Mediacollege Amsterdam, DTP (Desk Top Publishing) 1e jaars.
Doe ook DTP 1e jaars,alleen niet in Amsterdam. Doe je MBO of HBO ?wrote:Mediacollege Amsterdam, DTP (Desk Top Publishing) 1e jaars.
Doe ook DTP 1e jaars,alleen niet in Amsterdam. Doe je MBO of HBO ?wrote:Mediacollege Amsterdam, DTP (Desk Top Publishing) 1e jaars.
Doe jij dat ook?wrote:Journalistiek is echt kut, is alleen maar Nederlandswrote:kmoet dit jaar slagen voor m'n Havo, en als dat al lukt, weet ik eigenlijk nog niet wat ik daarna ga doen
ik denk misschien journalistiek maarja kweet et nog nie echt
MBO Niveau 3wrote:Doe ook DTP 1e jaars,alleen niet in Amsterdam. Doe je MBO of HBO ?wrote:Mediacollege Amsterdam, DTP (Desk Top Publishing) 1e jaars.
Iets op de HvA, lokatie Fraijlemaborg. Kunnen we een Hardtraxx klas oprichten en de studie van Hardtraxx doenwrote:ben nu een beetje aant zoeken wat voor opleiding ik wil doen als ik me havo teminste haal
iemand nog tips etc.?ben niet zo van de economie iig
Scantraxx Universitywrote:Iets op de HvA, lokatie Fraijlemaborg. Kunnen we een Hardtraxx klas oprichten en de studie van Hardtraxx doenwrote:ben nu een beetje aant zoeken wat voor opleiding ik wil doen als ik me havo teminste haal
iemand nog tips etc.?ben niet zo van de economie iig
Ik ook, ook 1e jaar ?wrote:MBO Niveau 3wrote:Doe ook DTP 1e jaars,alleen niet in Amsterdam. Doe je MBO of HBO ?wrote:Mediacollege Amsterdam, DTP (Desk Top Publishing) 1e jaars.
Waar liep je stage ? Ik hoef pas volgend jaar stage te lopen maar wil sowieso niet in een drukkerij dingen drukken. Wel echt de ontwerp kant op.wrote:Jup, haha.Nu een weekje stage, morgen laatste dag. Was opzich wel leuk, maar niet dat ik er met plezier heen ga.
wrote:heb vandaag besloten dat ik na 5,5 jaar werken weer naar school ga
tot de baarmoederwandwrote:Oh je gaat er nog dieper op in, goed van je
Haha vertel maar hoorwrote:ik dacht een serieus iets te plaatsen
idd, ik ben ook wel benieuwdwrote:Haha vertel maar hoorwrote:ik dacht een serieus iets te plaatsen
We zijn 1 en al oorwrote:idd, ik ben ook wel benieuwdwrote:Haha vertel maar hoorwrote:ik dacht een serieus iets te plaatsen
Waar? Ga dat misschien ook doen. Vriend van me is nu met zn 2e jaar bezig.wrote:Ingeschreven voor HBO integrale veiligheiskunde , begin pas in September