Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 04:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer, heel jammer. Maar kan er zeker mee leven, hebben een schitterend toernooi gespeeld.

En godverdomme, wat was Vlaar goed zeg :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron Vlaar. :worship:
Wat een held. 100% van zn tackles was goed zag ik ergens. Zo zonde dat hij dan net de eerste penalty moet missen. Mja t is niet anders.

Geweldig toernooi van Nederland. En dit is eervoller het toernooi verlaten dan in de finale met 5-0 van Duitsland verliezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat was ik er zout van gisteren zeg. Dit WK had het gewoon móeten gebeuren :( . Tyfus zooi wat jammer. Maar niets meer dan lof voor dit elftal, had ze nooit zo hoog ingeschat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En dit is eervoller het toernooi verlaten dan in de finale met 5-0 van Duitsland verliezen. :P


Toch had ik het gevoel dat Nederland wel een kans had gemaakt tegen de Duitsers. Meer dan de Argentijnen nu hebben.

Ik vraag me echt af wat Van Gaal bezielde om Ron Vlaar die penalty als eerste te laten nemen. Hij speelde fantastisch maar er stonden toch zeker een aantal spelers die beter zijn in penalty's. (Huntelaar, waarom moet hij als 5e? Zelfs Clasie en Wijnaldum acht ik beter dan Vlaar)

Al met al ben ik nieteens teleurgesteld. Van tevoren had ik achtste finale verwacht met slecht voetbal en saaie, voorspelbare wedstrijden. Het waren een paar fantastische weken en zeker een WK wat me altijd bij zal blijven.

En nu voor die Duitsers juichen, ze verdienen het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
Ik vraag me echt af wat Van Gaal bezielde om Ron Vlaar die penalty als eerste te laten nemen. Hij speelde fantastisch maar er stonden toch zeker een aantal spelers die beter zijn in penalty's. (Huntelaar, waarom moet hij als 5e? Zelfs Clasie en Wijnaldum acht ik beter dan Vlaar).


De 2 eerste keuzes weigerden, durfden het niet aan ofzo.. Dan nog blijft Vlaar een rare keuze, daar niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat kut dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al met al genoten van het nl elftal, jammer dat het zo eindigt. Had totaal niet verwacht dat ze zo ver zouden komen. Ook jammer voor Ron Vlaar, wat een wedstrijd heeft hij gespeeld. Zonde dat bijvoorbeeld een Wijnaldum geen penalty op durfde te eisen, neemt ze altijd bij PSV en heeft er weinig gemist (natuurlijk wel in een andere situatie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 11:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Top dat ze zo ver zijn gekomen, maar genoten heb ik amper. Helemaal gisteren niet. 1 schot op doel na 120 minuten voetbal... De enige uitblinker was Vlaar en vooruit Cillessen had ook een paar goede reddingen, maar beiden faalden behoorlijk in de penalty reeks. Nee ik hoop dat zodra Hiddink het overneemt hij gewoon weer 4-3-3 gaat spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Top dat ze zo ver zijn gekomen, maar genoten heb ik amper.


Heb ook niet zozeer genoten van het voetbal dat ze hebben laten zien, maar wel van de spanning en dat we zo ver zijn gekomen. En inderdaad hoop ik ook dat we weer terug gaan naar 4-3-3, hebben toch behoorlijk wat talen ten rondlopen die op de rechts/links buiten positie uit de voeten kunnen.

De wedstrijd van gister was ook 120 minuten niet om aan te zien op enkele momenten na, zoals de kans die Robben nog had in de 90e minuut. Wat me ook opviel was een moment in de eerste helft, volgens mij een diepe bal van De Vrij op Robben die toch kansrijk voor goal stond door zijn aanname, maar buitenspel gefloten werd. Had daar toch mijn twijfels over, en hebben ze niet terug laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch genieten man dat je met zo'n team het zo ver weet te schoppen. De meeste spelers zijn echt boven zichzelf uit gestegen, niemand had dit van tevoren zien aankomen. Hoe kan je altijd zo pessimistisch zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Is toch genieten man dat je met zo'n team het zo ver weet te schoppen. De meeste spelers zijn echt boven zichzelf uit gestegen, niemand had dit van tevoren zien aankomen. Hoe kan je altijd zo pessimistisch zijn xd


Dus jij verwacht dat ze niet meer dit niveau zullen halen? Dat vind ik dan weer pessimistisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 13:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk meer in de zin dat gezien het spel van bijvoorbeeld De Vrij, Martins Indi, Vlaar, Wijnaldum, Clasie, Sneijder en Cilessen bij hun clubs, zij ver boven verwachting hebben gespeeld, kijk maar eens hoe ze het deden in 2010, en flink zijn gegroeid.

Ik verwacht ook niet dat het in een keer in kakt, zeker omdat sommige spelers nu naar de grotere clubs in het buitenland gaan (ManU, Porto) en dat dit een verschrikkelijk goeie opstap is voor het EK 2016.

En daarbij, het kan handig zijn voor lotingen, zijn we enorm veel geklommen op de FIFA Ranking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 13:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Welke spelers vond jij dat boven zich zelf uit zijn gestegen dan?
Alleen Vlaar speelde veel beter dan dat ik van hem verwacht had. De Jong, Robben, Kuyt, Cillessen en Blind haalden hun niveau. En bij Depay twijfel ik of hij boven zichzelf uitsteeg of dat hij dit niveau gewoon al aan kan. De rest heeft minder gebracht dan dat ik verwacht had. Ik vind dat het systeem met 5 verdedigers en Vlaar veel voor De Vrij en BMI verbloemd heeft, in verdedigend opzicht althans, want opbouwend was het dramatisch. Wat dat betreft hadden ze net zo goed Douglas of Van Dijk mee kunnen nemen. Wijnaldum heeft toch helemaal niks toegevoegd? Clasie heeft te kort gespeeld om er een mening over te vormen. En Sneijder heeft m.i. ook niet gebracht wat er van hem verwacht werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wijnaldum heeft toch helemaal niks toegevoegd?


Hij speelde dit WK op een totaal andere positie dan hij ooit bij PSV of Feyenoord gevoetbald heeft. Een jaar geblesseerd geweest en haalt gelijk zijn niveau. Ik vond hem tegen Argentinië balvast en speelde in dienst van het elftal. Hij blonk niet uit maar heeft zeker geen steek laten vallen.

Sneijder was ook heel het jaar belabberd en totaal niet fit. Op dit WK heeft hij zich gerevancheerd voor die periode. Hij oogde fit, speelde een aantal wedstrijden echt heel goed. Ik zag af en toe weer die Sneijder van 4 jaar geleden en de tijd bij Inter. Niemand had verwacht dat hij het nog een keer waar zou kunnen maken. Je doet hem tekort als je zegt dat hij dit WK niet genoeg gebracht heeft.

Met de middelen die Van Gaal ter beschikking had heeft hij het uiterste eruit gehaald, met het belangrijkste feit dat Nederland veel fitter was dan menig team op dit WK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 14:43 
 
Hardtraxx Addict

Trots overheerst het meest. Ook meteen na de wedstrijd had ik dit gevoel. En dat Sneijder zei dat we veel meer verdiende en het eerder hadden moeten afmaken vind ik een beetje overdreven.. We hebben echt niks gecreëerd. De Argentijnen zette ons goed vast en dan met name Robben. Die was het meest onzichtbaar van iedereen. Opbouw ging ook nergens over gisteren, dat ook weer de verdienste van Argentinië was.

Bij voorbaat riep ik ook dat ze niet verder dan de 8ste finales zouden komen, en nu kunnen we met opgeheven hoofd Brazilië verlaten.

En die wedstrijd om de 3e plaats, vandaag nog afschaffen.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 14:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
. Die was het meest onzichtbaar van iedereen.


Van Persie was anders ook nergens te bekennen, net als in de vorige wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 14:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Analoxx schreef:
. Die was het meest onzichtbaar van iedereen.


Van Persie was anders ook nergens te bekennen, net als in de vorige wedstrijd.

Vond ik ook vanaf de 8e finale erg matig spelen. Elke bal die hij met z'n borst aan wilde nemen stuiterde weg en als ie wilde kaatsen ging dat ook zelden goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem lijkt het mij ook gewoon voor het volgende toernooi weer mooier dat we nog nooit een WK hebben gewonnen en maar 1 keer een EK. Als je zoals Duitsland m voor de 5e keer kan winnen dan is de spanning toch stuk anders denk ik. Vind het wel wat hebben dat wij als klein landje, wat toch gezien word als groot voetballand, zelden/nooit wat winnen.

Al zou het ook geweldig zijn als het wel een keer lukt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 15:00 
 
Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Analoxx schreef:
. Die was het meest onzichtbaar van iedereen.


Van Persie was anders ook nergens te bekennen, net als in de vorige wedstrijd.


Ben ik met je eens. Oogde ook echt vermoeid. Heeft eigenlijk nooit echt zijn stempel kunnen drukken binnen het Nederlands elftal. Zonder Robben waren we nooit zo ver gekomen overigens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij had de jong nooit op moeten stellen maar moeten bewaren voor de volgende wedstrijd..

nu kostte je het sowieso een wissel
van persie had na de eerste helft al gewisseld moeten worden

maar ben wel trots met het behaalde resultaat, heel veel mensen hadden niet verwacht dat ze met dit team zo ver zouden komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het was een verzoek van Nigel zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het was een verzoek van Nigel zelf.


dan nog had ik m niet laten spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Stiekem lijkt het mij ook gewoon voor het volgende toernooi weer mooier dat we nog nooit een WK hebben gewonnen en maar 1 keer een EK. Als je zoals Duitsland m voor de 5e keer kan winnen dan is de spanning toch stuk anders denk ik. Vind het wel wat hebben dat wij als klein landje, wat toch gezien word als groot voetballand, zelden/nooit wat winnen.

Al zou het ook geweldig zijn als het wel een keer lukt natuurlijk.


4e keer :P

wootum schreef:
Kevin-Raw schreef:
Analoxx schreef:
. Die was het meest onzichtbaar van iedereen.


Van Persie was anders ook nergens te bekennen, net als in de vorige wedstrijd.

Vond ik ook vanaf de 8e finale erg matig spelen. Elke bal die hij met z'n borst aan wilde nemen stuiterde weg en als ie wilde kaatsen ging dat ook zelden goed.


Van Persie is gewoon een ontzettend matige spits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren mensen zien huilen in de kroeg na de wedstrijd :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind het best wel raar om te zien dat mensen 5 minuten na de wedstrijd een heel verhaal op Hardtraxx neer plempen
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic