Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Als het ontkracht wordt met feiten, hoe kun je dan agressief raken? Feiten zijn feiten toch?!

Ja maar hun leven is erop gebaseerd. Ze willen het zelf graag blijven geloven. Soms ga je toch meer van gevoel uit dan van rationaliteit. Dat moet je goed begrijpen. Iedereen maakt zoiets wel eens mee, en dat hoeft niks met het geloof te maken hebben.

@FRArnold

Woon jij in de Biblebelt ofzo? Hier in de buurt kom ik echt niemand meer tegen van mijn generatie die gelooft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:
Als het ontkracht wordt met feiten, hoe kun je dan agressief raken? Feiten zijn feiten toch?!

Zijn wel meer feiten die blind ontkend worden. And you know it. Omdat ze het niet onder ogen willen zien.

Is moeilijk te ontkennen dan. Maar ik kan zo snel niet op een voorbeeld komen. Help me ff :P

Heb trouwens wel nog een interview van GeenStijl (volgens mij) die ik mij kan herinneren. Dat de aarde 3000 jaar oud is en zo. Gewoon lekker blijven volhouden joh! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze naar feestjes blijven komen, heb ik tenminste weer wat mensen om onder de vloer te lullen na afloop van een feest. Wat een retards. Dit tuigt gewoon van een enorme zwakte, die mensen hebben hulp nodig. Achterlijke imbecielen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha op die site van deze lui, http://www.naarhouse.nl/ , staat rechts een filmpje over het uitgaansleven in Renesse :P . Ik ben een paar keer naar Renesse geweest en daar konden we altijd gratis koffie krijgen van die lui :p , ze zijn wel ergens goed voor :)

Over die reportage over Defqon, ga d'r geen woorden aan vuil maken, denk niet dat het positief word..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godzz power :lol: Bij dat filmpje waar G1ll het over heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Haha op die site van deze lui, http://www.naarhouse.nl/ , staat rechts een filmpje over het uitgaansleven in Renesse :P . Ik ben een paar keer naar Renesse geweest en daar konden we altijd gratis koffie krijgen van die lui :p , ze zijn wel ergens goed voor :)


Whaha ik ken die 2 best wel goed, die blonde en die dikke aan het eind een beetje. Epic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ik ze bij de volgende Defqon tegenkom, ik ben niet zo goed in discussies maar een discussie met deze lui ga ik 100 % niet verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik hoop dat ik ze bij de volgende Defqon tegenkom, ik ben niet zo goed in discussies maar een discussie met deze lui ga ik 100 % niet verliezen.


Die kan je ook niet verliezen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik hoop dat ik ze bij de volgende Defqon tegenkom, ik ben niet zo goed in discussies maar een discussie met deze lui ga ik 100 % niet verliezen.

Jonge, je bereikt er niets mee! Je dringt niet tot ze door, hopeloze zaak :) Ik snap best dat ze zo'n punt hebben, maar ze draaien door. Zijn gewoon radicale christenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
G1LL schreef:
Ik hoop dat ik ze bij de volgende Defqon tegenkom, ik ben niet zo goed in discussies maar een discussie met deze lui ga ik 100 % niet verliezen.

Jonge, je bereikt er niets mee! Je dringt niet tot ze door, hopeloze zaak :) Ik snap best dat ze zo'n punt hebben, maar ze draaien door. Zijn gewoon radicale christenen.


Als je beetje praat kick hebt is het wel grappig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
roberttt schreef:
G1LL schreef:
Ik hoop dat ik ze bij de volgende Defqon tegenkom, ik ben niet zo goed in discussies maar een discussie met deze lui ga ik 100 % niet verliezen.

Jonge, je bereikt er niets mee! Je dringt niet tot ze door, hopeloze zaak :) Ik snap best dat ze zo'n punt hebben, maar ze draaien door. Zijn gewoon radicale christenen.


Als je beetje praat kick hebt is het wel grappig hoor.


Jah, ben wel in een jezus bus geweest.. Thee gedronken, was wel fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

radicale christenen ja :P . Toch wel apart, ik dacht dat de bijbel zoiets zei als: Leef een goed leven. Wat zou je niet goed doen op Defqon dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
radicale christenen ja :P . Toch wel apart, ik dacht dat de bijbel zoiets zei als: Leef een goed leven. Wat zou je niet goed doen op Defqon dan?


Pillen slikken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ben jij wel veilig Roberttt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
G1LL schreef:
radicale christenen ja :P . Toch wel apart, ik dacht dat de bijbel zoiets zei als: Leef een goed leven. Wat zou je niet goed doen op Defqon dan?


Pillen slikken :p


Wat is daar fout aan dan? Je ziet er een paar uur uit als een mongool (ja ik dan niet, maar de meesten wel haha, ik minder erg :P ), maar wat dan nog? Ik heb het hier niet over een verslaving btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een debielen zeg..

Vraag me af of dat dezelfde mensen zijn die ik soms in het dorp hier zie lopen, zie een paar keer Katwijk staan :x
Dan staan ze weer te gillen: Ga voor jezus voordat het te laat is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Satan
viert hier feest, niet stiekem
of verscholen, maar openlijk.
Deze plaats voelt fout, hier
heersen de demonen en hier
krijgt de oproep van Petrus
‘Laat u redden uit dit verdorven geslacht’ een nieuwe
betekenis.

LOLOLOLOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Gangsterdwerg schreef:
FRArnold schreef:

Dankjewel eh! ;)

Haha ja sorry. Mensen die geloven in onzichtbare vriendjes in de hemel.. sorry hoor. In meer of mindere mate, daar zit natuurlijk een verschil in. Maar ik kan er met me hoofd niet bij. Als je wilt geloven, prima, lekker blijven doen maar val er geen anderen mee lastig. Ik ben in ieder geval van mening dat de meeste gelovigen een gebrek aan zelfstandig denkvermogen hebben. Want als je logisch nadenkt had je echt niet geloofd.


Val ik je er weleens mee lastig dan? Jij valt mij nu lastig door me retard te noemen. Denk daar maar over na. Niet dat het me veel uit maakt, maar 8/10 reacties hier gaan over het algemeen 'geloven' en niet over dat stelletje gekken die ons demonen noemt. Ik vind het zelf ook verschrikkelijk dat er zulke mensen zijn, maar praat niet met schande over het geloof zelf!

Doel ook niet op jou maar op die dudes uit dat verslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alle geloven zijn bullshit, the end.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dan ben jij wel veilig Roberttt :P


Jah inderdaad, daar doet robbie nie aan :cool: Heaven open you're gates|!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn wel aardige mensen hoor van Naar House :P. Wat mij betreft iets te extreem
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Het zijn wel aardige mensen hoor van Naar House :P. Wat mij betreft iets te extreem

Over hoeveel mensen gaat het hier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb bij XXLerator ook nog een tijdje interessant lopen doen met zo'n gast die bij de bus stond. Hoe hij er over dacht en zo. Hij wilde mijn zieltje winnen :lol: IMPOSSIBRU!!
Al ben ik wel geïnteresseerd in het geloof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Wat is daar fout aan dan?

Je hebt plezier, mag niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soo, die zijn apart.. ofja...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic