Nee eigenlijk alleen maar jeugd, en lekkere vrouwtjes. Muziek is echt chill wij deden onze usb daar gewoon aansluiten, verder wel lekker geluid daar paar goede speakers. dus vollop hardstyle aan het water met corona in je hand:P Bijna alles mag daar als je security maar te vriend houd.Klos wrote:Komt wel goed! Zitten er trouwens ook leute in van 30+? .. En hoe zit 't met muziek?
Kan meteen alles vragen
Kan dat op zwembad?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Morgen 10 dagen lang naar Gran Canaria.
Itt tot de rest hier ga ik gewoon chillen, chillen en zwaar hard chillen. Party-vakanties zijn niet zo aan mij besteed
Ik wil vooral lekker mn batterij opladen en genieten van het lekkere weer 
Volgend jaar 3 weken naar Orlando, dat is dan weer wel een erg vet vooruitzicht.
Itt tot de rest hier ga ik gewoon chillen, chillen en zwaar hard chillen. Party-vakanties zijn niet zo aan mij besteed
Volgend jaar 3 weken naar Orlando, dat is dan weer wel een erg vet vooruitzicht.
Ik vertrek nu naar luchthaven
Voor naar Spanje te gaan
Veel plezier en tot over 12 dagen !!
Veel plezier en tot over 12 dagen !!
Kutweer @.ardennen. nog maar 1 Krats bier...
-
G
hier nog eenThe Anim0l wrote:over 8 dagen naar zuid spanjeeeeeee![]()
waar t nu al tegen de 40 graden is
alleen wij noord oost
met de auto
jij?
Waarom staat Golden Sands, Bulgarije er niet bij?
omdat je anders elke vakantie bestemming er neer kan zetten en dit gewoon de bekendste plekken zijnJoykill wrote:Waarom staat Golden Sands, Bulgarije er niet bij?
Poll is sowieso al van vorig jaar.....
Dinsdag naar China! Zoveel zin in!
Jongs, kalm aan en fijne vakantie als je deze week of volgende week ook vertrekt
Ik vertrek morgen 6.30u met de trein, joooo
-
G
trein :O slaaptrein? dat is veeettttt!Klos wrote:Jongs, kalm aan en fijne vakantie als je deze week of volgende week ook vertrektIk vertrek morgen 6.30u met de trein, joooo
waar naartoe?
veel plezier iig!
Last edited by Guest on 10 Jul 2011 22:57, edited 1 time in total.
Volgende week 3 weekjes naar France
in t zuiden bij een rivier in Milou
ook naar frankrijk, morgen ochtend vroeg vertrekken.
Trein naar Schiphol mejonge! hahahahKSwoosh wrote:trein :O slaaptrein? dat is veeettttt!Klos wrote:Jongs, kalm aan en fijne vakantie als je deze week of volgende week ook vertrektIk vertrek morgen 6.30u met de trein, joooo
waar naartoe?
veel plezier iig!
-
G
oh haha ook niceKlos wrote:Trein naar Schiphol mejonge! hahahahKSwoosh wrote:trein :O slaaptrein? dat is veeettttt!Klos wrote:Jongs, kalm aan en fijne vakantie als je deze week of volgende week ook vertrektIk vertrek morgen 6.30u met de trein, joooo
waar naartoe?
veel plezier iig!Nice
maar bedankt hè! Tot ziens
Pff ik moet nog tot 2 augustus wachten. DUURT LANG!!
In 2008 geweest. Super mooie ervaring, veel plezier!Khadber wrote:Dinsdag naar China! Zoveel zin in!
Vorig jaar geweest met mn vriendin. Was echt super. Genoten daar.Kettingzaag wrote:Alanya.
Zaterdag naar Lloret met kameraden, zo'n zin in
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Als je nog wilt stampen moet je naar Temptation Music Hall gaan.Rik wrote:Vorig jaar geweest met mn vriendin. Was echt super. Genoten daar.Kettingzaag wrote:Alanya.
Zaterdag naar Lloret met kameraden, zo'n zin in
http://partyflock.nl/location/12533:Tem ... _Hall.html
I know, hield het al in de gaten op PF en op hun site, maar komt maar niets op te staan.Ramirez wrote:Als je nog wilt stampen moet je naar Temptation Music Hall gaan.Rik wrote:Vorig jaar geweest met mn vriendin. Was echt super. Genoten daar.Kettingzaag wrote:Alanya.
Zaterdag naar Lloret met kameraden, zo'n zin in![]()
http://partyflock.nl/location/12533:Tem ... _Hall.html
Sowieso nog wel even bezoekje brengen.
Alleen jammer dat ze er bier in kunststof glazen serveren