Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vind het best wel raar om te zien dat mensen 5 minuten na de wedstrijd een heel verhaal op Hardtraxx neer plempen


hadden ze vast al klaar liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vind het best wel raar om te zien dat mensen 5 minuten na de wedstrijd een heel verhaal op Hardtraxx neer plempen

Niet iedereen kijkt de wedstrijd op een plein met verstandelijk benadeelden. Er zijn ook mensen die rustig op de bank met de laptop of tablet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Niet iedereen kijkt de wedstrijd op een plein met verstandelijk benadeelden.

Wacht... zijn er meer van jou? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
harryv schreef:
Niet iedereen kijkt de wedstrijd op een plein met verstandelijk benadeelden.

Wacht... zijn er meer van jou? :oh:

Pleinen vol. Kijk jij geen nieuws?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Pommer schreef:
Vind het best wel raar om te zien dat mensen 5 minuten na de wedstrijd een heel verhaal op Hardtraxx neer plempen

Niet iedereen kijkt de wedstrijd op een plein met verstandelijk benadeelden. Er zijn ook mensen die rustig op de bank met de laptop of tablet kijken.

Ik vraag me af wie hier nou de verstandelijk benadeelde is. Maarja als je geen vrienden hebt moet je ook wat natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet zelf eens naar een plein gaan/met veel mensen kijken en zien hoe de beleving van zo een WK dan is. Of brengen je ma en pa zoveel sfeer in de huiskamer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik keek met vrienden thuis omdat ik de volgende ochtend om 6 uur er weer uit moest en had de laptop naast me liggen, dus had het gemak er voor, . En een half uur later is iets anders dan 5 minuten later.
We zijn niet allemaal yoloswag420blaze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gaat mij er niet om dat je thuis kijkt, maar dat je er dan al mee bezig bent om zo'n verhaal te verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gaat mij er niet om dat je thuis kijkt, maar dat je er dan al mee bezig bent om zo'n verhaal te verzinnen.


Dat jij nou traag op je woorden komt door meters bier betekent niet dat ik dat heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Gaat mij er niet om dat je thuis kijkt, maar dat je er dan al mee bezig bent om zo'n verhaal te verzinnen.


Dat jij nou traag op je woorden komt door meters bier betekent niet dat ik dat heb.


Gaat juist een stuk makkelijker dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Je moet zelf eens naar een plein gaan/met veel mensen kijken en zien hoe de beleving van zo een WK dan is. Of brengen je ma en pa zoveel sfeer in de huiskamer?

Ja, en:
ik ben al eens op zo'n plein gaan staan en ik ergerde me kapot. Je krijgt niks mee van de wedstrijd want iedereen staat voor het scherm en het scherm is zo slecht dat je amper ziet wie er aan de bal is. Geluid is er niet bij omdat het geluid te zacht staat en er tijdens de wedstrijd allerlei primitieve kreten worden losgelaten. Daarnaast krijg je liters bier over je heen gegooid zodat je op een gegeven moment aan de mensen zit vastgeplakt en als ze dan ook nog gaan scoren dan beweegt die hele massa heen en weer en dan voel ik de bui al hangen. Gelukkig scoorde toen alleen Spanje en was het over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vind het best wel raar om te zien dat mensen 5 minuten na de wedstrijd een heel verhaal op Hardtraxx neer plempen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
nielstil schreef:
Je moet zelf eens naar een plein gaan/met veel mensen kijken en zien hoe de beleving van zo een WK dan is. Of brengen je ma en pa zoveel sfeer in de huiskamer?

Ja, en:
ik ben al eens op zo'n plein gaan staan en ik ergerde me kapot. Je krijgt niks mee van de wedstrijd want iedereen staat voor het scherm en het scherm is zo slecht dat je amper ziet wie er aan de bal is. Geluid is er niet bij omdat het geluid te zacht staat en er tijdens de wedstrijd allerlei primitieve kreten worden losgelaten. Daarnaast krijg je liters bier over je heen gegooid zodat je op een gegeven moment aan de mensen zit vastgeplakt en als ze dan ook nog gaan scoren dan beweegt die hele massa heen en weer en dan voel ik de bui al hangen. Gelukkig scoorde toen alleen Spanje en was het over.

Moet je wel het juiste plein/kroeg uitkiezen :P ik heb dit toernooi stuk of 10 wedstrijden in een kroeg gekeken op een scherm van 5m breed met HD-projector, gewoon goeie plek uitkiezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
ik ben al eens op zo'n plein gaan staan en ik ergerde me kapot. Je krijgt niks mee van de wedstrijd want iedereen staat voor het scherm en het scherm is zo slecht dat je amper ziet wie er aan de bal is. Geluid is er niet bij omdat het geluid te zacht staat en er tijdens de wedstrijd allerlei primitieve kreten worden losgelaten. Daarnaast krijg je liters bier over je heen gegooid zodat je op een gegeven moment aan de mensen zit vastgeplakt en als ze dan ook nog gaan scoren dan beweegt die hele massa heen en weer en dan voel ik de bui al hangen. Gelukkig scoorde toen alleen Spanje en was het over.


Ik heb alle 6 de wedstrijden, met uitzondering van de achtste finale (thuis) en kwartfinale (cafétje) op het plein hier gekeken. Gewoon meer dan prima hoor, gezellige sfeer, prima te volgen, en geen last van de massa mensen als je beetje achteraan gaat staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie net een filmpje van de penalty van Vlaar en door het effect wat Romero meegeeft bij zijn redding lijkt de bal er daarna in te rollen. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 01:08 
 
Hardtraxx Crew

Lenny schreef:
Ik zie net een filmpje van de penalty van Vlaar en door het effect wat Romero meegeeft bij zijn redding lijkt de bal er daarna in te rollen. :oh:

Vlaar raakte de bal aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

De bal was niet eens helemaal over de lijn lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het schijnt dat de FIFA erover na gaat denken of Argentinië en Nederland niet samen tegen Duitsland aan kunnen treden zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Vlaar :worship: Vlaar kostte Aston Villa € 4 miljoen
Luiz :x Luiz kostte PSG € 50 miljoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap je punt natuurlijk, maar David Luiz is jonger en beter in de opbouw. Natuurlijk is er veel te veel betaald maar David Luiz is wel een stuk meer waard dan Vlaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
En cijfertjes en statistieken zeggen mij vrij weinig


El Mare schreef:
Afbeelding


Juist ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh, sarcasme.. is je dat vreemd? Omdat BB graag statistieken ziet.. dan krijgt ie statistieken van mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Goh, sarcasme.. is je dat vreemd?

Dat heeft helemaal niks met sarcasme te maken. Hypocrisie, daar heeft t mee te maken.
Vooral als je zelf met 2 verdedigers aan komt zetten die niet goed te vergelijken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verder heeft Vlaar zich nog nooit bewezen behalve op dit WK. Het is niet zo dat hij nu ineens een topverdediger is. Bij Aston Villa maakte hij nogal eens een grote fout. In het puur verdedigen is hij gewoon zwak omdat hij er aan alle kanten uitgelopen zou worden tegen een snelle directe tegenstander. Door het systeem werd dit echter verbloemd. Nu is Luiz ook een drama wat verdedigen betreft dus zoveel zal het niet schelen bij die twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Goh, sarcasme.. is je dat vreemd? Omdat BB graag statistieken ziet.. dan krijgt ie statistieken van mij :D


Haha wat een belachelijke escape
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic