Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:25 
 
Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Echt no fucking way dat Dante 1 van de beste CV's is, echt no fucking way. Beste verdedigers imo, Ramos, Pepe, Marquinhos, Thiago Silva, Chiellini, Miranda, Godin en als je de keeper ook bij de verdediging vindt horen mag Casillas natuurlijk never nooit overgeslagen worden :P

Marquinhos vind ik een klein beetje overrated imo. Benatia, Barzagli en Kompany zijn zeker beter. ;)
Het ligt natuurlijk ook erg aan de spelers om je heen. Pepe - Sergio Ramos blijkt (dit jaar) een geweldig duo te zijn, maar als je die twee los van elkaar haalt en een andere CV naast ze zet dan zijn ze misschien wel een stuk minder. Vergelijkingen tussen spelers die ongeveer gelijkwaardig zijn is erg moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Barzagli :lol: Die vent die kan de gemiddelde spits niet bijbenen.

Een complete verdediger moet zowel zonaal als man op man kunnen verdedigen. Benatia kan dat wel maar zo goed is hij ook niet, net als Godin en Miranda, die spelen net een of twee seizoen goed, dat maakt je niet de beste ter wereld.

Thiago Silva, Ramos, Pepe, Chielini, Pique en Kompany zijn toch echt over het algemeen en over hun carriere gezien de top van deze generatie.

Als je iets terug kijkt naar de vorige generatie had je bijvoorbeeld Terry, Ferdinand, Puyol e.d.

Daar achter komen vast wel verdedigers als Godin, Miranda, Benatia, Cahill, Luiz, Dante, Boateng, Hummels, Sokratis, Vidic e.d. Die enorm goed zijn maar toch net buiten de top vallen wegens wisselvalligheid over de jaren gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:37 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Barzagli :lol: Die vent die kan de gemiddelde spits niet bijbenen.

Een complete verdediger moet zowel zonaal als man op man kunnen verdedigen. Benatia kan dat wel maar zo goed is hij ook niet, net als Godin en Miranda, die spelen net een of twee seizoen goed, dat maakt je niet de beste ter wereld.

Thiago Silva, Ramos, Pepe, Chielini, Pique en Kompany zijn toch echt over het algemeen en over hun carriere gezien de top van deze generatie.

Barzagli vind ik anders beter dan Chiellini hoor. Juventus - Real Madrid (uit/thuis) gezien? Daar hield hij Ronaldo best goed op zijn plaats. Hij scoorde drie keer, maar daar kon Barzagli drie keer niets aan doen. Foute terugspeelbal Cacares (door het midden), Penalty en een doelpunt over links (chiellini). Hij is extreem gecontroleerd, geconcentreerd en gepositioneerd. Voor mij een ondergewaardeerde verdediger.


Benatia, was anders wel verdediger van het jaar toen Thiago Silva, Chiellini etc. in de Serie A speelde en dit jaar hoort hij bij de minst gepasseerde verdediging van Europa. Op dit moment mag je hem er zeker tussen plaatsen, maar als je over 5/6+ jaar kijkt dan natuurlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Barzagli vind ik anders beter dan Chiellini hoor. Juventus - Real Madrid (uit/thuis) gezien? Daar hield hij Ronaldo best goed op zijn plaats. De enige keer dat hij scoorde was een foute terugspeelbal van Caceres, waar Barzagli niets aan kon doen. Hij is extreem gecontroleerd, geconcentreerd en gepositioneerd. Voor mij een ondergewaardeerde verdediger.

Benatia, was anders wel verdediger van het jaar toen Thiago Silva, Chiellini etc. in de Serie A speelde en dit jaar hoort hij bij de minst gepasseerde verdediging van Europa. Op dit moment mag je hem er zeker tussen plaatsen, maar als je over 5/6+ jaar kijkt dan natuurlijk niet.


Ah die twee wedstrijd van alle wedstrijden die hij speelde, daarom bleef Juventus in de CL, oh nee wacht.. Nou de EL dan, oh nee wacht..
Zet je Fanboy brilletje eens af.
Barzagli hoeft maar een keer een uitgebroken Aubameyang of Walcott voor zich hebben, beetje van hun skills en hij is er voorbij en dan haalt hij hun ook nooit meer in, waar bijvoorbeeld Chielini nog zijn snelheid mee heeft.
De minst gepasseerde verdediging van Europa is wel de meest idiote meetstaaf omdat sommige competities anders verdedigen en slechter verdeeld zijn met minder tegenstand e.d.
Dan zou een club uit Polen nog kunnen winnen als ze een beetje hun best doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:58 
 
Hardtraxx Elite

Ik zeg alleen dat ik Barzagli beter vind dan Chiellini, of hij dan bij de beste behoort weet ik niet. Als jij Chiellini daar wel tussen schaart hoort Barzagli er ook bij (vind ik). Of je moet Chiellini eruit halen, maar dat is mijn mening.

Minst gepasseerde verdediging zegt wel degelijk iets. Zegt het ook niets dat is hij uitgeroepen tot beste verdediger van de Serie A in 2011? Ook hierbij zeg ik niet dat hij de beste verdediger is, maar hij is op dit moment zeker wereldtop. Of is die interesse van vele topclubs gebaseerd op niets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jij noemt een specifiek jaar, ik heb het over deze generatie.. en daarbij dooen degene die ik noem al lang mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:07 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Jij noemt een specifiek jaar, ik heb het over deze generatie.. en daarbij noemen degene die ik noem al lang mee.

Dan heb je gelijk. Ik dacht dat we het over de huidige vorm van spelers hadden. Sorry voor de verwarring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het wel eens met Broken Balance dat minst gepasseerde verdediging van het jaar (op internationaal vlak) geen fluit betekend. In Italië gaat (bijna) elke ploeg met 9 man verdedigen als ze 1-0 voor staan. Zo krijg je inderdaad weinig doelpunten tegen maar stelt het doelsaldo op het einde van een seizoen ook niks voor.

Ik ben meer fan van "aanvallende" verdedigers zoals jordi alba, marcelo, vertonghen. (En vroeger mijn held Roberto Carlos :thumbsup: ). De beste centrale verdedigers dit jaar zijn voor mij Ramos, Kompany en Thiago Silva.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar Yaya Touré op het WK. Die vent is dit jaar zo schitterend :D Van mij verdiend hij allesinds al wel een nominatie voor de gouden bal volgend seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik ben het wel eens met Broken Balance dat minst gepasseerde verdediging van het jaar (op internationaal vlak) geen fluit betekend. In Italië gaat (bijna) elke ploeg met 9 man verdedigen als ze 1-0 voor staan. Zo krijg je inderdaad weinig doelpunten tegen maar stelt het doelsaldo op het einde van een seizoen ook niks voor.

Ik ben meer fan van "aanvallende" verdedigers zoals jordi alba, marcelo, vertonghen. (En vroeger mijn held Roberto Carlos :thumbsup: ). De beste centrale verdedigers dit jaar zijn voor mij Ramos, Kompany en Thiago Silva.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar Yaya Touré op het WK. Die vent is dit jaar zo schitterend :D Van mij verdiend hij allesinds al wel een nominatie voor de gouden bal volgend seizoen.


Degene die jij eerst noemt zijn flankverdedigers (Behalve Vertonghen in sommige gevallen), die gaan ook 3/4 keer mee in de aanval. Dus ik weet niet of je dat ook specifiek bedoelt of aanvallende centrale verdedigers als degene die je er na noemt bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Alle wijsneuzen zoals Kraaij jr en sr maken een opstelling voor Oranje, laat ik er ook eens een maken, ben ook wel benieuwd naar de opstellingen van jullie.

Krul

Vd Wiel Vlaar Heitinga Blind

De Jong Fer/De Guzman

Sneijder

Narsingh/Lens V Persie Robben
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

4-3-1-3 ?

Dan heb je eentje te veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
4-3-1-3 ?

Dan heb je eentje te veel :P

Misschien dat ie inmiddels zijn post heeft aangepast, maar
Hard4Us schreef:
De Jong Fer/De Guzman

dat is geen 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Braziliaanse elftal is baas ja, maar wel raar dat Felipe Luis en Diego Alves er niet bij zitten. Ik zou zelf als volgt spelen:

Cesar
D. Alves - T. Silva - Dante - Marcelo
Hernanes - Willian - Fernandinho
Hulk - Fred (bij gebrek aan beter) - Neymar

Wellicht dat Willian ook wel in de spits kan spelen en dan Ramires erbij op het middenveld en Hernanes op 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee ik merkte de streepjes niet echt op.
Maar dat is opzicht wel het beste uit de selecties.
Ik zou in het geval van het traditionele dit doen (4-4-1-1) Met opgeschoven flank aanvallers en VP als schaduwspits (Dus dan is het eigenlijk een soort van 4-2-4)

Vorm

Van Der Wiel - Van Dijk - Vlaar - Buttner

De Jong - Fer of Van Ginkel

Robben - Van Persie - Sneijder

Huntelaar

In het geval van het feyenoord systeem (5-3-2) wat dus wel (5-1-3-1) zal worden.

Vorm

Van Der Wiel - Janmaat - Van Dijk - Vlaar - Buttner

De Jong

Robben - Sneijder - Lens

Van Persie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

---------------------Cesar----------------------
Dani Alves---Dante---Thiago Silva---Marcelo
-------------------David Luiz-------------------
-----Oscar--------Ramires--------Willian------
--------------Hulk----------Neymar-----------

Zo zou ik t doen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn opstelling voor NL:

Cillissen
V/D Wiel---Vlaar---Van Dijk---Blind
------------De Jong-------------
--------------------Sneijder-----
Robben---------------------Lens
------V. Persie---Huntelaar------

Wordt echt tijd dat Van Dijk wordt opgeroepen en is naar mijn mening ook gewoon basisspeler. Veruit de beste CV die Nederland momenteel heeft. Daar kun je nog eens mee aan komen tegen een Negredo oid.
Daarnaast pakt de jong de LM/aanvallende middenvelder op, sneijder de RM en zal Robben/Lens (wat vaak Lens zal worden in de praktijk) de meest defensieve middenvelder oppakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:44 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
4-3-1-3 ?

Dan heb je eentje te veel :P

Misschien dat ie inmiddels zijn post heeft aangepast, maar
Hard4Us schreef:
De Jong Fer/De Guzman

dat is geen 3


Ik bedoelde inderdaad Fer Of De Guzman. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van der Wiel zou ik niet als rechter vleugelverdediger doen als je Janmaat hebt, die 2 draai je om, want vd Wiel is van origine een centrale verdediger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:46 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
Mijn opstelling voor NL:

Cillissen
V/D Wiel---Vlaar---Van Dijk---Blind
------------De Jong-------------
--------------------Sneijder-----
Robben---------------------Lens
------V. Persie---Huntelaar------

Wordt echt tijd dat Van Dijk wordt opgeroepen en is naar mijn mening ook gewoon basisspeler. Veruit de beste CV die Nederland momenteel heeft. Daar kun je nog eens mee aan komen tegen een Negredo oid.
Daarnaast pakt de jong de LM/aanvallende middenvelder op, sneijder de RM en zal Robben/Lens (wat vaak Lens zal worden in de praktijk) de meest defensieve middenvelder oppakken.


Inderdaad jou opstelling ligt mij wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Van der Wiel zou ik niet als rechter vleugelverdediger doen als je Janmaat hebt, die 2 draai je om, want vd Wiel is van origine een centrale verdediger.

Ben je niet in de war met Van Rhijn? Ik heb VD Wiel verdedigend namelijk nog nooit iets goeds zien doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat ooit ook ergens over vd Wiel gelezen te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

VD Wiel is niet echt een fors verdedigend type of zo. Vooral als je hem vergelijkt met Ron Beton en Van Dijk.

Voor Brazilie zou ik dit doen.

-------------- Cesar -----------------

Dani Alves - Dante - Thiago Silva - Marcelo

------- Hernanes ----- Ramires ---------

---- Hulk ------ Oscar ------ Willian ----

-------------- Neymar ----------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
El Mare schreef:
Van der Wiel zou ik niet als rechter vleugelverdediger doen als je Janmaat hebt, die 2 draai je om, want vd Wiel is van origine een centrale verdediger.

Ben je niet in de war met Van Rhijn? Ik heb VD Wiel verdedigend namelijk nog nooit iets goeds zien doen.


El Mare schreef:
Ik dacht dat ooit ook ergens over vd Wiel gelezen te hebben.


Klopt. Van der Wiel was in de jeugd centrale verdediger. Leuk verhaal trouwens over zijn jeugd, heeft volgens mij ooit in de VI gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.futhead.com/14/squads/11603931/
Prima opstelling denk ik. Veel beter gaat het niet worden in iedergeval.
Al zou op de plek van Depay of Lens beter een Nigel de Jong kunnen staan. Vooral plek van Lens. Die loopt dan Janmaat voor de voeten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan liever dit

http://www.futhead.com/14/squads/11605334/

met 5-3-2 kun je je best veroorloven om een stevige RB de linker CB of rechter CB posititie neer te zetten.
En ik denk dat Janmaat dat wel kan.

En Sneijder speelt bij Gala vooral op de flank nu. Als wijde CAM. Dus ik denk dat Louis hem het beste ook op de flank kan neerzetten. Want kopduellen e.d. op het middenveld wint hij toch niet. Kan je hem beter voor z'n snelheid op de flank zetten.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic