Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:14 

Hardtraxx Veteran

1 match gespeeld en het lijkt weer alsof ze al wereldkampioen zijn/worden. :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:27 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:

Ga lekker douchen, 1-5 tegen Spanje, hoe is het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:37 

Aan het typen...

Negert schreef:
Lyst schreef:
Zoals de assists van Blind, die worden nu bestempeld als weergaloze ballen. De bal van Clasie was toen perfect op maat, deze moesten op de meest vreemde manieren uit de lucht worden geplukt. Wat toch echt weer de verdienste was Robben en Van Persie.

Slaat echt op kaas wat je zegt. Die bal van Blind op van Persie was ook perfect, hij koos er alleen voor om hem in 1 keer te koppen in plaats van een stap naar achter te zetten en hem op de borst aan te nemen (wat ie ook moest doen bij die bal van Clasie). Een perfecte assist is wanneer die bal zo komt dat ie een schitterend doelpunt kan maken. En dat gebeurde ook.

Aannemen was niet echt een optie volgens mij met de keeper vlak voor hem en de verdedigers vlak achter hem en ik geloof niet dat Blind dit in gedachten had. Het was gewoon een bal in de enorme ruimte achter de verdediging en Van Persie doet er iets geniaals mee. Die bal van Clasie was dwars door het midden, op de borst van Van Persie, waarbij de ruimtes veel kleiner waren, dat zijn weergaloze passes. De bal op Robben had een doorsnee WK spits niet fatsoenlijk aan kunnen nemen. De pass van Xavi daarentegen was wel weer van wereldklasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:53 

Hardtraxx Elite

Qlown schreef:

We hebben ook tegen België gewonnen en staan in de finale (2x). Wereldkampioen zit er dus dik in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 16:02 

Hardtraxx Crew

Wat was dit genieten, bizar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 16:39 

Hardtraxx Beheerder

Dit had niemand durven dromen denk ik :P Wat vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 16:43 

Bierkoning

Lyst gast probeer eens één keer in je leven ergens van te genieten, hoe kun je nou op zo'n moment pessimistisch zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 16:50 

Hardtraxx Elite

Nederland is wereldkampioen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 16:53 

Hardtraxx Crew

Die knal van v. Persie ook op de lat, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 17:24 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
De rest van het score verloop is vooral te danken aan het ontzettend slappe Spanje en het feit dat Nederland ook wel alles meezat op de scheidsrechter na.

Ach joh doe normaal. Spanje heeft nauwelijks hun eigen spel kunnen spelen en dat komt puur en alleen omdat Nederland dat afdwong. Dat, en niets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 17:25 

Hardtraxx Veteran

Helaas, Buffon doet niet mee vannacht. Vind hem altijd wel leuk om te zien spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 17:43 

Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Helaas, Buffon doet niet mee vannacht. Vind hem altijd wel leuk om te zien spelen.

Helaas heeft hij een kleine blessure aan zijn enkel opgelopen. Sirigu is ook niet helemaal fit maar zal wel spelen. De Sciglio is ook geblesseerd geraakt.

Dit wordt de opstelling (Kerstboomformatie)
Sirigu | Darmian - Barzagli - Paletta - Chiellini | Verratti - De Rossi - Pirlo | Candreva - Marchisio | Balotelli

Dit had ik gehoopt:
Buffon | De Sciglio - Barzagli - Paletta - Chiellini | Pirlo - De Rossi - Marchisio | Cerci | Immobile - Balotelli
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 18:02 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Negert schreef:
Lyst schreef:
Zoals de assists van Blind, die worden nu bestempeld als weergaloze ballen. De bal van Clasie was toen perfect op maat, deze moesten op de meest vreemde manieren uit de lucht worden geplukt. Wat toch echt weer de verdienste was Robben en Van Persie.

Slaat echt op kaas wat je zegt. Die bal van Blind op van Persie was ook perfect, hij koos er alleen voor om hem in 1 keer te koppen in plaats van een stap naar achter te zetten en hem op de borst aan te nemen (wat ie ook moest doen bij die bal van Clasie). Een perfecte assist is wanneer die bal zo komt dat ie een schitterend doelpunt kan maken. En dat gebeurde ook.

Aannemen was niet echt een optie volgens mij met de keeper vlak voor hem en de verdedigers vlak achter hem en ik geloof niet dat Blind dit in gedachten had. Het was gewoon een bal in de enorme ruimte achter de verdediging en Van Persie doet er iets geniaals mee. Die bal van Clasie was dwars door het midden, op de borst van Van Persie, waarbij de ruimtes veel kleiner waren, dat zijn weergaloze passes. De bal op Robben had een doorsnee WK spits niet fatsoenlijk aan kunnen nemen. De pass van Xavi daarentegen was wel weer van wereldklasse.

Aannemen had wel gekund als je vervolgens je lichaam tussen de bal en de verdediger houdt. Ben wel met je eens dat de bal van Clasie moeilijker was omdat er niet zoveel ruimte was, maar de bal van Blind is precies goed want als hij hem te zacht geeft moet van Persie zich in houden en wordt ie ingehaald door Ramos. Tevens was die bal op Robben in 1 keer gespeeld dus vandaar dat ie misschien niet perfect was, maar precies goed genoeg om over te verdediger heen te gaan. Robben plukt hem wel schitterend uit de lucht ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 18:13 

Hardtraxx Veteran

lekker boeiend allemaal

we hebben gewonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 18:25 

Kraak... Piep...

http://nos.nl/wk2014/video/660822-van-g ... rland.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 18:27 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:

Ik weet niet waar jij dit hebt gehoord van Nederlanders, maar volgens mij heb ik nog niemand horen zeggen dat we wereldkampioen worden. En natuurlijk hoor je nu voor de rest van de wereld tussen de favorieten, godverdomme 5-1 winst op Spanje met geweldig voetbal in de 2e helft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 23:31 

Hardtraxx Elite

Wat kramen ze toch een hoop onzin uit bij VI Oranje (al de hele week).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 01:12 

Hardtraxx Veteran

Tot nu toe elke wedstrijd gekeken (chili - australie half en half door teveel gezopen en in de kroeg). Vandaag verrassend/leuk voetbal gezien.

Colombia was gewoon een maat te sterk voor Griekenland, hun verdediging niet heel sterk maar de ze controleerden de match volledig

Uruguay ontgoochelde hard tegen Costa Rica, dat wel verrassend goed speelde. Ze hebben gewoon een paar goede doelpunten gemaakt en volgens mij meer kansen gecreëerd dan Uruguay. Ik had wel de indruk dat Suarez daar de komende wedstrijden een hoop verandering kan brengen

Momenteel Engeland - Italië: is tot noch toe een veel leukere pot dan ik verwacht had. Gaat mooi op en neer, mooie acties en doelpunten (geniaal de bal doorlaten van Pirlo :worship: ). Wordt nog spannend tot het einde :D

De laatste wedstrijd vandaag ga ik toch maar een keertje overslaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 11:05 

Hardtraxx Elite

Pirlo :loving: Darmian speelde ook erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 11:49 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Wat kramen ze toch een hoop onzin uit bij VI Oranje (al de hele week).

Jup, heerlijke televisie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:16 

Hardtraxxer

Bij de eerste 2 wedstrijden zat ik met ergernissen te kijken. Een zwaar benadeeld Kroatië dat door arbitraire hulp verliest tegen een matig Brazilië (gastland of niet, dit was een aanfluiting). Een benadeeld Mexico dat godzijdank alsnog terecht wint van Kameroen. Jongens.. wordt het weer zo'n wk?

Ik had weinig vertrouwen, maar toch begon er een klein beetje hoop op te borrelen dat Nederland misschien toch voor een kleine verrassing kon zorgen. Maar dat vervloog al snel, in de 26ste minuut van de wedstrijd om precies te zijn. Een kleine troost voor me was dat ik 3-1 voor Spanje had voorspeld, en dat leek er nu wel in te zitten. Maar man, wat zat ik ernaast en wat speelden ze geweldig! Tuurlijk, Spanje liet echt gigantisch veel steken vallen, en Casillas leek meer op een Kenneth Vermeer uit de bekerfinale. Maar het waren echt niet alleen Robben en van Persie die ons de overwinning hebben bezorgd. Dit was echt een teamprestatie om trots op te zijn.

Het lijkt er toch op dat we een leuk WK voorgeschoteld gaan krijgen. Costa Rica dat met 3-1 van Uruguay wint, ook weer tegen alle verwachtingen in, heerlijk daar hou ik van! En Engeland-Italië was ook erg vermakelijk, jammer dat de spelers aan het eind zo last leken te hebben van vermoeidheid, met name door de hitte. Overigens stond Kuipers een prima wedstrijd te fluiten, kunnen die tjappies met een zwak voor toneel en drama een voorbeeld aan nemen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 17:03 

Hardtraxx Elite

- Robben trok een sprint van 37 km/u tegen Ramos (5e doelpunt)
- Italië heeft een nieuw WK record, 93,2% passes zijn aangekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 17:50 

Hardtraxx Addict

5-1 is zeker mooi ja, zoiets had niemand verwacht. eerder andersom

Maak je ook maar zelden mee dat zoiets gebeurd, maar ik denk dat stel ze treffen Spanje nog een keer later in het toernooi gewoon niet weer gebeurd, geheel andere wedstrijd, god weet worden we dan met 4-0 van de mat geneukt

Benieuwd hoe Argentinie het tegen Bosnie gaat doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 20:03 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
- Robben trok een sprint van 37 km/u tegen Ramos (5e doelpunt)

Usian Bolt 43 km/h dacht ik. Doet Robben toch netjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 20:32 

Bierkoning

Heerlijk goaltje van Zwitserland in de blessuretijd, levert me weer een leuke winst op :cool: Heb vooralsnog niks te klagen hehe.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic