Als ik hem ga doen wordt het Deventer, voltijd.
Voltijd hebben ze niet bij ons op de haagsewrote:Als ik hem ga doen wordt het Deventer, voltijd.
Voltijd hebben ze niet bij ons op de haagsewrote:Als ik hem ga doen wordt het Deventer, voltijd.
Is dat op het Saxion in Deventer?wrote:Als ik hem ga doen wordt het Deventer, voltijd.
Naar mijn weten is dat wel de enige hogeschool in Deventer te vinden jawrote:Is dat op het Saxion in Deventer?wrote:Als ik hem ga doen wordt het Deventer, voltijd.
Ik vind het wel chill.wrote:Een kut school in een kut stad, heb er ook een jaar gezeten!
Niks waard, zit nu gewoon weer Enschede.
waarschijnlijk zit ik volgend jaar bij je op school renetjewrote:Ik vind het wel chill.wrote:Een kut school in een kut stad, heb er ook een jaar gezeten!
Niks waard, zit nu gewoon weer Enschede.Kleine klas, goed contact met de leraren. Korte afstand met de trein. De stad Deventer boeit me niet zo veel.
"Goed hé"wrote:waarschijnlijk zit ik volgend jaar bij je op school renetjewrote:Ik vind het wel chill.wrote:Een kut school in een kut stad, heb er ook een jaar gezeten!
Niks waard, zit nu gewoon weer Enschede.Kleine klas, goed contact met de leraren. Korte afstand met de trein. De stad Deventer boeit me niet zo veel.
Concierge opleiding :')wrote:ik ga denk ik facility managment duaal doen (heeft me altijd al geboeid)
Welke opleiding doe je dan? Ik deed daar een jaartje CE, omdat ze daar ook sport en experience marketing gaven. Maar het opleidings niveau ligt opmerkelijk lager dan in Enschede.wrote:Ik vind het wel chill.wrote:Een kut school in een kut stad, heb er ook een jaar gezeten!
nee johwrote:Concierge opleiding :')wrote:ik ga denk ik facility managment duaal doen (heeft me altijd al geboeid)
Neroc.nu, bedrijf in Amsterdam. Ik had precies hetzelfde, stage lopen in een drukkerij heb ik al eens gedaan en dat is echt geen pretje imo. Dit was meer een reclame bureau en dat was best leuk!wrote:Waar liep je stage ? Ik hoef pas volgend jaar stage te lopen maar wil sowieso niet in een drukkerij dingen drukken. Wel echt de ontwerp kant op.wrote:Jup, haha.Nu een weekje stage, morgen laatste dag. Was opzich wel leuk, maar niet dat ik er met plezier heen ga.
Bevalt het? daar zat ik ook naar te kijkenwrote:HBO Media, informatie & communicatie. 3e jaars