nielstil schreef:
Andromeda schreef:
Geen Nainngolan is wel opvallend. Een type Strootman kunnen ze volgens mij wel gebruiken op het middenveld.
Fellaini - witsel - defour is het standaardmiddenveld en Dembélé normaal gezien eerste vervanger.
Maarja niangolan speelt in de serie A dus die is sowieso wel de beste.Vind het eigelijk nog steeds kut voor Mignolet, een keeper van wereldklasse maar dan nog sta je niet in de basis

Gewoon pech dat Courtois top van de top is
Wat is dit nou weer voor een nietszeggende kutopmerking?
Veel (Belgische) analisten hadden hem anders wel meegenomen en veel andere Belgen hadden hem denk ik ook liever gewild. Niet dat Fellaini, Witsel, Defour en Dembele slecht zijn hoor. Maar Fellaini was dit seizoen echt dramatisch, Witsel weet ik niet, maar is volgens mij wel erg goed en Dembele heeft maar 12 keer (?) basis gestaan dit seizoen.
Nainggolan is ook een type die veel ballen veroverd en heeft een echte vechtersmentaliteit. Ik weet niet of Defour hetzelfde type is maar de andere drie in ieder geval niet. Met Witsel en Fellaini heb je ook niet erg veel snelheid op het middenveld.
Verder hebben ze natuurlijk een superteam, aan individuele kwaliteiten geen gebrek, maar of ze ook goed gaan presteren vraag ik me af. De groepsfase zullen ze wel overleven.
Edit: Het kan wel begrijpelijk zijn dat hij geen basis staat, maar ik had hem sowieso meegenomen.