Jammer, heel jammer. Maar kan er zeker mee leven, hebben een schitterend toernooi gespeeld.
En godverdomme, wat was Vlaar goed zeg

En godverdomme, wat was Vlaar goed zeg
Toch had ik het gevoel dat Nederland wel een kans had gemaakt tegen de Duitsers. Meer dan de Argentijnen nu hebben.Parvuz wrote: En dit is eervoller het toernooi verlaten dan in de finale met 5-0 van Duitsland verliezen.
De 2 eerste keuzes weigerden, durfden het niet aan ofzo.. Dan nog blijft Vlaar een rare keuze, daar niet van.Ruud_93 wrote: Ik vraag me echt af wat Van Gaal bezielde om Ron Vlaar die penalty als eerste te laten nemen. Hij speelde fantastisch maar er stonden toch zeker een aantal spelers die beter zijn in penalty's. (Huntelaar, waarom moet hij als 5e? Zelfs Clasie en Wijnaldum acht ik beter dan Vlaar).
Heb ook niet zozeer genoten van het voetbal dat ze hebben laten zien, maar wel van de spanning en dat we zo ver zijn gekomen. En inderdaad hoop ik ook dat we weer terug gaan naar 4-3-3, hebben toch behoorlijk wat talen ten rondlopen die op de rechts/links buiten positie uit de voeten kunnen.Lyst wrote:Top dat ze zo ver zijn gekomen, maar genoten heb ik amper.
Dus jij verwacht dat ze niet meer dit niveau zullen halen? Dat vind ik dan weer pessimistischchas1n wrote:Is toch genieten man dat je met zo'n team het zo ver weet te schoppen. De meeste spelers zijn echt boven zichzelf uit gestegen, niemand had dit van tevoren zien aankomen. Hoe kan je altijd zo pessimistisch zijn
Hij speelde dit WK op een totaal andere positie dan hij ooit bij PSV of Feyenoord gevoetbald heeft. Een jaar geblesseerd geweest en haalt gelijk zijn niveau. Ik vond hem tegen Argentinië balvast en speelde in dienst van het elftal. Hij blonk niet uit maar heeft zeker geen steek laten vallen.Lyst wrote:Wijnaldum heeft toch helemaal niks toegevoegd?
Van Persie was anders ook nergens te bekennen, net als in de vorige wedstrijd.Analoxx wrote:. Die was het meest onzichtbaar van iedereen.
Vond ik ook vanaf de 8e finale erg matig spelen. Elke bal die hij met z'n borst aan wilde nemen stuiterde weg en als ie wilde kaatsen ging dat ook zelden goed.Kevin-Raw wrote:Van Persie was anders ook nergens te bekennen, net als in de vorige wedstrijd.Analoxx wrote:. Die was het meest onzichtbaar van iedereen.
Ben ik met je eens. Oogde ook echt vermoeid. Heeft eigenlijk nooit echt zijn stempel kunnen drukken binnen het Nederlands elftal. Zonder Robben waren we nooit zo ver gekomen overigensKevin-Raw wrote:Van Persie was anders ook nergens te bekennen, net als in de vorige wedstrijd.Analoxx wrote:. Die was het meest onzichtbaar van iedereen.
dan nog had ik m niet laten spelenBroken Balance wrote:Het was een verzoek van Nigel zelf.
4e keerParvuz wrote:Stiekem lijkt het mij ook gewoon voor het volgende toernooi weer mooier dat we nog nooit een WK hebben gewonnen en maar 1 keer een EK. Als je zoals Duitsland m voor de 5e keer kan winnen dan is de spanning toch stuk anders denk ik. Vind het wel wat hebben dat wij als klein landje, wat toch gezien word als groot voetballand, zelden/nooit wat winnen.
Al zou het ook geweldig zijn als het wel een keer lukt natuurlijk.
Van Persie is gewoon een ontzettend matige spits.wootum wrote:Vond ik ook vanaf de 8e finale erg matig spelen. Elke bal die hij met z'n borst aan wilde nemen stuiterde weg en als ie wilde kaatsen ging dat ook zelden goed.Kevin-Raw wrote:Van Persie was anders ook nergens te bekennen, net als in de vorige wedstrijd.Analoxx wrote:. Die was het meest onzichtbaar van iedereen.