Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:15 

Hardtraxx Veteran

Hmmm. Ik ben geen fan van Robben op rechts als je Van Persie in de spits hebt.
Verder heeft van Ginkel toch niet echt genoeg gespeelt om basis te staan bij Oranje lijkt me. Alhoewel, Van Gaal is vrij consequent in zn eigen consequente regels te overtreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:27 

Kraak... Piep...

Consequenception.

Anders zou ik De Guzman of Fer er neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:28 

Hardtraxx Veteran

Immers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:29 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Immers.

Die mist immers altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:35 

Hardtraxx Veteran

Immers is meer waardevol voor Oranje dan een Wijnaldum gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:46 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:

Dat doe je al snel :P Ik denk dat de Guzman wel iets waardevoller is dan Immers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 13:09 

Hardtraxx Veteran

De Duitse slogan voor het WK is "Ein Land, Eine Mannschaft, Ein Traum". Really???? Daar moet 4chan achter hebben gezeten, dit kan toch niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 13:25 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:

Niet mee eens. Wijnaldum is echt een kei in het kiezen van positie, beweegt ontzettend veel tussen de linies. Daarnaast maakt ie ontzettend veel kilometers in een wedstrijd. Als ie een vol seizoen speelt maakt ie ook nog eens 10 a 12 doelpunten per seizoen, terwijl hij zijn verdedigende taken nooit laat afweten. Immers heb ik altijd maar een 'harde werker' gevonden.

Maar aangezien het hier over het wk gaat: ik vind ze beide niet het niveau dat Oranje na zou moeten streven. Dat we ze toch nog bespreken zegt meer over het algemene niveau dat er op dit moment is.

EDIT:

De spaanse voorselectie:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 13:49 

Kraak... Piep...

Jezus man en daar moet NL van winnen? Zelfs als ze hun minste spelers opstellen zijn ze nog beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:08 

Hardtraxx Veteran

Ja, echt een shock dit, nooit verwacht dat deze Spaanse voorselectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:24 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Ja, echt een shock dit, nooit verwacht dat deze Spaanse voorselectie.

Grammaticaal genie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 15:07 

Hardtraxx Crew

En onze zuiderburen:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 15:56 

Kraak... Piep...

Is toch een steviger elftal dan NL.

Met 10 spelers uit de top van de Premier league en dan nog wat van Napoli, Bayern en Athletico Madrid
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 16:01 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
De Duitse slogan voor het WK is "Ein Land, Eine Mannschaft, Ein Traum". Really???? Daar moet 4chan achter hebben gezeten, dit kan toch niet :lol:

:lol: Kan toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 16:08 

Hardtraxx Elite

Geen Nainngolan is wel opvallend. Een type Strootman kunnen ze volgens mij wel gebruiken op het middenveld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 16:11 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:
Geen Nainngolan is wel opvallend. Een type Strootman kunnen ze volgens mij wel gebruiken op het middenveld.

Klopt, daarom hebben ze Witsel en Fellaini
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 17:58 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Fellaini - witsel - defour is het standaardmiddenveld en Dembélé normaal gezien eerste vervanger. Maarja niangolan speelt in de serie A dus die is sowieso wel de beste.

Vind het eigelijk nog steeds kut voor Mignolet, een keeper van wereldklasse maar dan nog sta je niet in de basis xd Gewoon pech dat Courtois top van de top is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 19:22 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Andromeda schreef:

Fellaini - witsel - defour is het standaardmiddenveld en Dembélé normaal gezien eerste vervanger. Maarja niangolan speelt in de serie A dus die is sowieso wel de beste.

Vind het eigelijk nog steeds kut voor Mignolet, een keeper van wereldklasse maar dan nog sta je niet in de basis xd Gewoon pech dat Courtois top van de top is

Wat is dit nou weer voor een nietszeggende kutopmerking?

Veel (Belgische) analisten hadden hem anders wel meegenomen en veel andere Belgen hadden hem denk ik ook liever gewild. Niet dat Fellaini, Witsel, Defour en Dembele slecht zijn hoor. Maar Fellaini was dit seizoen echt dramatisch, Witsel weet ik niet, maar is volgens mij wel erg goed en Dembele heeft maar 12 keer (?) basis gestaan dit seizoen.

Nainggolan is ook een type die veel ballen veroverd en heeft een echte vechtersmentaliteit. Ik weet niet of Defour hetzelfde type is maar de andere drie in ieder geval niet. Met Witsel en Fellaini heb je ook niet erg veel snelheid op het middenveld.

Verder hebben ze natuurlijk een superteam, aan individuele kwaliteiten geen gebrek, maar of ze ook goed gaan presteren vraag ik me af. De groepsfase zullen ze wel overleven.

Edit: Het kan wel begrijpelijk zijn dat hij geen basis staat, maar ik had hem sowieso meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 19:27 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het wel eens dat België zwaar overhyped is momenteel. Het probleem is dat ik nianngolan heb zien spelen bij de nationale ploeg en dat was echt zwaar waardeloos. "Hij past niet in het team" om het zo maar te zeggen. Kan best zijn dat hij bij Roma prima speelt, maar de andere geselecteerde middenvelders hebben zich inmiddels bewezen bij het elftal, hij liet het steeds weer afweten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 19:37 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Ik ben het wel eens dat België zwaar overhyped is momenteel. Het probleem is dat ik nianngolan heb zien spelen bij de nationale ploeg en dat was echt zwaar waardeloos. "Hij past niet in het team" om het zo maar te zeggen. Kan best zijn dat hij bij Roma prima speelt, maar de andere geselecteerde middenvelders hebben zich inmiddels bewezen bij het elftal, hij liet het steeds weer afweten

Oké dat kan best. Bij Roma (& Cagliari in het verleden) speelt hij echt goed. Hij is gelijkwaardig aan Strootman al vind ik hem nog net iets beter in ballen onderscheppen en Strootman weer net iets beter in zijn overzicht.

Ik zie niet echt zo'n soort speler er tussen staan dus dat vond ik opvallend meer niet. Maar als hij in het Belgische elftal niet naar behoren presteert is het een logische keuze. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 20:40 

Hardtraxx Veteran

Snap sowieso niet dat Fellaini - Witsel - Defour overwogen wordt, er zit veel te weinig creativiteit in dat middenveld. Vervang er 1 van door De Bruyne en er zit (imo dan) een veel betere balans in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 20:50 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Snap sowieso niet dat Fellaini - Witsel - Defour overwogen wordt, er zit veel te weinig creativiteit in dat middenveld. Vervang er 1 van door De Bruyne en er zit (imo dan) een veel betere balans in.

Inderdaad, De Bruyne heeft imo meer klasse dan al die gasten bij elkaar. Defour is ook niet zo heel goed hij speelt nota bene in Portugal. Fellaini een heel slecht seizoen, ik denk dat er sowieso al eerder plek moet zijn voor Nainggolan dan voor hem. Witsel ken ik verder niet echt, hoor altijd dat hij goed is, maar volgens mij volgt niemand de Russische competitie echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 21:26 

Aan het typen...

Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Jeroen Zoet (PSV), Michel Vorm (Swansea City)

Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord)

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City), Jonathan de Guzman (Swansea City), Nigel de Jong (AC Milan), Quincy Promes (FC Twente), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 21:45 

Hardtraxx Veteran

Voor de grap even op Twitter gekeken hoe ze internationaal over onze selectie denken. Haha... 'half of the Dutch team I've never heard of'. 'Can't remember the last time the Dutch squad was this weak'. Internationaal gezien lachen ze ons al uit, nu het WK maar winnen dan :corn: .
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic