Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Waar ga je naartoe op zomervakantie??
Chersonissos (kreta) 6%  6%  [ 6 ]
Rimini (italië) 2%  2%  [ 2 ]
Sunnybeach/golden sand (bulgarije) 12%  12%  [ 12 ]
Marmaris (turkije) 2%  2%  [ 2 ]
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust) 26%  26%  [ 26 ]
Kos, Rhodos (griekenland) 0%  0%  [ 0 ]
Mallorca (spanje) 2%  2%  [ 2 ]
Albufeira (portugal) 5%  5%  [ 5 ]
Anders namelijk..... 45%  45%  [ 45 ]
Totaal aantal stemmen : 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Volgend jaar? :D Pacha en Flashback :love:


Wie weet :D Die tuin in flashback was hemels :loving:

Chukkels schreef:
Klos schreef:
Aah oké, slim aangepakt :) Haha dat is een best eind hoor, pfoe :D Ik rij zelf ook wel een stuk die kant op, maar lang niet de hele weg ^^ Nee, dit wordt toevallig me 2e keer op deze camping in 3 jaar :P Maar ben ook wel keer met me maten (waaronder Mojo, weet niet of je die nog kent?) naar Salou geweest (appartementen weliswaar) :D

Ja, ik kon dit jaar ook rijden, maar dan moest ik alleen. En dat kost klauwen met geld. Volgend jaar heb ik eigen auto en ook een veel zuinigere, en kan ik iemand meenemen, dus dat is wat goedkoper :)


Als je nog iemand zoekt tegen die tijd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

morgenavond vliegen naar Sunny Beach!
eindelijk echt van de zomer genieten! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
morgenavond vliegen naar Sunny Beach!
eindelijk echt van de zomer genieten! :clap:

Veel plezier! :D Je moet ook nog zeker een keer de bierfiets doen die bij de Iceberg staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Gisteren teruggekomen van 3 weken China. Wat een verschrikkelijk mooi land is dat zeg!

wat heb je allemaal gedaan daar? (ff globaal dan :P)

8 dagen Bejing waarin we daar een hoop dingen gezien hebben (Summer Palace, Forbidden City, 798 art community, Temple of Heaven, Happy Valley, trip naar de Great Wall en nog meer)
2 dagen boven Bejing waarin we 2 geologische parken bezocht hebben en wat plattelandsleven mee hebben gemaakt.
3 dagen Xi'an met het Terra Cotta leger, Hot Springs en een zonsopgang op 2100m.
2 dagen Shanghai met de TV Tower en het hoogste gebouw van China (incluis bar)
2 dagen Hangzou met onder andere een boedistische tempel, theevelden en een heel mooi meer
en terug naar Bejing. Laatste dag daar een snackstreet en de zoo voor een panda bezocht.

Zo nog wel meer gedaan. Overall echt de moeite waard om heen te gaan, echter de hygiene is met regelmaat dramatisch daar.

China lijkt me ook wel mooi, maar op een of andere manier heb ik er een kleine afkeer tegen. Vind de Chinese cultuur niet echt interessant, misschien dat het daar mee te maken heeft. Of met het laatste wat je zegt. Al hoop ik er ooit nog wel eens te komen. :)

Zondag nog een weekje wachten op Amerika. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 16:46 
 

Khadber schreef:
KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Gisteren teruggekomen van 3 weken China. Wat een verschrikkelijk mooi land is dat zeg!

wat heb je allemaal gedaan daar? (ff globaal dan :P)

8 dagen Bejing waarin we daar een hoop dingen gezien hebben (Summer Palace, Forbidden City, 798 art community, Temple of Heaven, Happy Valley, trip naar de Great Wall en nog meer)
2 dagen boven Bejing waarin we 2 geologische parken bezocht hebben en wat plattelandsleven mee hebben gemaakt.
3 dagen Xi'an met het Terra Cotta leger, Hot Springs en een zonsopgang op 2100m.
2 dagen Shanghai met de TV Tower en het hoogste gebouw van China (incluis bar)
2 dagen Hangzou met onder andere een boedistische tempel, theevelden en een heel mooi meer
en terug naar Bejing. Laatste dag daar een snackstreet en de zoo voor een panda bezocht.

Zo nog wel meer gedaan. Overall echt de moeite waard om heen te gaan, echter de hygiene is met regelmaat dramatisch daar.

klinkt erg vet :D
die gaat op mn to-see lijstje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan je ondertussen wel een paar do's en dont's geven in China, dus als je tzt gaat moet je mij even contacten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Terug uit Salou, echt een zwaar blitse tijd gehad. Mooiere stad dan vorig jaar ook (Blanes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:35 
 

Khadber schreef:
Ik kan je ondertussen wel een paar do's en dont's geven in China, dus als je tzt gaat moet je mij even contacten.

Zoals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Ik kan je ondertussen wel een paar do's en dont's geven in China, dus als je tzt gaat moet je mij even contacten.

Zoals?

Gewoon plekken om heen te gaan, tips etc.. Hoe je precies je reis makkelijk kan plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:

ben ik geloof ik niet geweest.. wel veel Fiesta, Bloopers (oude deel) en Matt's bar en Kiss (nieuwe deel).. vond het toch wel een beetje tegenvallen het uitgaan in Albufeira.. portugese dames zijn ook moeilijk ;(


Ik vond het oude gedeelte niet veel aan, Bloopers was dan toch het leukste.
Ik had ook een kroegentocht gehad in het oude gedeelte, maar die 1e paar barretjes waar je kwam kon je je kont niet keren xd .

Kiss vond ik geen sfeer, en de muziek stond knetterhard (en dat met oordopjes in).
Hoe moet het dan wezen als je ze niet in hebt, dan heb je geen trommelvlies meer over :x .

Matt's bar was een leuke bar ja! Maar ben ik alleen geweest met de kroegentocht ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alanya!! Heerlijke tijd gehad!!! Vrouwen damnnnn... Lekker gebruik van gemaakt ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt erg graaf Khadber! Wil binnen paar jaartjes ook voor een langere tijd naar een land wat echt de moeite is. Mijn vriendin vertrekt over 2 weken voor 3 weken naar Zuid-Afrika, lijkt me ook bangelijk ook eens te zien. Jammer genoeg kan ik niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Klinkt erg graaf Khadber! Wil binnen paar jaartjes ook voor een langere tijd naar een land wat echt de moeite is. Mijn vriendin vertrekt over 2 weken voor 3 weken naar Zuid-Afrika, lijkt me ook bangelijk ook eens te zien. Jammer genoeg kan ik niet mee.

Grappig! Vorig jaar, toen ik nog niet bij deze studie zat, waren ze naar Zuid Afrika geweest. Schijnt enorm mooi te zijn, wel uitkijken voor criminaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Lowrenz schreef:
Klinkt erg graaf Khadber! Wil binnen paar jaartjes ook voor een langere tijd naar een land wat echt de moeite is. Mijn vriendin vertrekt over 2 weken voor 3 weken naar Zuid-Afrika, lijkt me ook bangelijk ook eens te zien. Jammer genoeg kan ik niet mee.

Grappig! Vorig jaar, toen ik nog niet bij deze studie zat, waren ze naar Zuid Afrika geweest. Schijnt enorm mooi te zijn, wel uitkijken voor criminaliteit.

Zuid-Afrika lijkt me eerlijk gezegd nog leuker dan China. Maar voor beide geldt dat ik dan liever het hele continent (dus Afrika & Azië) zie dan alleen 1 land. Maarja, dit jaar kan ik door omstandigheden niet weg en volgende jaar ga ik op kamer (als het goed is). Dus nog maar even zien waarna ik zo'n reis ga maken.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar je vergist je heel erg in de grootte van zo'n continent denk ik. Er zijn Aziaten die heel Europa in 1 week wouden zien. Hoe zou jij dat aanpakken met de kennis die je nu hebt? Ik kan je vertellen dat je dan net niets van Europa ziet.
Ik heb een week in Bejing gezeten en nog niet eens de helft van wat daar is gezien. Kun je nagaan hoeveel er in zo'n regio te doen is. Ik zou dus wat meer specifiek zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 04:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga over 10 minuutjes weg, richting Salou :) Camping La Torre del Sol :cool: Helaas heb ik de avond overleefd zonder te slapen, ik heb een hekel aan slapen in de auto .. maarja, ik zal wel moeten :P Lekker biertjes gedronken op een verjaardag, dus gaat vast wel goedkomen! Check jullie allen weer over 3 weken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gisteren teruggekomen van 3 weken China. Wat een verschrikkelijk mooi land is dat zeg!


Een maatje van mij is daar nu 5-6 weken maar hij zegt dat het echt een heel arm land is. Hij zit in Peking.
Licht gaat bijvoorbeeld al om 10 uur uit etc. Binnenkort zet hij weer een blog online.

Ik ben zelf zojuist terug gekomen van m'n back-vakantie door Thailand. Ook helemaal top natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:08 
 
Hardtraxxer

Is er een hardtraxxer op Terschelling, camping Terpstra geweest?
Zag iemand met een Theracords shirt, Do the Happy Face volgens mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik ga over 10 minuutjes weg, richting Salou :) Camping La Torre del Sol :cool: Helaas heb ik de avond overleefd zonder te slapen, ik heb een hekel aan slapen in de auto .. maarja, ik zal wel moeten :P Lekker biertjes gedronken op een verjaardag, dus gaat vast wel goedkomen! Check jullie allen weer over 3 weken :thumbup:

Veel plezier. Maar als je aan mijn 13-jarige zusje komt die tot mijn grote afschuw opeens ook mag stappen in de Skihut, maak ik je af! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Celis schreef:
Is er een hardtraxxer op Terschelling, camping Terpstra geweest?
Zag iemand met een Theracords shirt, Do the Happy Face volgens mij. :P

terpstra zuigt jonguh! appelhof ist! haha. nee mij zien ze niet meer terug daar op terschelling. de enige rede dat we daarheen gingen was eigenlijk dat ik nog geen 16 was. Volgend jaar gewoon renesse. veel beter geregeld daar in het zuiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 17:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben nu 2 x Renesse geweest en ik vermaak me altijd wel, maar ik vond die ene x buitenland met vrienden leuker dan 2 x Renesse bij elkaar :P

Volgend jaar dus waarschijnlijk Chersonissos of Mallora
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik ben nu 2 x Renesse geweest en ik vermaak me altijd wel, maar ik vond die ene x buitenland met vrienden leuker dan 2 x Renesse bij elkaar :P

Volgend jaar dus waarschijnlijk Chersonissos of Mallora

ja dan praat je ook over een mega prijsverschil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jah dat wel natuurlijk, maar het is het wel waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag teruggekomen uit Siofok.
Was GE-WEL-DIG :worship:

Hele dagen bier/cocktails (3 voor de prijs van 1 :loving: ) drinken, aan het meer chillen en uitgaan.
Beetje jammer van 1 of ander schijtwijf die me vol op mn bek pakte zonder dat ik iets kon doen >.<

Verder nog wel een paar andere hele leuke meiden ontmoet gelukkig, waardoor het dat weer ruimschoots goedmaakte.
Verder nog een aantal leuke dingen zoals Paintballen/ tripje Budapest/ kroegentocht/ at-contest/ All you can drink-party gedaan/ gehad :worship:

Bazenvakantie :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vannacht terug gekomen uit Marmaris, wat een top vakantie zeg! Echt 10x zo vet als dat Cherso waar we vorig jaar geweest zijn. Hier ga ik bijna zeker volgend jaar weer heen :D

PS: Iemand die wat nummers kent van wat ze daar draaiden?
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic