Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Kandidaten,

De eerste twee opdrachten zijn geweest, de vuurdoop is achter de rug. Met 1000 euro in de pot is het resultaat toch niet slecht te noemen. We staan inmiddels in de vertrekhal te wachten tot het woord 'Boarding' op de verscheidene informatieschermen te zien is. In de tussentijd heeft elke kandidaat de tijd om de test te maken en daarmee een ticket naar Italië te verdienen.

De test, 15 vragen over de identiteit van de mol. Degene met de minste goede antwoorden moet naar huis. De mol niet, die hoeft nooit naar huis. Jokers kunnen gedurende de testen worden gebruikt. Bij de ingestuurde antwoorden geef je dan aan dat je de joker(s) gebruikt. Gedurende het spel zijn ook vrijstellingen te verdienen. Met een vrijstelling ben je vrij gesteld van het maken van de eerstvolgende test, waardoor je automatisch in het spel blijft.

Dan nu de test. Bedenk een goede tactiek om deze test te maken. Vol op één persoon, spreiden op 2 of meerdere mensen of gaan voor de antwoorden die de meeste kandidaten in het spel dekken, it's up to you.

1. Mocht de mol als geheime kandidaat aantreden gedurende de eerste opdracht?
2. Met hoeveel zinnen werd de mol in de eerste opdracht geïntroduceerd? Vul 0 in als jouw mol één der geheime kandidaten is.
3. Heeft de mol één van beide geheime kandidaten genoemd in een post in het topic van Opdracht 1? ( quotes tellen niet mee )
4. Heeft de mol het definitieve antwoord voor Opdracht 1 gegeven?
5. Heeft de mol vaker dan 3 keer gereageerd in het topic van Opdracht 1?
6. Heeft de mol 'Monaco', 'Churchill' en 'Washington' eens in één post gebruikt in het topic van Opdracht 2? ( Vanaf uitslag niet meer meegerekend )
7. Welk land suggereerde de mol als eerst in het topic? Antwoord 'Geen' voor als de mol geen suggestie gedaan heeft.
8. Heeft de mol als eerste het goede antwoord geopperd?
9. Gaf de mol aan dat de VS mogelijk een goed antwoord was, zij het indirect?
10. Heeft de mol nog een land in het topic genoemd buiten Italië en VS?
11. Heeft de mol op pagina 2 van het opdrachtentopic gereageerd?
12. Beheert de mol de WIDM-groep op Facebook?
13. Wat is het geslacht van de mol?
14. Hoe oud is de mol?
15. Wie is de mol?

Succes heren en dame. Davey heeft 1 joker te besteden, maar kan ook beslissen deze te bewaren voor in een later stadium van het spel. Deadline voor het inleveren van de test zet ik op Woensdag 22:00. Een ruime deadline, alles wat sneller kan is mooi meegenomen om er lekker de vaart in te houden. Inzenden per PB aub :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 03:29 

Hardtraxx Veteran

Ingevuld en ingeleverd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 09:06 

Hardtraxx Veteran

Worden de berichten op facebook ook in de test meegerekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 09:09 

Donateur

Draidy schreef:

Lijkt me niet, gaat om deze test ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 10:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Draidy schreef:

Lijkt me niet, gaat om deze test ^^

Ik denk dat hij bedoeld dat of het alleen om de topics hier op HT gaat, of dat bijvoorbeeld iemand een antwoord opperde in een topic op Facebook ook meetelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 10:44 

Donateur

Oh op die fiets, dat weet ik niet.. Lijkt me wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 10:47 

Hardtraxx Veteran

Bij bepaalde vragen heb ik expliciet gezegd dat het in het topic moest zijn, bij elke andere vraag telt ook Facebook mee :thumbup: moet men natuurlijk geen berichten gaan editten of verwijderen ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 11:59 

Hardtraxx Veteran

Mijn vraag gaat vooral over deze:
Citaat:
Welk land suggereerde de mol als eerst in het topic? Antwoord 'Geen' voor als de mol geen suggestie gedaan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Dat gaat enkel over posts in het topic dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 13:56 

Hardtraxx Veteran

Oke :)

Misschien is het wel handig om in de allereerste post alle leeftijden van de deelnemers te vermelden, want die staan er niet bij iedereen bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:03 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

Misschien is het wel handig om in de allereerste post alle leeftijden van de deelnemers te vermelden, want die staan er niet bij iedereen bij.

Het moet niet te makkelijk worden hé :P
Je moet wel een mollenboekje bijhouden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:04 

Hardtraxx Veteran

Ook even een vraagje, weet de mol van tevoren welke vragen er komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ingevuld en ingeleverd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:24 

Donateur

Daveytl schreef:

Misschien wel, misschien niet? Dat is voor de MOL een weet, en voor de rest een vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:44 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Daveytl schreef:

Misschien wel, misschien niet? Dat is voor de MOL een weet, en voor de rest een vraag

Het maakt voor de mol niet uit hoeveel fouten die maakt, want hij kan niet uit het spel. Hij maakt de test voor 'spek en bonen' of gewoon niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:46 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

Nee, je zult dan informatie moeten uitwisselen ;) En Davey, als je bedoeld dat tijdens de opdrachten de mol al weet welke testvragen er vervolgens komen, dan is het antwoord nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

Nog ff een belangrijke vraag denk ik:

Wat gebeurd er als meerdere mensen evenveel vragen fout hebben? In het TV-programma gaat het om snelheid, maar ik neem aan dat dat hier niet echt eerlijk zou zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

Voor deze eerste test heb ik helaas geen keus Christiaan ;) ik zie geen andere geschikte manier. Voor de volgende testen kijk ik dan naar het aantal goede antwoorden in de vorige test van de desbetreffende kandidaten :thumbup:. Maar goede vraag, ik was het inderdaad vergeten te melden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Voor deze eerste test heb ik helaas geen keus Christiaan ;) ik zie geen andere geschikte manier. Voor de volgende testen kijk ik dan naar het aantal goede antwoorden in de vorige test van de desbetreffende kandidaten :thumbup:. Maar goede vraag, ik was het inderdaad vergeten te melden.

Hmm, dan mag ik wel opschieten denk ik zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:31 

Hardtraxx Veteran

Het koste wat tijd en moeite, maar ik heb dan ook mijn lijstje ingeleverd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 16:09 

Hardtraxx Veteran

Ik stel goeie vragen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 16:14 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik stel goeie vragen ^^

Die van mij was beter :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:14 

Hardtraxx Crew

Heb m'n antwoorden ook opgestuurd :) Ik mis bij het maken van de test wel de laptop op een mooie locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

En vergeet niet het epische geluidje bij elke muisklik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Heb m'n antwoorden ook opgestuurd :) Ik mis bij het maken van de test wel de laptop op een mooie locatie.

Ik heb hem wel ingevuld op een laptop, alleen al om het gevoel te krijgen. :P
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic