Met dieren houd je sowieso al geen rekening als je vuurwerk afsteekt maar voor 1 dag moet het kunnen.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
N
Nee heb je wel gelijk in op zich, ik bedoelde eigenlijk ook meer dat als je staat te knallen en er komt iemand met een hond langslopen om dan gewoon even te wachten tot ze 200 meter verderop zijn. Dat is alsnog vrij dichtbij voor een hond hoor, want honden horen die knallen nog 4 keer scherper en harder dan dat wij ze horen.
Net een kleine €60 aan vuurwerk opgehaalt 
Traditionele jaarswisseling voor mij.
Traditionele jaarswisseling voor mij.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ging me meer om je eerste post, ik steek geen dingen af in iemand anders zijn tuin of tegen zijn deur aan nee.Khadber wrote:Steek jij ook dingen in iemand anders zijn voortuin af tegen iemand zijn deur aan? Vind het meer een kwestie van fatsoen. Ik vind het verder prima, maar dat doe je gewoon niet.M-arijn wrote:Zuurpruim.
JVDM wrote:Geldverneukerij.
Hehe, ik ga maar eens happen, ben jij er ook zo eentje die denkt bij elk slok drinken op een festival/in een kroeg 'shit in de supermarkt koop ik voor deze slok meteen een hele fles' of bij elk hapje van je biefstuk 'shit ik had nu ook gewoon een frietje met *welke snack je wil*'.. Wat heb ik een hekel aan deze mensen, ofja eerder medelijden
On: Hier was het geweldig in ieder geval tot nu toe
Wat een onzinnige reactie. Als iemand niets met vuurwerk heeft, lijkt het me logisch dat hij of zij het geldverspilling vind, net zoals andere mensen dat met alcohol of sigaretten hebben.HardstyleForEvah wrote:JVDM wrote:Geldverneukerij.
Hehe, ik ga maar eens happen, ben jij er ook zo eentje die denkt bij elk slok drinken op een festival/in een kroeg 'shit in de supermarkt koop ik voor deze slok meteen een hele fles' of bij elk hapje van je biefstuk 'shit ik had nu ook gewoon een frietje met *welke snack je wil*'.. Wat heb ik een hekel aan deze mensen, ofja eerder medelijden.
Ikzelf heb alleen 3x Cobra 6 gekocht, na zo'n 6 jaar geen vuurwerk meer gekocht te hebben. 20 euro is misschien zonde, maar die dreunen zijn het wel waard
Zo brengt hij het toch niet.. Als hij nou zegt IK VIND dit geldverspilling, dan is het inderdaad zijn goed recht om dat zelf te vinden, maar hij brengt alsof het geldverspilling IS, wat natuurlijk nergens op slaat 
Als hij het typt beschouw ik het als een mening. Om nou overal 'ik vind' voor te moeten zetten..HardstyleForEvah wrote:Zo brengt hij het toch niet.. Als hij nou zegt IK VIND dit geldverspilling, dan is het inderdaad zijn goed recht om dat zelf te vinden, maar hij brengt alsof het geldverspilling IS, wat natuurlijk nergens op slaat
Maar maak nie uit nie
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Als je 20,- heb betaald heb je idd teveel betaald 
Ligt eraan in welke tijd van het jaar je ze koopt. Als je ze in September voor dat geld koopt heb je inderdaad veel te veel betaald, maar als je dat nou op de 31e zelf nog doet is het duur, maar een normale prijsLenny wrote:Als je 20,- heb betaald heb je idd teveel betaald
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Altijd 15,-Fuzzylogic wrote:Ligt eraan in welke tijd van het jaar je ze koopt. Als je ze in September voor dat geld koopt heb je inderdaad veel te veel betaald, maar als je dat nou op de 31e zelf nog doet is het duur, maar een normale prijsLenny wrote:Als je 20,- heb betaald heb je idd teveel betaald
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Dit jaar 120 uitgegeven valt nog mee vergeleken afgelopen jaren. Wel weer onwijs naar me zin gehad dit jaar! 
Last edited by Dylan-E on 01 Jan 2014 22:44, edited 1 time in total.
Ben jij nog dronken?Dylan-E wrote:Dit jaar 120 uitgegeven valt nog mee vergeleken afgelopen.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
HahahaSTAN- wrote:Ben jij nog dronken?Dylan-E wrote:Dit jaar 120 uitgegeven valt nog mee vergeleken afgelopen.
Uiteindelijk de goedkoopste cake die ik had gekocht was ook de beste (3,00)
Geen flauw idee. Was bij de Posten Borse.Fuzzylogic wrote:Reno?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
rood groene boeketten die niet zo hoog gaan?Broken Balance wrote:Geen flauw idee. Was bij de Posten Borse.Fuzzylogic wrote:Reno?
?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
iets met appels en perenHardstyleForEvah wrote:JVDM wrote:Geldverneukerij.
Hehe, ik ga maar eens happen, ben jij er ook zo eentje die denkt bij elk slok drinken op een festival/in een kroeg 'shit in de supermarkt koop ik voor deze slok meteen een hele fles' of bij elk hapje van je biefstuk 'shit ik had nu ook gewoon een frietje met *welke snack je wil*'.. Wat heb ik een hekel aan deze mensen, ofja eerder medelijden.
Waar slaat dat nou weer op, het gaat toch allebei over 'geldverneukerij'?JVDM wrote:iets met appels en perenHardstyleForEvah wrote:JVDM wrote:Geldverneukerij.
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017

Elk jaar wel vuurwerk kopen. Deze keer weer naar Duitsland om het te halen.
Scheelt een hoop geld inderdaad! Geef vuurwerk hoe het op deze manier is geregeld nog hoogstens 5 jaar dan is het of afgeschaft of op een paar openbare plekken!Martin Waus wrote:Elk jaar wel vuurwerk kopen. Deze keer weer naar Duitsland om het te halen.
Dit jaar zelf voor het eerst niets gekocht!