Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
chicken schreef:
Ben ook niet van plan te kopen dit jaar. Die tijd heb ik gehad. :)


Net zo'n kreet als: "ik ga niet meer naar die feesten, die tijd heb ik gehad" :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2020 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top oud en nieuw gehad. Weer een record qua vuurwerk met de groep denk ik zo, alles bij elkaar. De zware blokken mooi om 2300 gedaan ivm de mist, geen spijt van want rond middernacht was alles potdicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon1 pyrobox
https://www.evolutionvuurwerk.nl/vuurwe ... n1-pyrobox


Je krijgt er ook een USB stick met 8 nummers bij. Alle cakes die er in zitten zien er goed uit, maar wel overprijst imo. Kan voor €350 wel wat mooiers kopen.


Normaliter al bezig met bestellingen rond deze tijd, maar met de coronamaatregelen nu maar even afwachten. Zie het al helemaal gebeuren dat ik zometeen alles besteld heb en er dan wordt gezegd 'geen vuurwerk dit jaar'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar kun je inderdaad vanuit gaan: https://nos.nl/artikel/2355867-kabinet- ... erbod.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

350euro voor 8 potten.

Man man man, je kan als je goed zoekt 3x alles krijgen voor minder geld... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik jammer vind is dat ze het afgelopen jaren over grote vuurwerkshows in het centrum van elk dorp/elke stad hadden, waar mensen dan naartoe zouden gaan ipv dat iedereen voor z'n eigen deur met familie vuurwerk afsteekt.

Terwijl zo'n vuurwerkshow juist op dit moment niet kan want dat is een evenement met te veel mensen bij elkaar, terwijl gewoon met je gezin in de tuin/bij de voordeur wèl coronaproof is.


(Natuurlijk wel minder vuurwerk ongeluk-proof, dat dan weer wel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Persoonlijk heb ik vuurwerk nooit echt heel leuk gevonden, en dan bedoel ik vooral het knalvuurwerk. Vind het ook verschrikkelijk om elk jaar weer berichten te zien van honden en katten die om het leven komen door die idioten die niet normaal kunnen doen. Siervuurwerk vind ik nog wel iets hebben en ook relatief risico-vrij. Wat mij betreft wordt het knalvuurwerk uberhaupt afgeschaft. Ellendig spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote vuurwerkshows in elke dorp/stad is sowieso al niet haalbaar, daar zijn te weinig pyrotechneuten voor. En meer opleiden zorgt weer voor overkill op de markt buiten nieuwjaar om.

Overigens zit ik er persoonlijk helemaal niet op te wachten op zo'n centrale show. Veel liever gewoon bij vrienden thuis, dan ff kwartiertje/half uurtje de straat op en dan weer terug naar binnen.

JeroenB93 schreef:
Wat mij betreft wordt het knalvuurwerk uberhaupt afgeschaft. Ellendig spul


Dat was sowieso al verboden vanaf dit jaar. Ook zonder corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:

JeroenB93 schreef:
Wat mij betreft wordt het knalvuurwerk uberhaupt afgeschaft. Ellendig spul


Dat was sowieso al verboden vanaf dit jaar. Ook zonder corona.

Mooi. Was niet zeker of dat al zo was. Evengoed helaas berichten over dieren die slachtoffer zijn ervan gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig nog vuurwerk van vorig jaar liggen. Toch nog iets om op te knallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 13:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het ook een beetje krom. Het vuurwerk waar mensen gewond van raken is meestal het illegale vuurwerk, mortieren, knalvuurwerk en vuurpijlen. Die waren al verboden dit jaar (en illegaal eerder). Dus dit extra verbod vind ik een beetje krom. Ga dan extra controle inzetten op gebruik illegaal vuurwerk. Ik zie tokkies niet met cakes van 40 euro p.s. even geinig doen.

Zo zie ik nog geen berichten van meerdere vuurwerkshows die de gemeentes geven. Want als ze alleen een in het centrum doen hier (Groningen) dan ziet de helft het niet en zie je een bak met lichtjes in een plek.

Ben er niet enorm rouwig om want het gros van het bovengenoemde vuurwerk wordt vooral door tokkies gebruikt die er niet normaal mee om kunnen gaan en die mogen imo ook wel harder aangepakt worden. Vooral knalvuurwerk is nutteloos imo, ga dan het leger of de EOD in als je dingen wilt opblazen. Maar ik wil om 12 uur wel buiten staan en een bende duur vuurwerk door de hele lucht zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals altijd zijn het een groep simpele zielen die het verzieken voor anderen. Vuurwerk kan best mooi zijn, maar dat knalvuurwerk moet gewoon verdwijnen. Als je nitraatjes afsteken leuk vindt, ben je een klein kind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er niet zoveel mee maar ik vind deze een beetje jammer:

Helicaze schreef:
Als je nitraatjes afsteken leuk vindt, ben je een klein kind.


Beetje in hetzelfde straatje als: "O, je gaat naar hardstyle-feesten? Lekker drugs gebruiken dus?"

inb4: "dAt dOeN We tOcH oOk?!?!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vergelijking raakt kant noch wal Remi.

Je kan perfect normaal doen en anderen niet hinderen bij drugsgebruik. Als je als een debiel tegen anderen loopt aan te botsen omdat je je eigen niet kan beheersen bij de doseringen, dan ben je imo ook een klein kind.

Overlast bezorgen aan anderen door idioot gedrag zeg maar. Dat is voor mij het geval bij "nitraatjes afsteken". Als je diep in de wei of een bos gaat ook prima voor mij hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind nitraatjes afsteken best leuk. Maar ik snap in deze tijd dat het niet te rijmen is om het vuurwerk te handhaven met bijkomende problemen voor dien. Want wat je nu krijgt, is dat heel veel mensen, omdat ze vrijwel niets kunnen en mogen, wat extra geld aan vuurwerk gaan uitgeven. Waardoor de kans op ongelukken daarbij ook toeneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Overlast bezorgen aan anderen door idioot gedrag zeg maar. Dat is voor mij het geval bij "nitraatjes afsteken". Als je diep in de wei of een bos gaat ook prima voor mij hoor.


Kijk, daar nuanceer je jezelf al, heel goed ;) . Ik schets een voorbeeld en je maakt zelf een vergelijking. Als ik van bezoekers op een feest last heb wanneer ze onder invloed zijn van drugs, dan vind ik dat vervelend. Gebruik je drugs en heeft niemand er last van? Doe vooral je ding.

Dat vind ik met vuurwerk ook. Als dat geen overlast geeft, lekker laten doen. Het ging mij meer om je uitspraak 'nitraatjes afsteken', dat vond ik nogal kort door de bocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Als je nitraatjes afsteken leuk vindt, ben je een klein kind.


RT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch weer de slappe lach gekregen vanwege een nitraatje. Throwback naar deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Normaliter al bezig met bestellingen rond deze tijd, maar met de coronamaatregelen nu maar even afwachten. Zie het al helemaal gebeuren dat ik zometeen alles besteld heb en er dan wordt gezegd 'geen vuurwerk dit jaar'.


Als het buiten niet mag gewoon binnen afsteken dan.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic