A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
provehito wrote:wij gaan naar kranenburg, dat is net over de grens richting nijmegen. Vanochtend om 6:00 waren we er, zelfs toen al mensen met karretjes vol. Sommige waren van die busjes in aan het laden niet normaal.
Gelukkig konden we gelijk doorlopen, bonnetje afgeven, kar ophalen en afrekenen. 7:00 weer terug in grave.
Ik ga maandag ff naar Kranenburg. Even langs de Aldi, REWE & de getrankenhal van de REWE.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Andromeda wrote:
provehito wrote:wij gaan naar kranenburg, dat is net over de grens richting nijmegen. Vanochtend om 6:00 waren we er, zelfs toen al mensen met karretjes vol. Sommige waren van die busjes in aan het laden niet normaal.
Gelukkig konden we gelijk doorlopen, bonnetje afgeven, kar ophalen en afrekenen. 7:00 weer terug in grave.
Ik ga maandag ff naar Kranenburg. Even langs de Aldi, REWE & de getrankenhal van de REWE.
Niet Lidl? Zou er alleen al voor de Aligators langsrijden :worship:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Mooi carbid knallen en verder zelf niks kopeng :D
A
Hardtraxx Elite
Fuzzylogic wrote:
Andromeda wrote:
Niet Lidl? Zou er alleen al voor de Aligators langsrijden :worship:
Nee, die zit in Kleve en wij kopen niet meer voor zoveel vuurwerk (max 100). Dat is puur een beetje sier voor in de avond meer niet.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Daveytl wrote:Mooi carbid knallen en verder zelf niks kopeng :D
Precies ja!
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 1 day ago
The Venator wrote:
Daveytl wrote:Mooi carbid knallen en verder zelf niks kopeng :D
Precies ja!
ja, en de bier dan?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat iz met de bier?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hoor trouwens opvallend weinig knallen hier vergeleken met alle andere jaren voorafgaand aan oudjaarsdag...
Is dat op andere plaatsen ook zo?

Edit: Op het moment dat ik op "Bevestig" klikte ineens een lompe knal hier op het kruispunt xd
Last edited by Fuzzylogic on 29 Dec 2013 21:09, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 2 days ago
Ik hoor er minder dan voorgaande jaren, een paar huizen verder woonde een gast die er altijd al vanaf het begin van de maand veel mee bezig was, maar die is er denk ik overheen :P

De knallen díe ik hoor zijn wel vrij hard en ze klinken ver weg.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik hoor ook vrij weinig. Maar het is ook zondag en de zaterdag hebben denk ik niet veel mensen gebruik van gemaakt dus het komt morgen pas echt.
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Viel mij gister ook op, normaal hoor je hier vanaf de eerste verkoopdag heel de dag door wel. Maar als er eente langskomt is het ook wel een flink harde.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Ik ben vorig jaar nog gepakt met illegaal vuurwerk dus voor mij hoeft dat harde vuurwerk allemaal niet meer zo haha. Stikt hier ook van de politie trouwens.
A
Hardtraxx Elite
Heb wat 500-grammers in Duitsland gehaald, verder nog wat Reno's en toch ook nog wat Alligators. :)
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Cruelty wrote:
The Indicator wrote:Ik ben vorig jaar nog gepakt met illegaal vuurwerk
Wat gebeurt er dan precies eigenlijk?
Was m'n eerste x dus mocht ik 2 meiertjes afleggen richting Den Haag. Ik had alleen wat nitraten en vlindertjes toen, niks pools of Tsjechisch.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
De Thunderkings van Katan gaan echt tyfushard dit jaar, de tering. Nog harder dan de andere jaren :worship:
Knalde gewoon een Jorge FP3 nitraat eruit net :D
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Fuzzylogic wrote:De Thunderkings van Katan gaan echt tyfushard dit jaar, de tering. Nog harder dan de andere jaren :worship:
Knalde gewoon een Jorge FP3 nitraat eruit net :D
Waar haal je die? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Bij winkels die Katan vuurwerk verkopen :thumbsup: Zijn ook heel goedkoop, 1.25 voor 4 stuks.
Heb ze bij Novita gehaald (Noord-Limburg) maar is een ver ritje denk ik toch vanaf Friesland :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Fuzzylogic wrote:Bij winkels die Katan vuurwerk verkopen :thumbsup: Zijn ook heel goedkoop, 1.25 voor 4 stuks.
Heb ze bij Novita gehaald (Noord-Limburg) maar is een ver ritje denk ik toch vanaf Friesland :P
Drenthe :P
Ik zal even kijken :) Zoek altijd nog van die mortieren maar heb graag ook de soorten die wel een effect eraan hebben en niet die dure die alleen een knal hebben en hooguit drie balletjes eruit schieten.

EDIT, alles zit onder enschede, zijn ook maar 4 winkels zo te zien.
EDIT 2 oh nee toch een in drenthe maar die zit op 35 km afstand :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Fuzzylogic wrote:Hoor trouwens opvallend weinig knallen hier vergeleken met alle andere jaren voorafgaand aan oudjaarsdag...
Is dat op andere plaatsen ook zo?

Edit: Op het moment dat ik op "Bevestig" klikte ineens een lompe knal hier op het kruispunt xd
Bij ons is het dit jaar een stuk erger, inclusief onze "gezellige" buurman die een of andere vuurwerkshow geeft op tweede kerstdag. Aso is het.
Ik vind die astronauten en nitraten niet zo'n groot probleem, maar af en toe zijn het ongeveer granaten. Als de dubbele ramen trillen terwijl de bom niet naast je huis ontploft zit er echt iets los in je verstand als je dat afsteekt.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Geldverneukerij.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Hoor opvallend weinig knallen dit jaar, maar de knallen die je hoort zijn wel gelijk granaten.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Net een stel kinderen gehad die een mat tegen mijn deur aan ontstoken hadden. Bijzonder gedrag allemaal. Gelukkig had ik de bezem er snel bij, opruimen die hap.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Zuurpruim.

Vanochtend ff naar Duitsland gereden en voor €90 vuurwerk gehaald.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
M-arijn wrote:Zuurpruim.
Steek jij ook dingen in iemand anders zijn voortuin af tegen iemand zijn deur aan? Vind het meer een kwestie van fatsoen. Ik vind het verder prima, maar dat doe je gewoon niet.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik ben het wel met je eens hier hoor. Vuurwerk is erg leuk (vind ik op mn 28e jaar stiekem gewoon nog steeds wel), maar hou wel ff je fatsoen en houdt rekening met mens en dier.