El Mare schreef:
Goh, sarcasme.. is je dat vreemd? Omdat BB graag statistieken ziet.. dan krijgt ie statistieken van mij
Haha knuppel. Als Vlaar zo goed was speelde hij ook wel bij Chelsea of PSG.
Hij is wellicht wel de verdediging die Aston Villa elke keer red maar Luiz is 10x zo effectief als Vlaar bij zijn club.
Als je kijkt hoe hij die jaren bij Chelsea heeft gespeeld is hij makkelijk de 50 miljoen waard. Want verdedigers die ook in aanvallend opzicht sterk zijn kosten nou eenmaal meer. Als een club Boateng of Ramos zou kopen kosten die nog wel meer dan 50 miljoen.
Voor de 100e keer je prestaties op een WK staan niet gelijk aan bij de clubs. Anders waren Spanje, Brazilië, Engeland, Portugal en Italië wel verder gekomen dan dit.
We weten allemaal dat jij Luiz kut vind en omdat hij de laatste twee wedstrijden slecht speelde rechtvaardig jij dat tegenover wat hij over de rest van de jaren gepresteerd heeft want verder kom je echt met 0 feiten.
Deze wedstrijd was wel leuk om te zien. Toch mooi dat ze 3e hebben gepakt.
Alleen naar mijn idee waren niet alle 3 doelpunten terecht. De penal was buiten de 16, bij die van Blind was iemand buitenspel geloof ik, en bij de counter van het doelpunt van Wijnaldum maakte Janmaat een overtreding. Maarja, bij alle kleinigheden werd er weer voor Brazilië gefloten. Maar Brazlië speelde wederom enorm slecht. Niemand die bij z'n man bleef een ze konden niet eens normaal pasen op elkaar.
Lijkt wel of Scolari ze als team helemaal niet heeft getraind.
Dat is toch wel iets wat de meesten zal bijblijven dit WK. De bedroefde Arbitrage.