zijnWize wrote:In de grote discotheken als 'Den Glade Viking' en 'The Iceberg' wordt geen hardstyle gedraaid. Bij Slam Cafe hebben ze nog wel eens een hardstyle avond geloof ik.Lenny wrote:15 dagen Sunny Beach, met 7 man en later komen ook nog 2 extra 8 dagen langs.
-
B
Toen wij er zaten (2011) was er inderdaad 1 avond hardstyle.. Maar er waren toendertijd (eind augustus) zo weinig Nederlanders dat het café nog niet eens voor een kwart gevuld was, dus zijn er niet heel lang gebleven.JVDM wrote:Vorig jaar alleen het laatste uur,maar dat kan dit jaar wel anders zijnWize wrote:In de grote discotheken als 'Den Glade Viking' en 'The Iceberg' wordt geen hardstyle gedraaid. Bij Slam Cafe hebben ze nog wel eens een hardstyle avond geloof ik.Lenny wrote:15 dagen Sunny Beach, met 7 man en later komen ook nog 2 extra 8 dagen langs.
vegas weer een stukje dichterbij 
8 daagjes Tenerife geboekt, ff lekker der tussenuit, can't wait 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Oke, top en thanks iedereen. Slam Café, hadden ze vorig jaar ook in Albufeira, alleen geen hardstyle avond of iets.Wize wrote:In de grote discotheken als 'Den Glade Viking' en 'The Iceberg' wordt geen hardstyle gedraaid. Bij Slam Cafe hebben ze nog wel eens een hardstyle avond geloof ik.Lenny wrote:15 dagen Sunny Beach, met 7 man en later komen ook nog 2 extra 8 dagen langs.
Hopen dat het iets is, sowieso zelf een feestje bouwen in de kamers.
Toch nog op vakantie met vrienden. Met 10 personen naar het altijd zonnige Limburg.