Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 01:02 
 
Hardtraxx Addict

JA NEDERLAND JA! (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf was er aan de hand met Spanje in de 2e helft? Die verdediging :lol:
Wel prachtige wedstrijd, vanaf de 1-1 de hele tijd met een glimlach in dorp gestaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 01:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ El Mare

Hoe had het 3-0 bij rust kunnen staan vraag ik me dan af? een onterechte penalty ja 1-0. Sneijder die 1 op 1 mist en gewoon een goede goal de 1-1. En Spanje voor de rest geen kans gecreëerd alleen dreigend (okee redding Cillesen ja).

Tweede helft heer en meester prachtig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 02:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prachtig dit. Op werk allemaal over de radio gehoord met prachtcommentaar.

En dan op het feest later nog het einde kunnen meekrijgen. En dan met de halve stad Het Land Van van Lange Frans & Baas B. Kippenvel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 03:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Godverfonmr ik kan bredig sterven nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 04:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommereng :D

Ik ben meer fan van Spanje (wegens Real Madrid) dan van NL. Maar ik kan enkel zeggen dat deze overwinning 100% verdiend is. De spaanse aanval de eerste helft was dramatisch: silva die minstens 2x moest scoren, diego costa was niet te zien en nog veel andere zooi. De goalen van Nederland waren puur op klasse van Robben en Van Persie + een Casillas die ik nooit zo dramatisch heb zien spelen, had na een tijdje echt medelijden met hem :/

Dus proficiat Nederlanders, ik gok wel dat we jullie nog wel terugzien in de knock-out fase :P Nu hopen dat België het minstens evengoed doet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 09:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo open je een WK. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 09:52 
 
Hardtraxx Elite

GE-NIE-TENG


:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 10:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een beter beeld van Casillas, eigenlijk best genieten, ondanks dat zo'n held zo'n afgang eigenlijk niet verdiend :(

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:03 
 
Hardtraxx Addict

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... p-de-radio

:worship: :worship: :worship:
Kippenvel op m'n ballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat was dit genietings, vooral de tweede helft. Robben en van Persie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:18 
 
Hardtraxx Elite

Haha Spanje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd vond ik Nederland helemaal niet zo goed spelen. Eerste helft hebben ze drie keer langer dan 5 tellen de bal gehad en buiten Sneijder 1 op 1 en de goal, geen kans gecreëerd. Robben en Van Persie waren beiden wel fenomenaal. Daarbuiten had Vlaar een paar goede verdedigende acties, maar dat was het ook wel. De rest van het score verloop is vooral te danken aan het ontzettend slappe Spanje en het feit dat Nederland ook wel alles meezat op de scheidsrechter na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/kippenvel-jack-van-gelder-gaat-los-op-de-radio

:worship: :worship: :worship:
Kippenvel op m'n ballen.

"Jack dit is mn eerste en ik heb het ook nog nooit meegemaakt" xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ag Lyst, niet zo zeuren. Geniale pot was het!
Dit was ook het systeem om Spanje te pakken! Natuurlijk veel mazzel gehad. En natuurlijk was eerste helft niet goed. Maar man man man wat een bizarre 2e helft.

Voordeel is dat alle andere landen nu verdedigender gaan spelen tegen Nederland. Om Robben geen ruimte te geven. En dat ontlast de verdediging. En kansen krijgen we toch wel. Dus tegen Chili en Australie gaat het gewoon weer 2-0 of 2-1 worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik wil alleen zeggen dat we nu alles en iedereen ophemelen, terwijl het echt voornamelijk te danken was aan Robben en Van Persie en het zwakke Spanje. Zoals de assists van Blind, die worden nu bestempeld als weergaloze ballen. De bal van Clasie was toen perfect op maat, deze moesten op de meest vreemde manieren uit de lucht worden geplukt. Wat toch echt weer de verdienste was Robben en Van Persie.

En het is dat Chili een zwakke verdediging heeft, maar Nederland gaat de 0 echt niet houden tegen Chili. Hoe die gisteren in de eerste paar minuten door de verdediging van Australië sneden :drool: . Heb de tweede helft helaas niet kunnen zien, maar ik had het idee dat de focus een beetje verdween na de 2-0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chili was eerste kwartier / twintig minuten goed bezig ja. Maar daarna ging Australië volle bak en ging het meer gelijk op. 3-1 is vrij vertekend. 2-2 was misschien meer terecht geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 12:53 
 
Hardtraxx Elite

Tegen Chili moet Huntelaar erin en dan met voorzetten spelen. In die 3 mans verdediging komt niemand boven de 1,78m uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt prachtig om alle krantenkoppen te lezen op dit moment.

Een groot kippenvel moment als ik het commentaar terug hoor van Jack van Gelder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gekke avond was het gisteren. Compleet uit de hand gelopen maar geniale nacht gehad :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What time is it?
- 5 past Casillas
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zoals de assists van Blind, die worden nu bestempeld als weergaloze ballen. De bal van Clasie was toen perfect op maat, deze moesten op de meest vreemde manieren uit de lucht worden geplukt. Wat toch echt weer de verdienste was Robben en Van Persie.

Slaat echt op kaas wat je zegt. Die bal van Blind op van Persie was ook perfect, hij koos er alleen voor om hem in 1 keer te koppen in plaats van een stap naar achter te zetten en hem op de borst aan te nemen (wat ie ook moest doen bij die bal van Clasie). Een perfecte assist is wanneer die bal zo komt dat ie een schitterend doelpunt kan maken. En dat gebeurde ook.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic