Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:27 

Hardtraxx Crew

Chukkels schreef:
wootum schreef:
Heb m'n antwoorden ook opgestuurd :) Ik mis bij het maken van de test wel de laptop op een mooie locatie.

Ik heb hem wel ingevuld op een laptop, alleen al om het gevoel te krijgen. :P

Haha, we krijgen straks dus ook een groen of rood scherm te zien? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

Toevallig wel ja :P middels een gifje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

PS. Buitenstaanders worden niet aan de Facebook-groep toegevoegd. Die kunnen alleen maar lezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:48 

Donateur

Firetrap schreef:
Toevallig wel ja :P middels een gifje

Spannend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Heb hem vanochtend verstuurd. Wie hebben hem nog niet gestuurd, Firetrap? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Denk Festuca nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Heb hem vanochtend verstuurd. Wie hebben hem nog niet gestuurd, Firetrap? :P

Dat laat ik in het midden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:58 

Bierkoning

Ik heb hem nog niet gestuurd :surrender:

Even snel doen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Beste kandidaten,

De test is gemaakt. De één heeft het er beter van af gebracht dan de ander, echter zullen jullie hier geen weet van krijgen, enkel wordt duidelijk wie de test het slechtst gemaakt heeft en daardoor als eerste deelnemer het veld zal moeten ruimen. Het verschil was grotendeels minimaal en dat maakte deze test meteen al een erg spannende.

Na deze woorden gezegd te hebben springen de informatieschermen bij de terminals opeens op een ander beeld. Te zien is een zwart scherm, met daarin met witte letters de naam van één van de kandidaten van het spel. 'Oké kandidaten, de tijd is daar, we gaan zien van wie we afscheid moeten nemen.'

http://i.picasion.com/pic54/01889cf40b7 ... 5d27e4.gif

*SPOILER*Jurrien*SPOILER* helaas, het spel eindigt hier al voor jou. Je zat klaarblijkelijk niet op de goede mol. Bedankt voor je deelname! Ik wil jou, en toekomstige afvallers, dringend doch vriendelijk vragen niets aan informatie door te sijpelen naar de kandidaten, zodat niemand een voorsprong heeft op het ontmaskeren van de mol. Ik vertrouw hierin op jullie genegenheid!

Voor de 11 kandidaten die nog in het spel zitten, laten we het vliegtuig in stappen en de reis naar Italië beginnen! Eenmaal in Italië aangekomen zal de volgende opdracht plaatsvinden, verwacht deze vandaag nog. Goede reis allemaal, reispilletjes en overige farmaceutische middelen zijn bij Dhr. Chukkels verkrijgbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:56 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
reispilletjes en overige farmaceutische middelen zijn bij Dhr. Chukkels verkrijgbaar.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:00 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Firetrap schreef:
reispilletjes en overige farmaceutische middelen zijn bij Dhr. Chukkels verkrijgbaar.

:lol:

Whahahaha xd

Epic _O_

Woei! Op naar Italië! Zijn we wel terug voor Defqon? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:20 

Hardtraxx Crew

De verliezer, je hebt PM! Nee, geintje :P

Op naar Italie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

Hoppaaa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Hahaha die gif :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 15:54 

Hardtraxx Veteran

Had gisteravond al een vermoeden dat ik er als eerste uit zou vliegen, heb de test namelijk niet geheel slim ingevuld :P.. Ook grappig ik kwam erachter doordat ik ineens niet meer commenten op de FB-pagina :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

Hahaha, Christian is genadeloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 15:56 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Had gisteravond al een vermoeden dat ik er als eerste uit zou vliegen, heb de test namelijk niet geheel slim ingevuld :P.. Ook grappig ik kwam erachter doordat ik ineens niet meer commenten op de FB-pagina :lol:

Once you go black (or red, in this case) you can't go back! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:41 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

De test, 15 vragen over de identiteit van de mol. Degene met de minste goede antwoorden moet naar huis. De mol niet, die hoeft nooit naar huis. Jokers kunnen gedurende de testen worden gebruikt. Bij de ingestuurde antwoorden geef je dan aan dat je de joker(s) gebruikt. Gedurende het spel zijn ook vrijstellingen te verdienen. Met een vrijstelling ben je vrij gesteld van het maken van de eerstvolgende test, waardoor je automatisch in het spel blijft. Voor deze test heeft niemand op het moment een vrijstelling.

Dan nu de test. Bedenk een goede tactiek om deze test te maken. Vol op één persoon, spreiden op 2 of meerdere mensen of gaan voor de antwoorden die de meeste kandidaten in het spel dekken, it's up to you.

1. Mandje bestaande uit 1 tot 8 werd door de mol gepakt. Waar of niet waar?
2. Mocht de mol aantreden als één van de eerste 5 lopers bij het mandjesspel?
3. Als hoeveelste liep de mol het mandjesspel door?
4. Heeft de mol een mandje met een minbedrag gekozen?
5. Heeft de mol een mandje met een individuele prijs gekozen?
6. Heeft de mol in het topic behorende bij opdracht 3 informatie verspreid over bepaalde inhoud van mandjes?
7. Koos de mol iemand met een voornaam die begint met de letter 'J' als volgende loper? Was de mol de laatste loper, dan geef je als antwoord 'nee' op.
8. Heeft de mol gereageerd in het topic tussen de uitslag van opdracht 3 en de start van opdracht 4?
9. Heeft de mol meer dan één vraag gesteld aan één of meerdere verdachten?
10. Als de mol een vraag gesteld heeft, of meerdere, aan welke verdachte(n) waren deze(n) dan gericht?
11. Heeft de mol een (misleidende) vraag gesteld aan de verdachte die uiteindelijk de dader bleek te zijn?
12. Heeft de mol een suggestie gedaan voor het uiteindelijke, volledige antwoord in het topic van opdracht 4?
13. In welke provincie woont de mol?
14. Valt de mol in de leeftijdscategorie 18 - 20?
15. Wie is de mol?

Succes heren en dame. Deadline voor het inleveren van de test zet ik op Dinsdag 12:00. Een ruime deadline, alles wat sneller kan is mooi meegenomen om er lekker de vaart in te houden. Inzenden per PB aub :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:18 

Hardtraxx Veteran

Up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 15:25 

Donateur

Firetrap schreef:
Up :)

Van wie/hoeveel moet je de test nog krijgen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

Nog 5 stuks moet ik ontvangen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 23:32 

Hardtraxx Veteran

We komen er wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 10:43 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Beste kandidaten,

De test is gemaakt, althans, door de meesten. Een vrijstelling, of ingezette jokers, bleek gedurende deze test niet nodig, want roberttt gooit enigszins noodgedwongen de handdoek in de ring. Hij gaat op vakantie en kan het niet bolwerken om nog serieus mee te doen. Zodoende heeft hij contact met mij gelegd en deze beslissing genomen.

De rest van de kandidaten blijven dus in het spel, hoe slecht de test ook gemaakt was. Wie weet komt één van jullie er bijzonder goed vanaf dit keer! Met 10 man sterk mogen jullie de twee volgende opdrachten tot een goed eind weten te brengen. Verwacht opdracht 5 voor 16:00 online. Gegroet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

Heb ik geluk, was hem vergeten te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 10:35 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

De test, 15 vragen over de identiteit van de mol. Degene met de minste goede antwoorden moet naar huis. De mol niet, die hoeft nooit naar huis. Jokers kunnen gedurende de testen worden gebruikt. Bij de ingestuurde antwoorden geef je dan aan dat je de joker(s) gebruikt. Gedurende het spel zijn ook vrijstellingen te verdienen. Met een vrijstelling ben je vrij gesteld van het maken van de eerstvolgende test, waardoor je automatisch in het spel blijft. Voor deze test heeft niemand op het moment een vrijstelling.

Dan nu de test. Bedenk een goede tactiek om deze test te maken. Vol op één persoon, spreiden op 2 of meerdere mensen of gaan voor de antwoorden die de meeste kandidaten in het spel dekken, it's up to you.

1. Met welke officieel gegeven antwoorden kwam de mol op de proppen in opdracht 5? Antwoord ‘Geen’ als de mol geen aandeel heeft gehad.
2. Mist de mol op pagina 11 van het opdrachtentopic?
3. Heeft mol vreugdevol gereageerd na het volbrengen van opdracht 5?
4. Vervulde de mol de rol van teamleider in opdracht 6?
5. Zat de mol in de bus op weg naar opdracht 6 naast een kandidaat, zo ja wie?
6. Is de mol gedurende opdracht 6 op vakantie geweest?
7. Werd de mol door één der beide teamcaptains als eerst gekozen?
8. Welke plek van 1 t/m 5 werd door de mol in het team ingenomen?
9. Noem een letter waarop de boot van de mol stond.
10. Noem een cijfer waarop de boot van de mol stond.
11. Stond de boot van de mol verticaal of horizontaal?
12. Is de boot van de mol vernietigd gedurende opdracht 6?
13. Is er in de beurt van de mol een raak schot gelost?
14. Heeft de mol gedurende WIDM al één of meerdere jokers vergaard?
15. Wie is de mol?

Succes heren en dame. Deadline voor het inleveren van de test zet ik op Vrijdag 12:00 volgende week. Een ruime deadline in verband met mogelijke vakanties, alles wat sneller kan is echter mooi meegenomen om er lekker de vaart in te houden! Inzenden per PB aub :).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic