Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij topsport word sowieso altijd met teveel geld gegooid, is niet enkel met het WK zo. Kijk eens wat NBA spelers verdienen… Allemaal stinkend rijk terwijl er in Amerika ook gewoon arme steden zijn (Detroit om even een voorbeeld te geven). In Arabië spelen de ploegen van Sjeiks tegen elkaar en daar woont zowat de helft van de mensen momenteel in een tent of een huis van zand. Komt overal voor dus beetje raar om het WK daarvan te beschuldigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat ligt toch anders denk ik.

Het is een land dat het WK mag organiseren en daar helemaal het geld niet voor heeft, of de materialen. En het toch doet , wat een kapot land nog erger maakt. Want de Financiële situatie in Brazilië is vele malen erger dan in de VS, wat jij als voorbeeld noemt. 1/2 van heel Rio zijn favela's. Tegenover hooguit 10% van een Washington bijvoorbeeld.

Als je het in, bijvoorbeeld Duitsland, zou houden zijn 3/4 van de voorzieningen er al. En buiten Europa hebben Rusland, Japan, China, Australie, Amerika e.d. de voorzieningen ook.

Maar het is bij de FIFA meer wie het meeste Blatter afzuigt krijgt het WK
Imo moeten ze het gewoon houden bij de landen die de voorzieningen al hebben of kunnen veroorloven zonder hun eigen land financieel te beschadigen.

Want dit is eigenlijk een soort van stelen van de armen om de rijken te entertainen. Dat geld moet in zo'n land veel beter worden besteed. In een Engeland o.i.d. hebben ze daar het geld wel voor zonder het land financieel te beschadigen. Kijk maar naar de Zomerspelen toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan begrijp je me verkeerd, want ik bedoel inderdaad niet alleen het WK. Maar dit is het WK topic, verder gaat het in deze link (die ik net ook al hier zette) toch ook niet alleen over het WK :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 19:48 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Nijidik schreef:
Ruimt lekker op, wereld is toch al overbevolkt.


Maak jij jezelf dan ook even af? Ook weer een minder, als het toch allemaal niet uitmaakt.


Nee hoor, ik woon in een tweekindgezin in een land waar voldoende voedsel aanwezig is. Overbevolking is in sommige gebieden gewoon een zwaar probleem. Ik heb daar gewoon een ietwat radicale mening in, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Broken Balance schreef:
Nijidik schreef:
Ruimt lekker op, wereld is toch al overbevolkt.


Maak jij jezelf dan ook even af? Ook weer een minder, als het toch allemaal niet uitmaakt.


Nee hoor, ik woon in een tweekindgezin in een land waar voldoende voedsel aanwezig is. Overbevolking is in sommige gebieden gewoon een zwaar probleem. Ik heb daar gewoon een ietwat radicale mening in, maar goed.


Man, man, man, ja.. Dat geeft jou meer recht om te leven dan hen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Van der Vaart niet mee naar het WK door een blessure
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien voor de geïnteresseerden, straks om kwart over 10 Andere Tijden Sport over het mislopen van het WK 2002 van het Nederlands Elftal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Was een goede uiteenzetting :) tijd vloog voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koegolo mee ipv van Aanholt, oké Louis :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich best logische afvallers. Alleen Van Aanholt - Kongolo valt over te twisten. Het is wel zo dat als hij Blind linksback wil dat je met Kongolo iemand hebt die ook centraal kan invallen. Wel zo handig op een wk waar je maar 23 spelers mee mag nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan had ik Blind voor naast de Jong gedaan en van Aanholt ipv Kongolo. Och ja en dan Fer niet meenemen uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Blind is toch totaal ongeschikt in dit 5-3-2 systeem, waarbij de back aanvallend belangrijk moet zijn? Dan had je nog beter Willems kunnen selecteren, die brengt aanvallend tenminste nog wat. Ik snap überhaupt niet waarom we dit systeem spelen. We hebben geen backs van wereldniveau, nee ook Janmaat niet. Ik snap dat je met deze zwakke verdediging met 5 verdedigers wilt gaan spelen, maar doe dan niet alsof 5-3-2 erg aanvallend is. Met Douglas en Vlaar had je geen 5 verdedigers nodig gehad en kun je Depay of Lens gewoon voorin laten spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willems xd Jeetje mina, die is zoveel minder dan Blind he op de vleugelverdediger positie. Willems is echt een enorm blind paard, terwijl Blind aanvallende echt veel meer kwaliteit beschikt. Over de verdedigende kwaliteiten van Blind ben ik het dan weer wel eens, dat die misschien niet heel veel beter is dan Willems.
Willems is btw ook nog gewoon een kind, terwijl Blind zich wel bewezen heeft als volwassen speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het systeem juist wel goed. Vooral in aanvallend opzicht. Als je 4-3-3 speelt heb je bijna niets aan Van Persie. Robben komt vaker naar binnen dan een man bij een gemiddelde vrij partij en dat zelfde geld voor Depay op links eigenlijk ook. Met een 2 spitsen systeem waarbij een back als Janmaat op de goede momenten opkomt en het veld breed houdt heb je in principe 2 man voor de goal, misschien zelfs wel 3 als Sneijder er bij kruipt. Ik ben van mening dat 4-3-3 veel statischer is dan 5-3-2. En het is goed dat we eindelijk een keer afstappen van het heilige 4-3-3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Willems xd Jeetje mina, die is zoveel minder dan Blind he op de vleugelverdediger positie. Willems is echt een enorm blind paard, terwijl Blind aanvallende echt veel meer kwaliteit beschikt. Over de verdedigende kwaliteiten van Blind ben ik het dan weer wel eens, dat die misschien niet heel veel beter is dan Willems.
Willems is btw ook nog gewoon een kind, terwijl Blind zich wel bewezen heeft als volwassen speler.

Totaal niet mee eens. Willems is juist vaak in aanvallend opzicht beslissend, terwijl hij als verdediger heel vaak negatief opvalt (met hakjes een situatie proberen op te lossen, terwijl je achter staat en er een gevaarlijke situatie ontstaat en dat soort dingen). Wat heb ik me vaak zitten ergeren aan Willems dit seizoen. In aanvallende situaties vind ik hem juist beter dan in verdedigende, dus een blind (leuk om dat hier te gebruiken :P ) paard vind ik het absoluut niet. En ik denk dus ook dat Blind puur qua verdediging beter is dan Willems. En dit vind ik erg om te zeggen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
El Mare schreef:
Willems xd Jeetje mina, die is zoveel minder dan Blind he op de vleugelverdediger positie. Willems is echt een enorm blind paard, terwijl Blind aanvallende echt veel meer kwaliteit beschikt. Over de verdedigende kwaliteiten van Blind ben ik het dan weer wel eens, dat die misschien niet heel veel beter is dan Willems.
Willems is btw ook nog gewoon een kind, terwijl Blind zich wel bewezen heeft als volwassen speler.

Totaal niet mee eens. Willems is juist vaak in aanvallend opzicht beslissend, terwijl hij als verdediger heel vaak negatief opvalt (met hakjes een situatie proberen op te lossen, terwijl je achter staat en er een gevaarlijke situatie ontstaat en dat soort dingen). Wat heb ik me vaak zitten ergeren aan Willems dit seizoen. In aanvallende situaties vind ik hem juist beter dan in verdedigende, dus een blind (leuk om dat hier te gebruiken :P ) paard vind ik het absoluut niet. En ik denk dus ook dat Blind puur qua verdediging beter is dan Willems. En dit vind ik erg om te zeggen haha.

Dit inderdaad, Blind heeft vorig seizoen als linksback 2 goals en 2 assists gemaakt, dat is nou niet bepaald indrukwekkend voor een back die bij een dominerende ploeg speelt. Dit seizoen heeft hij geen enkele goal/assist als linksback gemaakt, al heeft hij natuurlijk ook niet zoveel meer op die positie gespeeld. Willems is veel sneller en heeft een passeerbeweging, een beter schot en betere (hoewel ook niet geweldig) voorzet dan Blind. Hij staat dit seizoen op 4 goals en 3 assists (net als Van Aanholt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 12:55 
 
Hardtraxx Elite

Blind kan het niet eens belopen, laten we eerst met een speler kopen die wel 90 minuten lang de flank kan bestrijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 15:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

http://nos.nl/video/601389-sociale-scho ... kamer.html

Om even op aan te sluiten van het vorige punt, dat ze de volgende keer maar het mogen organiseren in landen die de zaakjes wel op orde hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 andromeda met slecht nieuws over Italië
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 09:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er zijn weer belangrijke spelers afgevallen

Rossi is voor Italie afgevallen.
Ribery is afgevallen door een rugblessure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We maken steeds meer kans. :cool:
Al heb ik wel liever dat alle topspelers er bij zijn en dat we er in de eerste ronde uitvliegen dan andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 09:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alleen komen we Italie en Frankrijk allebei niet zo snel tegen.
Spanje mist er wel wat maar niet echt belangrijke (Jese Rodriguez/Thiago Alcantara/Victor Valdes/Alvaro Arbeloa)
Daarvoor hebben ze respectievelijk Villa, Martinez, Casillas en Juanfran
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Montolivo met een gebroken been door een oefenwedstrijd.. :/

Gisteren heeft België 0-2 gaan winnen in Zweden. Kompany, Dembélé en Alderweireld speelden erg sterk. De rest viel me hard tegen. Als ze zo gaan spelen op het WK gaat het ophouden bij 4 wedstrijden vrees is. Traag spel, geen kansen creëren, domme fouten in de verdediging
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met Vermaelen, Aldeweireld, Kompany en Vertonghen moet dat toch niet kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vermaelen speelde niet echt sterk en vertonghen zat op de bank voor Van Buyten (geen idee waarom)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic