Derde, wat een prestatie! Robben wat een held zeg en die bitchfight tussen pierre en van persie is ook lachwekkend 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Trots op ze, fantastische prestatie geleverd! 
Terechte overwinning van NL en proficiat met de 3e plek, had ik absoluut niet verwacht
Vroeger dacht ik dat Van Gaal meer gehyped werd dan nodig, blijkt dus gewoon terecht te zijn
De wedstrijd vond ik niet erg veel aan te zien.. Paar doelpunten met een luchtje aan, penalty's niet gefloten en nog wat dingen. Maar gewoon verdiende winst voor Nl
De wedstrijd vond ik niet erg veel aan te zien.. Paar doelpunten met een luchtje aan, penalty's niet gefloten en nog wat dingen. Maar gewoon verdiende winst voor Nl
Haha knuppel. Als Vlaar zo goed was speelde hij ook wel bij Chelsea of PSG.El Mare wrote:Goh, sarcasme.. is je dat vreemd? Omdat BB graag statistieken ziet.. dan krijgt ie statistieken van mij
Hij is wellicht wel de verdediging die Aston Villa elke keer red maar Luiz is 10x zo effectief als Vlaar bij zijn club.
Als je kijkt hoe hij die jaren bij Chelsea heeft gespeeld is hij makkelijk de 50 miljoen waard. Want verdedigers die ook in aanvallend opzicht sterk zijn kosten nou eenmaal meer. Als een club Boateng of Ramos zou kopen kosten die nog wel meer dan 50 miljoen.
Voor de 100e keer je prestaties op een WK staan niet gelijk aan bij de clubs. Anders waren Spanje, Brazilië, Engeland, Portugal en Italië wel verder gekomen dan dit.
We weten allemaal dat jij Luiz kut vind en omdat hij de laatste twee wedstrijden slecht speelde rechtvaardig jij dat tegenover wat hij over de rest van de jaren gepresteerd heeft want verder kom je echt met 0 feiten.
Deze wedstrijd was wel leuk om te zien. Toch mooi dat ze 3e hebben gepakt.
Alleen naar mijn idee waren niet alle 3 doelpunten terecht. De penal was buiten de 16, bij die van Blind was iemand buitenspel geloof ik, en bij de counter van het doelpunt van Wijnaldum maakte Janmaat een overtreding. Maarja, bij alle kleinigheden werd er weer voor Brazilië gefloten. Maar Brazlië speelde wederom enorm slecht. Niemand die bij z'n man bleef een ze konden niet eens normaal pasen op elkaar.
Lijkt wel of Scolari ze als team helemaal niet heeft getraind.
Dat is toch wel iets wat de meesten zal bijblijven dit WK. De bedroefde Arbitrage.
Deze wedstrijd was gewoon goed, nagenoeg iedereen heeft zijn niveau gehaald en een aantal zijn boven zichzelf uitgestegen. De Vrij was deze wedstrijd aanzienlijk beter dan de vorige, Vlaar was weer reuze belangrijk. Blind stond zijn mannetje, Wijnaldum van onzichtbaar naar spelmaker, De Guzman een aantal keer erg sterk aan de linkerkant. Clasie was de verbinding tussen de verdediging en de aanvallers en had al veel eerder in de basis moeten staan.
Scheidsrechter was wel echt dramatisch, ik weet niet hoeveel grote fouten aan beide kanten. Zelfs als Kuipers partijdig zou fluiten, had hij deze wedstrijd beter geleid dan deze Algerijn.
Scheidsrechter was wel echt dramatisch, ik weet niet hoeveel grote fouten aan beide kanten. Zelfs als Kuipers partijdig zou fluiten, had hij deze wedstrijd beter geleid dan deze Algerijn.
Noord Korea gaat gewoon winnen vnv.
View on YouTube
View on YouTube
Scheidsrechter was gister wel echt een drama zeg.... Wedstrijd was zo ongeveer de leukste van allemaal om naar te kijken, ook nog 0-3 winnen is leuk meegenomen
Toch is dat land te ziek voor woorden
Wat een volkRaven wrote:Noord Korea gaat gewoon winnen vnv.
View on YouTube
Toch is dat land te ziek voor woorden
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Volk kan er niks aan doen hè, voor de duidelijkheid, pure propaganda vanuit het regime.
Video is fake
http://www.businessinsider.com/north-ko ... deo-2014-7A big problem with any news coming out of North Korea is that it's so hard to verify, since reports come from the land of endless propaganda and secrecy.
A perfect example is in a media report thought to be from the regime which is completely false.
Ja weet ik, bedoelde met volk ook het regimeFiretrap wrote:Volk kan er niks aan doen hè, voor de duidelijkheid, pure propaganda vanuit het regime.
Duitsland terecht kampioen. Bazenelftal.
Inderdaad zeg, wtfProject 141 wrote:En Messi gouden bal, mag Blatter gewoon random iemand noemen ofzo?
Ik ga voor Schweinsteiger of Müller, wat spelen die een WK zeg 
DitRaven wrote:Duitsland terecht kampioen. Bazenelftal.
Waarschijnlijk wel, wat een idiote beslissing. De FIFA laat maar weer zien dat het vriendjespolitiek is.Project 141 wrote:En Messi gouden bal, mag Blatter gewoon random iemand noemen ofzo?
Een top vijf van duitsers was ik al mee eens geweest.El Mare wrote:Ik ga voor Schweinsteiger of Müller, wat spelen die een WK zeg
01. Schweinsteiger
02. Kroos
03. Müller
04. Schürrle
05. Götze
Had ik al realistischer gevonden.
Het jammere is dat het altijd aanvallers zijn. Vlaar had voor zijn verdedigende kunsten ook in de top 10 mogen staan. Pogba terecht beste talent.
Mijn top 5 zou zijn.
01. Schweinsteiger
02. James Rodriguez
03. Müller
04. Robben
05. Kroos
En met talenten zou ik deze doen
01. Pogba
02. Götze
03. Varane
04. Depay
05. De Bruyne
Talenten zou ik Divock Origi ook bijzetten, misschien niet echt top 5 maar wel erg sterk aangezien dit zijn eerste officiële wedstrijden voor het nationale team waren en hij wel heel erg jong is tegenover de rest. (in april pas 18 geworden)Broken Balance wrote: Mijn top 5 zou zijn.
01. James Rodriguez
02. Müller
03. Quadrado
04. Robben
05. Di Maria
Neuer overigens 100% terecht beste keeper van het WK en momenteel ook van de wereld. Wel jammer dat Courtois niet gedwongen werd tot veel spectaculaire reddingen
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Wat speelden Lahm en Boateng toch sterk gisteren.
En wat heerlijk dat Götze hem maakte!
Lekkere wedstrijd waarin echt 100% geknokt werd 120 minuten lang.
Dit was een echte finale
En wat heerlijk dat Götze hem maakte!
Lekkere wedstrijd waarin echt 100% geknokt werd 120 minuten lang.
Dit was een echte finale
Wat een heerlijk WK was dit, met een verdiende winnaar. Maar als ik die finale zo zag, had Nederland ook nog wel kans gemaakt. Een finale is altijd een wedstrijd op zich. Vaak niet hele goede wedstrijden.
ja was wel een geinig WK
denk dat die Brazilianen wel blij zijn dat de comedyclub FIFA eindelijk oprot
en Messi de gouden bal
beste grap hebben ze idd voor het laatst bewaard 
denk dat die Brazilianen wel blij zijn dat de comedyclub FIFA eindelijk oprot
en Messi de gouden bal
http://nos.nl/wk2014/artikel/674897-de- ... beste.html
Goed van de FIFA
Lekker je eigen corruptie nog meer aan het daglicht brengen.
Goed van de FIFA
Die hele organisatie is niet meer serieus te nemen.
Messi staat niet eens in de top 10.Broken Balance wrote:http://nos.nl/wk2014/artikel/674897-de-cijfers-bewijzen-kroos-de-beste.html
Goed van de FIFA![]()
Wat een stelletje corrupte zakkenvullers daar bij de FIFA.
Een statement of, volgens hem, feit uit de shout. Onze grote voetbalkenner Nerrazuro.harryv: de gouden bal is toch voor beste speler van het toernooi dat is natuurlijk messi (als ik italiaanse spelers niet meetel) want ik vond verratti persoonlijk speler van het toernooi
Die harry zit echt te veel aan de dope 
Ik vond die harry al verdacht veel lullen, maarja als het nera is verklaart het al een hoopBroken Balance wrote:Een statement of, volgens hem, feit uit de shout. Onze grote voetbalkenner Nerrazuro.harryv: de gouden bal is toch voor beste speler van het toernooi dat is natuurlijk messi (als ik italiaanse spelers niet meetel) want ik vond verratti persoonlijk speler van het toernooi