Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 19:02 
 
Hardtraxx Elite

provehito schreef:
wij gaan naar kranenburg, dat is net over de grens richting nijmegen. Vanochtend om 6:00 waren we er, zelfs toen al mensen met karretjes vol. Sommige waren van die busjes in aan het laden niet normaal.
Gelukkig konden we gelijk doorlopen, bonnetje afgeven, kar ophalen en afrekenen. 7:00 weer terug in grave.

Ik ga maandag ff naar Kranenburg. Even langs de Aldi, REWE & de getrankenhal van de REWE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
provehito schreef:
wij gaan naar kranenburg, dat is net over de grens richting nijmegen. Vanochtend om 6:00 waren we er, zelfs toen al mensen met karretjes vol. Sommige waren van die busjes in aan het laden niet normaal.
Gelukkig konden we gelijk doorlopen, bonnetje afgeven, kar ophalen en afrekenen. 7:00 weer terug in grave.

Ik ga maandag ff naar Kranenburg. Even langs de Aldi, REWE & de getrankenhal van de REWE.

Niet Lidl? Zou er alleen al voor de Aligators langsrijden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi carbid knallen en verder zelf niks kopeng :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Andromeda schreef:
provehito schreef:
wij gaan naar kranenburg, dat is net over de grens richting nijmegen. Vanochtend om 6:00 waren we er, zelfs toen al mensen met karretjes vol. Sommige waren van die busjes in aan het laden niet normaal.
Gelukkig konden we gelijk doorlopen, bonnetje afgeven, kar ophalen en afrekenen. 7:00 weer terug in grave.

Ik ga maandag ff naar Kranenburg. Even langs de Aldi, REWE & de getrankenhal van de REWE.

Niet Lidl? Zou er alleen al voor de Aligators langsrijden :worship:

Nee, die zit in Kleve en wij kopen niet meer voor zoveel vuurwerk (max 100). Dat is puur een beetje sier voor in de avond meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 21:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mooi carbid knallen en verder zelf niks kopeng :D


Precies ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 07:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Daveytl schreef:
Mooi carbid knallen en verder zelf niks kopeng :D


Precies ja!

ja, en de bier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat iz met de bier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor trouwens opvallend weinig knallen hier vergeleken met alle andere jaren voorafgaand aan oudjaarsdag...
Is dat op andere plaatsen ook zo?

Edit: Op het moment dat ik op "Bevestig" klikte ineens een lompe knal hier op het kruispunt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor er minder dan voorgaande jaren, een paar huizen verder woonde een gast die er altijd al vanaf het begin van de maand veel mee bezig was, maar die is er denk ik overheen :P

De knallen díe ik hoor zijn wel vrij hard en ze klinken ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 02:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik hoor ook vrij weinig. Maar het is ook zondag en de zaterdag hebben denk ik niet veel mensen gebruik van gemaakt dus het komt morgen pas echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Viel mij gister ook op, normaal hoor je hier vanaf de eerste verkoopdag heel de dag door wel. Maar als er eente langskomt is het ook wel een flink harde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben vorig jaar nog gepakt met illegaal vuurwerk dus voor mij hoeft dat harde vuurwerk allemaal niet meer zo haha. Stikt hier ook van de politie trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:43 
 
Hardtraxx Elite

Heb wat 500-grammers in Duitsland gehaald, verder nog wat Reno's en toch ook nog wat Alligators. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
The Indicator schreef:
Ik ben vorig jaar nog gepakt met illegaal vuurwerk

Wat gebeurt er dan precies eigenlijk?


Was m'n eerste x dus mocht ik 2 meiertjes afleggen richting Den Haag. Ik had alleen wat nitraten en vlindertjes toen, niks pools of Tsjechisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Thunderkings van Katan gaan echt tyfushard dit jaar, de tering. Nog harder dan de andere jaren :worship:
Knalde gewoon een Jorge FP3 nitraat eruit net :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
De Thunderkings van Katan gaan echt tyfushard dit jaar, de tering. Nog harder dan de andere jaren :worship:
Knalde gewoon een Jorge FP3 nitraat eruit net :D


Waar haal je die? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij winkels die Katan vuurwerk verkopen :thumbsup: Zijn ook heel goedkoop, 1.25 voor 4 stuks.
Heb ze bij Novita gehaald (Noord-Limburg) maar is een ver ritje denk ik toch vanaf Friesland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Bij winkels die Katan vuurwerk verkopen :thumbsup: Zijn ook heel goedkoop, 1.25 voor 4 stuks.
Heb ze bij Novita gehaald (Noord-Limburg) maar is een ver ritje denk ik toch vanaf Friesland :P


Drenthe :P
Ik zal even kijken :) Zoek altijd nog van die mortieren maar heb graag ook de soorten die wel een effect eraan hebben en niet die dure die alleen een knal hebben en hooguit drie balletjes eruit schieten.

EDIT, alles zit onder enschede, zijn ook maar 4 winkels zo te zien.
EDIT 2 oh nee toch een in drenthe maar die zit op 35 km afstand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hoor trouwens opvallend weinig knallen hier vergeleken met alle andere jaren voorafgaand aan oudjaarsdag...
Is dat op andere plaatsen ook zo?

Edit: Op het moment dat ik op "Bevestig" klikte ineens een lompe knal hier op het kruispunt xd

Bij ons is het dit jaar een stuk erger, inclusief onze "gezellige" buurman die een of andere vuurwerkshow geeft op tweede kerstdag. Aso is het.
Ik vind die astronauten en nitraten niet zo'n groot probleem, maar af en toe zijn het ongeveer granaten. Als de dubbele ramen trillen terwijl de bom niet naast je huis ontploft zit er echt iets los in je verstand als je dat afsteekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Geldverneukerij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor opvallend weinig knallen dit jaar, maar de knallen die je hoort zijn wel gelijk granaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net een stel kinderen gehad die een mat tegen mijn deur aan ontstoken hadden. Bijzonder gedrag allemaal. Gelukkig had ik de bezem er snel bij, opruimen die hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 13:49 
 
Hardtraxx Addict

Zuurpruim.

Vanochtend ff naar Duitsland gereden en voor €90 vuurwerk gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Zuurpruim.

Steek jij ook dingen in iemand anders zijn voortuin af tegen iemand zijn deur aan? Vind het meer een kwestie van fatsoen. Ik vind het verder prima, maar dat doe je gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het wel met je eens hier hoor. Vuurwerk is erg leuk (vind ik op mn 28e jaar stiekem gewoon nog steeds wel), maar hou wel ff je fatsoen en houdt rekening met mens en dier.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic