Chukkels wrote:Shit, dit gaat lang duren. Die loopt alleen maar rondjesmandy wrote:Ik heb gelopen
roberttt jij magggg nu
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gaan we dit nog wel halen vandaag?
Of kan je morgen ook nog?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Ja hoor, in principe hebben we tot maandag de tijd, aangezien dan pas opdracht 4 begint. Morgen werk ik van 10 tot half 7.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Even oponthoud bij Robert nu
scheelt dat ik nu weer ff niet hoef te werken.
Sorry jongens, ik hou zou van rondjes lopen! Vandaar dat het iets langer duurde, mijn excuses!
Maar de volgende is trrrrrommelgeroffelll :"patrickjeb"! Niet zoveel als mij lopen he
Maar de volgende is trrrrrommelgeroffelll :"patrickjeb"! Niet zoveel als mij lopen he
En done! En als volgende mag FRArnold
Good luck!
Good luck!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Hierna dan alleen nog Thijs, Joris en Steven geloof ik.
Dat was een leuk avontuur!
De volgende die mag is Thijs! Succes!
De volgende die mag is Thijs! Succes!
Wel laat, maar niet TE laatSocializerz wrote:Zo, ik heb gekozen!
Steven mag nu een mandje kiezen, probeer niet te laat te kiezen
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
En Joris nu tot slot 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago

Alle 11 kandidaten hebben hun ronde langs de mandjes gelopen, en dat betekent dat we de balans kunnen opmaken. Zijn er veel plusbedragen gepakt, wellicht minbedragen? En wie heeft zichzelf een mooie prijs toegeëigend om een langer verblijf in het spel mogelijk te maken? Laten we eens kijken. Genoemd wordt de inhoud van de mandjes dat gepakt is, zonder daarbij te vermelden wie waarvoor verantwoordelijk was. Wellicht kan dit echter wel nagezocht worden. Speelt men open kaart, of houden mensen hun acties voor zich? Wordt er zelfs gelogen? Wie zal het zeggen.
De mandjes waren de volgende:
Mandje 1: 1 joker GEPAKT!
Mandje 2: 500 euro GEPAKT!
Mandje 3: 100 euro GEPAKT!
Mandje 4: 3 jokers GEPAKT!
Mandje 5: -200 euro GEPAKT!
Mandje 6: 1000 euro GEPAKT!
Mandje 7: vrijstelling test 5 GEPAKT!
Mandje 8: 2 jokers GEPAKT!
Mandje 9: -500 euro
Mandje 10: vrijstelling test 4 GEPAKT!
Mandje 11: 500 euro GEPAKT!
Mandje 12: inzicht in gemaakte test van een kandidaat naar keuze ( kies je de mol, dan zul je een willekeurige test van iemand anders krijgen )
Mandje 13: -100 euro
Mandje 14: -1000 euro GEPAKT!
Balans qua geldprijzen is dus 2100 euro aan plusbedragen en 1200 euro aan minbedragen. Dit betekent dat de pot momenteel 1900 euro bedraagt, een goede uitslag! Ook de nodige individuele prijzen zijn dus gepakt, benieuwd wie zich wil verantwoorden voor zijn daden. Laat het discussiëren hierover maar beginnen! Volgende opdracht volgt vanavond of morgen
Toch naar je geluisterd heDraidy wrote:Netjes Joris!
Gaan we zeggen wat iedereen heeft of zullen we het voor ons zelf houden? 
Ik ben sowieso wel benieuwd wie die -1000 heeft gepakt!
Degene die mandje 5 heeft gepakt
Wat een baas ben je dan.
Ja wootum dat zou iedereen kunnen zijn. Want als je eenmaal bij de laatste bent kan je niet meer terug.
Ik gok dat ene Davey dat dus heeft gedaanDaveytl wrote:Degene die mandje 5 heeft gepaktWat een baas ben je dan.
Maar ik deed het beter, ik heb die -1000 gepakt, puur om jullie te sarren
Huh ik dacht ff dat ik wat anders in mijn mandje had haha. Heb echt het korte termijn geheugen van een ezel.
Wou het net zeggen hahaDaveytl wrote:Degene die mandje 5 heeft gepaktWat een baas ben je dan.
Dan zou diegene toch weten wie de mol zou zijnMandje 12: inzicht in gemaakte test van een kandidaat naar keuze ( kies je de mol, dan zul je een willekeurige test van iemand anders krijgen )
Nee want dan denk je dat je de uitslag van diegene krijgt.