Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 17:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Broken Balance schreef:
Maar de grootste boom die we hebben (Indi) kan er ook niks van.


Hij is 1.87m xd.


Het zelfde als De Vrij en kleiner dan Vlaar (zie ik net) maar Veltman is kleiner 1,82. Maar Indi is forser. Meende dat hij altijd groter was.

Maarja Vlaar is 1,90, Douglas is 1,92 en Van Dijk 1,94.
Weer bewijs dat het Nederlands verdedigen voor gaat. Geen lengte, kopkracht en brute kracht (Behalve Vlaar) maar meer er voor staan en tackles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Vriendin van Nasri is het er niet mee eens dat hij niet mee mag xD

http://www.ad.nl/ad/nl/4562/Voetbal/art ... amps.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 09:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou ook pissed off worden als ik Nasri was. En als hij het niet doet, dan het vrouwtje maar :P
De Bondscoach negeert hem gewoon. Zelfs als hij claimt dat hij mee wil werken klaar is voor het WK.

Nasri zit al te denken of hij ooit daar met het team nog wil meedoen.
Wat moet hij dan doen z'n nationaliteit Engels maken? Dan mag ie zo mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had Nasri maar voor Algerije moeten kiezen, had Benzema ook kunnen doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 10:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omdat er nog redelijk wat spelers ontbreken, en sommige laat zijn aangesloten. Krijgen we waarschijnlijk (dat heeft van gaal wat laten doorschemeren) deze opstelling

Citaat:
De achterhoede zal vermoedelijk bestaan uit Daryl Janmaat, Joël Veltman, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Terence Kongolo. Op het middenveld zijn Daley Blind en Jordy Clasie de controlerende spelers en krijgt Georginio Wijnaldum de kans als ‘nummer 10′, achter de twee spitsen Van Persie en Memphis Depay.


Yes, een Eredivisie festijn.

Opzich kunnen ze dat nu wel maken omdat Ecuador maar 3 echt goeie spelers heeft (Valencia/Manchester United, Noboa/Dynamo Moscow, Cacedo/Lokomotiv Moscow)

Maar als hij dit opstelt op het WK :lol:
Bereid je dan maar voor op een minstens 4-0 verlies bij elke wedstrijd. Want dit is gewoon een mixje van PSV, Feyenoord en Ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat Ecuador nog wel eens gaat winnnen van Nederland, het zijn vechtertjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schoenen van Puma op het wk. :lol: Dit verzin je toch niet.
2 verschillende kleuren schoenen aan doen en dan ook nog eens die kleuren.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is idd kapot lelijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Om die transexuele trend voort te zetten van het Eurosongfestival maar een schoen voor de jongens en een voor de meisjes aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat achterlijk lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 01:46 
 
Hardtraxx Newbie

België wereldkampioen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

drakey schreef:
België wereldkampioen :D

Niet op hopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 20:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En toen stond Nederland achter. Als je van Ecuador al niet kan winnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 01:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel een heerlijk foelpunt van van persie. Maar daar houd het verder ook op :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.goal.com/nl/news/3667/wk-201 ... -selecties

Handig overzicht van de (voorlopig) wk-selecties. Was zo snel even naar tegenstanders van België aan het kijken en het valt me best wel op dat er bij Rusland geen enkele grote naam zit, hoewel dat bij vorige toernooien altijd wel het geval was.

Voor de betters… Momenteel heeft Spanje een odd van 1.95 tegen Nederland. Lijkt me een mooie kans voor wat extra spaarcenten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie Nederland niet door de groepsfase komen. En eerlijk gezegd boeit het Nederlands Elftal me elk jaar minder. Clubvoetbal is veel leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klopt, ik ben ook gewoon voor Brazilie, ben een liefhebber van mooi voetbal.
Nederlands elftal boeit me ook helemaal niks meer, vroeger nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

NSbers
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hihi Bassie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sws haat aan dit WK (en al die andere) vanwege al die mensenrechten die geschonden worden om het wk te houden.. Vind dit bijvoorbeeld wel een goed voorbeeld: http://www.indehekken.net/need-food-not-football/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:41 
 
Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Sws haat aan dit WK (en al die andere) vanwege al die mensenrechten die geschonden worden om het wk te houden.. Vind dit bijvoorbeeld wel een goed voorbeeld: http://www.indehekken.net/need-food-not-football/

Huilen :')

Vind jij het ook slecht dat ze een Braziliaanse voetbalcompetitie hebben en dat ze voor dat geld beter water en brood kunnen kopen? Kom op zeg, voetbal is entertainment en geen zorgcentrum voor arme families. Het is natuurlijk heel erg dat die mensen bijna niets hebben, maar het voetbal heeft daar niets mee te maken.

Ik vind het een stuk zorgelijker dat er mensen overlijden aan stadions bouwen en andere voorbereidingen aan het WK. Dat zijn namelijk 'onnodige' doden die zijn gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:45 
 
Hardtraxx Addict

HardstyleForEvah schreef:
Sws haat aan dit WK (en al die andere) vanwege al die mensenrechten die geschonden worden om het wk te houden.. Vind dit bijvoorbeeld wel een goed voorbeeld: http://www.indehekken.net/need-food-not-football/


Ruimt lekker op, wereld is toch al overbevolkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik geef toch een voorbeeld, ik doel natuurlijk ook op die slachtoffers bij het stadion bouwen inderdaad. Ook lekker kort door de bocht dat voetbal er niks mee te maken heeft, ARME MENSEN WORDEN NAMELIJK WEL DEGELIJK DE DUPE VAN HET WK (http://berternste.wordpress.com/2011/05 ... k-voetbal/).

Edit: http://www.indehekken.net/het-wk-de-bra ... ntroverse/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat terwijl er in Qatar al meer dooien zijn gevallen dan in Brazilië in die korte tijd en in Qatar zijn ze nog maar net begonnen.
Zie zelf ook liever dat ze de WK'S een beetje in de landen houden die het financieel ook op orde hebben over de gehele bevolking gezien, niet waarbij maar 2% van de bevolking daadwerkelijk welvarend is.

Nijidik schreef:
Ruimt lekker op, wereld is toch al overbevolkt.


Maak jij jezelf dan ook even af? Ook weer een minder, als het toch allemaal niet uitmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Sws haat aan dit WK (en al die andere) vanwege al die mensenrechten die geschonden worden om het wk te houden.. Vind dit bijvoorbeeld wel een goed voorbeeld: http://www.indehekken.net/need-food-not-football/


Ruimt lekker op, wereld is toch al overbevolkt.


Zullen we jou dan ook maar meteen 'opruimen'? Wat geeft jou wel het recht om te leven en hen niet? Of ben ik nu een moraalridder...

Edit: BB zei het al :$.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic