En ik zit hier Frankrijk maar uit te schelden omdat ze het eerste halfuur 2x op de lat trappen..

Geen grote bedragen maar dan nog

Geen grote bedragen maar dan nog

Dit na de penalty tegen NL laten zien was zo ontiegelijk kut.Steffnov wrote:Doellijntechnologie
Dat heb jij ook met NeymarEl Mare wrote:Argentinië waar Messi speelt en Jeroen Grueter als commentator, dat wordt voor hem waarschijnlijk bij elke actie zijn scherm schoonmaken
Dan kun je net zo goed elk Afrikaans en een paar Zuid Amerikaanse teams (Colombia, Ecuador, Uruguay) er uit gooien. Ik denk ook dat je flink wat van dat kan verwachten tegen Australiënielstil wrote:Messi is anders best wel matig bezig. Kan momenteel enkel genieten van Di maria (af en toe) bij de Argentijnen. Pjanic is wel een heldige partij aan het spelen
edit: moet nog even kwijt dat Frankrijk vandaag een erg degelijke wedstrijd speelde, met name pogba (ookal werd die snel gewisseld) en valbuena. Benzema 3 (weet niet of die 2e nu meegeteld wordt) doelpunten en goed in positie steeds, voor de rest was hij niet echt zichtbaar.
En kan iemand Honduras uit dit toernooi gooien aub? stelletje beenhouwers daar
En jij schreef interviews?rakkietakkie wrote:Ik moet zeggen dat ik de 3 'grote' Zuid Amerikaanse landen nou niet geweldig vond spelen.
Brazilië, Uruguay en Argentinië waren niet bepaald denderend.
Wel mooi dat Costa Rica dan de poule lijdt door de 3-1 winst![]()
Verder:
Spanje, Duitsland, Engeland, Uruguay sws eruit in de poule-fase.
Wauw, echt Duitsland zonder te spelen eruit? Engeland en Uruguay eruit dus Costa Rica door? Succesrakkietakkie wrote:Duitsland, Engeland, Uruguay sws eruit in de poule-fase.
Uruguay is niks zonder Suarez. Zie die ook niet in actie komen.Steffnov wrote:Wauw, echt Duitsland zonder te spelen eruit? Engeland en Uruguay eruit dus Costa Rica door? Succesrakkietakkie wrote:Duitsland, Engeland, Uruguay sws eruit in de poule-fase.
Zullen we even de topspelers van Portugal naast die van Duitsland leggen? Waar daarbij ook nog komt dat Portugal zich maar krap aan heeft gekwalificeerd terwijl Duitsland dit met gemak deed.rakkietakkie wrote:Uruguay is niks zonder Suarez. Zie die ook niet in actie komen.Steffnov wrote:Wauw, echt Duitsland zonder te spelen eruit? Engeland en Uruguay eruit dus Costa Rica door? Succesrakkietakkie wrote:Duitsland, Engeland, Uruguay sws eruit in de poule-fase.
Daarnaast verliezen die ook gewoon van Italië. Engeland is ook niet in vorm, belachelijk slechte prestatie tegen Italië
Duitsland legt het dik af tegen Portugal, verliest met wat pech van Ghana en maait over USA heen.
Sinds wanneer zijn die beter dan Schweinsteiger, Götze en Özil? En Schmelzer is ook niet mee zie ik net. Grobkeutz interplaats daarvan.JEFSKI wrote:Gundogan en Reus zijn niet mee, en dat zijn voor (mij) iig wel de beste spelers eruit
Ik zie Müller graag in de spitsBroken Balance wrote:Sinds wanneer zijn die beter dan Schweinsteiger, Götze en Özil? En Schmelzer is ook niet mee zie ik net. Grobkeutz interplaats daarvan.JEFSKI wrote:Gundogan en Reus zijn niet mee, en dat zijn voor (mij) iig wel de beste spelers eruit
Duitsland gaat denk ik 4-2-3-1 spelen omdat ze Reus missen. Dus zullen ze wel zoiets als dit doen.
--------------------Neuer---------------------
------------------------------------------------
-Boateng-Hummels-Mertesacker-Höwedes
--------Khedeira---------------Lahm---------
---------------Schweinsteiger----------------
---Schürrle-----------------------Götze------
---------------------Müller--------------------
Alsnog zal Engeland vast en zeker van Uruguay en Costa Rica winnen. Costa Rica is namelijk gewoon slecht en Uruguay uit vorm.rakkietakkie wrote:Uruguay is niks zonder Suarez. Zie die ook niet in actie komen.Steffnov wrote:Wauw, echt Duitsland zonder te spelen eruit? Engeland en Uruguay eruit dus Costa Rica door? Succesrakkietakkie wrote:Duitsland, Engeland, Uruguay sws eruit in de poule-fase.
Daarnaast verliezen die ook gewoon van Italië. Engeland is ook niet in vorm, belachelijk slechte prestatie tegen Italië
Duitsland legt het dik af tegen Portugal, verliest met wat pech van Ghana en maait over USA heen.