Mooi manTechnoboyYNWA wrote:Haha, dat is een Nederlandse pot van het merk Rubro. 1,2". Tevens het maximale in Nederland.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Wij zouden nog meeten, Sjors. Verpest het nou niet 
TechnoboyYNWA wrote:Wij zouden nog meeten, Sjors. Verpest het nou niet
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
TechnoboyYNWA wrote:Haha, dat is een Nederlandse pot van het merk Rubro. 1,2". Tevens het maximale in Nederland.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
10 punten voor jouTechnoboyYNWA wrote:Hallo Wout1997,Wout1997 wrote:Blokken met 600 shots waarvan alle shots mortieren zijn of bijvoorbeeld waaiers met 9 inch mortierenTechnoboyYNWA wrote: Blokken met een waarde van 900 - 1200 eu? Gaat het hier om 24"?
Dit is een mortier:
Een buis dus. En dat is het, een shell daarentegen is het explosief dat in de buis gedaan wordt, die vervolgens de lucht in wordt geschoten.
Ten tweede, je hebt het over 9 inch in een blok, bestaat niet in Europa, myth busted.
Ten derde, 9" in waaiervorm? Komt dit uit Syrië of Palestina?
Know your facts.
Hoevaak ik wel niet heb moeten vertellen wat mortieren zijn en wat shells. Hetzelfde als de BSC's die los als Giga Vlinders verkocht werden, wat een drollen xD
Dit jaar rustig aan gedaan. Beetje carbid geschoten, wat Duits vuurwerk en naar België gereden voor 1 nitraatcake omdat de rest allemaal uitverkocht was.
Op m'n 12e, 13e, 14e, 15e echt zwaar 'verslaafd' geweest, echt al vanaf augustus/september hiermee bezig. Vorig jaar helemaal niks gekocht, was het dit jaar eigenlijk ook niet van plan op een pakje nitraten voor tussendoor na maar na er een paar te hebben afgestoken begint het toch wel weer te kriebelen
Toch maar wat bijhalen denk ik.
En dan op mensen gooien bij het winkelcentrum he. rebels hoor..Fuzzylogic wrote:Op m'n 12e, 13e, 14e, 15e echt zwaar 'verslaafd' geweest, echt al vanaf augustus/september hiermee bezig. Vorig jaar helemaal niks gekocht, was het dit jaar eigenlijk ook niet van plan op een pakje nitraten voor tussendoor na maar na er een paar te hebben afgestoken begint het toch wel weer te kriebelenToch maar wat bijhalen denk ik.
Is dit je oma trouwens? http://www.dumpert.nl/mediabase/6577880 ... _jaar.html
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
En dit je broertje?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Mager oud en nieuw, heb nog 0,0 aan vuurwerk terwijl ik de afgelopen paar jaar toch op minimaal 500 euro zat. Geld is een bitch 
Dat ja. en 500+ euro vind ik wel extreemM-arijn wrote:Mager oud en nieuw, heb nog 0,0 aan vuurwerk terwijl ik de afgelopen paar jaar toch op minimaal 500 euro zat. Geld is een bitch
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Nou, dan houd ik mijn mond. Politie jolo dingen. Zit ook al aan 600,- ofzo 
Heb zelf 10 Vlinders uit Polen besteld, het begon toch wel weer te kriebelen om wat illegaals te doen 
Verder koop ik misschien 1 of 2 leuke dingen voor de jaarwisseling zelf.
Verder koop ik misschien 1 of 2 leuke dingen voor de jaarwisseling zelf.
Gewoon naar duitsland mooie cakes en mortieren en pijlen halen.
Wat is er nou aan aan Nitraten en vlinderbommen en ander knalvuurwerk enzo.
je hebt er een seconde van geluid lol aan met een wolkje rook.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Teveel bekenden met ongelukken hier in de beurt. Ben er helemaal van genezen van vuurwerk. (Illegale althans)
Vlinders en Nitraten en noem maar op, kon er vroeger geen genoeg van krijgen maar wil 't risico nu niet meer lopen dat ik me hand er af blaas. Doe mij maar mooi een sierpakketje pijlen en misschien een slof rotjes met wat wondertolletjes om mee te klooien als me neefjes er zijn op nieuwsjaarsdag maar dan heb ik 't ook wel gehad
Vlinders en Nitraten en noem maar op, kon er vroeger geen genoeg van krijgen maar wil 't risico nu niet meer lopen dat ik me hand er af blaas. Doe mij maar mooi een sierpakketje pijlen en misschien een slof rotjes met wat wondertolletjes om mee te klooien als me neefjes er zijn op nieuwsjaarsdag maar dan heb ik 't ook wel gehad
Uhuh praat me er niet van
Ik ben zo al een paar keer door het oog van de naald gekropen met vuurpijlen of sierpotten
Leuke woordspeling 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ben ook niet van plan te kopen dit jaar. Die tijd heb ik gehad. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit jaar maar eens een stuk minder genomen aangezien ik op nieuwjaarsdag niet eens meer weet hoe het vuurwerk eruit zag...
Steek wel een paar pallets in de brand, stuk gezelliger ook!
Steek wel een paar pallets in de brand, stuk gezelliger ook!
Niet zo dippen manchicken wrote:Ben ook niet van plan te kopen dit jaar. Die tijd heb ik gehad.
chicken wrote:Ben ook niet van plan te kopen dit jaar. Die tijd heb ik gehad.
stefan_helmond wrote:chicken wrote:Ben ook niet van plan te kopen dit jaar. Die tijd heb ik gehad.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Heeee Kees, ga je ook tegen deze mensen zeggen dat ze niet zo moeten dippen, of krijg ik een speciale behandeling?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wij gaan zoals elk jaar weer mooi carbid schieten. Ook nog een pakje blackbox vlinders gekocht. Gaat weer een mooi dagje worden!
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Mortieren in Duitsland :') Of vind je het heel bijzonder om daar buizen te halen?Broken Balance wrote:Gewoon naar duitsland mooie cakes en mortieren en pijlen halen.
M-arijn wrote:Mortieren in Duitsland :') Of vind je het heel bijzonder om daar buizen te halen?Broken Balance wrote:Gewoon naar duitsland mooie cakes en mortieren en pijlen halen.