J
1800 :')

Gaat wel erg ver, maar de een zuipt het op, andere koopt er kleding voor, de andere schiet het de lucht in met nieuwjaar.
S
En het gaat knoerhard regenen.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Voorzichtig vandaag! http://www7.zippyshare.com/v/15563081/file.html
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
De overtreffende trap heeft zich aangemeld! Hier in het dorp heeft iemand een bestelling gedaan van €1.900,-!

Zojuist te horen gekregen van iemand die in de winkel werkt.. :lol:
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Staa ook echt belachelijke collecties op Vuurwerkcrew en AVP xd
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Was gister iemand op TV die voor 2100 euro even wat had opgehaald.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Mensen die reno's hebben gekocht. Afstand nemen. Het lijkt wel of er iets fout is gegaan in de productie. Sommige knallen namelijk op 2 meter hoogte of zelfs in de pot.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Net terug van het carbidschieten. het was weer geslaagd ^^ vanavond ff wat siervuurwerk de lucht in knallen :D
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Pfoe, flink wat nederlands vuurwerk dat gewoon misging. 500gram potgen waarvan de shots gewoon bleven steken of maar 5 meter vlogen en vervolgens op een willekeurige plek terecht komen. Ze zouden hier meer op moeten gaan controleren ipv dat illegale vuurwerk proberen te pakken...
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Black Sunrise wrote:Pfoe, flink wat nederlands vuurwerk dat gewoon misging. 500gram potgen waarvan de shots gewoon bleven steken of maar 5 meter vlogen en vervolgens op een willekeurige plek terecht komen. Ze zouden hier meer op moeten gaan controleren ipv dat illegale vuurwerk proberen te pakken...
Mee eens, bij ons zat er ook veel troep tussen. Kwaliteit is ook ver te zoeken, 10 jaar geleden werd je bijna blind door een flashing diamond en bleven ze 30 seconden flitsen, nu zie je ze amper en doen ze het een paar seconden :')
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Het Duitse vuurwerk knalde op prima hoogte. De cakes staan ook stevig op de grond.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Hier een collectie foto (in elk kartonnen doosje zaten 2, 3, 4 of 6 shells (doorgelont) met effecten op elk doosje. In de witte bak links zaten 12 4'' shells)
Image
Image

1 Shell hing niet goed in de buis en vloog eruit en viel op de grond xD Was wel leuk om te zien en verder nog niemand geraakt oid.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Wout1997 wrote:Het Duitse vuurwerk knalde op prima hoogte. De cakes staan ook stevig op de grond.
Idd, wij hadden ook duitse cakes. Prima spul voor een aantrekkelijke prijs :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Wout1997 wrote:Het Duitse vuurwerk knalde op prima hoogte. De cakes staan ook stevig op de grond.
Inderdaad, Poison wat een bazen ding! Iemand had ook een gladiator bij zich ook mooi! :P
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Fusionmania wrote:
Inderdaad, Poison wat een bazen ding! Iemand had ook een gladiator bij zich ook mooi! :P
Gladiator is kut. 36 schoten in 2 minuten :/
Volgend jaar kan ik blokken t.w.v. tussen 900,- en 1200,- krijgen voor 50,- per stuk. Moet ik wel kijken waar je die af kan steken. :P
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
En waarom zo goedkoop? Wil die dealer er verlies op maken?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
M-arijn wrote:En waarom zo goedkoop? Wil die dealer er verlies op maken?
Mijn broer werkt ergens. Die gast gaat met de vrachtwagen naar Italië. Haalt een half vrachtwagen vol.
De andere helft (dichtst bij de laadklep) doet hij iets legaals. In italie kosten die blokken bij de fabriek zelf geen drol. Neemt ze gewoon mee naar Nederland.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Wout1997 wrote:
M-arijn wrote:En waarom zo goedkoop? Wil die dealer er verlies op maken?
Mijn broer werkt ergens. Die gast gaat met de vrachtwagen naar Italië. Haalt een half vrachtwagen vol.
De andere helft (dichtst bij de laadklep) doet hij iets legaals. In italie kosten die blokken bij de fabriek zelf geen drol. Neemt ze gewoon mee naar Nederland.
Oh op die fiets, net als naar Polen enzo, mss dit jaar zelf doen :P
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Wout1997 wrote:
Fusionmania wrote:
Gladiator is kut. 36 schoten in 2 minuten :/
Volgend jaar kan ik blokken t.w.v. tussen 900,- en 1200,- krijgen voor 50,- per stuk. Moet ik wel kijken waar je die af kan steken. :P
Blokken met een waarde van 900 - 1200 eu? Gaat het hier om 24"?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Kameraad van me had voor 4k aan vuurwerk, was mooi :D
J
Jurheinen wrote:Kameraad van me had voor 4k aan vuurwerk, was mooi :D
Als je je toch bedenkt dat je voor 4K een mooi autootje hebt... :cry:
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
TechnoboyYNWA wrote: Blokken met een waarde van 900 - 1200 eu? Gaat het hier om 24"?
Blokken met 600 shots waarvan alle shots mortieren zijn of bijvoorbeeld waaiers met 9 inch mortieren ;)
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
Wout1997 wrote:
TechnoboyYNWA wrote: Blokken met een waarde van 900 - 1200 eu? Gaat het hier om 24"?
Blokken met 600 shots waarvan alle shots mortieren zijn of bijvoorbeeld waaiers met 9 inch mortieren ;)
Hallo Wout1997,

Dit is een mortier:
Image
Een buis dus. En dat is het, een shell daarentegen is het explosief dat in de buis gedaan wordt, die vervolgens de lucht in wordt geschoten.

Ten tweede, je hebt het over 9 inch in een blok, bestaat niet in Europa, myth busted.

Ten derde, 9" in waaiervorm? Komt dit uit Syrië of Palestina?

Know your facts.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Dit zijn de kleinste blokken die hij heeft:
Image
Niet precies die maar zoiets. Ik weet niet precies hoeveel staat bijvoorbeeld :P
T
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
Haha, dat is een Nederlandse pot van het merk Rubro. 1,2". Tevens het maximale in Nederland.