Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 12:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Argenitinië beschikt wel over Aguero, maar die staat waarschijnlijk niet in de basis.

Vermoedelijke opstelling Argentinië

--------------------------------------------
------------------Higuain-----------------
--Lavezzi-------------------------Messi--
--------------------------------------------
-------Biglia-----------------Perez-------
---------------Mascherano---------------
--------------------------------------------
-Rojo--Garay--Demichelis--Zabaletta-
--------------------------------------------
-----------------Romero------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 12:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat is op Messi, Garay en Zabaleta (en in mindere mate Mascherano en Higuain) na toch echt gewoon een heel matig elftal.

Zolang Messi het niet op z'n heupen krijgt geef ik ons een goede kans .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 12:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zabaleta speelt ook niet geweldig. Perez is ook een goeie speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Heatmap van Luiz, staat meer in de aanval dan de verdediging, nou goed gedaan gisteren, verklaart een hoop dat ze Silva enorm gemist hebben gisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thiago Silva speelt ook aanvallend. :/
Net als Spanje is Brazilië gewoon een elftal met aanvallende spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een primaire taak van een verdediger is verdedigen. Ik heb Luiz bij alle goals net nog eens bekeken, hij kwam werkelijk bij elke goal te laat of was er niet eens te bekennen, nou wat geweldig zeg.

Heatmap van Thiago Silva eerste helft tegen Colombia:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus de een hangt te erg voor goal en de ander helpt met aanvallen, en hoe is dit slecht? Volgens mij doen Pique/Pepe en Sergio Ramos precies hetzelfde. En Luiz heeft net als de rest van het hele team gewoon slecht gespeeld.
Bij PSG gaat hij waarschijnlijk ook voor de plek van Motta want hij kan zeker wel verdedigen, anders kreeg hij geen hoge cijfers in de BPL, Dat hij daarbij ook nog assists kan geven en scoren doen niet veel verdedigers, Sergio Ramos en Jeromé Boateng en euuh ohja bijna niemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent een verdediger, je primaire taak is VERDEDIGEN en dat doet Luiz dus niet. Nou wat goed gespeeld zeg, geweldige verdediger man :cool:

Even 2 quotes van een ander forum, wat de spijker volledig op zn kop slaat.

Citaat:
Ik vind Luiz een baas. Groot hart, veel passie, dan weer briljant, dan weer oliedom, een beetje gek. Dat troosten van James, shirtje van Neymar mee, ik vind het juist wel mooi en puur. Die heatmap, geweldig toch zie hoe hij heeft gestreden. Was de enige op het veld die met zijn hart speelde (en zichzelf verloor), maar toch.


Antwoord:

Citaat:
Zo kun je het ook zien ja, maar er zijn wel meer van die dwazen te vinden om de wereld die dat soort dingen willen doen hoor. Maar als jij een centrale verdediger bent, is jouw eerste taak om je man gewoon uit te schakelen en als je dat lukt dan ga je lekker naar voren toe proberen te lopen. Ik zie het meer als gewoon onwetendheid, hij snapt niet dat hij met 0-2 geen rush naar voren moet maken maar juist achterin even een blok moet vormen. Dat jij dat ziet als strijden, mwa.. kan ik me niet zo goed in vinden.


Citaat:
hij heeft wel een man naast zich nodig die hem een beetje in bedwang houdt. Nu hij zelf aanvoerder was verloor hij zich volledig in die gekte van hem en daar gaat hij niet beter van spelen, maar verder gewoon respect voor die kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Je bent een verdediger, je primaire taak is VERDEDIGEN en dat doet Luiz dus niet. Nou wat goed gespeeld zeg, geweldige verdediger man :cool:

Als je zijn andere wedstrijden hebt gezien deed hij dat wel, en je hebt ze wel gezien want je kwijlt over Neymar heen. Buiten dat was hij de enige die zich verontschuldigde voor de slechte wedstrijd (en de coach).

Zo ken ik er ook nog een.

Je bent Neymar bij Barcelona, je primaire taak is scoren en assists geven. En dat doet hij slechter dan sommige spelers dan bij degradatie kandidaten. Geweldige speler. Zijn primaire taak is eerder onterechte gele kaarten bezorgen aan de tegenstander. Bale kwam rond dezelfde tijd, heeft minder tijd gespeeld (evenveel wedstrijden maar Bale viel meer in dan dat hij in de basis stond in het begin. hij heeft meer gescoord en assists gegeven.

Verder dit
Afbeelding
Brazilië wordt vaak nog opgehemeld voor hun goeie spelers. Maar spelers als Romario, Pelé, Ronaldinho, Robinho, Ronaldo, Roberto Carlos, Kaka, Zico, Rivaldo, Bebeto, Fabiano, Adriano en zo nog wel even door waren de echte wereldsterren.
In die tijden (80-90 en vroeg '00) had Brazilië het echte sterrenteam
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dus de een hangt te erg voor goal en de ander helpt met aanvallen, en hoe is dit slecht? Volgens mij doen Pique/Pepe en Sergio Ramos precies hetzelfde.

Hoe dit slecht is heb je gisteren wel kunnen zien. Zonder leiding is Luiz gewoon een ongeleid projectiel. En ja, als de andere CV daar niet op ingespeeld is, kan dit gebeuren.

Broken Balance schreef:
Bij PSG gaat hij waarschijnlijk ook voor de plek van Motta want hij kan zeker wel verdedigen, anders kreeg hij geen hoge cijfers in de BPL

Bij Chelsea had hij Terry en/of Cahill naast zich. Buiten corners zetten die echt geen stap voorbij de middellijn, en die hebben ook de benodigde leiderschapskwaliteiten, vooral Terry natuurlijk. Er is ook een reden dat hij regelmatig op CVM neer is gezet, goed voor de aanvallende kwaliteiten maar óók zodat zijn verdedigende tekortkomingen minder benut konden worden door de tegenstander.

Nee, ik ben nooit een fan van David Luiz is geweest, en vind die 50 miljoen echt een grote grap. Misschien wordt het op CVM met meer ervaring nog wat, CV lijkt me sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het nu toch nergens over Neymar? Ik heb het over Luiz, die niet zijn taken uitvoert, waarvoor die op het veld staat en dat maakt hem gewoon een vreselijk impulsieve en naïeve voetballer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij heeft misschien die leiding nodig, maar zo spoort hij met zijn spel wel aan om meer druk te zetten naar voren. Wat bij NL nog wel eens mist bijvoorbeeld. Zoiets noem je een creatieve verdediger.

Bij Chelsea was hij een beest omdat hij juist als een van de weinige daadwerkelijk naar voren kwam.
En hoe is Cahill en leiderstype. Die gast is stukken minder als Luiz. Cahill kan alleen voor zijn man staan maar een op een duels faalt hij in. Die gast heeft juist amper lef en dat heeft Luiz wel.
Wat ook belangrijk is als verdediger.

Citaat:
Ik heb het nu toch nergens over Neymar? Ik heb het over Luiz, die niet zijn taken uitvoert, waarvoor die op het veld staat en dat maakt hem gewoon een vreselijk impulsieve en naïeve voetballer.

Dus omdat hij dat bij een of een paar andere wedstrijden niet doet is hij gelijk een slechte voetballer. Zeker bij deze wedstrijd. Komt allemaal door Luiz :lol:.

Een van de punten waarom Luiz zo ver naar voren komt bij Brazilië is, is omdat zij geen verdedigende middenvelder gebruiken. En Chelsea wel (in zijn tijd Ramires, Essien, Matic). Daardoor heeft hij de ruimte om daar naar voren te komen. En om al vroeg op de man te duiken. Want zo speelt Brazilië, druk zetten en balbezit, net als Spanje.

Heel het WK speelt hij al zo met Silva en het werkt. Dus ik neem aan dat ze daar op getraind zijn, en logisch wat dan zijn hun sterke punten. Dante is daar blijkbaar niet op ingespeeld. Die blijft zelf ook heel veel achterin staan.

Het probleem is dus meer dat Luiz te fanatiek doet met verdedigen door verder op te komen. Maakt het hem dan een slechte speler? Nee, dat maakt hem alsnog een goeie verdediger, alleen op de verkeerde positie. Dat idee had altijd al, want bij Benfica die jaren terug stond hij ook altijd naar voren.

Luiz is geen one man Army die even de gehele aanval van Duitsland kan verdedigen. Luiz had geen goeie wedstrijd, maar Dante, Marcelo en Maicon net zo. Ze hadden geen orde. Dan ligt het meer aan zijn leiderschap als Captain dan aan zijn eigen spel. Waarom ze Luiz captain maakte snap ik ook niet. Doe dan Cesar.

Je kan altijd zeggen wat je wil maar de cijfers in Engeland liegen er niet om dat Luiz een van de beste verdedigers van dit moment is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hij heeft misschien die leiding nodig, maar zo spoort hij met zijn spel wel aan om meer druk te zetten naar voren. Wat bij NL nog wel eens mist bijvoorbeeld. Zoiets noem je een creatieve verdediger.

Niks mis mee, maar je secundaire taken uitvoeren en je primaire taken negeren werkt ook niet.

Broken Balance schreef:
En hoe is Cahill en leiderstype. Die gast is stukken minder als Luiz. Cahill kan alleen voor zijn man staan maar een op een duels faalt hij in. Die gast heeft juist amper lef en dat heeft Luiz wel. Wat ook belangrijk is als verdediger.

Cahill was in dat duo degene die de lijnen uit zette. Dan mag hij over minder kwaliteiten beschikken, dat zegt nogal weinig daarover.

Broken Balance schreef:
Een van de punten waarom Luiz zo ver naar voren komt bij Brazilië is, is omdat zij geen verdedigende middenvelder gebruiken. En Chelsea wel (in zijn tijd Ramires, Essien, Matic).

Wauw. Dus Ramires (ook Braziliaan) is een CVM en Luiz Gustavo, Paulinho en Fernandinho niet? :huh:

Broken Balance schreef:
Heel het WK speelt hij al zo met Silva en het werkt. Dus ik neem aan dat ze daar op getraind zijn, en logisch wat dan zijn hun sterke punten. Dante is daar blijkbaar niet op ingespeeld. Die blijft zelf ook heel veel achterin staan.

Het heeft stand gehouden. Niet volledig gewerkt. Behoorlijk verschil.

Broken Balance schreef:
Het probleem is dus meer dat Luiz te fanatiek doet met verdedigen door verder op te komen. Maakt het hem dan een slechte speler? Nee, dat maakt hem alsnog een goeie verdediger, alleen op de verkeerde positie. Dat idee had altijd al, want bij Benfica die jaren terug stond hij ook altijd naar voren.

Ja wat maakt hem het nou? xd een goede verdediger die op de verkeerde plek staat? Mijn mening: een speler met goede kwaliteiten, maar geen goede verdediger. Want daar verdedigd hij te weinig voor. En ook bij Benfica heeft hij altijd CV gestaan naast Luişao.

Broken Balance schreef:
Luiz is geen one man Army die even de gehele aanval van Duitsland kan verdedigen.

Vraagt ook niemand, maar het iis wel handig als je je plek niet deserteert.

Broken Balance schreef:
Luiz had geen goeie wedstrijd, maar Dante, Marcelo en Maicon net zo. Ze hadden geen orde. Dan ligt het meer aan zijn leiderschap als Captain dan aan zijn eigen spel. Waarom ze Luiz captain maakte snap ik ook niet. Doe dan Cesar.

En dat is onderdeel van wat ik al de hele tijd zeg

Broken Balance schreef:
Je kan altijd zeggen wat je wil maar de cijfers in Engeland liegen er niet om dat Luiz een van de beste verdedigers van dit moment is.

Dat valt toch echt te betwisten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 14:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

[quote="Steffnov"][quote="Broken Balance"]
- Dat hij deze wedstrijd minder verdedigde wil niet zeggen dat hij nooit normaal verdedigd. Anders hadden Chelsea, Benfica en PSG hem nooit gekocht. Die zullen daar echt nog wel meer verstand van hebben als ons.

- Dat is dus Cahill die zijn taak uitvoert, en dat deed hij vaak nogal belabberd waardoor hij geholpen moest worden door Cole en Luiz. Het blijft ook een teamsport.

- Die dus als controlerende middenvelders worden neergezet en niet als verdedigende. Een sterke verdedigende middenvelder staat vaak recht voor de twee verdedigers. Als ze naar links en rechts en wat naar voren worden gezet helpen ze meer met de aanval en zijn meer voor security op het middenveld bij snelle uitbraken waardoor de CV's niet al te ver hoeven op te komen. Ramires die kruipt namenlijk nog vaker naar voren dan Luiz. Brazilie interpeteert 4-2-3-1 als GK -> LB-CB-CB-RB -> CM-CAM-CM -> LW-ST-RW. Anders zou het dus betekenen dat je maar een middenvelder hebt die tussen de verdedigende linie en de aanvallende linie loopt (Oscar dus, of in eerdere gevallen Kaka)

- Als het stand houd dan werkt het toch :lol: Zolang er geen of amper ballen invliegt werkt het.

- Dat zeg ik ja, hij staat op de verkeerde plek. Verdedigen kan hij alsnog wel. Dat zie je wel in zijn wedstrijden met Chelsea. En bij Benfica liep hij juist altijd voor Luisao aan. Hij was wel CB maar zodra de bal naar voren ging, ging Luiz ook en bleef Luisao met een stuk daarvoor Luiz als enige staan. Luiz stond daar altijd de bal terug te spelen naar de 16.

- Zo is het net zo min goed om te blijven staan, want zoals je zag bij Dante en Maicon wordt je compleet overrompeld door het tactische positioneren van de Duitsers. Je moet een goeie afwisseling tussen beide kunnen. Luiz doet beide maar leunt vaak meer naar het aanvallende. Boateng doet het ook maar leunt meer naar het verdedigende. Het echte schoolvoorbeeld voor een perfecte balans daartussen is altijd nog Sergio Ramos.

- Mooi

- Te betwisten tussen jouw interpretatie van die keren dat je het ziet en die van de professionals die hem op de voet volgen in elke wedstrijd? Makkelijke keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

El Mare schreef:
Ik heb het nu toch nergens over Neymar? Ik heb het over Luiz, die niet zijn taken uitvoert, waarvoor die op het veld staat en dat maakt hem gewoon een vreselijk impulsieve en naïeve voetballer.


Dus omdat hij dat bij een of een paar andere wedstrijden niet doet is hij gelijk een slechte voetballer. Zeker bij deze wedstrijd. Komt allemaal door Luiz :lol:.


Jij bent net zo naïef als dat Luiz dat is. Ik zeg nergens dat het alleen door Luiz komt, maar we hebben het over Luiz dus geef ik aan waarom hij zo verschrikkelijk matig is. Als je weet dat je de kwaliteiten niet bezit om druk te zetten en je hebt naast je ook een verdediger die niet de beste is, dan is het gewoon verschrikkelijk naïef om als een dolle stier mee te gaan in de aanval. Nogmaals je primaire taak als verdediger is je man uitschakelen en goals voorkomen (uiteraard als allerlaatste man je keeper, maar die staat er voor als allerlaatste redmiddel).

Het is ook een tekortkoming van je bondscoach die blijkbaar geen duidelijke instructies geeft aan Luiz dat hij achterin moet blijven om zijn primaire taken uit te voeren.

En cijfertjes en statistieken zeggen mij vrij weinig. Ik zie wat er gebeurt op het veld en daar trek ik mijn conclusies uit, niet uit statistieken die mij geen fluit interesseren.

En zo lang het stand houdt? Het verbloemt alleen maar zijn minpunten en als je dan ook nog eens geen pluspunten hebt, ja dan komen die eruit als er geen echte leider meer naast hem staat. Silva is diegene die hard werd gemist in de verdediging, omdat hij altijd zijn primaire taken uitvoert en ook echt de kwaliteiten bezit die hem tot 1 van de allerbeste verdedigers maakt op deze aardkloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 17:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Broken Balance schreef:

El Mare schreef:
Ik heb het nu toch nergens over Neymar? Ik heb het over Luiz, die niet zijn taken uitvoert, waarvoor die op het veld staat en dat maakt hem gewoon een vreselijk impulsieve en naïeve voetballer.


Dus omdat hij dat bij een of een paar andere wedstrijden niet doet is hij gelijk een slechte voetballer. Zeker bij deze wedstrijd. Komt allemaal door Luiz :lol:.


Jij bent net zo naïef als dat Luiz dat is. :huh:

Ik zeg nergens dat het alleen door Luiz komt Zo vertel je het wel

Maar we hebben het over Luiz dus geef ik aan waarom hij zo verschrikkelijk matig is. Nogmaals met matig kom je niet zo hoog geplaatst als Luiz. Luiz is verre van een matige speler.

Als je weet dat je de kwaliteiten niet bezit om druk te zetten Hij zet wel degelijk druk, offensief en defensief. Hij jaagt vaak als een malle op de man, soms iets te ver naar voren dus.

en je hebt naast je ook een verdediger die niet de beste is Wat je dus wel mag verwachten van een Terry of Cahill.

Dan is het gewoon verschrikkelijk naïef om als een dolle stier mee te gaan in de aanval. Overdrijven is ook een kunst, als hij dit deed speelde hij wel bij een 3e rangs engelse club en niet Chelsea. Elke verdediger loopt wel eens mee in de aanval zolang er maar twee achter blijven van het team.

Nogmaals je primaire taak als verdediger is je man uitschakelen Dat is fout goals voorkomen dat klopt. Als je verdedigt om je man uit te schakelen dan zouden alle verdedigers al binnen 30 min met rood van het veld zijn en er flink wat grote vrije trappen en penalties voor het andere team zijn.
Je verdedigt om goals te voorkomen en dat doe je door de bal af te pakken door er voor te komen, te blokken en te tackelen op de bal. Dat is clean verdedigen, dat komt aan op Snelheid, kracht, sprongkracht, mentaliteit en positionering. Je kan dus ook overtredingen maken, maarja daar geef je de tegenstander soms meer kansen mee, dat is dus een noodmiddel. En een taak is daarbij dus ook om de boel weer veilig te stellen. En dat lukt Luiz wel want die dribbelt eigenhandig vaak zat uit de 16. Man op man is Luiz niet heel goed in, dat weet ik zelfs door zijn gebrekkige lengte en fysieke kracht, maar in er voor komen door zijn snelheid en het blokken is Luiz wel enorm goed in. Niet elke voetballer speelt elke wedstrijd 100% natuurlijk.

Het is ook een tekortkoming van je bondscoach die blijkbaar geen duidelijke instructies geeft aan Luiz dat hij achterin moet blijven om zijn primaire taken uit te voeren.
Blijkbaar zijn dat dus niet de instructies naar Luiz geweest anders deed hij het tot aan de halve finale niet en was hij wel gewisseld als hij het wel deed. Logica...

En cijfertjes en statistieken zeggen mij vrij weinig. Ik zie wat er gebeurt op het veld en daar trek ik mijn conclusies uit, niet uit statistieken die mij geen fluit interesseren. De statistieken zijn wat er op het veld gebeurd. :lol: Je zet jezelf een beetje voor lul met die uitspraak.

En zo lang het stand houdt? Het verbloemt alleen maar zijn minpunten en als je dan ook nog eens geen pluspunten hebt, ja dan komen die eruit als er geen echte leider meer naast hem staat. Silva is diegene die hard werd gemist in de verdediging, omdat hij altijd zijn primaire taken uitvoert en ook echt de kwaliteiten bezit die hem tot 1 van de allerbeste verdedigers maakt op deze aardkloot.

Als iets stand houd werkt het. Feit. Silva en Luiz waren een sterk onderling duo achterin. Denk je nou echt dat Scolari zo dom is om Luiz er in te zetten als hij niet kan verdedigen? Hij heeft zat stationaire grote verdedigers (Dante, Felipe Santana, Miranda) maar kiest Luiz voor zijn snelheid en behendigheid. Luiz verdedigde echt wel maar wederom kijk jij nu weer naar deze ene wedstrijd want Luiz verdedigt voor de rest wel goed, deze wedstrijd niet, net als de rest van het team, is dat dan de fout van Luiz of gewoon een slechte team presatie in de verdediging, of denk je dat Luiz het in z'n eentje moet oplossen? Hij deed het net zo slecht deze wedstrijd als de rest.

Dat is net als zeggen dat Ronaldo niet kan aanvallen. Wat doet hij nog daar bij Madrid standaard op de linkerflank als hij niet kan aanvallen. Zulke coaches weten echt wel wat ze doen en waarom ze iemand daar neerzetten. Tenzij je natuurlijk denkt het beter te weten dan Scolari, Mourinho en Blanc, die zetten hem in de basis maarja die zijn vast te dom om te zien dat het een matige verdediger is -.-.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh jij neemt het man uitschakelen wel heel erg letterlijk :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 17:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Joh jij neemt het man uitschakelen wel heel erg letterlijk :x :x

Het staat er ook, waarom zou ik het dan anders interpreteren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ff na man kom op, ik hoef jou toch niet uit te leggen wat ik daarmee bedoel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 17:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Denk ff na man kom op, ik hoef jou toch niet uit te leggen wat ik daarmee bedoel :/


Dat heb ik met al jouw standpunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 01:02 
 
Hardtraxx Crew

:lol: :lol: :lol:

Deze :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 01:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Godver, komt hard aan, vooral door penalties.
Wedstrijd was niet echt geweldig om aan te zien. Argentinië had de grotere kansen. Nederland gebrekte vooral in paaswerk en positionering voorin. Scheids liet wel eens een steekje vallen aan beide kanten.
Mascherano speelde een geniale wedstrijd. Robben hebben we amper gezien, hoewel die actie langs 3 man super was. Clasie deed een goeie invalbeurt.

Wat ik dan niet snap is dat Vlaar de eerste penal neemt. Dat hij Krul er niet in brengt snap ik nog enigzins omdat hij moest beslissen om een spits er in te zetten die beter kan positioneren en het vroeg af kon maken of hij moest Van Persie er in houden en voor Penals gaan en dan weer Vorm er in zetten.

Ondanks alles ben ik trots op hun dat ze zo ver zijn gekomen. Waar we eerst hadden verwacht dat ze max tot de 8ste finale zouden komen. Hebben ze boven hun verwachtingen gepresteerd. Eens zien of ze de lijn kunnen doorzetten naar het EK
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron Beton :worship: niets dan lof over hem, man van de wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er goed ziek van
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic