Ik ga maandag ff naar Kranenburg. Even langs de Aldi, REWE & de getrankenhal van de REWE.provehito wrote:wij gaan naar kranenburg, dat is net over de grens richting nijmegen. Vanochtend om 6:00 waren we er, zelfs toen al mensen met karretjes vol. Sommige waren van die busjes in aan het laden niet normaal.
Gelukkig konden we gelijk doorlopen, bonnetje afgeven, kar ophalen en afrekenen. 7:00 weer terug in grave.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Niet Lidl? Zou er alleen al voor de Aligators langsrijdenAndromeda wrote:Ik ga maandag ff naar Kranenburg. Even langs de Aldi, REWE & de getrankenhal van de REWE.provehito wrote:wij gaan naar kranenburg, dat is net over de grens richting nijmegen. Vanochtend om 6:00 waren we er, zelfs toen al mensen met karretjes vol. Sommige waren van die busjes in aan het laden niet normaal.
Gelukkig konden we gelijk doorlopen, bonnetje afgeven, kar ophalen en afrekenen. 7:00 weer terug in grave.
Mooi carbid knallen en verder zelf niks kopeng 
-
AHardtraxx Elite
Nee, die zit in Kleve en wij kopen niet meer voor zoveel vuurwerk (max 100). Dat is puur een beetje sier voor in de avond meer niet.Fuzzylogic wrote:Niet Lidl? Zou er alleen al voor de Aligators langsrijdenAndromeda wrote:Ik ga maandag ff naar Kranenburg. Even langs de Aldi, REWE & de getrankenhal van de REWE.provehito wrote:wij gaan naar kranenburg, dat is net over de grens richting nijmegen. Vanochtend om 6:00 waren we er, zelfs toen al mensen met karretjes vol. Sommige waren van die busjes in aan het laden niet normaal.
Precies ja!Daveytl wrote:Mooi carbid knallen en verder zelf niks kopeng
ja, en de bier dan?The Venator wrote:Precies ja!Daveytl wrote:Mooi carbid knallen en verder zelf niks kopeng
Hoor trouwens opvallend weinig knallen hier vergeleken met alle andere jaren voorafgaand aan oudjaarsdag...
Is dat op andere plaatsen ook zo?
Edit: Op het moment dat ik op "Bevestig" klikte ineens een lompe knal hier op het kruispunt
Edit: Op het moment dat ik op "Bevestig" klikte ineens een lompe knal hier op het kruispunt
Last edited by Fuzzylogic on 29 Dec 2013 21:09, edited 1 time in total.
Ik hoor er minder dan voorgaande jaren, een paar huizen verder woonde een gast die er altijd al vanaf het begin van de maand veel mee bezig was, maar die is er denk ik overheen 
De knallen díe ik hoor zijn wel vrij hard en ze klinken ver weg.
De knallen díe ik hoor zijn wel vrij hard en ze klinken ver weg.
Ik hoor ook vrij weinig. Maar het is ook zondag en de zaterdag hebben denk ik niet veel mensen gebruik van gemaakt dus het komt morgen pas echt.
Viel mij gister ook op, normaal hoor je hier vanaf de eerste verkoopdag heel de dag door wel. Maar als er eente langskomt is het ook wel een flink harde.
Ik ben vorig jaar nog gepakt met illegaal vuurwerk dus voor mij hoeft dat harde vuurwerk allemaal niet meer zo haha. Stikt hier ook van de politie trouwens.
-
AHardtraxx Elite
Heb wat 500-grammers in Duitsland gehaald, verder nog wat Reno's en toch ook nog wat Alligators. 
Was m'n eerste x dus mocht ik 2 meiertjes afleggen richting Den Haag. Ik had alleen wat nitraten en vlindertjes toen, niks pools of Tsjechisch.Cruelty wrote:Wat gebeurt er dan precies eigenlijk?The Indicator wrote:Ik ben vorig jaar nog gepakt met illegaal vuurwerk
De Thunderkings van Katan gaan echt tyfushard dit jaar, de tering. Nog harder dan de andere jaren
Knalde gewoon een Jorge FP3 nitraat eruit net
Waar haal je die?Fuzzylogic wrote:De Thunderkings van Katan gaan echt tyfushard dit jaar, de tering. Nog harder dan de andere jaren![]()
Bij winkels die Katan vuurwerk verkopen
Zijn ook heel goedkoop, 1.25 voor 4 stuks.
Heb ze bij Novita gehaald (Noord-Limburg) maar is een ver ritje denk ik toch vanaf Friesland
Heb ze bij Novita gehaald (Noord-Limburg) maar is een ver ritje denk ik toch vanaf Friesland
DrentheFuzzylogic wrote:Bij winkels die Katan vuurwerk verkopenZijn ook heel goedkoop, 1.25 voor 4 stuks.
Ik zal even kijken
EDIT, alles zit onder enschede, zijn ook maar 4 winkels zo te zien.
EDIT 2 oh nee toch een in drenthe maar die zit op 35 km afstand
Bij ons is het dit jaar een stuk erger, inclusief onze "gezellige" buurman die een of andere vuurwerkshow geeft op tweede kerstdag. Aso is het.Fuzzylogic wrote:Hoor trouwens opvallend weinig knallen hier vergeleken met alle andere jaren voorafgaand aan oudjaarsdag...
Ik vind die astronauten en nitraten niet zo'n groot probleem, maar af en toe zijn het ongeveer granaten. Als de dubbele ramen trillen terwijl de bom niet naast je huis ontploft zit er echt iets los in je verstand als je dat afsteekt.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Geldverneukerij.
Hoor opvallend weinig knallen dit jaar, maar de knallen die je hoort zijn wel gelijk granaten.
Net een stel kinderen gehad die een mat tegen mijn deur aan ontstoken hadden. Bijzonder gedrag allemaal. Gelukkig had ik de bezem er snel bij, opruimen die hap.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Zuurpruim.
Vanochtend ff naar Duitsland gereden en voor €90 vuurwerk gehaald.
Vanochtend ff naar Duitsland gereden en voor €90 vuurwerk gehaald.
Steek jij ook dingen in iemand anders zijn voortuin af tegen iemand zijn deur aan? Vind het meer een kwestie van fatsoen. Ik vind het verder prima, maar dat doe je gewoon niet.M-arijn wrote:Zuurpruim.