Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 21:57 

Hardtraxx Veteran

En ik zit hier Frankrijk maar uit te schelden omdat ze het eerste halfuur 2x op de lat trappen..
Afbeelding
Afbeelding

Geen grote bedragen maar dan nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 22:08 

Hardtraxx Veteran

Doellijntechnologie, handig voor als je ook het goede in het stadion laat zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 22:30 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Doellijntechnologie

Dit na de penalty tegen NL laten zien was zo ontiegelijk kut. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 23:55 

Hardtraxx Veteran

Argentinië waar Messi speelt en Jeroen Grueter als commentator, dat wordt voor hem waarschijnlijk bij elke actie zijn scherm schoonmaken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 01:02 

Kraak... Piep...

El Mare schreef:
Argentinië waar Messi speelt en Jeroen Grueter als commentator, dat wordt voor hem waarschijnlijk bij elke actie zijn scherm schoonmaken -.-

Dat heb jij ook met Neymar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 01:17 

Hardtraxx Veteran

Messi is anders best wel matig bezig. Kan momenteel enkel genieten van Di maria (af en toe) bij de Argentijnen. Pjanic is wel een heldige partij aan het spelen

edit: moet nog even kwijt dat Frankrijk vandaag een erg degelijke wedstrijd speelde, met name pogba (ookal werd die snel gewisseld) en valbuena. Benzema 3 (weet niet of die 2e nu meegeteld wordt) doelpunten en goed in positie steeds, voor de rest was hij niet echt zichtbaar.

En kan iemand Honduras uit dit toernooi gooien aub? stelletje beenhouwers daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 09:21 

Hardtraxxer

Wat een mateloos irritant commentaar van Vermeulen weer bij Frankrijk-Honduras. Leuk al die feitjes over de schoonmoeder van de rechtsback van Honduras.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 09:51 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:
Messi is anders best wel matig bezig. Kan momenteel enkel genieten van Di maria (af en toe) bij de Argentijnen. Pjanic is wel een heldige partij aan het spelen

edit: moet nog even kwijt dat Frankrijk vandaag een erg degelijke wedstrijd speelde, met name pogba (ookal werd die snel gewisseld) en valbuena. Benzema 3 (weet niet of die 2e nu meegeteld wordt) doelpunten en goed in positie steeds, voor de rest was hij niet echt zichtbaar.

En kan iemand Honduras uit dit toernooi gooien aub? stelletje beenhouwers daar

Dan kun je net zo goed elk Afrikaans en een paar Zuid Amerikaanse teams (Colombia, Ecuador, Uruguay) er uit gooien. Ik denk ook dat je flink wat van dat kan verwachten tegen Australië
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:13 

Hardtraxx Elite

Ik moet zeggen dat ik de 3 'grote' Zuid Amerikaanse landen nou niet geweldig vond spelen.
Brazilië, Uruguay en Argentinië waren niet bepaald denderend.
Wel mooi dat Costa Rica dan de 1e plek in de poule pakt door de 3-1 winst :worship:

Verder:
Spanje, Duitsland, Engeland, Uruguay sws eruit in de poule-fase.

*EDIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:14 

Kraak... Piep...

rakkietakkie schreef:
Ik moet zeggen dat ik de 3 'grote' Zuid Amerikaanse landen nou niet geweldig vond spelen.
Brazilië, Uruguay en Argentinië waren niet bepaald denderend.
Wel mooi dat Costa Rica dan de poule lijdt door de 3-1 winst :worship:

Verder:
Spanje, Duitsland, Engeland, Uruguay sws eruit in de poule-fase.

En jij schreef interviews?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:15 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Schrijf op het moment weinig tot niks. Even focussen op wat andere dingen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:19 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:21 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Duitsland, Engeland, Uruguay sws eruit in de poule-fase.

Wauw, echt Duitsland zonder te spelen eruit? Engeland en Uruguay eruit dus Costa Rica door? Succes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:25 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
rakkietakkie schreef:

Wauw, echt Duitsland zonder te spelen eruit? Engeland en Uruguay eruit dus Costa Rica door? Succes xd

Uruguay is niks zonder Suarez. Zie die ook niet in actie komen.
Daarnaast verliezen die ook gewoon van Italië. Engeland is ook niet in vorm, belachelijk slechte prestatie tegen Italië

Duitsland legt het dik af tegen Portugal, verliest met wat pech van Ghana en maait over USA heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

Ghana of VS door ipv Duitsland? haha, dat wil ik meemaken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:29 

Aan het typen...

Engeland deed niet heel veel onder voor Italië.. Die wedstrijd geeft overigens sowieso een vertekend beeld door de hitte daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:33 

Kraak... Piep...

rakkietakkie schreef:
Steffnov schreef:
rakkietakkie schreef:

Daarnaast verliezen die ook gewoon van Italië. Engeland is ook niet in vorm, belachelijk slechte prestatie tegen Italië

Duitsland legt het dik af tegen Portugal, verliest met wat pech van Ghana en maait over USA heen.

Zullen we even de topspelers van Portugal naast die van Duitsland leggen? Waar daarbij ook nog komt dat Portugal zich maar krap aan heeft gekwalificeerd terwijl Duitsland dit met gemak deed.

De grote toppers van Portugal : Ronaldo, Moutinho, Pepe, Nani, Meireles, Danny, Bruno Alves, Coentrao. Voor de rest behoorlijk wat middenmotors.

De grote toppers van Duitsland : Neuer, Boateng, Howedes, Hummels, Lahm, Schweinsteiger, Ozil, Khedeira, Müller, Götze, Kroos, Klose, Gundogan, Mertesacer, Bender, Schürrle, Podolski, Weidenfelller, Badstuber, Draxler, Schmelzer.
En daar achter nog een zooi middenmotoren. En dan missen ze nog Reus, Kiesling en Gomez

Reken het verschil maar uit. Portugal mist een sterke verdediging naast Coentrao en Pepe en Beto is ongeveer het hele seizoen al uit vorm.

Ik zie het best gebeuren dat Portugal wint maar dat zal dan vooral door de goeie vorm van Moutinho en Meireles komen en de hoop dat Ronaldo zijn blessure niet te veel tegenwerkt en Nani zn vorm vindt. Want die laatste twee zullen het verschil moeten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:35 

Hardtraxx Addict

Gundogan en Reus zijn niet mee, en dat zijn voor (mij) iig wel de beste spelers eruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:36 

Hardtraxx Veteran

Ronaldo geloof ik ook niet dat die alweer 100% is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:40 

Hardtraxx Veteran

Duitsland verliest van Ghana zie ik dus echt niet gebeuren :P Heb mijn weddenschap van vandaag toch maar op 1x gezet voor duitsland (samen met belgie wint morgen) om toch maar wat zekerheid in te bouwen. Maar ik verwacht wel dat Duitsland wint
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:44 

Kraak... Piep...

JEFSKI schreef:
Gundogan en Reus zijn niet mee, en dat zijn voor (mij) iig wel de beste spelers eruit

Sinds wanneer zijn die beter dan Schweinsteiger, Götze en Özil? En Schmelzer is ook niet mee zie ik net. Grobkeutz interplaats daarvan.

Duitsland gaat denk ik 4-2-3-1 spelen omdat ze Reus missen. Dus zullen ze wel zoiets als dit doen.

--------------------Neuer---------------------
------------------------------------------------
-Boateng-Hummels-Mertesacker-Höwedes
--------Khedeira---------------Lahm---------
---------------Schweinsteiger----------------
---Schürrle-----------------------Götze------
---------------------Müller--------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 16:49 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
JEFSKI schreef:

Sinds wanneer zijn die beter dan Schweinsteiger, Götze en Özil? En Schmelzer is ook niet mee zie ik net. Grobkeutz interplaats daarvan.

Duitsland gaat denk ik 4-2-3-1 spelen omdat ze Reus missen. Dus zullen ze wel zoiets als dit doen.

--------------------Neuer---------------------
-Boateng-Hummels-Mertesacker-Höwedes
--------Khedeira---------------Lahm---------
---------------Schweinsteiger----------------
---Schürrle-----------------------Götze------
---------------------Müller--------------------

Ik zie Müller graag in de spits :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 16:50 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Steffnov schreef:
rakkietakkie schreef:

Alsnog zal Engeland vast en zeker van Uruguay en Costa Rica winnen. Costa Rica is namelijk gewoon slecht en Uruguay uit vorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 16:55 

Hardtraxx Crew

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 17:01 

Hardtraxx Elite

Ben benieuwd :P
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic