Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 21:52 

Hardtraxx Veteran

Verdedigend erg zwak, middenveld zijn een paar grote namen die hun beste tijd wel gehad hebben, aanvallend kan er nog wel een eenmans-actie uitkomen met resultaat. Vind het ook wel opmerkelijk dat de bank van Nederland zo enorm zwak is tegenover vorige campagnes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 22:03 

Hardtraxx Elite

Zuid-Korea heeft de definitieve WK-selectie al bekend gemaakt!
Zitten toch wel een paar verrassende namen tussen!

1 朣楢琴执执 2 瑩浻牡楧硰执 3 执獧浻牡楧 4 敬瑦 瀰絸朣杢 5 执獧扻捡杫 6 潲湵 潣潬 7 昣昸昸慢正 9 敷止瑩札慲楤 10 湥楬敮牡氬晥 11 瑦戠瑯潴牦 12 浯潴 捥捥浩条 13 洭穯氭湩慥牧 14 摡敩瑮琨灯捥 15 捥捥 慢正 16 牧畯摮椭慭敧 17 獭氭湩慥牧摡 18 敩瑮琨灯 19 捥捥捥慢正 20 牧畯摮椭慭 21 敧楬敮牡 札散散汩 22 整 牰杯瀻 23 獯瑩潩敲慬 Trainer: 楴敶执獧 搴筮.

Persoonlijk vind ik het echt jammer dat 敧楬敮牡 札 er niet bij is...
Ook Iran maakte de selectie bekend:

حراس المرم
- اينتراخت براونشفايغ (ألمانيا)
علي رضا - كوفيليا (البرتغال)
الرحمن الأحمدي - سباهان اصفهان
مكانى - فولاد خوزستان
المدافعين ع
حيدري - استقلال
حسي
برسبوليس
ستي - فانكوفر وايت كابس (كندا)
بجمان منتظري - أم صلال (قطر)
جلال حسيني - برسبوليس
امير حسين صادقي - استقلال
محمد رضا - ذوب آهن
أحم - نفط
- استقل
احسا - سباهان اصفها
مهرداد - برسبوليس
لاعبي خط الوسط
جواد نيكونام - نادي الكويت الرياضي (الكويت)
أندرانيك تيموريان - الاستقلال
رضا - برسبوليس
قاسم حداديفار - ذوب آهن اصفهان
بختيار رحماني - فولاد خوزستان
المهاجمين
أشكان ديجاجاه - فولهام (انكلترا)
مسعود شجاعي - لاس بالماس (إسبانيا)
علي رضا جهانبخش - نيميجن (هولندا)
محمد رضا خلعتبري - برسبوليس
مهدي الشريفي - سباهان اصفهان
رضا - تشارلتون (انكلترا)
كريم أنصاري فرد - سازي تبريز جرار
سردار

Geen idee waarom die 4 keepers meenemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 22:05 

Hardtraxx Veteran

Er zitten een aantal spelers bij die over 4 a 6 jaar de basis kunnen vormen van een goed Nederlands Elftal. Dit is gewoon een tussenfase. Al snap ik niet waarom hij Verhaegh wel meeneemt en Van der Wiel niet. Maargoed, Van Gaal zou er vast een goede uitleg voor hebben....

Ben wel blij dat ik totaal geen verwachtingen heb dit jaar. Dus het kan alleen maar meevallen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 22:25 

Hardtraxx Veteran

Echt zo zonde dat Van Dijk geen kans krijgt. De rest kan ik nog wel begrijpen, vd Wiel werd immers ook verguisd na het EK. Emanuelson zie ik niet vaak genoeg spelen om daar een goed oordeel over te vellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 23:04 

Hardtraxx Veteran

Nee, verwachtingen zijn...compleet afwezig in deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 23:09 

Hardtraxx Addict

Van der wiel is geblesseerd. En snap echt niet dat hij niet van dijk heeft geselecteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 09:08 

Hardtraxx Crew

M'n verwachtingen waren al niet hoog maar met deze verdediging zijn die wel ongeveer helemaal weg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 09:09 

Kraak... Piep...

Klopt VDW heeft zichzelf afgemeld bij Van Gaal.
Wat ik dan weer niet snap is dat hij Boetius en Promes wel meeneemt en Narsingh niet.

Ik snap ook niet waarom mensen Verhaegh opvallend vinden. Hij is een redelijk solide speler bij Augsburg.
Niet beter of slechter dan Janmaat.
En wie moet je anders als 2e RB (Of 1e) meenemen nu je geen VDW meer hebt?

Doel: Michel Vorm (Swansea City)
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord)
Middenveld: Jonathan de Guzman (Swansea City), Nigel de Jong (AC Milan), Wesley Sneijder (Galatasaray).
Aanval: Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München).

Dat ze dan maar deze spelers gebruiken en deze opstelling hanteren.
http://www.futhead.com/14/squads/11652569/

Ik vind dit toch wel slim van Van Der Gaal.
Je ziet dat onze verdediging echt niet sterk is, daarom zet Van Gaal maar meer neer. Om met nummers te kunnen winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 10:24 

Hardtraxx Veteran

Ik kom het steeds vaker tegen dat mensen De Vrij en Martins Indi in de basis zetten.. Maar man, man, man, wat zijn zij toch slecht xd. Ik heb nog liever Van Aanholt en Rekik (en die 2 kunnen er ook geen kloot van) dan die 2. Zal wel weer met een bril op kijken, maar Veltman is toch veel beter.. Nouja weer iemand die niet geblesseerd kan worden tijdens 't WK, verder zullen 'ze' weer snel thuis zijn verwacht ik :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 10:28 

Hardtraxx Addict

Hahahahahaha wat een selectie, beter blijven we gewoon thuis :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 10:51 

Kraak... Piep...

HardstyleForEvah schreef:
Ik kom het steeds vaker tegen dat mensen De Vrij en Martins Indi in de basis zetten.. Maar man, man, man, wat zijn zij toch slecht xd. Ik heb nog liever Van Aanholt en Rekik (en die 2 kunnen er ook geen kloot van) dan die 2. Zal wel weer met een bril op kijken, maar Veltman is toch veel beter.. Nouja weer iemand die niet geblesseerd kan worden tijdens 't WK, verder zullen 'ze' weer snel thuis zijn verwacht ik :thumbup:.

Het is behoorlijk door een bril kijken want statistisch gezien is Martins Indi samen met De Vrij het beste duo in de eredivisie (Meeste geslaagde verdedigingsacties, bal af pakken e.d. las ik ergens)
Veltman is door die paar acties geen top verdediger in een keer.

Natuurlijk heeft de hele groep verdedigers uit de Eredivisie nog steeds niks tegen Vlaar, Heitinga en Van Dijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 11:02 

Aan het typen...

Ik blijf het bijzonder vinden dat Feyenoord met een verdediging en verdedigend middenveld met enkel Oranje internationals, meer doelpunten tegen krijgt dan FC Twente en nog veel meer dan Ajax. Overigens heeft Botteghin de beste statistieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 11:10 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Ik blijf het bijzonder vinden dat Feyenoord met een verdediging en verdedigend middenveld met enkel Oranje internationals, meer doelpunten tegen krijgt dan FC Twente en nog veel meer dan Ajax. Overigens heeft Botteghin de beste statistieken.

Is geloof ik ook al een tijdje terug dat ik het las.
Maar ja de basis verdediging van Twente is niet Nederlands (Deens, Zweeds, Colombiaans, Curaçaos) , behalve Schilder en Koppers.
Toch, ondanks dat Veltman niet veel beter is dan De Vrij en Martins Indi, zou ik liever Veltman naast vlaar hebben staan. Die hebben wel laten zien dat ze een goed duo zijn, als ze dan met 3 gaan werken zou ik Janmaat of Verhaegh er bij doen. En dan de andere van die twee op de rechterflank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 11:17 

Aan het typen...

Rosales komt uit Venezuela, anders was hij wel mee geweest naar het WK. :P
Met Douglas naast Vlaar was de hele noodzaak van dit 5-3-2 systeem er nooit geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 11:20 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Rosales komt uit Venezuela, anders was hij wel mee geweest naar het WK. :P
Met Douglas naast Vlaar was de hele noodzaak van dit 5-3-2 systeem er nooit geweest.

Ja die vlaggen lijken zo op elkaar haha.
Ohja verrek, die was ik vergeten :P
Vlaar - Van Dijk - Douglas als 3 verdedigers klinkt wel sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 11:49 

Hardtraxx Veteran

Geen nasri en geen tevez dit WK :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 12:56 

Kraak... Piep...

Paultheone schreef:
Geen nasri en geen tevez dit WK :cry:

Bonje met de Bondscoach.
Eigenlijk een rede van niks. Omdat een persoon hem niet mag (en wederzijds) mag het hele land en het team (nu zal dat in Tevez geval wel anders liggen) een sterke speler missen.

Moet Tevez maar niet telkens alles wegkapen voor Messi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 13:14 

Hardtraxxer

Blinde Ajacied much, Veltman is zeker niet beter dan De Vrij.

Als het aan jou lag stonden er zoveel mogelijk spelers van Ajax in de basis, zelfs al zijn er betere opties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 15:30 

Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:

Als het aan jou lag stonden er zoveel mogelijk spelers van Ajax in de basis, zelfs al zijn er betere opties.

Haha nee.

Eens met Lyst, Ajax heeft toch gewoon de beste statistieken als je kijkt naar minste tegendoelpunten (weet ook wel dat dat met andere factoren te maken heeft, waaronder de keeper natuurlijk. Maar ook zoals een legende ooit zei 'aanval is de beste verdediging'.

http://www.epsig.nl/sport_voetbal_nl_stats.html

Edit: Als ik het goed heb krijgt een club wel geld ervoor als een speler meegaat naar het WK, maar stel hij raakt daar geblesseerd.. Liever een fitte Veltman in de eerste 6 speelronde dan een ton (ik noem maar wat).

Edit2: Tevens wordt er bij Ajax ook meer gevraagd van een centrale verdediger dan 'ballen afpakken' en 'slidings maken' in vergelijking met heel wat andere clubs (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 15:33 

Hardtraxx Veteran

Veltman is veel te klein voor een CV op wereldniveau, next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 15:39 

Hardtraxxer

KWAAIE-MAX schreef:

Haha nee.

Eens met Lyst, Ajax heeft toch gewoon de beste statistieken als je kijkt naar minste tegendoelpunten (weet ook wel dat dat met andere factoren te maken heeft, waaronder de keeper natuurlijk. Maar ook zoals een legende ooit zei 'aanval is de beste verdediging'.

http://www.epsig.nl/sport_voetbal_nl_stats.html

Edit: Als ik het goed heb krijgt een club wel geld ervoor als een speler meegaat naar het WK, maar stel hij raakt daar geblesseerd.. Liever een fitte Veltman in de eerste 6 speelronde dan een ton (ik noem maar wat).

Edit2: Tevens wordt er bij Ajax ook meer gevraagd van een centrale verdediger dan 'ballen afpakken' en 'slidings maken' in vergelijking met heel wat andere clubs (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).

is cool maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 15:44 

Hardtraxx Veteran

:yawn: Niet half zo cool als terror :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 15:48 

Hardtraxxer

:yawn: Niet half zo cool als terror :thumbup:

niet half zo cool als jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 17:10 

Kraak... Piep...

Stil maar kinders.

Wat Firetrap zei.
Te klein eigenlijk voor wereld niveau. Maar de grootste boom die we hebben (Indi) kan er ook niks van. Van Dijk is ook groot maar die gaat weer niet mee.

Ik vind Veltman ook niet WK waardig, net zo min als De Vrij en Martins Indi. Maar Veltman heeft een paar keer met Vlaar gespeeld dus die zou ik er eerder neerzetten om die rede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 17:21 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Maar de grootste boom die we hebben (Indi) kan er ook niks van.

Hij is 1.87m xd.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic