Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van Buyten die is nooit vooruit te branden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:17 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Er zijn weer belangrijke spelers afgevallen

Rossi is voor Italie afgevallen.
Ribery is afgevallen door een rugblessure.

Ribery gaat kennelijk alsnog mee spelen voor Frankrijk. Achja we gaan het allemaal wel zien hoe het eraan toe gaat! Eerst maar eens kijken hoe Nederland speelt tegen Wales morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Italië speelt 1-1 gelijk tegen fucking Luxemburg...wat is deze grap. Wout, kom ff voor de klas staan en leg dit uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Italië speelt 1-1 gelijk tegen fucking Luxemburg...wat is deze grap. Wout, kom ff voor de klas staan en leg dit uit.


Waarbij ze zo ingooien :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hahahaha :lol: Dat heb ik zelfs in de Jupiler nog niet gezien

Trouwens ook dit. In een oefenduel :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had gisteren bij de wedstrijd Nederland - Wales echt een beetje het gevoel van toen ik zelf nog voetbalde...

Wij hadden altijd een jongetje in ons team die eigenlijk niet mee kon komen maar wel altijd speelde. Dit had nogal te maken met dat zijn vader onze trainer was. Om 1 of andere reden hadden wij vaker trainers waarvan het zoontje niet zo best kon voetballen.
Dit gevoel had ik ook een beetje bij Blind gisteren.

Daarnaast viel mij op dat de scheidsrechter besloot extra hard af te fluiten bij het eindsignaal om iedereen wakker te krijgen. Op zich wel attent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 12:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat een verschil, ze spelen 10 minuten 4-3-3 en Wales stond continu onder druk. Ik heb liever dat ze 3x verliezen en aanvallend attractief voetbal spelen, dan dat ik Nederland al die wedstrijden inclusief finale hotse knotse voetbal moet zien spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 12:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat een verschil, ze spelen 10 minuten 4-3-3 en Wales stond continu onder druk. Ik heb liever dat ze 3x verliezen en aanvallend attractief voetbal spelen, dan dat ik Nederland al die wedstrijden inclusief finale hotse knotse voetbal moet zien spelen.


Van Gaal heeft al aangegeven dat hij in ieder geval tegen Australie 4-3-3 wil spelen. Tegen Spanje lijkt het mij wel verstandig om 5-3-2 te spelen en proberen de nul in ieder geval te halen, en het doelsaldo tegen anders te beperken. Al moeten ze daar echt gaan denken om hun man op man dekking omdat je ziet dat de spaanse clubs altijd snel rond spelen zodra de tegenstander zonaal gaat verdedigen.

Ik denk dat ze tegen Chili ook wel 4-3-3 spelen gezien dat Chili verdedigend niet heel goed is (Op Isla na) en aanvallend juist wel sterker (Sanchez,Vidal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Lyst schreef:
Wat een verschil, ze spelen 10 minuten 4-3-3 en Wales stond continu onder druk. Ik heb liever dat ze 3x verliezen en aanvallend attractief voetbal spelen, dan dat ik Nederland al die wedstrijden inclusief finale hotse knotse voetbal moet zien spelen.


Van Gaal heeft al aangegeven dat hij in ieder geval tegen Australie 4-3-3 wil spelen. Tegen Spanje lijkt het mij wel verstandig om 5-3-2 te spelen en proberen de nul in ieder geval te halen, en het doelsaldo tegen anders te beperken. Al moeten ze daar echt gaan denken om hun man op man dekking omdat je ziet dat de spaanse clubs altijd snel rond spelen zodra de tegenstander zonaal gaat verdedigen.

Ik denk dat ze tegen Chili ook wel 4-3-3 spelen gezien dat Chili verdedigend niet heel goed is (Op Isla na) en aanvallend juist wel sterker (Sanchez,Vidal)


Nederland zal het afleggen tegen Chili. Chili heel gretig en hongerig naar de bal. Spelen snel en aantrekkelijk voetbal. Hebben ook snelle spelers die een man kunnen passeren en ook beesten voor duels. Ik denk dat Nederland weinig kans maakt tegen dit Chili zeker dit Nederland. Met een feyenoord verdediging word je geen Nederlands kampioen en die stoppen niet de explosiviteit van Sanchez en Vargas die zeker ook een neusje voor de goal heeft. En een talent van Chili Gutierrez(twente speler) heeft vind ik veel meer in huis ook als een clasie of blind wat ik maar beperkte voetballers vind. Ik denk dat de explosiviteit van Chili de doorslag gaat geven in dit duel. Tegen Spanje mag je in je handjes knijpen dat je geen Jantje krijgt. En Australie gaat vecht voetbal spelen en dat kan ook nog wel eens verkeerd uitpakken voor Nederland. Ik houd mn hart vast want we komen de poule fase niet door. Overigs ben ik benieuwd wat Zwitserland klaar gaat maken. Ik denk dat zij misschien de verrassing worden van dit WK
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ribéry niet naar WK wegens rugblessure
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reus' enkel in oefenduel tegen Armenie: http://gfycat.com/SecondaryEminentAnkolewatusi
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flake schreef:
Reus' enkel in oefenduel tegen Armenie: http://gfycat.com/SecondaryEminentAnkolewatusi

Maak ik zelf elk jaar wel een paar keer mee xd gewoon 2 dagen hinken en opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 03:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk ook dat Zwitserland en Bosnië gaan verassen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik denk ook dat Zwitserland en Bosnië gaan verassen dit jaar.


Heb ik ook precies in me wk poule haha. Zwitserland kwartfinale en Bosnie haalt de volgende ronde
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marco Reus ook afgehaakt, lekker voor Barca want hierdoor zal z'n waarde niet stijgen maar gelijk blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 14:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oei, dat is toch wel een knal voor Duitsland. Ookal hebben ze Schürrle en Podolski nog voor die plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Flake schreef:
Reus' enkel in oefenduel tegen Armenie: http://gfycat.com/SecondaryEminentAnkolewatusi

Maak ik zelf elk jaar wel een paar keer mee xd gewoon 2 dagen hinken en opgelost

Scheurtje in je enkelband is niet even 2 dagen doorbijten helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 03:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En om even in de juiste stemming te komen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:58 
 
Hardtraxx Elite

Immobile gisteren 3 goals + 2 assists.

Frankrijk - Jamaica 8-0!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Frankrijk - Jamaica 8-0!

Heb 20 minuutjes naar die wedstrijd gekeken... Jamaica kan niet eens een pas van 5 meter in de voet spelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 16:09 
 
Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Andromeda schreef:
Frankrijk - Jamaica 8-0!

Heb 20 minuutjes naar die wedstrijd gekeken... Jamaica kan niet eens een pas van 5 meter in de voet spelen xd

Ik had wel willen kijken als Usain Bolt meedeed, maar helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Andromeda schreef:
Frankrijk - Jamaica 8-0!

Heb 20 minuutjes naar die wedstrijd gekeken... Jamaica kan niet eens een pas van 5 meter in de voet spelen xd


Logisch met een oppermachtig Frankrijk, Zag je laatst ook tegen Nederland, je wil wel, maar je kan niet

En toen was Frankrijk nog op halve toure ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
nielstil schreef:
Andromeda schreef:
Frankrijk - Jamaica 8-0!

Heb 20 minuutjes naar die wedstrijd gekeken... Jamaica kan niet eens een pas van 5 meter in de voet spelen xd


Logisch met een oppermachtig Frankrijk, Zag je laatst ook tegen Nederland, je wil wel, maar je kan niet

En toen was Frankrijk nog op halve toure ook

sorry.. ik bedoelde 5 passen zonder dat ook maar iemand druk zet
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic