Almighty, ik kom dit weekend wss een nachtje langsAlmighty wrote:Morgen naar Renesse![]()
Centerparcs Port Zelande om precies te zijn
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik vertrek morgen naar spanje 
kan nie wachte
kan nie wachte
Volgende week vrijdag vlieg ik naar Dubai, daar verblijf ik 3 dagen en dan vlieg ik door naar Thailand om daar 4 weken te bagpacken.
Onbeperkt sex voor 5 euroKepro wrote:Volgende week vrijdag vlieg ik naar Dubai, daar verblijf ik 3 dagen en dan vlieg ik door naar Thailand om daar 4 weken te bagpacken.
Maandag met 16 man naar Sunny Beach voor 11 dagen
Lekkerrrrr
ik ga begin augustus met 12man ofzo voor 11 dagen! dus beter als je terug bent even zeggen wat de places-to-be zijn!Klos wrote:Maandag met 16 man naar Sunny Beach voor 11 dagenLekkerrrrr
Ik ga backpacken, maar mijn eindpunt ligt op Sunnybeach begin augustus. Als ik iemand ooit dus zie los gaan op bepaalde platen dan weet ik je te vindenpecola-tje wrote:ik ga begin augustus met 12man ofzo voor 11 dagen! dus beter als je terug bent even zeggen wat de places-to-be zijn!Klos wrote:Maandag met 16 man naar Sunny Beach voor 11 dagenLekkerrrrr
Zal ik sowieso doenpecola-tje wrote:ik ga begin augustus met 12man ofzo voor 11 dagen! dus beter als je terug bent even zeggen wat de places-to-be zijn!Klos wrote:Maandag met 16 man naar Sunny Beach voor 11 dagenLekkerrrrr
Last edited by Klos on 08 Jul 2011 12:41, edited 1 time in total.
haha doe dat, ik ben er vanaf 5 augustus 
waar ga je heen dan klos? die van ons volgens mij ook namelijk! wij zitten in prestige city I
waar ga je heen dan klos? die van ons volgens mij ook namelijk! wij zitten in prestige city I
Wij gaan helemaal LOCO @ POLO ..pecola-tje wrote:haha doe dat, ik ben er vanaf 5 augustus
My Birthdaypecola-tje wrote:haha doe dat, ik ben er vanaf 5 augustus
ah oke. ik zie t daar wel, taxi kost toch geen fuck daar
en dan dinsdag 16augustus weer terug, en 4 dagen later Decibel
en dan dinsdag 16augustus weer terug, en 4 dagen later Decibel
dan drinken we erop! groep van 12 mafkezen uit Brabant, die herken je vast wel!Markos wrote:My Birthday
Pecola, als ik zo kijk op Google Maps zit dat ding van jullie zowat aan dezelfde straat als die van ons
Kan ik je dus ook vertellen dat je straks nooit moet gaan lopen 
ja dat wist ik al wel,dat had ik al gezien
maar hoorde dat een taxi daar echt maar 1euro p.p kost ofzo, dus dat is niet erg!
en anders zijn er nog zat nederlandse meisjes/vrouwen daar die dichterbij t centrum zitten haha
maar hoorde dat een taxi daar echt maar 1euro p.p kost ofzo, dus dat is niet erg!
en anders zijn er nog zat nederlandse meisjes/vrouwen daar die dichterbij t centrum zitten haha
Oké, jij bent snelpecola-tje wrote:ja dat wist ik al wel,dat had ik al gezien![]()
Duurt nog even, maar wellicht tot dan!Pecola-tje wrote: dan drinken we erop! groep van 12 mafkezen uit Brabant, die herken je vast wel!
Een weekje Noorwegen met m'n ma en daarvoor natuurlijk feesten tijdens de zomerfeesten in Nijmegen 
Polo is zwaar relaxt appartement. 2 jaar lang gezeten daar. bar in het zwembad 3euro voor 2 cocktails ofzo:PKlos wrote:Wij gaan helemaal LOCO @ POLO ..pecola-tje wrote:haha doe dat, ik ben er vanaf 5 augustus
waar ga je heen dan klos? die van ons volgens mij ook namelijk! wij zitten in prestige city IPolo heet dat ding dus
Echt altijd chill daar. supermarkt is daar aanwezig zowat heel nacht open! Alleen wel stukje van centrum af maar moet gewoon opzoek gaan naar taxi harry die rijd voor 5 euro overal heen
Oh chill! Ja dat van die poolbar hebben we gelezen
Maar dat is dus zwaar nice
Haha oké thanks, we zullen er naar vragen 
gewoon snachts om 5 uur zwemmen is ook geen probleem. en bijna alleen maar Nederlanders daar.Klos wrote:Oh chill! Ja dat van die poolbar hebben we gelezenMaar dat is dus zwaar nice
Haha oké thanks, we zullen er naar vragen
Discotheek La zur moet je maar is kijkje gaan nemen of Iceberg. La zur heeft zwembad in de discotheek wel nice!;) veel plezier
Komt wel goed
! Zitten er trouwens ook leute in van 30+? .. En hoe zit 't met muziek?
Kan meteen alles vragen
Kan dat op zwembad?
over 8 dagen naar zuid spanjeeeeeee
waar t nu al tegen de 40 graden is
waar t nu al tegen de 40 graden is
Onthouden:
La Zur
Iceberg
Moet wel een paar weken lukken.

La Zur
Iceberg
The Orange is ook vet. verder revelations is discotheek met dikke lasers, club house etc word daar gedraaid die revelations zit 2 deuren verder dan Slam FM café wat ook wel leuk is. daar schuin tegen over zit den glade viking is discotheek waar wel 2000 man in kan ofzo. en Flying dutch man is nederlandse kroeg aan de boulevard is ook zeker gezellig.Markos wrote:Onthouden:
La Zur
Iceberg