Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Waar ga je naartoe op zomervakantie??
Chersonissos (kreta) 6%  6%  [ 6 ]
Rimini (italië) 2%  2%  [ 2 ]
Sunnybeach/golden sand (bulgarije) 12%  12%  [ 12 ]
Marmaris (turkije) 2%  2%  [ 2 ]
Lloret,Salou,Malgrat,Calella (spaanse kust) 26%  26%  [ 26 ]
Kos, Rhodos (griekenland) 0%  0%  [ 0 ]
Mallorca (spanje) 2%  2%  [ 2 ]
Albufeira (portugal) 5%  5%  [ 5 ]
Anders namelijk..... 45%  45%  [ 45 ]
Totaal aantal stemmen : 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
mocht iemand willen weten hoe het strand van Blanes eruit ziet:
http://photosynth.net/view.aspx?cid=f7d ... 4d7d8574b1

en het balkon vanaf het apartement Lotus:
http://photosynth.net/view.aspx?cid=b09 ... ad6f53d799
[dat witte gebouw links is het Europa appartement]

en nog een mooie vanaf het zwembad daar:
http://www.dermandar.com/p/eiDolw/blanes-lotus


Leuk die strand foto ik zie alleen je voeten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maandag met de vrienden naar Siofok :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maandag met de vrienden naar Siofok :D


Siofok goede herinneringen aan. xd Alleen jammer dat ze bij de locomotion geen grolsch bier hebben. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Daveytl schreef:
Maandag met de vrienden naar Siofok :D


Siofok goede herinneringen aan. xd Alleen jammer dat ze bij de locomotion geen grolsch bier hebben. :thumbdown:

Alsof Grolsch het enige lekkere bier is :lol:
Maakt mij persoonlijk vrij weinig uit wat voor bier ze schenken, zolang het geen Paderborner is :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 19:53 
 

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
mocht iemand willen weten hoe het strand van Blanes eruit ziet:
http://photosynth.net/view.aspx?cid=f7d ... 4d7d8574b1

en het balkon vanaf het apartement Lotus:
http://photosynth.net/view.aspx?cid=b09 ... ad6f53d799
[dat witte gebouw links is het Europa appartement]

en nog een mooie vanaf het zwembad daar:
http://www.dermandar.com/p/eiDolw/blanes-lotus


Leuk die strand foto ik zie alleen je voeten. xd

beetje lastig om jezelf op een panorama te fotograferen he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 21:23 
 
Hardtraxx Newbie

Net terug uit terschelling appelhof. Nog hardtraxer tegen gekomen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

peeeter schreef:
Net terug uit terschelling appelhof. Nog hardtraxer tegen gekomen:)

oh je bedoelt mij gok ik? ja ik herkende je toevallig nog :P
Yoeloe ging volgensmij ook van 23tm30 maar die heb ik niet gezien of niet herkent. (weet ook niet precies hoe hij eruit ziet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 23:42 
 
Hardtraxx Newbie

Ja ik bedoel jou. Ik dacht dat je robert2 of iets dergelijks zij:) Vond het beetje tegenvallen, Het geluid in the big apple was om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 03:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

8e naar lloret
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in bulgarije ergens toevallig een hardstyle tent te vinden of niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha okee..dan maar genadeloos bier zuipen & kut roepen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Orange kun je je ook goed vermaken :D Maar niet elke dag ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

peeeter schreef:
Ja ik bedoel jou. Ik dacht dat je robert2 of iets dergelijks zij:) Vond het beetje tegenvallen, Het geluid in the big apple was om te janken.

het geluid was idd om te janken ja.. ik ken degene die het geluid daar neer heeft gehangen en die zei ook dat het geluid niks voorstelde en dat hij het eigenlijk ook maar meuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
In Den Glade Viking :beer:
Die tent is echt geniaal :worship:


jaaa.. die viking is idd geniaaal.. hele vakantie gezeten 2 jaar geleden en als je geluk hebt draaien ze FTS of get wasted :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super goed vermaakt in bumpers tijdens Darkraver :worship: Was met een groep uit den haag (voornamelijk andere muziekluisteraars) daarheen gegaan en ze gaan harder los dan het gemiddelde dagjesvolk :lol: Korsakkof was ook wel even leuk maar de helft daar zat aan de coke en was erg agressief best jammer dus.

Ook nog high five gegeven aan een belg die rondliep in een the qontinent t-shirt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Super goed vermaakt in bumpers tijdens Darkraver :worship: Was met een groep uit den haag (voornamelijk andere muziekluisteraars) daarheen gegaan en ze gaan harder los dan het gemiddelde dagjesvolk :lol: Korsakkof was ook wel even leuk maar de helft daar zat aan de coke en was erg agressief best jammer dus.

Ook nog high five gegeven aan een belg die rondliep in een the qontinent t-shirt :thumbsup:

Haha, dat moet Björn zijn geweest :D

Ik ga van 30 juli tot 19 augustus op vakantie! Eerste keer op de camping Sanguli in Salou, normaal ging ik altijd naar de grote broer Cambrils Park, maar die hebben vanaf volgend jaar alleen maar huisjes. Dus nu kan ik mooi vakantie met vrienden erom heen fixen :D Wie gaat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 02:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
mrazura schreef:
Super goed vermaakt in bumpers tijdens Darkraver :worship: Was met een groep uit den haag (voornamelijk andere muziekluisteraars) daarheen gegaan en ze gaan harder los dan het gemiddelde dagjesvolk :lol: Korsakkof was ook wel even leuk maar de helft daar zat aan de coke en was erg agressief best jammer dus.

Ook nog high five gegeven aan een belg die rondliep in een the qontinent t-shirt :thumbsup:

Haha, dat moet Björn zijn geweest :D

Ik ga van 30 juli tot 19 augustus op vakantie! Eerste keer op de camping Sanguli in Salou, normaal ging ik altijd naar de grote broer Cambrils Park, maar die hebben vanaf volgend jaar alleen maar huisjes. Dus nu kan ik mooi vakantie met vrienden erom heen fixen :D Wie gaat ook?

Toevallig ga ik ook nog naar Salou op de camping :D Misschien keertje Pacha pakken daar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Chukkels schreef:
mrazura schreef:
Super goed vermaakt in bumpers tijdens Darkraver :worship: Was met een groep uit den haag (voornamelijk andere muziekluisteraars) daarheen gegaan en ze gaan harder los dan het gemiddelde dagjesvolk :lol: Korsakkof was ook wel even leuk maar de helft daar zat aan de coke en was erg agressief best jammer dus.

Ook nog high five gegeven aan een belg die rondliep in een the qontinent t-shirt :thumbsup:

Haha, dat moet Björn zijn geweest :D

Ik ga van 30 juli tot 19 augustus op vakantie! Eerste keer op de camping Sanguli in Salou, normaal ging ik altijd naar de grote broer Cambrils Park, maar die hebben vanaf volgend jaar alleen maar huisjes. Dus nu kan ik mooi vakantie met vrienden erom heen fixen :D Wie gaat ook?

Toevallig ga ik ook nog naar Salou op de camping :D Misschien keertje Pacha pakken daar? :P

Volgend jaar? :D Pacha en Flashback :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Klos schreef:
Chukkels schreef:
Haha, dat moet Björn zijn geweest :D

Ik ga van 30 juli tot 19 augustus op vakantie! Eerste keer op de camping Sanguli in Salou, normaal ging ik altijd naar de grote broer Cambrils Park, maar die hebben vanaf volgend jaar alleen maar huisjes. Dus nu kan ik mooi vakantie met vrienden erom heen fixen :D Wie gaat ook?

Toevallig ga ik ook nog naar Salou op de camping :D Misschien keertje Pacha pakken daar? :P

Volgend jaar? :D Pacha en Flashback :love:

Haha, je weet nu al dat je daar volgend jaar heen gaat? :P Dat zag ik even niet aankomen, nee ik ga deze zondag al die kant op ;)! Jammer man ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, aangezien vanaf volgend jaar de camping in Cambrils geen staplaatsen meer heeft, maar alleen maar bungalows. En aangezien we elk jaar naar Salou gaan en daarom dus Sanguli ook enorm snel is volgeboekt, moesten we nu al boeken. Ik zie het al helemaal voor me: 28 juli Dominator en dan 30 of 31 juli zelf met de auto met misschien een maat zelf richting Salou rijden! Ga je ook elk jaar naar Salou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aah oké, slim aangepakt :) Haha dat is een best eind hoor, pfoe :D Ik rij zelf ook wel een stuk die kant op, maar lang niet de hele weg ^^ Nee, dit wordt toevallig me 2e keer op deze camping in 3 jaar :P Maar ben ook wel keer met me maten (waaronder Mojo, weet niet of je die nog kent?) naar Salou geweest (appartementen weliswaar) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren teruggekomen van 3 weken China. Wat een verschrikkelijk mooi land is dat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 16:45 
 

Khadber schreef:
Gisteren teruggekomen van 3 weken China. Wat een verschrikkelijk mooi land is dat zeg!

wat heb je allemaal gedaan daar? (ff globaal dan :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Gisteren teruggekomen van 3 weken China. Wat een verschrikkelijk mooi land is dat zeg!

wat heb je allemaal gedaan daar? (ff globaal dan :P)

8 dagen Bejing waarin we daar een hoop dingen gezien hebben (Summer Palace, Forbidden City, 798 art community, Temple of Heaven, Happy Valley, trip naar de Great Wall en nog meer)
2 dagen boven Bejing waarin we 2 geologische parken bezocht hebben en wat plattelandsleven mee hebben gemaakt.
3 dagen Xi'an met het Terra Cotta leger, Hot Springs en een zonsopgang op 2100m.
2 dagen Shanghai met de TV Tower en het hoogste gebouw van China (incluis bar)
2 dagen Hangzou met onder andere een boedistische tempel, theevelden en een heel mooi meer
en terug naar Bejing. Laatste dag daar een snackstreet en de zoo voor een panda bezocht.

Zo nog wel meer gedaan. Overall echt de moeite waard om heen te gaan, echter de hygiene is met regelmaat dramatisch daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Aah oké, slim aangepakt :) Haha dat is een best eind hoor, pfoe :D Ik rij zelf ook wel een stuk die kant op, maar lang niet de hele weg ^^ Nee, dit wordt toevallig me 2e keer op deze camping in 3 jaar :P Maar ben ook wel keer met me maten (waaronder Mojo, weet niet of je die nog kent?) naar Salou geweest (appartementen weliswaar) :D

Ja, ik kon dit jaar ook rijden, maar dan moest ik alleen. En dat kost klauwen met geld. Volgend jaar heb ik eigen auto en ook een veel zuinigere, en kan ik iemand meenemen, dus dat is wat goedkoper :)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic