Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
TechnoboyYNWA wrote:Haha, dat is een Nederlandse pot van het merk Rubro. 1,2". Tevens het maximale in Nederland.
Mooi man
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Wij zouden nog meeten, Sjors. Verpest het nou niet :(
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
TechnoboyYNWA wrote:Wij zouden nog meeten, Sjors. Verpest het nou niet :(
:huh:
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
TechnoboyYNWA wrote:Haha, dat is een Nederlandse pot van het merk Rubro. 1,2". Tevens het maximale in Nederland.
xd En die post op de vorige pagina :D
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
TechnoboyYNWA wrote:
Wout1997 wrote:
TechnoboyYNWA wrote: Blokken met een waarde van 900 - 1200 eu? Gaat het hier om 24"?
Blokken met 600 shots waarvan alle shots mortieren zijn of bijvoorbeeld waaiers met 9 inch mortieren ;)
Hallo Wout1997,

Dit is een mortier:
Image
Een buis dus. En dat is het, een shell daarentegen is het explosief dat in de buis gedaan wordt, die vervolgens de lucht in wordt geschoten.

Ten tweede, je hebt het over 9 inch in een blok, bestaat niet in Europa, myth busted.

Ten derde, 9" in waaiervorm? Komt dit uit Syrië of Palestina?

Know your facts.
10 punten voor jou

Hoevaak ik wel niet heb moeten vertellen wat mortieren zijn en wat shells. Hetzelfde als de BSC's die los als Giga Vlinders verkocht werden, wat een drollen xD

Dit jaar rustig aan gedaan. Beetje carbid geschoten, wat Duits vuurwerk en naar België gereden voor 1 nitraatcake omdat de rest allemaal uitverkocht was.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Op m'n 12e, 13e, 14e, 15e echt zwaar 'verslaafd' geweest, echt al vanaf augustus/september hiermee bezig. Vorig jaar helemaal niks gekocht, was het dit jaar eigenlijk ook niet van plan op een pakje nitraten voor tussendoor na maar na er een paar te hebben afgestoken begint het toch wel weer te kriebelen :P Toch maar wat bijhalen denk ik.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Fuzzylogic wrote:Op m'n 12e, 13e, 14e, 15e echt zwaar 'verslaafd' geweest, echt al vanaf augustus/september hiermee bezig. Vorig jaar helemaal niks gekocht, was het dit jaar eigenlijk ook niet van plan op een pakje nitraten voor tussendoor na maar na er een paar te hebben afgestoken begint het toch wel weer te kriebelen :P Toch maar wat bijhalen denk ik.
En dan op mensen gooien bij het winkelcentrum he. rebels hoor..

Is dit je oma trouwens? http://www.dumpert.nl/mediabase/6577880 ... _jaar.html
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
En dit je broertje?
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Mager oud en nieuw, heb nog 0,0 aan vuurwerk terwijl ik de afgelopen paar jaar toch op minimaal 500 euro zat. Geld is een bitch :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Davy wrote:En dit je broertje?
:lol:
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 days ago
M-arijn wrote:Mager oud en nieuw, heb nog 0,0 aan vuurwerk terwijl ik de afgelopen paar jaar toch op minimaal 500 euro zat. Geld is een bitch :P
Dat ja. en 500+ euro vind ik wel extreem xd
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Nou, dan houd ik mijn mond. Politie jolo dingen. Zit ook al aan 600,- ofzo :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heb zelf 10 Vlinders uit Polen besteld, het begon toch wel weer te kriebelen om wat illegaals te doen :P
Verder koop ik misschien 1 of 2 leuke dingen voor de jaarwisseling zelf.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Gewoon naar duitsland mooie cakes en mortieren en pijlen halen.
Wat is er nou aan aan Nitraten en vlinderbommen en ander knalvuurwerk enzo.
je hebt er een seconde van geluid lol aan met een wolkje rook.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Teveel bekenden met ongelukken hier in de beurt. Ben er helemaal van genezen van vuurwerk. (Illegale althans)
Vlinders en Nitraten en noem maar op, kon er vroeger geen genoeg van krijgen maar wil 't risico nu niet meer lopen dat ik me hand er af blaas. Doe mij maar mooi een sierpakketje pijlen en misschien een slof rotjes met wat wondertolletjes om mee te klooien als me neefjes er zijn op nieuwsjaarsdag maar dan heb ik 't ook wel gehad :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Uhuh praat me er niet van :sick: Ik ben zo al een paar keer door het oog van de naald gekropen met vuurpijlen of sierpotten :cry: Leuke woordspeling :P
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ben ook niet van plan te kopen dit jaar. Die tijd heb ik gehad. :)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dit jaar maar eens een stuk minder genomen aangezien ik op nieuwjaarsdag niet eens meer weet hoe het vuurwerk eruit zag...

Steek wel een paar pallets in de brand, stuk gezelliger ook!
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 days ago
chicken wrote:Ben ook niet van plan te kopen dit jaar. Die tijd heb ik gehad. :)
Niet zo dippen man :(
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
chicken wrote:Ben ook niet van plan te kopen dit jaar. Die tijd heb ik gehad. :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
stefan_helmond wrote:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Heeee Kees, ga je ook tegen deze mensen zeggen dat ze niet zo moeten dippen, of krijg ik een speciale behandeling?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Wij gaan zoals elk jaar weer mooi carbid schieten. Ook nog een pakje blackbox vlinders gekocht. Gaat weer een mooi dagje worden!
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Broken Balance wrote:Gewoon naar duitsland mooie cakes en mortieren en pijlen halen.
Mortieren in Duitsland :') Of vind je het heel bijzonder om daar buizen te halen?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
M-arijn wrote:
Broken Balance wrote:Gewoon naar duitsland mooie cakes en mortieren en pijlen halen.
Mortieren in Duitsland :') Of vind je het heel bijzonder om daar buizen te halen?
:lol: