Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
E
Markos wrote:Ja ik heb genoeg klasgenoten die ook al aan het werk zijn, maar ik wilde graag proberen om alles eruit te halen wat er in zit. Probeer nu een andere opleiding op de universiteit en het bevalt goed moet ik zeggen. De MER heeft in dat opzicht een goede bijdrage geleverd ;)
Haha oké, heb je meteen je Propedeuse gehaalt of ben je na je vierde jaar naar de universiteit overgestapt?
Ik ben eten.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ik heb mijn hele opleiding afgemaakt en ben dit jaar begonnen met de Universiteit.

Vorig jaar afgestudeerd met een imago-onderzoek onder jongeren. Best leuk en leerzaam om te doen!
E
Markos wrote:Ik heb mijn hele opleiding afgemaakt en ben dit jaar begonnen met de Universiteit.

Vorig jaar afgestudeerd met een imago-onderzoek onder jongeren. Best leuk en leerzaam om te doen!
Ok, ik zal het in m'n achterhoofd houden!
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Heb 5 jaar vwo gedaan en ben toen gestopt en ik doe nu animatie en audiovisuele vormgeving mbo4. Nog anderhalf jaar en dan ga ik door naar het Hku in Utrecht en een opleiding sounddesign volgen :)
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
SoundTunerZ wrote:Heb 5 jaar vwo gedaan en ben toen gestopt en ik doe nu animatie en audiovisuele vormgeving mbo4. Nog anderhalf jaar en dan ga ik door naar het Hku in Utrecht en een opleiding sounddesign volgen :)
Niet om negatief te doen over het MBO, maar waarom heb je niet HAVO of je VWO afgemaakt?
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Ik ben eerstejaars Hogere Informatica op de NHL in Leeuwarden.
Leuke opleiding, beetje "schools" dat wel, maar toch leuk ^^
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
HBO Fysiotherapie :thumbup:
E
volgend jaar geluidstechnicus mbo niveau 3 @ de eindhovense school
E
Ik moet jou vast een keer op school gezien hebben xd
Haha, kan wel, ik zag jou een keer buiten voor school roken en een keer in de mediatheek :P
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Markos wrote:
SoundTunerZ wrote:Heb 5 jaar vwo gedaan en ben toen gestopt en ik doe nu animatie en audiovisuele vormgeving mbo4. Nog anderhalf jaar en dan ga ik door naar het Hku in Utrecht en een opleiding sounddesign volgen :)
Niet om negatief te doen over het MBO, maar waarom heb je niet HAVO of je VWO afgemaakt?
Om een lang verhaal kort te houden, het kwam erop neer dat ik niet doormocht naar 5 vwo. Ik was het jaar daarvoor blijven zitten in de 4e, ben toen de 4e klas overnieuw gaan doen en was over, maar de school vond dat ik niet de goede instelling had ofzo en stuurden me naar 5 havo. Is een dikke flamewar over geweest en uiteindelijk voelde ik me gwn zo genaaid dat ik van school af ben gegaan en een mbo opleiding heb gezocht ;)
G
kortom, je deed geen flikker terwijl je makkelijk meer kon?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
KSwoosh wrote:kortom, je deed geen flikker terwijl je makkelijk meer kon?
dat zeggen ze nou ook altijd tegen mij :P
alleen doe ik wel iets meer dan "geen flikker" en kan ik niet "makkelijk" meer dan eruit komt :D
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Personeel en Arbeid opleiding bij Inholland, Den Haag
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
mrazura wrote:Personeel en Arbeid opleiding bij Inholland, Den Haag
InHolland... nou ´t diploma zit bij jou wel goed dus :P
Last edited by Dark Pact on , edited 1 time in total.
B
1e jaar E-technology (fancy naam voor elektrotechniek) Hogeschool van Amsterdam.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
KSwoosh wrote:kortom, je deed geen flikker terwijl je makkelijk meer kon?
Als t zo makkelijk was dan had ik dat wel gezegd ;)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
in 1x VWO gedaan met 2 vingers in mijn neus, nu eerste jaar HBO (Inholland haarlem )
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hoofdcoach wrote:in 1x VWO gedaan met 2 vingers in mijn neus, nu eerste jaar HBO (Inholland haarlem )
doe maar slim
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Ik zit nu in het 2e jaar van de opleiding ICT aan de HvA.. Alleen is dit jaar tot dusver een lachertje.. Ik doe echt amper wat, en nog haal ik makkelijk 8'en..
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
bij mij wsa het gisteren weer zo ver kwam er achter dat ik duits presentatie moest doen.

Dus wat in elkaar geflanst en aan het einde kwam het weer hoor, ja jeroen jij kunt zoveel beter had meer van jou verwacht blabalblablab 4,8
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Allemaal slimme mensen hier :oh:

Ik doe nu ICT - Beheer op MBO, en daarna ga ik HBO Bedrijfskundige Informatica doen.
en dan word ik rijk
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hoofdcoach wrote:in 1x VWO gedaan met 2 vingers in mijn neus, nu eerste jaar HBO (Inholland haarlem )
Waarom ga je HBO doen als je VWO een eitje vond :huh: ?
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
VMBO 3B
Opleiding : Bouw & Installatie techniek :thumbup:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Lyst wrote:
Waarom ga je HBO doen als je VWO een eitje vond :huh: ?
Omdat ik lui ben :$ ik hou niet van veel leren, op het vwo las ik alles 1x door en haalde ik 6jes en 7s, op de universiteit moet je volgensmij hele boeken uit je hoofd leren :D niets voor mij