Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 54  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:56 

Kraak... Piep...

Volgensmij heb jij er dan eerder weinig van begrepen. Louis kijkt naar hoe de spelers NU spelen.

En zoals je kan zien doet Kuyt het aardig bij Fenerbache en staat Fenerbache op 1e met 3 punten voorsprong en een wedstrijd minder (En de wedstrijd die ze moeten hervatten staan ze al 1-0 voor). Die wedstrijd was gestopt i.v.m. grote rellen op de tribune geloof ik.
Van De Vaart krijgt nu net zo veel speeltijd en bakt er weinig van, en HSV staat 16e.

Kuyt gaat alleen niet mee omdat Louis hem niet mag. Net als Sneijder toen bijna niet meeging omdat hij wat had gezegd.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Kuyt gaat alleen niet mee omdat Louis hem niet mag.

Kuyt gaat juist wel gewoon mee. Zat tegen Frankrijk ook gewoon op t bankje.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:02 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Broken Balance schreef:
Kuyt gaat alleen niet mee omdat Louis hem niet mag.

Kuyt gaat juist wel gewoon mee. Zat tegen Frankrijk ook gewoon op t bankje.

Oh ik meende dat hij toen niet mee mocht.
Maarja hij heeft nog geen of amper een kans gekregen om te spelen. Maar dat zal ook wel door die blessure komen. Ik zou Kuyt in ieder geval tegen Uruguay op de plek van Strootman gooien. Gewoon puur om te kijken of hij het aan kan, want een beter moment kun je niet hebben om te kijken of een van je oud beste internationals nog fit genoeg is voor die positie. Want stel hij is er fit voor en hij word niet opgesteld mis je al een flinke kans om de groepsfase door te komen.

Want dat mist Louis imo te veel. Hij flikkert alle nieuwtjes er in met de mentaliteit dat ze moeten trainen om beter te worden. In ter plaats van dat hij ook met de oude garde bezig gaat om ze weer op het 2010 niveau te krijgen.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:04 

Hardtraxx Veteran

Ja Kuyt is reserve aanvoerder volgens mij. Dus hij staat er wel goed op bij Van Gaal.

Denk dat Van Gaal uiteindelijk ook wel gewoon de beste spelers meeneemt. Dus onderandere Nigel de Jong ipv Schaars.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:21 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Volgensmij heb jij er dan eerder weinig van begrepen. Louis kijkt naar hoe de spelers NU spelen.

En zoals je kan zien doet Kuyt het aardig bij Fenerbache en staat Fenerbache op 1e met 3 punten voorsprong en een wedstrijd minder (En de wedstrijd die ze moeten hervatten staan ze al 1-0 voor). Die wedstrijd was gestopt i.v.m. grote rellen op de tribune geloof ik.
Van De Vaart krijgt nu net zo veel speeltijd en bakt er weinig van, en HSV staat 16e.

Kuyt gaat alleen niet mee omdat Louis hem niet mag. Net als Sneijder toen bijna niet meeging omdat hij wat had gezegd.

Dat is het punt niet.Waarom zou je kuyt vergelijken met vd Vaart of nog gekker, Strootman?
En tjah die statistieken, mooi hoor. Misschien heeft er wel iemand 5x die bal heel hard tegen kuyt aangeschoten.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:23 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Ja Kuyt is reserve aanvoerder volgens mij. Dus hij staat er wel goed op bij Van Gaal.

Denk dat Van Gaal uiteindelijk ook wel gewoon de beste spelers meeneemt. Dus onderandere Nigel de Jong ipv Schaars.

Ik hoop het.

wootum schreef:
En daar ben ik dus bang voor, dat dat niet gaat lukken. Ik verwacht dat spelers als Janmaat, Luuk & Siem de Jong, v/d Wiel, Clasie, Narsingh etc nu zowat op hun top zitten. Die gaan echt geen grote stappen meer maken. Ook zie ik op dit moment weinig talenten in de eredivisie rondlopen die over een tijdje de stap naar de absolute top kunnen maken (zoals een Robben, Sneijder, Huntelaar, Stam, v Nistelrooy etc etc deden).

Ik denk persoonlijk dat Van Der Wiel, Luuk De Jong, Strootman en Lens nog wel verder gaan groeien. Veltman, Boëtius, Klaassen, Depay en Promes schat ik ook nog wel hoog in voor de toekomst omdat ze nog relatief jong zijn en nu al in het oog staan
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:33 

Kraak... Piep...

Machiel schreef:
Broken Balance schreef:

Dat is het punt niet.Waarom zou je kuyt vergelijken met vd Vaart of nog gekker, Strootman?
En tjah die statistieken, mooi hoor. Misschien heeft er wel iemand 5x die bal heel hard tegen kuyt aangeschoten.

Ik kijk nu op het moment zn goals langs en deze zijn bijna allemaal gescoord omdat hij op het goeie punt staat. Een is een afketser waar Kuyt precies goed kwam inlopen. Dat is nou eenmaal mazzel. Maar er waren vooral wat waarbij kuyt eigenlijk bijna als spits fungeerde door een voorzet van een flankspeler er in te rammen.

Voorbeeldje

Voor zijn positie moet hij juist zulke assists geven, hij staat bij Fenerbahce op de plek waar robben zou moeten staan. En hij rent nog steeds als een malle overal heen en zoals ik het zie is hij absoluut niet traag.
En ik vergelijk met vdv, waarom zou ik met strootman vergelijken als die niet meedoet :lol: .
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:44 

Hardtraxx Addict

Omdat je hem op de positie van strootman neer wil zetten. En een vergelijk met van der Vaart, tjah. nog steeds appels met peren.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 15:56 

Kraak... Piep...

Machiel schreef:
Omdat je hem op de positie van strootman neer wil zetten. En een vergelijk met van der Vaart, tjah. nog steeds appels met peren.

Er staan wel meer spelers in het elftal op een plek waar ze normaal niet staan. Zoals Lens, Emmanuelson en Fer.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 16:06 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Machiel schreef:

Er staan wel meer spelers in het elftal op een plek waar ze normaal niet staan. Zoals Lens, Emmanuelson en Fer.

Ok, helder. Hup Kuyt!
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 16:11 

Hardtraxx Veteran

Dan is de eerste die we op een andere plek zetten Robben. Gewoon op doel. Want hij duikt wel aardig.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 16:25 

Kraak... Piep...

Parvuz schreef:
Dan is de eerste die we op een andere plek zetten Robben. Gewoon op doel. Want hij duikt wel aardig.

:lol:

En Nigel op CB tegen spanje want die durven na het WK in 2010 niet meer bij hem in de buurt te komen :P
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 07:46 

Hardtraxx Veteran

ik denk dat kuyt nog steeds wel een prima aanvulling is voor het team hoor, misschien niet meteen als deel van het basis elftal maar wel als invaller, die man kan prima de 2de helft invallen rechtshalf.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 11:24 

Hardtraxx Addict

Kuyt? Hahahaha ajb zeg

Nee, Nederlands elftal heeft zijn beste tijd wel gehad, en toekomst zit er ook niet echt in als je het mij vraagt :lol:

Denk dat Brazilie dit WK de favoriet is, samen met Spanje, Duitsland en Frankrijk
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 14:13 

Kraak... Piep...

JEFSKI schreef:
Kuyt? Hahahaha ajb zeg

Nee, Nederlands elftal heeft zijn beste tijd wel gehad, en toekomst zit er ook niet echt in als je het mij vraagt :lol:

Denk dat Brazilie dit WK de favoriet is, samen met Spanje, Duitsland en Frankrijk

Ja Frankrijk ja... :/

Totaal niet Argentinie, Uruguay, Portugal, Italie nee.. Frankrijk die nog maar net door de kwalificatie kwamen :lol:
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:50 

Hardtraxx Addict

Frankrijk ja... ja... Frankrijk dat wel op halve kracht Nederland van het veld maait
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:53 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Frankrijk ja... ja... Frankrijk dat wel op halve kracht Nederland van het veld maait

Nederland ja.. Argentinië (en als ik de 'kenners' moet geloven ook Chili, heb dat om eerlijk gezegd niet gezien) is/zijn gewoon vele malen beter.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 16:39 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
JEFSKI schreef:

Nederland ja.. Argentinië (en als ik de 'kenners' moet geloven ook Chili, heb dat om eerlijk gezegd niet gezien) is/zijn gewoon vele malen beter.

Chili wordt het Barcelona van Zuid-Amerika genoemd. Veel kaatsen, driehoekjes maken, naar voren spelen, druk zetten etc. Ze zijn alleen wel een stuk gretiger en harder op de bal haha.

Ze hebben dan ook hele aardige spelers met Alexis Sanchez (Barcelona), Vidal (Juventus), Isla (Juventus), Matias Fernandez (Fiorentina), Carmona (Atalanta), Vargas (Valencia) en zo nog wat spelers die bij middenmoters spelen. Het enige probleem is een goede doelman en de breedte van de selectie. Als een van de twee steunpilaren (Vidal & Sanchez) wegvalt hebben ze meteen een probleem.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

Jup, zal de volgende wedstrijd van Chili eens gaan kijken dan, ben wel benieuwd :). Hebben in ieder geval goede spelers inderdaad.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 17:30 

Kraak... Piep...

JEFSKI schreef:

Voor het eerst sinds een hele tijd, wat Argentinie, Portugal al tijden doen.
Als Frankrijk dat al kan dan kan ongeveer het gehele europa wat meedoet het.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 11:48 

Hardtraxx Veteran

http://nos.nl/artikel/628597-groen-lich ... eague.html
Best een vet idee. Alleen lijkt me het al druk genoeg voor die voetballers. Moeten ze dus voor hun club competitie en Europees voetballen. En voor hun land kwalificatie, competitie en wellicht een EK of WK.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:38 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
http://nos.nl/artikel/628597-groen-licht-voor-nations-league.html
Best een vet idee. Alleen lijkt me het al druk genoeg voor die voetballers. Moeten ze dus voor hun club competitie en Europees voetballen. En voor hun land kwalificatie, competitie en wellicht een EK of WK.

gebeurt nu toch ook?

alleen ipv vriendschappelijk heb je nu een landen competitie
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:41 

Hardtraxx Veteran

Ja maar hoe organiseer je dat dan? Want hoeveel vriendschappelijke potjes speelt Oranje in een jaar? 6?
Dan kun je toch moeilijk een competitie maken waarin iedereen tegen elkaar gespeeld heeft, uit en thuis misschien ook nog nog wel.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 13:02 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ja maar hoe organiseer je dat dan? Want hoeveel vriendschappelijke potjes speelt Oranje in een jaar? 6?
Dan kun je toch moeilijk een competitie maken waarin iedereen tegen elkaar gespeeld heeft, uit en thuis misschien ook nog nog wel.

ach ik merk t wel

de FIFA zal vast wel met een oplossing komen die hun het meeste geld oplevert :D
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 13:39 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Parvuz schreef:

ach ik merk t wel

de FIFA zal vast wel met een oplossing komen die hun het meeste geld oplevert :D

Ze verdienen hier sowieso meer aan omdat ze nu de televisierechten van hun "eigen" competitie kunnen verkopen
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic