Dat moet je op Hbo ook hoor
bij mij tenminste wel
Ja oke maar niet super veelwrote:Dat moet je op Hbo ook hoorbij mij tenminste wel
Ja oke maar niet super veelwrote:Dat moet je op Hbo ook hoorbij mij tenminste wel
huh informatica wil ik ook gaan doen, wat doe jij precies danwrote:Ja oke maar niet super veelwrote:Dat moet je op Hbo ook hoorbij mij tenminste wel
Ik doe ook informatica en met programmeren enz zit het we goed bij mij
alles wat ik moet leren is kwestie van ff doorlezen.. maar zelfs dat lukte me niet echt het afgelopen blok
leren lukt me gewoon echt niet meer, ben na 1 minuut weer ergens anders met mijn gedachten
waarom :') dat is toch vet? teken je ook met revit?wrote:Ben nu bezig met Architectuur :')
Nee, met Autocad teken ik.wrote:waarom :') dat is toch vet? teken je ook met revit?wrote:Ben nu bezig met Architectuur :')
wat heb je zoal gemaakt dan? ik heb laatst een klein project gemaakt met revit. Loop stage namelijk op een bouwbedrijf werken ze ook met autocad, worden leuke dingen mee gemaakt.wrote:Nee, met Autocad teken ik.wrote:waarom :') dat is toch vet? teken je ook met revit?wrote:Ben nu bezig met Architectuur :')
En zo vet is t nou ook weer niet

Oh netjes hoorwrote:oh okeje moet ergens beginnen .
Ik ben nu aan het prutsen met al een bestaand project hier :
Ja ik ook.. Ben net 3/4 Maanden ermee bezigwrote:heb veel hulp gehad er mee natuurlijkheb geen bouwkundige achtergrond
tegenwoordig: VMBO techniek Breed :')wrote:VMBO 3B
Opleiding : Bouw & Installatie techniek
??wrote:tegenwoordig: VMBO techniek Breed :')wrote:VMBO 3B
Opleiding : Bouw & Installatie techniek
wrote:@roberttt
Ben nu bezig met open pen en gat verbindingen
Voorheen vaak metselwerken moeten maken.
En ik doe dit omdat ik t makkelijk vind
EDIT : Met dit ben ik nu bezig

Hoe heet je, ik moet je een keer zien hebben rondlopen hier. Is eerste blok niet al een tijd afgelopen trouwens of gaat dat anders in Haarlemwrote:Gewoon informatica, niet bedrijfskundige@ Inholland Haarlem
Eerste blok HTML, Cisco enz :') dit blok C#.NET en windows server.. en dan nog wat andere pauper vakken
Journalistiek is echt kut, is alleen maar Nederlandswrote:kmoet dit jaar slagen voor m'n Havo, en als dat al lukt, weet ik eigenlijk nog niet wat ik daarna ga doen
ik denk misschien journalistiek maarja kweet et nog nie echt