Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 54  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 02:12 

Kraak... Piep...

Volgensmij vergeet iedereen dat we ook nog een Johnny Heitinga hebben, ik weet alleen niet wat zijn huidige situatie bij Fullham is. Sinds hij weg is bij Everton. Maar bij Everton deed hij het altijd wel aardig.

Van Dijk, Vlaar, Heitinga en Douglas vind ik wel een mooi viertal. Mits Douglas het goed doet.
Ook nog een onbekende maar aardige is Roel Brouwers, de verdediger van Borussia Monchengladbach. Die doen het aardig goed dit seizoen. Al kakken ze de laatste tijd wat in.

Vergeet ook niet dat we nog een Paul Verhaeg hebben bijvoorbeeld, die staat ook elke week tegen een Ribery, Alaba, Schmelzer, Reus en Boateng. En i.t.v. Fer kun je nog De Guzman neerzetten. En Augsburg staat ook op een mooie 6e plek in de Bundesliga.

Voor de rest, ik ben het met Hans Kraaij zijn opstelling wel eens.
En dan i.t.v. Janmaat liever VD Wiel. En Stekelenburg weg voor Krul of Vorm idd.

En als wissel voor Emannuelson zou je Buttner of Blind kunnen neerzetten of in het ergste geval Martins Indi
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 08:35 

Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Ook nog een onbekende maar aardige is Roel Brouwers, de verdediger van Borussia Monchengladbach. Die doen het aardig goed dit seizoen.

Heb je gelijk in. Ben vorig jaar een aantal keer naar wedstrijden geweest van BMG. Een speler als Brouwers valt dan in een wedstrijd nauwelijks op, maar als je er op let wint ie heel veel duels.

Ik ben zelf ook voorstander van spelers die in het buitenland spelen. Ook al zitten ze bij 'minder grote' clubs, ze spelen toch meerdere keren per maand tegen de absolute topspelers. Hoe je het wend of keert, daar word je alleen maar beter van.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 10:32 

Kraak... Piep...

Precies.
Die spelen ook heel anders. Er zit wat meer voetbal in, niet dat Eredivisie gedoe waar het soms lijkt of een hoog percentage balbezit belangrijker is dan scoren.
In Engeland spelen ze een stuk harder en sneller.
Als Affelay ook daadwerkelijk eens speelde daar in Spanje zou dat ook een goeie kandidaat wezen. Ik snap ook niet waarom die jongen bij Barca blijft en niet naar een goeie middenmoter in de Adelante gaat, zoals Valencia of Bilbao of Sociedad.

Er schijnt ook nog een sterke Nederlandse linksback bij Reading te spelen in de FL Championship (De Jupiler League van Engeland). Royston Drenthe, een redelijk agressieve en sterke verdediger volgens de supporters van Reading.

Nu heeft het huidige elftal al meer talent om overtredingen te maken dan te voetballen, zoals we tegen Frankrijk zagen (Schop tegen Evra zijn hoofd van Promes en een tackle van Van Der Wiel), maar het schijnt wel een speler te zijn die durft op te komen en een flinke sprint naar voren te trekken.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 10:40 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Er schijnt ook nog een sterke Nederlandse linksback bij Reading te spelen in de FL Championship (De Jupiler League van Engeland). Royston Drenthe

:lol:
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 10:49 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Broken Balance schreef:
Er schijnt ook nog een sterke Nederlandse linksback bij Reading te spelen in de FL Championship (De Jupiler League van Engeland). Royston Drenthe

:lol:

Ja ik weet dat het niet de beste is maar als je kijkt naar z'n statistieken doet hij het daar best aardig. Ik zie het niet als een vaste man hoor :P Daar heb je Buttner, Emannuelson en Blind wel voor.

Die gast die had toen een dikke downfall van Madrid naar Reading maar klimt nu langzamerhand wel.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 11:16 

Hardtraxx Veteran

Haha ging me er meer om dat je het zo mooi neer had gezet. Alsof je er nog nooit van gehoord had.

Maar denk dat we maar gewoon moeten accepteren dat het niet wat wordt dit jaar. Lekker gaan bouwen aan een nieuwe Nederlands elftal. Waarin alleen Van Persie en Robben ouwe mannen zijn.
Strootman als leider op het middenveld. We hebben ook genoeg toptalent om de komende jaren een mooi Nederlands elftal mee te bouwen.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:15 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Haha ging me er meer om dat je het zo mooi neer had gezet. Alsof je er nog nooit van gehoord had.

Maar denk dat we maar gewoon moeten accepteren dat het niet wat wordt dit jaar. Lekker gaan bouwen aan een nieuwe Nederlands elftal. Waarin alleen Van Persie en Robben ouwe mannen zijn.
Strootman als leider op het middenveld. We hebben ook genoeg toptalent om de komende jaren een mooi Nederlands elftal mee te bouwen.

Precies. Opdat we bij het volgende EK maar een beter team hebben en dat bijvoorbeeld spelers als Janmaat, Veltman, Cilessen, Luuk & Siem De Jong, VD Wiel, en de andere eredivisie talenten en beginnende internationals een flink paar stappen hebben gemaakt.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:19 

Hardtraxx Veteran

Idd. Depay en Boetius er bij als creatieve spelers. Want het is wel heel statisch bij Oranje nu. Alleen Robben kan een actie maken. Maar die laat het in Oranje niet echt zien. En Van Persie staat een beetje op een eiland met 2 beren in zn rug.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:24 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Idd. Depay en Boetius er bij als creatieve spelers. Want het is wel heel statisch bij Oranje nu. Alleen Robben kan een actie maken. Maar die laat het in Oranje niet echt zien. En Van Persie staat een beetje op een eiland met 2 beren in zn rug.

Over V Persie. Daarom vond ik die opstelling van Hans-Kraaij zo goed. Van Persie als schaduwspits is juist beter imo. Staat hij wat minder in de spots en Huntelaar kan wel omgaan met druk om hem heen, de beste man kan goed springen/koppen.

We zitten gewoon in een periode waarbij we eerst weer nieuw talent moeten zoeken. Want het ijzersterke Nederlandse team van eerst, die spelers die zijn bijna allemaal gekapt of als coach begonnen of zijn wat ingekakt na hun top. (Bronckhorst, Nistelrooy, V Persie, Huntelaar, Stekelenburg, VD Vaart, Van Der Sar en Seedorf bijvoorbeeld)

Over oudere spelers gesproken. Waar de neuk is Kuijt gebleven?
Volgensmij speelt hij nog steeds bij Fenerbache en staat Fener flink bovenaan in Turkije.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:27 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:

Over V Persie. Daarom vond ik die opstelling van Hans-Kraaij zo goed. Van Persie als schaduwspits is juist beter imo. Staat hij wat minder in de spots en Huntelaar kan wel omgaan met druk om hem heen, de beste man kan goed springen/koppen.

We zitten gewoon in een periode waarbij we eerst weer nieuw talent moeten zoeken. Want het ijzersterke Nederlandse team van eerst, die spelers die zijn bijna allemaal gekapt of als coach begonnen of zijn wat ingekakt na hun top. (Bronckhorst, Nistelrooy, V Persie, Huntelaar, Stekelenburg, VD Vaart, Van Der Sar en Seedorf bijvoorbeeld)

Over oudere spelers gesproken. Waar de neuk is Kuijt gebleven?
Volgensmij speelt hij nog steeds bij Fenerbache en staat Fener flink bovenaan in Turkije.

Jup, daar loopt ie nog steeds. Ijzersterke competitie ook!
Hij werd gister nog naar huis gebracht in een pantservoertuig :D
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:33 

Hardtraxx Veteran

Kuyt zit nog altijd gewoon bij de selectie. Al snap ik niet echt meer waarom. Aardige speler die Kuyt. Prima vent ook. Maar die gaat het verschil niet maken bij Oranje. Hij kon het eerder vooral op (wils)kracht doen. Mja hij wordt ook een dagje ouder.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:37 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Kuyt zit nog altijd gewoon bij de selectie. Al snap ik niet echt meer waarom. Aardige speler die Kuyt. Prima vent ook. Maar die gaat het verschil niet maken bij Oranje. Hij kon het eerder vooral op (wils)kracht doen. Mja hij wordt ook een dagje ouder.

Het is wel een speler die echt achter de bal aan rent en overal in het veld te vinden is. In ter plaats van onze flankverdediging die meestal zonaal gaat verdedigen (Daley Blind) wat leidde tot de 1-0 tegen Frankrijk. Ze zouden Kuyt alleen al moeten op stellen om het feit dat hij er 100% voor gaat en dat hij dan de anderen met zich meetrekt.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:39 

Hardtraxx Veteran

Dan kunnen we Sjaak Polak en Tommy Beugelsdijk ook wel meenemen. :lol:

Ik ben geen voorstander van aanvallers meenemen omdat hij zo lekker meeverdedigd. En ik zeg het eerlijk. Ik was altijd een fan van Kuyt. Maar op een gegeven moment houdt het op.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:42 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Parvuz schreef:

Het is wel een speler die echt achter de bal aan rent en overal in het veld te vinden is. In ter plaats van onze flankverdediging die meestal zonaal gaat verdedigen (Daley Blind) wat leidde tot de 1-0 tegen Frankrijk. Ze zouden Kuyt alleen al moeten op stellen om het feit dat hij er 100% voor gaat en dat hij dan de anderen met zich meetrekt.

kuyt is alleen goed in ballen vasthouden snelheid zit er totaal niet in bij die gozer
leuk dat die altijd voor de volle 100% gaat maar met alleen inzet kom je er niet
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:48 

Kraak... Piep...

Waarom zou je hem dan niet op de plek van Fer zetten? Een beetje achterin met dezelfde taak als Nigel. Controleren en aanvallen opvangen.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:50 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Waarom zou je hem dan niet op de plek van Fer zetten? Een beetje achterin met dezelfde taak als Nigel. Controleren en aanvallen opvangen.

omdat het dan weer wel een speler is die gevaarlijk is in de 16 meter
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:52 

Kraak... Piep...

AniThing schreef:
Broken Balance schreef:

omdat het dan weer wel een speler is die gevaarlijk is in de 16 meter

dan zet je hem op de plek van Van Der Vaart (als je kijkt naar Hans zijn opstelling), die is zelf ook niet bepaald snel en als je kijkt naar zijn seizoen bij HSV heb je meer aan Kuijt.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:53 

Hardtraxx Veteran

Als Van Gaal Kuyt verdedigende middenvelder zet komt hij nooit meer aan een mooie club. :lol:
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 13:05 

Hardtraxx Addict

Really? Dat meen je toch ook niet serieus met die kuyt.
Die mag tegenwoordig al blij zijn dat ie bij Oranje de waterzak naart veld mag dragen.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 13:15 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
Die mag tegenwoordig al blij zijn dat ie bij Oranje de waterzak naart veld mag dragen.

zelfs daarvoor issie al gepasseerd :D
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:01 

Kraak... Piep...

Machiel schreef:

Eerst prijs je Kuijt als je mij quote en nu is hij kut? :/

En Kuijt heeft meer gedaan, meer ervaring en meer in huis dan al die eredivisie spelers. Zit qua niveau gewoon op hetzelfde, als niet hoger, dan Van Der Vaart als je simpel even naar zijn statistieken kijkt bij Fener. Heeft 11 Duels gespeeld en daarin 5 keer gescoord. En dat is best aardig.

Het is niet hoger omdat (en daardoor hoorden we ook niks) hij een tijd een hamstring blessure had en volgensmij recentelijk pas weer speelt. Net als Huntelaar, die scoort minder, had dezelfde situatie qua blessure en mag toch mee.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:13 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Machiel schreef:

Heb zo'n vaag vermoeden dat die opmerking van hem sarcastisch was.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:33 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Machiel schreef:

En Kuijt heeft meer gedaan, meer ervaring en meer in huis dan al die eredivisie spelers. Zit qua niveau gewoon op hetzelfde, als niet hoger, dan Van Der Vaart als je simpel even naar zijn statistieken kijkt bij Fener. Heeft 11 Duels gespeeld en daarin 5 keer gescoord. En dat is best aardig.

Het is niet hoger omdat (en daardoor hoorden we ook niks) hij een tijd een hamstring blessure had en volgensmij recentelijk pas weer speelt. Net als Huntelaar, die scoort minder, had dezelfde situatie qua blessure en mag toch mee.

haha ik ben wel de laatste die Kuyt prijst.
En dat soort teksten kun je ook weinig mee. Kuyt vergelijken met van der Vaart? Dan heb je er volgens mij ook weinig van begrepen. (hoog voetbalzone gehalte.)
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:34 

Hardtraxx Addict

Juist
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:51 

Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:

Precies. Opdat we bij het volgende EK maar een beter team hebben en dat bijvoorbeeld spelers als Janmaat, Veltman, Cilessen, Luuk & Siem De Jong, VD Wiel, en de andere eredivisie talenten en beginnende internationals een flink paar stappen hebben gemaakt.

En daar ben ik dus bang voor, dat dat niet gaat lukken. Ik verwacht dat spelers als Janmaat, Luuk & Siem de Jong, v/d Wiel, Clasie, Narsingh etc nu zowat op hun top zitten. Die gaan echt geen grote stappen meer maken. Ook zie ik op dit moment weinig talenten in de eredivisie rondlopen die over een tijdje de stap naar de absolute top kunnen maken (zoals een Robben, Sneijder, Huntelaar, Stam, v Nistelrooy etc etc deden).
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic