Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 02:15 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Beste finalisten,

Het spel zit erop! Ik heb alle drie de ingevulde testen mogen ontvangen en dus is de winnaar bekend, evenals de twee onfortuinlijke verliezers die bij het scheiden van de markt alsnog hun overwinning in rook zien opgaan. Het was een lange weg, met pieken en dalen, maar altijd was er die strijd gaande. Die strijd tegen die onzichtbare plaag, die constant poogde de opdrachten te saboteren, de ene keer met meer succes dan de andere keer. De vraag is of jullie deze plaag hebben kunnen identificeren. Je zou denken van wel, immers hoe zijn jullie anders zo ver gekomen? Zo moeilijk kan het niet zijn. Echter is het credo van het spel niet voor niets ‘Niets is wat het lijkt’, zelfs als je denkt dat je er bent, ben je er nog niet. Velen zijn er op de verkeerde mol gesneuveld, wellicht werd jij zelf wel als mol aangezien door menig kandidaat, en heb je juist daarom de finale?

Genoeg gebrabbel voor nu, laten we overgaan op hetgeen nu het meest van belang is: Wie is de winnaar, en wie … is de mol?

Grappig feitje is dat alle drie de finalisten de verkeerde mol hebben opgegeven! Ongelooflijk! Dit betekent een bijzonder sterke prestatie van de mol. De overwinning komt dus terecht bij diegene met het meeste fortuin. En deze persoon, is de winnaar.

De winnaar, van Wie is de Mol – Hardtraxx 2012, is geworden ….

Christian Timmer!!!

Gefeliciteerd! De pot, die 3400 euro bedraagt, komt jou toe. De pot gedeeld door 1000, en vervolgens afgerond, komt neer op het aantal muntjes dat ik jou eens op een feest mag overhandigen. Dit komt dus neer op 3.5 munten.

Dan nu de volgende vraag die komt oprijzen. Wie is de mol? Laten we eerst eens kijken wat de oud-deelnemers op dit moment denken wie de mol is:

Joris/wootum: Mandy
Davey/DaveyTL: Christian
Patrickjeb/Patrick: Mandy
Robert/roberttt: Christian
Thijs/Socialicerz:Christian
Jurre/Pommer: Christian
Jurrien/Jurheinen: Mandy
Julian/Black Sunrise: Christian

Zoals jullie zien een stuk minder verdeeldheid dan onder de finalisten! Christian is topfavoriet volgends de oud-deelnemers, maar ook Mandy scoort hoog.
Laten we het maar gewoon bekend maken.

De mol, is,

MANDY!

Nee Christian, het was niet Arnold. Nee Arnold, het was niet Christian. Nee Steven, het was niet Christian! Het is die dekselse Mandy! Zij heeft jullie gedurende het spel erg veel geld gekost en naaide jullie graag daar waar kon een oor aan. Ik weet zeker dat zij graag zelf verteld wat ze jullie in de opdrachten zoal geflikt heeft, ondertussen zal ik vast alle hints uit de doeken doen die ik gedurende het spel gegeven heb en die leiden naar het molschap van Mandy.

Hint 1: Testvragen

Allereerst zat er een herhalende hint in elke test die jullie onder ogen zijn gekomen. Bij elke test begonnen de eerste twee vragen namelijk met de letter ‘M’. Twee keer M maakt Mandy Maas. Simpel toch?

Hint 2: Tracks opdracht 8

Bij opdracht kreeg elke kandidaat een bundeltje van 5 tracks die geraden moesten worden, inclusief samenhangend thema. Mandy had 5 tracks van Australisch makelaardij, waardoor Australië logischerwijs het thema was. Australië wordt ook wel ‘Down Under’ genoemd, en wat leeft er down under? Juist.

Hint 3: WIDM-set Lionstyle Radio

Arnold organiseerde een leuke radioshow gewijd aan deze editie van Wie is de Mol. Een prima gelegenheid om jullie van een extra hint te voorzien. In mijn set was aan het begin een intro te horen. Een riedeltje gespeeld door een piano. Uiteraard geen toeval. Jullie hoorden een stukje uit de instrumentale versie van ‘Mandy’ van Westlife!

Hint 4: Banner

Gedurende deze editie van Wie is de Mol werd er gebruik gemaakt van een banner die boven elke nieuwe opdracht(uitslag) en test stond. Een bekend baken in de uitgebreide zee. Omdat het zo vaak gebruikt werd, is het vast zo geweest dat jullie er op een gegeven moment niet meer naar om keken. Daar heb ik gebruik van gemaakt. Ik citeer de volgende tekst uit opdracht 14:

Citaat:
Wellicht kunnen jullie het ware gezicht van de mol ontmaskeren middels deze opdracht.

Deze zin mocht redelijk letterlijk genomen worden. Kijk namelijk maar eens naar de banner die boven de opdracht staat. Rechts naast de letter ‘L’ staat een vrouwelijk silhouet jullie lief toe te lachen. Of uitlachen, dat is misschien meer op zijn plaats.

Afbeelding

Hint 5: Op organisator leunen

Een kleine hint. In de post van mij van de Pimpampet-opdracht is de volgende zin te lezen:

Citaat:
Bij twijfel kan de mol gerust leunen op de organisator, maar er is ook absoluut creatieve vrijheid.

Dat leunen had betrekking op een foto op mijn facebook, waarop de mol met haar arm op de rug/schouder van de organisator leunt.

Afbeelding

Hint 6: M-O-L Doolhofopdracht

In de doolhofopdracht zat ook een hint verstopt. Laten we het schema van Mandy er eens bij pakken.

Afbeelding

Zien jullie ‘Molhint’ staan? Als je goed kijkt zie je dat de ‘M’ lichtelijk is dikgedrukt. Hetzelfde geldt voor de ‘O’ in ‘joker’ en de ‘L’ in ‘willekeurig’. M+O+L maakt MOL.

Hint 7: De Molhint

Bij voorgaand besproken opdracht viel dus een molhint te verdienen. Arnold, Patrick en Steven waren de gelukkige. De molhint was ‘Make you my sinner.’

Welnu, inhoudelijk had dit niks met de mol te maken. Des te meer zat het ‘em in de woordkeuze. Kijk eens naar de eerste letter van elk van de 4 woorden.

Make
You
My
Sinner

MandY MaaS

Hint 8: Muzieknoot

In opdracht 13 moesten jullie cryptische omschrijvingen linken aan leden van Hardtraxx. In het inleidende verhaaltje was te lezen dat Mandy een liedje zong. Daarbij werd gebruik gemaakt van muziektekens. Dit waren echter geen normale muziektekens maar zorgvuldig uitgekozen exemplaren: ♭ 'This is the train, to nowhere!'♭
Deze tekens worden in de muziekwereld een ‘mol’ genoemd, wellicht komt het bekend voor uit de muzieklessen van vroeger. Zoniet, hier een kleine bijscholing: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mol_(muziek)

Hint 9: Senorita

In de laatste opdracht kwam het mediatype Soundcloud voorbij. Op mijn Soundcloud stond een hint gericht op Facebook, namelijk een track van Justin Timberlake. De tracknaam is ‘Senorita’, lijkt me een passende titel bij deze editie van Wie is de Mol ;).

Dit waren de hints die ik als organisator voor jullie in petto had. Mandy heeft ook nog enkele hints gebruikt, en zal jullie ook vast graag vertellen hoe ze opdrachten gesaboteerd heeft. Daarnaast zijn er ook nog allerlei andere vragen die beantwoord kunnen worden: Wat was de reden dat Davey eruit ging? Waarom zat Christian niet op Mandy als mol? Wie was volgens Arnold absolúút niet de mol? En waarom besloot Steven juist met de finaletest het roer drastisch om te gooien? Kom maar op met de antwoorden!!

Ik wil jullie, deelnemers van WIDM, dan nu hartelijk bedanken voor het participeren in dit spel! Jullie waren allen zeer gedreven en dat maakte het spel leuk om te organiseren. Ik kan denk ik wel zeggen dat het geslaagd was, al duurde het betrekkelijk lang. Ik heb genoten, ik hoop jullie ook, en wellicht komt er nog wel eens een soortgelijk spel op het forum!

Tabee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 02:25 

Hardtraxx Veteran

Wie was volgens Arnold absolúút niet de mol?

MANDY

Hahaha. Geweldig gespeeld Mandy, respect!! Bas ook bedankt!! Ik zal er nog veel over horen, want wat ben ik vaak voor lul gezet nu ik dit achteraf zie. En Christian, jij was vanaf test 1 mijn mol, elke test voor 100% op jou gegaan, dus ik vind het heel wat dat ik de finale heb bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 02:42 

Hardtraxx Veteran

WTF, echt volledig gedacht dat het Arnold was, zeker nadat Davey eruit ging, aangezien hij op Mandy zat toen ik zijn test opvroeg. De volgende test ging hij eruit omdat hij geswitched was naar mij en ik had maar 1 antwoord aan Mandy gekoppeld. Toen wist ik bijna zeker dat het Mandy NIET kon zijn. Hier ff wat redenen voor om voor Arnold te gaan:

Antwoorden in de finaletest:
Arnold: 30x
Mandy: 9x
Steven: 9x

Ff wat uitleg:

Aantal redenen voor Arnold:

Heeft z’n best gedaan voor de pot, maar heeft ook op sluwe wijze de pot naar beneden gehaald. Natuurlijk wist hij dat Italië het goede antwoord was en probeerde hij zo goodwill te kweken bij de rest van de groep. Hij wees er ook op dat mijn denkwijze hartstikke goed was, misschien probeerde hij zo de groep richting USA te gooien om daarna te zeggen dat hij het toch bij het goede eind had. Verder was het natuurlijk ook opvallend dat Arnold 2x op supersnelle wijze won bij Pim-Pam-Petten om in de finale kansloos met 5-0 te verliezen. Als mol weet je de opdrachten natuurlijk en daarmee ook de categorieën. De vrijstelling had hij als mol uiteraard niet nodig, dus gunde die hem aan Jurre. Door met 5-0 te verliezen, ging er weer 100 euro uit de pot, wat zijn totale inbreng in die ronde op -300 euro bracht.
In opdracht 12 stelde hij een kwartier voor de deadline nog een vraag, waarbij hij natuurlijk wist dat het antwoord ‘ja’ was. Er was simpelweg te weinig tijd voor de rest om daar een link mee te zoeken, dus heeft hij een antwoord ingevuld wat logischerwijs fout was. Waardoor er weer 300 euro extra uit de pot vloog.
In de laatste opdracht voor de finale heeft hij met opzet 2 foute antwoorden gegeven. Entourage is natuurlijk niet goed en hij had natuurlijk ook al contact met Bas over dat REPLAY niet goed gerekend werd. Hij had wel een aantal vragen goed, maar al met al heeft hij meer geld gekost dan opgeleverd.
In de finale moest hij alles zelf doen en zonder hulp van Bas, dus dat was voor Mandy en mij de perfecte manier om samen te werken. Zij gaf mij meerdere antwoorden, ik gunde haar de jokers, ik heb er immers ook al 2 (wat niemand weet). Wel gewacht tot het moment dat Arnold ook voorbij vraag 6 was, anders verloren we weer extra geld.

Redenen waarom niet voor Mandy:

Ik weet van mijn testinzage dat Davey op Mandy zat. Ook al heeft Mandy een aantal behoorlijk grote flaters begaan die uitstekend als mollenstreek betiteld kunnen worden, namelijk onder andere:
- Gaat met mij mee in de actie om de USA te kiezen in opdracht 2
- 3 goed in de 8e opdracht, waardoor er 200 euro uit de pot ging.
- 500 euro weggegooid bij opdracht 9
- -500 euro gepakt bij opdracht 11
Maar aangezien Davey eruit ging en ik geen enkele keer vaak op Mandy zat, heb ik besloten om Mandy buiten beschouwing te laten. Ook omdat ik bij 5e en bij de laatste test voor de finale voor de finale maar 2 antwoorden aan Mandy had gerelateerd, had ik er zeer waarschijnlijk na één van die testen al uit moeten liggen, mocht Mandy de mol zijn geweest.

Redenen waarom niet voor Steven:
Ik heb hem op geen enkele echte mol-actie kunnen betrappen. Hij heeft een aantal keer goed de pot gespekt en verder geen enkele verdachte actie gemaakt, met uitzondering van bij de enveloppen-opdracht. Verder schat ik hem ook niet actief genoeg voor de functie mol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 02:46 

Hardtraxx Veteran

Mooi om te lezen :) hoop nog meer dergelijke verhalen te lezen :P altijd leuk om terug te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 02:54 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht al heel snel aan Mandy als mol en heb dit elke test ingevuld maar heb voor de rest mijn antwoorden toch vaak dmv kansberekenen ingevuld me in mijn achterhoofd Mandy als mol. Maar bij de laatste opdracht vond ik Mandy best goed helpen en Christian juist niet, en vooral dat Mandy won bij die opdracht gaf mij op een bepaalde manier toch het idee dat zij niet de mol was. En toen ik alles ging teruglezen met in mij achterhoofd Chukkels dan zie je gelijk alleen maar zijn molacties. Dus zodoende mijn test verpest :P

Nogmaals vielen dank Bas.

Ik was (leek) inderdaad niet zo actief, ik was vaak (een van de) laatsten die de testinleverde maar het was ook vaak zo dat ik gewoon niks in te brengen had wat nog niet was gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 03:41 

Hardtraxx Veteran

Geweldig gedaan Bas :D Was echt leuk om te volgen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 04:11 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Wist jij het trouwens? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 04:14 

Donateur

Ik was er vanaf het begin af aan heilig van overtuigd dat Chris de mol was, helaas :(
Bas, bedankt voor het organiseren hiervan, was echt leuk om mee te doen en zeer netjes verzorgd allemaal :D
Op een volgend feestje trakteer ik je op een biertje voor alle moeite ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 12:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Henk-Jan schreef:

Wist jij het trouwens? :P

Yes he did :P en David ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 13:36 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Ik was er vanaf het begin af aan heilig van overtuigd dat Chris de mol was, helaas :(

Had ik ook :(
Heb zelfs nog een keer bij een inzage van een test die van Mandy gevraagd. De test die ik vervolgens kreeg was volledig op Christian gericht, waardoor ik dacht dat m'n gedachte over dat Christian het was, alleen maar versterkt werden.

Toen ik volledig op Christian was gegaan en vervolgens er uit lag, wist ik dus dat Christian het niet was :P Doordat Steven niet vaak actief was, dacht ik niet dat hij het was. Bij Arnold en Pommer had ik niet echt het gevoel dat ze zatten te mollen, waardoor Mandy over bleef :D Was meer een gok dan dat ik echt dacht dat zij het was :P

Goed gespeeld van Mandy! En heel netjes georganiseerd, Bas :)
Ook Christian goed gespeeld, bijna iedereen dacht dat jij de mol was. Geen idee of je het ook zo bedoeld had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 13:39 

Hardtraxx Veteran

Haha ja die test op Christian gaf ik je bewust, zodat jij never meer aan Mandy zou denken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 13:42 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Haha ja die test op Christian gaf ik je bewust, zodat jij never meer aan Mandy zou denken :P.

Zon gevoel had ik al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 14:43 

Donateur

patrickjeb schreef:
Ook Christian goed gespeeld, bijna iedereen dacht dat jij de mol was. Geen idee of je het ook zo bedoeld had :P

Wie weet wat er voor de rest nog heeft afgespeeld achter de schermen :huh: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

Wow, ik ga er even voor zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:08 

Bierkoning

Haha mooi dit, ik zat bijna alle tests op Christian, maar begon toch te twijfelen op het einde. Echter was ik zo ver gekomen door in bijna elke test voor 90% op Christian in te zetten, dus dan denk je toch dat je aardig goed zit :P Volgens mij waren er wel 1 of 2 momenten dat ik wel aan Mandy dacht en daar dacht ik ook in de test een beetje op ging spelen, maar dat was niet voldoende om overtuigd te raken.

Ben wel benieuwd naar de molacties, je hebt het in ieder geval goed verborgen weten te houden :D En Bas, bedankt voor de organisatie, heb je leuk gedaan!

Edit: Oh ze staan er al, eens even lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:14 

Donateur

mandy schreef:
Mijn plan was om dit spel een beetje onwetend te spelen, beetje 'oeps, ja dat wist ik niet?' achtig haha :P Ik wist zeker dat jullie dit vaak wel van mij zouden pikken, dus ik hing vaak lekker het domme blondje uit.

Gewoon misbruik maken van de situatie :list: :list: :D

Vooral leuk om te zien hoe veel mensen echt heel tactisch het spel hebben gespeeld. Dat had ik eerlijk gezegd niet gedacht toen we hier aan begonnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:15 

Hardtraxx Crew

Ten eerste: heel gaaf gedaan Bas voor het organiseren en opzetten van dit alles en bedankt dat ik er aan mee heb mogen doen! Daarnaast: heel goed gedaan van je Mandy, heb volgens mij maar op weinig vragen jouw naam ingevuld. En leuk om al die hints te lezen. En gefeliciteerd natuurlijk Christian!

Ik was er zelf met de ronde meer van overtuigd dat het Davey was. Onder meer omdat hij een aantal keren de hulp van anderen was 'vergeten' en al z'n definitieve antwoord hier had geplaatst. Toen ik bij één test niet op hem zat en ik er uit lag wist ik het eigelijk zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:28 

Bierkoning

Goed gespeeld Mandy! We hebben er zelf ook wel een bende van gemaakt af en toe :P

Ik heb mezelf trouwens ook best vaak proberen te profileren als mol, maar dat was blijkbaar niet overtuigend genoeg haha. Niemand die aan mij dacht op een gegeven moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ten slotte wil ik jullie iets niet onthouden. Arnold had een 'molhint' gekregen van Bas, die hij graag met mij zou willen delen. Zijn bedoeling was een foute molhint aan mij door te sturen zodat ik op de verkeerde mol ging zitten. Zijn mol was namelijk Christian en hij wilde dat ik op Steven als mol ging zitten. Zijn foutieve hint was 'klusjesmannen' wat zou wijzen op een 'vind ik leuk' op de facebook pagina van Steven. Ik deed natuurlijk alsof ik heeeeeel hard nadacht over wie deze hint zou kunnen gaan, terwijl ik natuurlijk wel wist dat dit een foute hint was. Arnold vertelde aan Bas dat hij het zo zielig vond voor mij dat ik zo hard aan het nadenken was over een foute hint. Bas en ik hebben jou echter keihard uitgelachen omdat wij deze gesprekken aan elkaar doorstuurden.

Ja, wrijf het er maar in! Hahah, geniaal! :worship:
Het verhaal is echter nog more awkward, maar dat lezen jullie later vandaag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:34 

Hardtraxx Crew

Heel leuk om te volgen, al plannen voor een volgende editie? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:42 

Hardtraxx Veteran

Ik zat op Mandy totdat Christian 2 vrijstellingen won met een opdracht en toen ging ik naar zijn mol-acties kijken.
Kon bijna geen toeval zijn, immers is de kans dat je 2 vrijstellingen pakt van de 12 kansen wel ontzettend klein.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook gek dat je als mol 2 vrijstellingen daar pakt, maar die kans achtte ik veel groter dan de kans dat je als kandidaat 2 vrijstellingen pakt.

Ik moet zeggen dat je het goed hebt gespeeld Mandy, want toen ik eenmaal op Christian zat ben ik je totaal vergeten. En ik hield je inderdaad een paar opdrachten goed in de gaten :P

Bas, respect voor het opzetten van dit spel! Bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

Ga nu naar Specsavers.....

Wat een spel! Wat een spel! Wat een spel! Ik kan er nog steeds niet over uit dat Mandy de enige echte Mol is. Daarbij horen de grootste complimenten. Dat jij, Mandy, zo koel bent gebleven in onze Facebook-gesprekken is echt ontzettend knap. Christian, beste winnaar; ik snapte al niet waarom jij mij constant bleef beschuldigen terwijl jij voor mij de overduidelijke Mol was; Gefeliciteerd. Bas, jij hebt je grote taak als organisator goed ingevuld; mijn complimenten.

Het begon allemaal op 17 juni 2012. Ik melde me aan en speelde direct een hoofdrol bij Opdracht 1. Ik moest namelijk geraden worden. Hier merkte ik nog niks op als het ging om molacties. Die kwamen pas bij Opdracht 2. Het land moest geraden worden waar we heen zouden gaan. Amerika, Amerika of, nee....ik merkte iets op: Italië. Overduidelijk, geen twijfel. Echter, Christian BLEEF moeilijk doen en omdat Italië het goede antwoord MOEST zijn, en ik dit had uitgezocht, merkte ik extra hard op hoe Christian zat te kl*ten. Vanaf dat moment droeg ik de enige echte Christian Bril. Test 1: 100% op Christian en hierna heb ik alle testen voor 100% op Christian gezet. Oh wat stom!

Opdracht 3: Hahaha. Wat was dit awkward! Degene die -1000€ pakte was, jawel, ik! Ik was wel zo stoer om tot het laatste mandje door te lopen, ja Arnold, echt goed man! AUB Mol!

Opdracht 4 heb ik niet echt heel erg actief meegespeeld. Volgens mij had ik in die tijd wat andere dingen aan mijn hoofd en was het niet echt een opdracht die je even makkelijk kon doen.

Opdracht 5 Niet moeilijk, lekker meegedaan en wat geld gewonnen. Had nog wat tegoed staan na die -1000! Geen bepaalde molacties opgemerkt!

Opdracht 6 was de zeeslag. Aangezien mijn Christian Bril weer op stond had ik een rustige opdracht, want vriend Christian was op vakantie tijdens deze opdracht. Hij heeft op een paar boten geschoten, maar ik vond het wel goed. Christian is toch de Mol!

Opdracht 7 was het cryptische verhaaltje wat we over onszelf moesten schrijven. Persoonlijk vond ik dit de leukste opdracht, en ook in deze opdracht geen molacties vernomen. Zojuist de hints gelezen van Mandy en dat zijn dan toch echt de kleine dingen die op moeten vallen. Niet genoeg tijd genomen om deze cryptische mol te onderscheppen!

Hardstyle > Australië > Down Under > Mol: zelfs als ik dat had opgemerkt had ik gedacht: WTF Arnold, you're sick! Maarja, toch ging ook Opdracht 8 aan me voorbij als een gewone opdracht zonder opvallende dingen. Nouja, geen opvallende dingen van Mandy dan natuurlijk. Christian was namelijk lekker bezig om die pot te saboteren. Mandy had er tenminste nog 3 goed, maar jij, 5 FOUT met tracks als Just Like You en Fear and Dark. Dude, seriously? Molletje!

Opdracht 9 liep voor mezelf helemaal fout. Was ook tijdens die opdracht niet actief genoeg om alles goed in de gaten te houden. Wel weer bijzonder dat Christian een vrijstelling had gewonnen.

Na Opdracht 10 heb ik één keer heel kort getwijfeld aan of ik echt wel goed zat. Ik won bij het PimPamPetten de eerste twee partijen op mijn sloffen, ook van Christian, die volgens mij gewoon er geen best voor deed. Maar toen, in de finale, Jurre versloeg mij even vrij gemakkelijk met 5-0. Nu zat ik wel met m'n radioshow in mijn bol, maar mensen, wat was Jurre snel....Klopte dit wel!?

Bij het doolhof heb ik serieus alle schema's eens goed na zitten kijken, maar er was er geen eentje die anders was dan de rest. Dat ik die dikke M in het doolhof van Mandy over het hoofd heb gezien is zonde, maar het ligt ten eerste al aan je instelling waarmee je zo'n schema bekijkt. Alleen het schema van Christian heb ik echt goed onder een vergrootglas gelegd, maarja, de Christian Bril + Vergrootglas hielp me niet echt mee. Ik merkte na deze opdracht 11 wel op dat Christian 'niet echt meer aan het mollen was.'

Die extra vragen bij opdracht 12, hahahahaha! Jurre gaf met een enorme molactie een voorzet aan de echte mol Mandy, waarna Mandy hem ook nog doorspeelde naar mij. Ik trapte erin, omdat Christian mij zat te overtuigen dat ik geen extra vraag meer hoefde te stellen, maarja, wie gelooft zijn mol?? SHITTT!

Opdracht 13 was gaaf, en dat ik er ook nog in zat verwerkt.....De enige die dat was opgemerkt was Mandy, en degene die haar er vanaf praatte was ikzelf. Dat je je antwoord verwijderde uit je antwoorden vond ik vreemd, maar ik heb er niet op doorgevraagd. Na de opdracht werd ik door veel deelnemers beschuldigd dat ik veel geld uit de pot had gehaald, jammer.....Ik zorgde uiteindelijk voor 50% van de goede antwoorden! Je hebt hier ons lekker onze gang kunnen laten gaan Mandy.

De finaleopdracht was stressen maar leuk. Bij deze opdracht maakte Christian het definitief aan mij bekend dat hij de mol was. Op het moment dat Bas zei dat er een winnaar was, gaf Christian mij de volledige antwoordenlijst via facebookchat. Ik dacht, Christian heeft dus gewonnen, maar dat was dus niet zo. Mandy had gewonnen! HE! Christian wist alle antwoorden, maar Mandy had gewonnen. Ik dacht hierbij: Molletje, molletje, wat maak je een grote fout. Christian was mijn mol, DEFINITIEF! Ik wist niet dat Mandy en Christian samenwerkte. Wat immens lullig!

Overig:
Na de molhint die ik kreeg probeerde ik allerlei fratsen uit te halen met andere mensen door ze andere molhintjes te geven als die ik had. Ik stuurde op een gegeven moment Patrick en Steven zelfs naar Mandy toe door de molhint 'TEACHING HARDSTYLE' te geven. Teaching = lesgeven = Mandy. Bas heeft me hierom vervloekt op dat moment. Ik verloek mezelf hier nu om.

Hiernaast heb ik zelfs de MOL geprobeerd te belazeren want ik stuurde ook Mandy een andere molhint, maar WTF, zij was zelf de mol! Ik hield ook veel contact met Bas, en wat moet dat lachen, gieren en brullen zijn geweest, pfffff!

Sinds gizsteravond staat de Christian bril weer af en ga ik bij de Specsavers eens kijken of ze ook objectieve brillen hebben. Ik heb het gehad!

Bedankt voor de vette ervaring!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Inderdaad Bas! Top gedaan! En het was echt geniaal om te zien hoe sommigen compleet het spoor bijster waren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:57 

Hardtraxx Veteran

Oh god, dat privégesprek van mij met Chukkels op FB :lol:

Citaat:
Heey, niet zo opvallend de mol zijn jij. Ik wil zelf die pot binnenslepen en niet delen met anderen xD
Niet dat ik straks verlies omdat ik net iets trager was

Trouwens, toen ik zag dat Jurre ook op Christian zat (testinzage) was het voor mij helemaal duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:57 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Henk-Jan schreef:

Inderdaad Bas! Top gedaan! En het was echt geniaal om te zien hoe sommigen compleet het spoor bijster waren :P

Maar dat kwam dan weer omdat jij wist dat Mandy het was, denk je niet dat je het heel anders had gevolgd/gesnapt als je niet wist wie de mol was.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic